Поділіться
Зміст

    Звичайні користувачі рідко звертають увагу на розширення доменів, розмірковуючи, яка різниця — .com, .net. чи edu, .gov. Але для SEO-фахівців домени верхнього рівня .edu або .gov — це знак приналежності до групи сайтів, які мають високий авторитет у пошукових системах. Так що лінкбілдери шукають шляхи, як отримати посилання на edu та gov. Пропонуємо вам кілька працюючих стратегій, які допоможуть додати ці «елітні» беклінки у ваш посилальний профіль.

    Трастові сайти для отримання посилань — що це

    Серед усіх вебресурсів, де можуть бути розміщені беклінки на сайт, особливо виділяються трастові. Це такі онлайн-майданчики, які мають високі показники авторитетності домену (Domain Authority), що робить їх цінними для розміщення лінків.

    Як правило, це ресурси з довгою історією, на них регулярно оновлюється контент, їх відвідує велика кількість користувачів. Все це для Google підтверджує надійність інформації та відповідальність власника, який підтримує стабільну роботу вебсайту. І як наслідок — такі онлайн-проєкти займають високі позиції на сторінці результатів пошуку. А фахівці вважають, що одне-два зворотні посилання, розміщені на трастових ресурсах, можуть бути еквівалентні десятку або навіть сотні звичайних.

    До трастових сайтів належать:

    • інтернет-ресурси університетів, коледжів та інші освітні майданчики (EDU);
    • офіційні вебпортали державних організацій (gov);
    • великі сайти новин. До них відносяться ukr.net, pravda.com.ua, obozrevatel.com, tsn.ua — в Україні, BBC, CNN, The New York Times — у світі;
    • авторитетні тематичні вебресурси, наприклад, DOU, Forbes та багато інших.

    Але якщо на новинних та тематичних порталах є можливість розмістити публікацію з посиланням на ваш вебресурс, то з освітніми проєктами та вебпредставництвами держустанов складніше. Проте якщо грамотно підійти до справи, немає нічого неможливого.

     

    Чому Google довіряє беклінкам з державних та освітніх сайтів

    Державні та освітні установи зазвичай мають високу репутацію у суспільстві та намагаються всіма своїми діями її підтримувати. Вся інформація перед публікацією на вебресурсі проходить всебічну перевірку, наприклад, статті можуть перевірятися на наявність плагіату, офіційні документи уважно редагуються, здійснюється контроль за точністю фактів. Такий підхід робить вебресурси надійними джерелами інформації.

    Дбаючи про авторитет та імідж організацій, творці офіційних онлайн-майданчиків намагаються дотримуватися таких правил:

    • у своїх публікаціях посилаються лише на перевірені онлайн-ресурси інших державних організацій, що додатково зміцнює їхній авторитет;
    • регулярно публікують новини, корисну інформацію для студентів (розклад занять, графік іспитів тощо) або для зацікавлених громадян (постанови, рішення органів місцевого самоврядування, оголошення та ін.);
    • під час проведення вступних кампаній кількість прямих переходів на освітні портали зростає, що цінується пошуковими алгоритмами.

    Завдяки більш жорсткому контролю за якістю контенту ресурси з доменами держорганізацій менш схильні до спаму порівняно з комерційними проєктами. Це означає, що посилання, розміщені на них, більш надійні та авторитетні на думку Google.

    Як отримати посилання на свій сайт з доменів gov та edu

    Ще одна особливість таких проєктів — вони займаються спеціально обміном лінками з іншими організаціями, тому не варто витрачати час на пошук шляхів, як купити беклінк. У такому випадку слід застосувати інші методи. Пропонуємо вам кілька способів, які допоможуть отримати посилання з edu та gov сайтів.

    Коментарі у блозі

    На багатьох подібних майданчиках є блоги, де після попередньої модерації публікують статті зовнішніх авторів. Також на деяких ресурсах відкрито можливість писати коментарі до публікацій. Щоправда, з урахуванням високих вимог до контенту, всі матеріали проходитимуть перевірку.

    Щоб підвищити шанси на публікацію, постарайтеся уважно та відповідально підготувати текст статті чи новини. Не виходьте за межі свого бізнесу, оскільки в інших областях ви можете не бути авторитетом.

    Якщо для публікації потрібно заповнити форму зворотного зв'язку, будьте коректні та слідкуйте, щоб були вказані актуальні телефони або адреси електронної пошти. Часто це необхідно для уточнення будь-яких даних, зазначених у статті, або для редагування тексту майбутньої публікації відповідно до вимог майданчика.

     

    Спільні проєкти з університетами

    Це один із надійних шляхів отримання трастових лінків. Пропонуємо кілька способів.

    Спецпропозиції для студентів

    Підготуйте для випускників або студентів спеціальні пропозиції та розмістіть на вебсайті університету перехід на свій вебресурс. Наприклад, ви можете запропонувати можливість:

    • стажування з подальшим працевлаштуванням у вашій компанії. Так ви зможете ще й знайти здібних молодих співробітників;
    • отримати знижку на вашу продукцію за умови пред'явлення студентського квитка;
    • консультації при вступі до університету, якщо ваша компанія надає, наприклад, юридичні послуги, які можуть знадобитися особливим категоріям.

    Якщо пропозиція буде цікавою, то університет опублікує інформацію про неї, а ви отримаєте цінний беклінк.

     

    Стипендії та гранти на навчання

    Для великих компаній є ще один варіант, щоб привернути до себе увагу та покращити репутацію. Це пропозиція стипендії чи гранту на навчання для обдарованих студентів будь-якого вишу. Така ідея може стати приводом для публікації на порталах новин, що, відповідно, спричинить появу згадок про ваш ресурс на трастових сайтах іншого типу.

    Щоб знайти університети, які можуть зацікавити таку пропозицію, виконайте таке:

    • зберіть базу освітніх інтернет-проєктів із відповідними доменами;
    • відберіть ті навчальні заклади, де є спеціальності, які відповідають профілю вашого бізнесу;
    • зв'яжіться з представниками вузів та погодьте деталі;
    • підготуйте привабливе оголошення та розмістіть його на своєму вебресурсі. На нього згодом посилатиметься університет-партнер.

    Пропозиції щодо такого роду співробітництва популярні в західних країнах, і вже є подібні приклади в Україні.

    Історії успіху випускників

    На багатьох сайтах навчальних закладів є розділи, де розповідають, який шлях пройшли їх випускники після закінчення вузу, як досягли успіху і чим вони займаються зараз. Якщо хтось зі співробітників компанії є випускником конкретного університету, де ви хочете опублікувати статтю, запропонуйте вишу написати її про його досягнення.

    Перед зверненням до прес-служби вишу перевірте, чи активні лінки в інших публікаціях новин на сайті. Якщо так, підготуйте лист з інформацією про свій бізнес та успішних випускників.

    Послуги SEO-оптимізації для державних ресурсів та освітніх сайтів

    Ця пропозиція буде актуальною для тих компаній, які надають послуги SEO-просування та хочуть розмістити посилання на свій вебресурс. У такому разі можна домовитись про взаємну допомогу. Компанія попрацює над покращенням технічного стану онлайн-представництва державної установи чи вузу, а натомість організація вкаже вас серед партнерів.

    Якщо ваш бізнес не пов'язаний з оптимізацією вебресурсів, сплатіть за роботу підрядника, який виконає певні завдання. Наприклад, це може бути оновлення дизайну, поліпшення властивостей юзабіліті тощо.

    Партнерські проєкти

    Цей метод теж підійде для перевірених та великих ресурсів. Розгляньте можливості спільних проєктів, досліджень чи освітніх ініціатив. Взаємовигідна співпраця може призвести до того, що партнери згадуватимуть вашу компанію на своїх ресурсах.

     

    Знайдіть сайти з доменом gov або іншими, які відповідають вашій тематиці, та запропонуйте співпрацю у вигляді:

    • експертної статті;
    • коментаря спеціаліста у певній галузі;
    • обміну публікаціями;
    • надання бонусів чи іншої вигоди користувачам.

    Висновок

    Якісні зворотні посилання мають важливе значення, особливо ті, що походять від авторитетних сайтів з доменами .gov та .edu. Завдяки цьому ресурс може піднятися вище у пошуковій видачі. Прагніть отримувати беклінки з інтернет-ресурсів, що знаходяться в тій же країні, що й ваш. Проєктам, орієнтованим на внутрішній ринок, немає сенсу витрачати час на закордонні.

    Якщо вебсайт щойно створений або ви тільки розпочали свій бізнес, зосередьтеся на діях, які можуть швидко принести результати:

    • створюйте високоякісний контент;
    • розвивайте звичайну посилальну масу;
    • зверніть увагу на крауд-маркетинг;
    • постійно займайтеся технічною оптимізацією онлайн-проєкту.

    Зусилля, спрямовані на отримання вічних трастових посилань, почнуть давати результати через деякий час. Такі лінки можуть покращити позиції добре оптимізованого сайту, але не є єдиним елементом успішного SEO-просування.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.