До нашої агенції часто звертаються виробники або підприємці, які бажають продавати косметику за кордон. Перед тим, як рекомендувати маркетплейс Etsy, ми ретельно дослідили цю нішу.
У цій статті ми поділимось результатами дослідження, зробимо висновок, чи можна ефективно продавати косметику на Etsy, та порадимо як робити це ефективніше.
Аудит ніші ми почали з аналізу 3 магазинів. Ми використали такі сервіси, як Alura, Marmalead, eRank, SerpStat.
Перший магазин з США має оборот $ 2 441 452. Щомісячний оборот — близько $ 20 686, середній чек — $118. На момент дослідження магазин мав 149 активних лістингів.
Кількість продажів першого магазину:
Дохід першого магазину:
Другий магазин з США має оборот $ 988 077. Щомісячний оборот — близько $ 23 058. Середній чек — $43. Також має 149 активних лістингів.
Продажі другого магазину:
Дохід другого магазину:
Третій магазин також з США, має оборот $ 30 448. Щомісячний оборот складає близько $ 1 129. Середній чек — $27. Має 182 активних лістинги.
Продажі третього магазину:
Дохід третього магазину:
Аналіз доходу магазинів дав нам можливість зрозуміти, чи актуальна ніша косметики на Etsy, на які об’єми продажів варто розраховувати, який середній чек та скільки товарів необхідно мати.
Як показує аналіз, є успішні магазини з США, які вже продали товари на мільйони доларів та отримують декілька тисяч доларів доходу на місяць. При тому що середній чек у проаналізованих магазинів значно відрізняється, а от кількість активних лістингів, навпаки, наближена в середньому до 160.
Далі ми проаналізували попит та сезонність за тегами. Наприклад, “Body Care” найчастіше купують з листопада по сьогодні, найбільше ним цікавляться в США — 100%. Ключові слова низькочастотні, але мають великий попит на платформі Etsy. Тобто товари за цим тегом нечасто шукають на Etsy, але % покупок за ним досить високий. Конкурентність є досить помірною і не дуже високою.
Статистика з eRank:
Тег “Organic Soap”. По аналізу бачимо, що найчастіше купують з лютого по квітень. Зараз цей товар популярний серед покупців — за статистикою eRank: США — 60,9%, Австралії — 8,7%, Нідерландів — 8,7%, Англії — 8,7%, Франції та Ірландії — 4,3%. З цього можна зробити висновок, що даний товар достатньо популярний на платформі Etsy. Ключові слова високочастотні з середньою та високою конкурентністю.
Статистика з eRank:
Висновки
Проаналізувавши нішу косметики на Etsy, можна зробити наступні висновки:
- ніша має популярність на маркетплейсі;
- існують магазини, які мають оборот більше $20К на місяць;
- ніша висококонкурентна, якщо брати загальні теги, але низькоконкурентна в більш конкретних тегах;
- варто звернути увагу на теги, такі як “Body Care” та “Organic Soap” — вони є конкурентними на маркетплейсі Etsy.
Отже, якщо ви бажаєте продавати косметику за кордон, то Etsy — це гарний варіант. Звісно, потрібно враховувати конкуренцію. Для цього ваш магазин та товар повинні відрізнятися від інших креативом та позиціонуванням. До позиціонування варто відносити базові закриті потреби покупця — від зручної оплати та доставки до створення спеціальних пропозицій та цікавого пакування. У просуванні потрібно акцентувати увагу на унікальній торговій пропозиції. Для цього потрібно якісно проаналізувати контент конкурентів та виділити, які базові норми для міжнародного ринку в цій ніші варто додати, а що може стати додатковою перевагою покупки товару саме в вашому Etsy-магазині.
Як продавати косметику на Etsy? Поради від спеціалістів маркетинг-агенції «Ціль»
Завдяки досвіду наших спеціалістів та детальному аналізі ніші можна виділити наступні інсайти для просування косметики на маркетплейсі Etsy:
- Якісний контент. У цій ніші важливо вдало презентувати свої продукти, акцентуючи увагу на тому, що ваші товари якісні та ручної роботи, а не «конвеєрні». У косметичній ніші переважає популярність різних видів мила, догляду за обличчям, тілом, а також виготовлення косметики під замовлення тощо.
- Розширення асортименту. Намагайтеся розширювати асортимент та додавати кастомні лістинги. Рухайтесь у напрямку різноманіття видів косметичних виробів: мила, шампунів, кремів, доглядом за обличчям, тілом тощо. Потрібно знайти родзинку вашого магазину — товар, який би відрізнявся від усіх своїм дизайном та оригінальністю.
- Створюйте подарункові набори з косметики. На ринку США достатньо популярні подарункові набори із косметики, бо це один з найбільш простих та цікавих подарунків. Впевнені, ви знайомі із Advent Calendar — їх створюють відомі всесвітні бренди. Такий тип оформлення може бути цікавою пропозицією для покупців.
- Розробіть цікаві та ефектні інфографіки для лістингів косметичних виробів.
- Розробіть унікальний бренд, включаючи логотип, упаковку та стиль. Зробіть так, щоб ваш магазин виглядав професійно та привабливо.
- Напишіть історію створення магазину, яка буде надихати покупців та спонукати придбати товар. Додайте унікальний опис про магазин.
- Ретельно напишіть описи для кожного продукту, зазначаючи його переваги та склад. Це не лише необхідність для просування, а базова потреба покупця знати детальний склад та можливі алергени товару. Також вказуйте, які типи шкіри чи проблеми вирішує ваша косметика.
- Використовуйте соціальні мережі для просування свого бренду. Створіть інтерактивний контент і спілкуйтеся з вашою аудиторією. Рекламуйте свої продукти через соцмережі.
- Активно підтримуйте зворотний зв'язок від своїх покупців та стимулюйте їх залишати відгуки. Позитивні відгуки підвищують довіру покупців.
- Влаштовуйте регулярні акції, розпродажі чи подарунки для залучення нових клієнтів та для стимулювання повторних покупок.
Якщо у вас залишились запитання ствосовно продажів на Etsy, експерти маркетинг-агенції «Ціль» можуть проконсультувати.
Як законно продавати косметику на ринку ЄС?
Основна частина покупців на Etsy в цій ніші відноситься до ринку США, але не варто забувати про значний відсоток покупців з ринку ЄС. Якщо ви плануєте продавати товари в Європу, тоді варто звернути увагу на наступні пункти.
Продавати товари на ринку Європейського Союзу непросто, адже існують стійкі правила контролю якості. Ми підготували для вас декілька порад, які є досить важливими:
- Перевірте, чи ваш продукт вважається косметикою в ЄС, використовуючи стандарти.
- Отримайте звіт про оцінку безпеки продукту (SAR) від кваліфікованого експерта з безпеки. SAR — це токсикологічна оцінка безпеки окремого косметичного продукту, її вміст описано в Додатку I до Регламенту ЄС щодо косметики.
- Лише продукти, які пройшли вищевказаний процес відповідності, можуть бути законно розміщені на ринку ЄС. В Європейському Союзі органи влади схвалюють косметику до її продажу, але вони контролюють ринок. У разі виявлення невідповідностей компетентні органи (CA) можуть оштрафувати вас та/або вимагати відкликати вашу косметику. Держави-члени CA можуть також додавати інформацію про невідповідні продукти до Safety Gate, системи швидкого сповіщення ЄС про небезпечні нехарчові товари, доступної для всіх в інтернеті.
Більш детально ви можете ознайомитись за посиланням.
Автор: Дмитро Машталір, співзасновник маркетинг-агенції «Ціль»
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!