0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як продавати косметику на Etsy? Дослідження маркетинг-агенції «Ціль»

08 березня 2024
847
0
Поділіться
Зміст

    До нашої агенції часто звертаються виробники або підприємці, які бажають продавати косметику за кордон. Перед тим, як рекомендувати маркетплейс Etsy, ми ретельно дослідили цю нішу.

    У цій статті ми поділимось результатами дослідження, зробимо висновок, чи можна ефективно продавати косметику на Etsy, та порадимо як робити це ефективніше.

    Аудит ніші ми почали з аналізу 3 магазинів. Ми використали такі сервіси, як Alura, Marmalead, eRank, SerpStat.

    Перший магазин з США має оборот $ 2 441 452. Щомісячний оборот — близько $ 20 686, середній чек — $118. На момент дослідження магазин мав 149 активних лістингів.

    Кількість продажів першого магазину:

     

    Дохід першого магазину:

     

    Другий магазин з США має оборот $ 988 077. Щомісячний оборот — близько $ 23 058. Середній чек — $43. Також має 149 активних лістингів.

    Продажі другого магазину:

     

    Дохід другого магазину:

     

    Третій магазин також з США, має оборот $ 30 448. Щомісячний оборот складає близько $ 1 129. Середній чек — $27. Має 182 активних лістинги.

    Продажі третього магазину:

     

    Дохід третього магазину:

     

    Аналіз доходу магазинів дав нам можливість зрозуміти, чи актуальна ніша косметики на Etsy, на які об’єми продажів варто розраховувати, який середній чек та скільки товарів необхідно мати.

    Як показує аналіз, є успішні магазини з США, які вже продали товари на мільйони доларів та отримують декілька тисяч доларів доходу на місяць. При тому що середній чек у проаналізованих магазинів значно відрізняється, а от кількість активних лістингів, навпаки, наближена в середньому до 160.

    Далі ми проаналізували попит та сезонність за тегами. Наприклад, “Body Care” найчастіше купують з листопада по сьогодні, найбільше ним цікавляться в США — 100%. Ключові слова низькочастотні, але мають великий попит на платформі Etsy. Тобто товари за цим тегом нечасто шукають на Etsy, але % покупок за ним досить високий. Конкурентність є досить помірною і не дуже високою.

     

    Статистика з eRank:

     

    Тег “Organic Soap”. По аналізу бачимо, що найчастіше купують з лютого по квітень. Зараз цей товар популярний серед покупців — за статистикою eRank: США — 60,9%, Австралії — 8,7%, Нідерландів — 8,7%, Англії — 8,7%, Франції та Ірландії — 4,3%. З цього можна зробити висновок, що даний товар достатньо популярний на платформі Etsy. Ключові слова високочастотні з середньою та високою конкурентністю.

     

    Статистика з eRank:

     

    Висновки

    Проаналізувавши нішу косметики на Etsy, можна зробити наступні висновки:

    • ніша має популярність на маркетплейсі;
    • існують магазини, які мають оборот більше $20К на місяць;
    • ніша висококонкурентна, якщо брати загальні теги, але низькоконкурентна в більш конкретних тегах;
    • варто звернути увагу на теги, такі як “Body Care” та “Organic Soap” — вони є конкурентними на маркетплейсі Etsy.

    Отже, якщо ви бажаєте продавати косметику за кордон, то Etsy — це гарний варіант. Звісно, потрібно враховувати конкуренцію. Для цього ваш магазин та товар повинні відрізнятися від інших креативом та позиціонуванням. До позиціонування варто відносити базові закриті потреби покупця — від зручної оплати та доставки до створення спеціальних пропозицій та цікавого пакування. У просуванні потрібно акцентувати увагу на унікальній торговій пропозиції. Для цього потрібно якісно проаналізувати контент конкурентів та виділити, які базові норми для міжнародного ринку в цій ніші варто додати, а що може стати додатковою перевагою покупки товару саме в вашому Etsy-магазині.

    Як продавати косметику на Etsy? Поради від спеціалістів маркетинг-агенції «Ціль»

    Завдяки досвіду наших спеціалістів та детальному аналізі ніші можна виділити наступні інсайти для просування косметики на маркетплейсі Etsy:

    • Якісний контент. У цій ніші важливо вдало презентувати свої продукти, акцентуючи увагу на тому, що ваші товари якісні та ручної роботи, а не «конвеєрні». У косметичній ніші переважає популярність різних видів мила, догляду за обличчям, тілом, а також виготовлення косметики під замовлення тощо.
    • Розширення асортименту. Намагайтеся розширювати асортимент та додавати кастомні лістинги. Рухайтесь у напрямку різноманіття видів косметичних виробів: мила, шампунів, кремів, доглядом за обличчям, тілом тощо. Потрібно знайти родзинку вашого магазину — товар, який би відрізнявся від усіх своїм дизайном та оригінальністю.
    • Створюйте подарункові набори з косметики. На ринку США достатньо популярні подарункові набори із косметики, бо це один з найбільш простих та цікавих подарунків. Впевнені, ви знайомі із Advent Calendar — їх створюють відомі всесвітні бренди. Такий тип оформлення може бути цікавою пропозицією для покупців.
    • Розробіть цікаві та ефектні інфографіки для лістингів косметичних виробів.

    • Розробіть унікальний бренд, включаючи логотип, упаковку та стиль. Зробіть так, щоб ваш магазин виглядав професійно та привабливо.
    • Напишіть історію створення магазину, яка буде надихати покупців та спонукати придбати товар. Додайте унікальний опис про магазин.
    • Ретельно напишіть описи для кожного продукту, зазначаючи його переваги та склад. Це не лише необхідність для просування, а базова потреба покупця знати детальний склад та можливі алергени товару. Також вказуйте, які типи шкіри чи проблеми вирішує ваша косметика.
    • Використовуйте соціальні мережі для просування свого бренду. Створіть інтерактивний контент і спілкуйтеся з вашою аудиторією. Рекламуйте свої продукти через соцмережі.
    • Активно підтримуйте зворотний зв'язок від своїх покупців та стимулюйте їх залишати відгуки. Позитивні відгуки підвищують довіру покупців.
    • Влаштовуйте регулярні акції, розпродажі чи подарунки для залучення нових клієнтів та для стимулювання повторних покупок.

    Якщо у вас залишились запитання ствосовно продажів на Etsy, експерти маркетинг-агенції «Ціль» можуть проконсультувати.

     

    Як законно продавати косметику на ринку ЄС?

    Основна частина покупців на Etsy в цій ніші відноситься до ринку США, але не варто забувати про значний відсоток покупців з ринку ЄС. Якщо ви плануєте продавати товари в Європу, тоді варто звернути увагу на наступні пункти.

    Продавати товари на ринку Європейського Союзу непросто, адже існують стійкі правила контролю якості. Ми підготували для вас декілька порад, які є досить важливими:

    1. Перевірте, чи ваш продукт вважається косметикою в ЄС, використовуючи стандарти.
    2. Отримайте звіт про оцінку безпеки продукту (SAR) від кваліфікованого експерта з безпеки. SAR — це токсикологічна оцінка безпеки окремого косметичного продукту, її вміст описано в Додатку I до Регламенту ЄС щодо косметики.
    3. Лише продукти, які пройшли вищевказаний процес відповідності, можуть бути законно розміщені на ринку ЄС. В Європейському Союзі органи влади схвалюють косметику до її продажу, але вони контролюють ринок. У разі виявлення невідповідностей компетентні органи (CA) можуть оштрафувати вас та/або вимагати відкликати вашу косметику. Держави-члени CA можуть також додавати інформацію про невідповідні продукти до Safety Gate, системи швидкого сповіщення ЄС про небезпечні нехарчові товари, доступної для всіх в інтернеті.

    Більш детально ви можете ознайомитись за посиланням.

     

    Автор: Дмитро Машталір, співзасновник маркетинг-агенції «Ціль»

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.