Поділіться
Зміст

    контент план для інстаграму

    Колись вважалося, що головним показником успіху у просуванні бренду є його присутність на телебаченні та радіо. Наразі акценти кардинально змістилися — тепер центром тяжіння стали соцмережі, зокрема Instagram. Щоправда, складність полягає в тому, що на цій платформі все постійно змінюється. Наприклад, дедалі частіше люди фокусуються не на завантаженні фото, а на створенні креативних Reels. Одне можна сказати, що для успішного позиціювання бренду необхідно мати якісний контент-план Instagram. Про те, як його скласти, ми поговоримо далі.

    Контент-план Інстаграма: що це простими словами

    Якщо ви хочете досягти успіху на популярній платформі, вам просто необхідна детальна стратегія розміщення контенту в Instagram. Це важливо, тому що контент — серце присутності в соцмережі. З його допомогою ви зможете розповісти про цінності, які важливі для вас, і сформувати уявлення про вашу компанію в очах клієнтів.

    Коли справа доходить до формування стратегії в Instagram, важливі смисли, які ви транслюватимете, якість, тематика публікацій, а також їх частота. Саме тому практично всі успішні бренди створюють докладні плани розміщення контенту. Це допомагає зберігати цілісність і формувати свій імідж. Зрештою, послідовність у роботі з соціальними мережами веде до успіху.

    Контент-план Інстаграм — це заздалегідь складений графік публікацій, у якому описані тематика, формати постів, дати та час публікацій, а також інші важливі параметри. Регулярно готуючи план, ви зможете вести акаунт послідовно, утримувати увагу аудиторії та досягати своїх цілей у просуванні.

     приклад контент плану для інстаграму

    Для чого потрібен контент-план в Інстаграмі

    Ви ніколи не були в такій ситуації, коли, наприклад, у понеділок у вас маса активності та натхнення — ви публікуєте класний пост із корисними порадами? У вівторок також тримаєте темп і викладаєте Reels. А в середу з'являється інша робота, якої стає дедалі більше, і ви забуваєте про публікацію. У четвер і п'ятницю — просто немає цікавих ідей. У результаті охоплення падають, а алгоритми все рідше вибирають ваш акаунт для показу.

    А тепер уявімо іншу картину: у вас є чіткий контент-план для Інстаграм. У ньому розписано, що та коли публікувати, а теми постів збалансовані — трохи користі, небагато розваги, трохи продажу. В один день ви виставляєте відгук клієнта, в інший — опитування, що залучає, в сториз, потім викладаєте забавний мем по темі. Підписники зацікавлені, алгоритми працюють на вашу користь, а у вас немає паніки — ви не шукаєте в метушні, що публікувати далі.

    Так що контент-план постів в Інстаграм — це свого роду рятувальне коло для всіх, хто веде свою сторінку не заради розваги, а з конкретними цілями. Він позбавляє хаосу, допомагає тримати баланс між контентом, що продає, і розважальним контентом, економить час і робить просування більш усвідомленим.

     контент план для інстаграму шаблон

    Серед головних переваг того, що ви вирішите писати контент-план для Інстаграм, — це:

    • системність;
    • узгодженість;
    • орієнтація на цілі;
    • можливість проаналізувати роботу та змінити підходи при необхідності.

    Бажаєте, щоб акаунт у соцмережі приносив результат? Тоді плануйте свою роботу.

    Перші кроки щодо складання контент-плану для Інстаграма

    Отже, ви розібралися, що таке контент-план в Інстаграм, і готові зробити перші кроки у цьому напрямку? Пропонуємо розпочати з таких пунктів.

    Збираємо ідеї для контенту в Інстаграмі

    Привернути увагу підписників можна різними способами, головне — розуміти, що людям цікаво та що саме вони шукають на вашій сторінці. Ми підготували для вас добірку тем для різних сфер і цілей.

    Для сторінок, на яких компанія пропонує продукти для продажу, актуальні такі теми:

    • детальний аналіз окремих товарів;
    • нюанси вибору тих чи інших продуктів;
    • огляд новинок;
    • демонстрація нового продукту;
    • порівняння продуктів;
    • лайфхаки із застосування.

    Щоб організувати взаємодію з підписниками, публікуйте такі пости:

    • опитування, челенджі, вікторини, тести;
    • розіграші та конкурси;
    • відповіді на популярні запитання;
    • пости з відгуками клієнтів.

    Коли компанія розповідає про закулісся свого бізнесу, це добре сприймається людьми. Тому в план публікацій Інстаграм можна включити такі теми для постів:

    • бекстейдж створення продукту (якщо ви його розробляєте);
    • пости до знакових дат для підприємства;
    • новини компанії та плани на майбутнє;
    • уроки з факапів.

    Ще один напрямок — освітній. Іноді корисно дати додаткову інформацію для підписників, тим більше якщо ви позиціонуєте себе як експерта в ніші. Теми можуть бути такими:

    • руйнування міфів і стереотипів у вашій сфері діяльності;
    • гайди й інструкції;
    • експертні поради;
    • розбір трендів.

    Ну і не будьте надто занудними. Медіаплан для Інстаграм обов'язково має містити щось легке та розважальне. Додайте цікаві випадки з життя компанії, гумористичні пости, історії, що надихають, меми та ін.

    Головне — зберігати баланс між різними типами контенту, щоб акаунт був не тільки корисним, але й цікавим. Привчіть себе записувати цікаві ідеї в нотатках або Google Docs, щоб вони були під рукою в потрібний час.

    Об'єднуємо ідеї в теми та рубрики

    Коли ідей багато, час навести порядок. Розбиваємо їх на рубрики, щоб контент був збалансованим. Наприклад, контент-план для блогу в Інстаграм може містити такі напрямки:

    • навчальний контент (поради, лайфхаки, помилки);
    • пости, що залучають (опитування, челенджі, вікторини);
    • публікації, які наголошують на вашій експертності (кейси, особисті історії, робочі моменти);
    • продаючий контент (огляд послуг/товарів, акції, відгуки);
    • розважальні пости (гумор, трендове відео).

     план публікацій інстаграм

    Так, в акаунті, присвяченому просуванню фітнес-послуг, можна чергувати такі рубрики:

    • понеділок — розвінчування міфів про схуднення (навчальний);
    • середа — голосування в сториз про те, як реагують м'язи на той чи інший вид тренувань (контент, що залучає);
    • п'ятниця — відгук клієнта з фото до та після (продаючий);
    • неділя — мем про спорт (розважальний).

    Коли контент розділений за рубриками, стає простіше дотримуватися балансу. А на сторінці це буде виглядати наступним чином:

     схема постів в інстаграм

    Складаємо план у вигляді таблиці

    Тепер збираємо все до зрозумілої схеми. Для зручності можна використовувати Google Таблиці, Notion, Trello або спеціальні сервіси на зразок Planoly.

     план постів в інстаграм

    Наприклад, планування контенту Інстаграм у сервісі може виглядати так:

     контент план постів в інстаграм

    Основи складання контент-плану для Інстаграма

    Під час роботи в соцмережах частота публікацій не така важлива. Можна публікувати хоч по три пости на день, але якщо немає чіткої стратегії — підписники не звертатимуть на них уваги. Щоб цього не сталося, давайте розберемося, як створити контент-план для Інстаграм.

    Визначте, хто є вашою аудиторією

    Ваші підписники — це головний орієнтир для того, щоб почати готувати план публікацій в Інстаграм. Алгоритми платформи працюють так, що чим більше реакції викликає пост, тим вище він піднімається у стрічці в інших користувачів. Тому важливо знати, що саме подобається вашій аудиторії та коли краще публікувати контент.

    Почніть із аналізу, хто на вас підписаний в даний момент. Вам допоможуть Instagram Insights і, наприклад, HypeAuditor, Popsters, Socialbakers. Вони покажуть:

    • вік (наприклад, більшість підписників — від 25 до 34 років);
    • стать (яка аудиторія переважає — чоловіки чи жінки);
    • географія (з яких міст і країн вас читають);
    • час активності (коли підписники найчастіше заходять в Instagram).

    Після цього постарайтеся якомога детальніше описати портрет ідеального підписника. Наприклад, опис може виглядати так:

    «Наша підписниця — Анна. Їй 28 років, вона живе в Одесі та працює HR-фахівцем в IT-компанії. Займається фітнесом і любить проводити час на природі. Їй подобаються поради з особистої продуктивності та тренди в digital. Частіше сидить у соцмережах вранці та ввечері, зберігає корисні пости, не любить довгих текстів».

    Тепер, знаючи все це, ви розумієте, що контент для таких підписників, як Анна, повинен бути чітким, інформативним і корисним. Наприклад, короткі каруселі з лайфхаками або відео тривалістю 30 секунд будуть заходити краще, ніж довгі пости.

    Встановіть частоту своїх постів

    У кожному посібнику вам скажуть одне — якість і послідовність завжди будуть важливішими за обсяг. Однак якщо ви можете впоратися і з тим і з іншим, це буде набагато краще.

    Для початку оцініть свої можливості: який план постів в Інстаграм буде для вас реальним і здійсненним. Краще публікувати три добре продумані пости, ніж завалювати свою стрічку третьосортними публікаціями.

    Почніть з тієї кількості публікацій, які ви встигатимете готувати. Враховуйте, що вам, швидше за все, потрібно організувати зйомку, готувати сценарії та писати тексти постів. Також пам'ятайте про необхідність узгодження з замовником (якщо ви працюєте на клієнта), адже на це теж може йти багато часу.

    Далі відстежуйте залученість і коригуйте свій план ведення Інстаграм у міру потреби.

    Виберіть час для своїх публікацій

    Instagram любить активність, а підписники — зручний час. Погодьтеся, що постити о третій годині ночі — не найкраща ідея.

    У середньому, найкращий час для публікацій — це:

    • у будні — вранці з 8:00 до 10:00 (коли офісні співробітники їдуть на роботу та гортають стрічку), під час обідньої перерви з 12:00 до 13:00 і ввечері з 18:00 до 21:00;
    • у вихідні — вранці з 10:00 до 12:00 і ввечері з 19:00 до 22:00.

    Але краще дивитися аналітику: у розділі «Статистика» у вкладці «Аудиторія» видно, коли ваші підписники знаходяться онлайн.

    Розставте пріоритети — стрічка чи сториз

    Пам'ятайте, що сториз — це те, що утримує підписників. Тому контент-план для сториз Інстаграм має бути окремим, і пости необхідно публікувати щодня без винятків.

    Розділити контент можна, наприклад, так:

    • у стрічку ставити основні пости: фото товарів із розбором переваг, корисні поради, кейси та результати клієнтів, пости, що залучають;
    • у сториз — «живий» контент, наприклад робочі моменти, голосування, тести, відповіді на питання, особисті історії.

    І слідкуйте за балансом публікацій.

    Основні типи постів у Instagram

    Ваш розклад постів в Інстаграм може містити найрізноманітніші публікації. Розглянемо їхні основні види.

    Продаючі публікації

    Ці пости спрямовані на активне просування товарів чи послуг. Тобто ваше завдання — підштовхнути аудиторію до здійснення покупки.

     який вигляд має контент план інстаграм

    Наприклад, можна вибирати такі формати:

    • огляди продуктів у Reels. Підготуйте короткі динамічні відео, які демонструють продукт у дії та підкреслюють його переваги й унікальні особливості;
    • каруселі з детальним описом. На слайдах можна показати продукт із різних ракурсів, додати характеристики;
    • інтерактивні Stories з опитуваннями. Це дасть вам можливість зібрати фідбек про продукт.

    Розважальні публікації

    Ціль цих постів — утримання уваги аудиторії. У 2025 році популярні такі формати:

    • ситуативні меми та гумористичні Reels. Згадайте, скільки різних мемів з'явилося на тему, чи потрібно одягати костюм на офіційні зустрічі;
    • фільтри та маски. Придумайте оригінальні фільтри, які користувачі можуть використовувати у своїх Stories.

    Із TikTok в Instagram прийшли ідеї найрізноманітніших челенджів, так що це теж може стати робочою ідеєю.

     instagram контент план

    Інформаційні пости

    Такі пости дають аудиторії корисну й актуальну інформацію. Наприклад, ваш план із просування Інстаграм може включати:

    • інфографіку та каруселі з візуальним поданням даних, статистики або покрокових інструкцій;

     медіа план для інстаграм

    • довгі відео, в яких буде глибокий розбір тем, інтерв'ю з експертами;
    • поради та лайфхаки в Stories.

    Наприклад, фітнес-тренер може опублікувати карусель із інфографікою про правильне харчування, а пояснення надати в описі.

     контент план для блогу в інстаграм

    Пости, що залучають

    Основне завдання таких публікацій — простимулювати активність аудиторії. Нині ефективні такі формати:

    • опитування та квізи;
    • пости з питаннями чи закликами до обговорення;
    • спільні прямі ефіри.

    Пам'ятайте, що колаборації з іншими блогерами чи експертами дозволяють розширити охоплення та залучити нову аудиторію.

    Як оформити контент-план

    Розібравшись, як планувати контент в Інстаграм, давайте поговоримо про те, як правильно оформити свій план. Вибір формату залежить від вас, але найчастіше контент-план для інстаграм-магазину оформляється у вигляді таблиці або календаря.

    На наш погляд, табличний формат — це найуніверсальніший і найзручніший спосіб. У таблиці можна вказати:

    • дату публікації;
    • тип контенту (фото, відео, карусель, сториз тощо);
    • тему й опис;
    • гештеги;
    • примітки (наприклад, інформація про рекламні акції, які ви плануєте).

    Так ви зможете структурувати контент і легко відстежувати, що та коли потрібно публікувати. Наприклад, так:

     план публікацій в інстаграм

    Можна навіть додати стовпці, в яких відзначатиме охоплення та залучення. Так ви зможете швидше проаналізувати свої результати.

    Для тих, хто любить візуальний підхід, зручний календар. Він допомагає легко орієнтуватися, які пости виходитимуть у конкретний день. У календарі можна зробити позначки, наприклад про запуск конкурсу або акцію.

    Щоб скласти контент-план для Інстаграм, можна використовувати такі сервіси:

    • Google Таблиці;
    • Canva (підійде до створення візуальних шаблонів контенту);
    • Later або Buffer (корисні для планування й автоматичної публікації контенту).

    Зробіть таку заготовку, і ваша схема постів в Інстаграм буде виглядати чітко, а ви зможете вносити коригування за необхідності:

     який вигляд має контент план для інстаграму

    Покрокова інструкція щодо створення контент-плану для Інстаграма

    Крок 1. Вибір типу акаунту

    Перш ніж придумати контент для Інстаграма, визначтеся з типом вашого акаунту:

    • в особистому блозі діліться своїми історіями, захопленнями та тим, чим ви любите займатися;
    • бізнес-акаунт рекомендується для компаній і брендів. У ньому ви отримаєте доступ до аналітики та зможете запускати рекламу.

     план ведення інстаграм

    Подумайте, що саме вам потрібно.

    Крок 2. Вибір мети просування

    Коли ви думаєте про Coca-Cola або Red Bull, що приходить на розум? Уся справа в тому, що ці та багато інших брендів не просто продають продукти — вони продають емоції. Наприклад, Coca-Cola асоціюється з радістю, святами та спілкуванням, а Red Bull створює відчуття активності. Важливо розуміти, що ваші дії в Instagram теж повинні викликати емоції. Тільки так ви зможете сформувати ідентичність бренду.

    Тільки після цього ставте чіткі цілі, наприклад:

    • залучити нових підписників (вкажіть число та строки);
    • підвищити конверсію через Instagram (теж із зазначенням конкретних KPI);
    • підвищити впізнаваність бренду;
    • збільшити прибуток на Х% тощо.

    Нагадаємо, що цілі мають бути конкретними та вимірюваними.

    Крок 3. Формування структури контенту відповідно до мети

    Розуміння короткострокових і довгострокових цілей допоможе підібрати правильні пропорції різних форматів контенту. Наприклад, для зростання підписників має бути більше розважальних постів, а для підвищення продажів — продаючих.

    Якщо ви тільки починаєте створювати свій перший шаблон контент-плану для Інстаграма, краще підготувати його у двох варіантах:

    • Перший — на найближчі 7–15 днів. У ньому повинні бути пости, які знайомлять користувачів із вашим бізнесом. Розкажіть про історію компанії, основні цінності, представте, хто працює в команді, почніть розповідати про переваги продукції.
    • Другий — більш довгостроковий, що базується на результатах першого.

    Пам'ятайте, що іноді з'являються важливі новини, які вимагають негайного реагування. І якщо такий момент настав, краще відкласти заплановані публікації та поділитися актуальною новиною в перші ж хвилини.

    Крок 4. Підготовка контент-плану на місяць

    Тепер ви вже готові до роботи в довгостроковій перспективі та можете почати створювати контент-план на місяць для Інстаграм.

    На цьому етапі важливо:

    • зібрати список ідей, про які ми говорили вище;
    • визначитися з темою кожного посту та скласти графік публікацій;
    • знайти фотографа, копірайтера та дизайнера, які вам допомагатимуть;
    • пошукати креативні формати. Це допоможе освіжити навіть звичайні теми.

    Також варто написати контент-план для Інстаграм окремо для періодів свят і сезонних розпродажів. Перед Різдвом, на Новий рік, навесні перед Великоднем люди купують активніше, особливо товари, пов'язані з цими подіями. Тому на цей час можна запланувати акції та знижки.

    Як проводити аналіз контент-плану для Інстаграма

    Регулярний аналіз контент-стратегії допомагає зрозуміти, наскільки ефективна ваша робота, та вносити корективи. Це нескладний, але важливий процес.

    Для цього раз на тиждень робіть наступне:

    • визначте найкращий пост тижня;
    • проаналізуйте, чому так вийшло. Можливо, це пов'язано з особливим стилем подачі, темою, візуальним форматом або часом виходу поста;
    • знайдіть найслабший пост;
    • розберіться, у чому причина поганих показників.

    Зробіть висновки та постарайтеся уникнути подібних помилок у майбутньому.

    Далі раз на місяць ставте собі такі питання:

    • Як змінилася кількість підписників? Що викликало зростання чи відтік аудиторії?
    • Які публікації отримали найбільшу та найменшу кількість переглядів? Які висновки можна зробити?
    • Як змінилося охоплення порівняно з минулим місяцем? Якщо стратегія змінювалася, чи це дало результат?
    • Як ваш акаунт виглядає на фоні конкурентів? Проаналізуйте їхній контент: які теми та формати вони використовують, які пости отримують найбільше відгуку.

    Використання цих даних допоможе вам покращити свою роботу.

    Базові шаблони контент-плану для Інстаграма

    Якщо подивитися на простий приклад контент-плану для Інстаграм, стає зрозуміло, що планування полегшує роботу. Сьогодні такий план можна складати у звичайному блокноті, але зручніше використовувати сучасні інструменти. Серед них — Google Таблиці, Notion, Trello, Canva, Planoly та інші спеціалізовані сервіси.

     як створити контент план для інстаграму

    Базовий варіант являє собою таблицю з основними параметрами:

    • тип контенту — пост або сториз;
    • формат — текстовий, відео, карусель, Reels;
    • категорія — інформаційний, продаючий, розважальний, пост, що залучає;
    • дата та час публікації;
    • опис ідеї — коротко про те, що буде в публікації;
    • візуал — можна додавати посилання на фото/відео;
    • реакція аудиторії — охоплення, залучення, кількість коментарів і лайків.

    Така таблиця для контент-плану Інстаграм буде зручною, коли важливо дотримуватися структури, але не потрібно перевантажувати план деталями.

    Іноді використовується розширена версія, в якій можна враховувати додаткові параметри:

    • текст публікації — відразу прописується всередині таблиці;
    • геолокація — допомагає просувати контент локально;
    • гештеги — їх можна заздалегідь підготувати, щоб уникнути повторів;
    • CTA.

    Тоді план виглядатиме так:

     скласти контент план для інстаграму

    Якщо над просуванням бренду працює команда фахівців, то зручно відзначати, які пости ще в роботі, які опубліковані, а також окремо виділяти ідеї.

    Сучасні сервіси пропонують безліч готових шаблонів, серед яких:

    • матричний контент-план, який допомагає балансувати між контентом, що продає чи залучає, та розважальним контентом;
    • шаблони по воронці продажів. Зручно для бізнесу, коли публікації будуються від першого дотику з клієнтом до моменту покупки;
    • інтерактивні шаблони, з можливістю додавання стікерів, нотаток.

    Використання таких інструментів робить процес планування контенту простішим, а роботу в Інстаграмі — більш системною й ефективною.

    Підбиваючи підсумки

    Отже, ми з вами побачили, як виглядає контент-план Інстаграм. А найголовніше — зрозуміли, що контент-план — це справжня стратегія, в якій необхідно враховувати, для кого ми готуємо пости, як часто викладати контент і які формати використовувати. Впровадьте системний підхід — і Інстаграм почне працювати на вас.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.