0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Що таке рівень вкладеності сторінки і як його перевірити

Поділіться
Зміст

    рівень вкладеності seo

    Те, наскільки високі позиції сайт займе у пошуковій видачі, залежить від багатьох факторів. Структура вебресурсу тут грає одну з ключових ролей. Зокрема, від неї залежить, наскільки ефективною буде SEO-оптимізація та як швидко ви побачите перші результати.

    Особливу увагу при формуванні структури слід приділити такому параметру, як рівень вкладеності сторінок сайту. Так як він впливає на ранжування пошуковими системами, а також на поведінку користувачів.

    Почнемо з азів

    Отже, що таке рівень вкладеності? Цей параметр показує, як далеко сторінка знаходиться від головної в ієрархії сайту. Іншими словами, скільки разів користувачеві потрібно клікнути, щоб опинитися на сторінці, що його цікавить.

    Щоб вам було легше зрозуміти, як це працює, наведемо приклад, як виглядає вкладеність сторінок сайту з продажу каміння:

     вкладеність сторінок сайту

    Головна сторінка (рівень 0) → Камені та мінерали (рівень 1) → Кристали (рівень 2) → Мінерали аквамарин (рівень 3)

    Відразу зазначимо, що рівень вкладеності URL досить часто відрізняється для користувачів і пошукових систем. Для користувача сторінка може бути доступна через меню в один клік, а пошуковий робот знаходитиме її через більш довгий ланцюжок переходів. Саме тому важливо враховувати обидва аспекти розробки структури сайту.

    Як вкладеність впливає на індексацію

    Пошукові роботи регулярно сканують сайти, переходячи за посиланнями від сторінки до сторінки. Чим глибше розташовані матеріали, тим більше часу та ресурсів потрібно роботу для їх виявлення й індексації.

     що таке рівень вкладеності сторінки

    Коли сторінка розташована надто глибоко, виникає кілька проблем:

    • Пошуковий робот може не дійти до неї під час сканування.
    • Сторінка рідше оновлюватиметься у пошуковому індексі.
    • Google може вважати таку сторінку менш значущою.

    Тому важливий контент рекомендується розміщувати якомога ближче до головної сторінки.

    Яку роль відіграє вкладеність для SEO

    Розглянемо основні причини, чому це важливо:

    • Швидкість індексації. Низький рівень вкладеності — це прямий шлях до більш швидкої та частої індексації. Це особливо важливо для нових матеріалів на сайті або при внесенні змін до контенту. Якщо сторінку розміщено на 4-му рівні, то пошукові роботи можуть дістатися до неї з суттєвою затримкою. Крім того, важливі сторінки взагалі ризикують залишитися необробленими.
    • Розподіл ваги сторінок. Пошукові системи передають вагу від однієї сторінки на іншу через внутрішні лінки. Відповідно, більша вага у тих сторінок, які ближче розташовані до головної.
    • Поведінкові чинники. Якщо користувачам потрібно робити багато кліків, вони залишатимуть сайт, так і не дійшовши до потрібної інформації. А це негативно позначиться на ранжуванні.

     рівень вкладеності що це

    Визначаємо глибину розміщення

    Є два методи, як перевірити рівень вкладеності сторінки. Розглянемо кожен із них докладніше.

    • За кількістю кліків.

    Цей метод полягає у підрахунку кількості переходів. При цьому враховуються лише переходи через основну навігацію сайту.

    Наприклад: «Головна → Розділ → Підрозділ → Сторінка товару».

    Оскільки користувачеві потрібно зробити три кліки, ми маємо справу з третім рівнем.

    • По довжині URL.

    Другий метод, як визначити рівень вкладеності сторінки, заснований на аналізі структури URL-адреси. Кожен новий каталог в адресному рядку означає наступний рівень вкладеності

    Приклад:

    • site.com/ (головна = нульовий рівень);
    • site.com/category/ (перший рівень);
    • site.com/category/subcategory/ (другий рівень);
    • site.com/category/subcategory/product/ (третій рівень).

    Обидва методи можуть показувати різні результати для однієї й тієї ж сторінки.

    Як покращити вкладеність

     як перевірити рівень вкладеності сторінки

    Перший спосіб — це створення HTML-карти сайту. Тобто спеціальна сторінка, яка відображає повну структуру ресурсу у вигляді дерева посилань. Вона дозволяє пошуковим роботам швидше виявляти всі сторінки, незалежно від рівня вкладеності. Крім того, завдяки картці користувачам буде легше орієнтуватися на сайті та знаходити потрібну інформацію.

    Другий спосіб покращити рівень вкладеності SEO — оптимізація навігаційного меню. Важливо, щоб усі елементи меню були індексованими: це означає, що пошукові роботи повинні мати можливість переходити за цими посиланнями. У верхньому меню розміщуйте ключові розділи, а у нижньому можна додати додаткові категорії.

    Крім того, потрібно працювати над правильним розподілом ключових запитів. На головній сторінці та розділах першого рівня розміщуйте матеріали за високочастотними запитами. Сторінки другого рівня відводьте під середньочастотні запити. На третьому рівні розміщуйте контент із низькочастотними запитами.

    Підіб'ємо підсумки

    Правильно організовані рівні вкладеності сайту допоможуть вам вивести ресурс на високі позиції у пошуковій видачі. Вони впливають на швидкість індексації сторінок, розподіл ваги всередині сайту й ефективність просування загалом. У топ видачі виходять ресурси із чіткою, логічною структурою.

    Крім цього, знаючи, що таке рівень вкладеності сторінки, ви зможете організувати зручну навігацію для ваших відвідувачів, що в свою чергу покращить юзабіліті. Адже коли користувачі легко знаходять інформацію, що їх цікавить, це значно покращує їхній досвід взаємодії з сайтом. Збільшується час перебування на сайті, знижується показник відмов і зростає глибина перегляду сторінок.

    Але не забувайте, що структура сайту — це не статичний елемент, і в міру зростання вашого ресурсу вона може вимагати коригування та покращення.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.