Наприкінці серпня стало відомо, що Google впроваджує нову політику «Обмеженого показу реклами», мета якої — зробити рекламу прозорішою та чесною, захистивши тим самим користувачів від рекламних матеріалів, які вводять їх в оману.
Більшою мірою ця політика зачіпає нових і поки невідомих на ринку рекламодавців, реклама яких потенційно може виявитися шахрайством або способом спотворити реальну інформацію.
Відтепер Google зможе обмежувати покази такої реклами на власних платформах для захисту користувачів.
«Випробний термін» для нових рекламодавців
Якщо раніше компанії навіть із мінімальним досвідом роботи могли без будь-яких обмежень та умов запускати рекламу в Google, то тепер для них існуватиме свого роду «випробувальний термін». Протягом цього часу рекламодавці можуть зіткнутися з деякими обмеженнями щодо показів оголошень.
Спочатку застосування цієї політики планується в тих випадках, коли рекламодавець налаштовує рекламну кампанію з таргетингом на певні бренди. Насамперед тоді, коли незрозуміло, чи справді він співпрацює з брендом, або ж у такий спосіб хоче використати відоме ім'я у своїх цілях.
У Google прокоментували таке рішення:
«Ми хочемо, щоб користувач абсолютно точно й об'єктивно розумів, з ким він має справу, коли взаємодіє з рекламою».
Мета Google — покращити користувальницький досвід та рівень довіри
У Google вважають, що нова політика допоможе покращити взаємодію з користувачем та гарантувати, що реклама надходитиме від перевірених та авторизованих рекламодавців, які працюють чесно та прозоро.
Крім того, це зрештою позначиться й на тому, яку саме рекламу бачитимуть користувачі. Наприклад, людина шукає авіарейси певної авіакомпанії. У результаті вона в основному бачитиме рекламу саме цієї авіакомпанії, а не конкурентів, різних готелів тощо. Тобто реклама, крім іншого, стане ще «прицільнішою».
У Google додали:
«Звичайно, наша мета – надати користувачам можливість бачити та взаємодіяти з релевантною та корисною рекламою. Наша нова політика знизить ймовірність того, що їм потрапить реклама, яка випадково чи навмисно вводить в оману. Тепер рекламодавцям із непідтвердженою репутацією буде складніше демонструвати свої рекламні матеріали аудиторії».
Важливо й те, що рекламодавцям, яких безпосередньо зачіпає ця політика, надходять відповідні повідомлення, а разом із ними — корисні рекомендації щодо того, як отримати кваліфікований статус. Крім того, Google дає низку порад щодо створення зрозумілих оголошень, прив'язки домену до їхнього заголовка тощо. Для нових і маловідомих брендів такі рекомендації можуть виявитися дуже корисними.
Як Google оцінюватиме оголошення
Під час перевірки рекламодавця пошуковик враховуватиме:
- взаємодію користувачів з оголошеннями рекламодавця, зокрема їхні відгуки;
- відповідність оголошень рекламним правилам Google;
- проходження рекламодавцем процедури підтвердження.
У компанії нагадали:
«Користувачі пошукової системи Google можуть залишати відгуки про рекламу, яку бачать. І ці відгуки ми обов'язково враховуємо, коли оцінюємо рекламу та рекламодавця».
При цьому в Google підкреслюють, що компанія зовсім не має на меті блокувати або видаляти рекламу з платформи. Нові обмеження будуть застосовуватися далеко не у всіх випадках і можуть стати скоріше винятком, ніж практикою. Наприклад, при очевидних спробах ввести користувача в оману, видаючи один бренд за інший.
Також у компанії повідомили, що ця політика доопрацьовуватиметься та вдосконалюватиметься. Впроваджувати її планують поступово, щоб переконатися, що вона працює правильно й повністю відповідає поставленим цілям.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!