0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Лід-магніт для продажу: мотивація потенційного клієнта

30 листопада 2019
2176
0
Поділіться
Зміст

    У блозі ми вже розкривали поняття «лід» та «лідогенерація» . З їх допомогою ви можете значно збільшити конверсію сайту та ефективність інтернет-маркетингу для продажу складних послуг та дорогих товарів. У цій статті ми хочемо докладніше розповісти про такий інструмент, як лід-магніт.

    Лід-магніт – це вкрай вигідна для споживача пропозиція, де він отримує послугу або цінну інформацію, рідше недорогий, але корисний продукт, залишаючи натомість свої контактні дані. Це перший етап взаємодії з відвідувачем сайту у вирві продажів та основний інструмент лідогенерації на сайті.

    навіщо впроваджувати лід-магніти на сайт

    Навіщо впроваджувати лід-магніти на сайт

    Лід-магніт допомагає отримати контактні дані потенційного клієнта (номер телефону, адресу електронної пошти або адресу сторінки в соцмережах), забезпечуючи цим можливість подальшої взаємодії.

    Також лід-магніт є першим вдалим досвідом взаємодії потенційного клієнта з компанією. Він отримує щось досить цінне для себе, а натомість залишає лише власні контакти. Це перший крок при формуванні споживчої довіри, і якщо подальший ланцюжок взаємодії буде добре опрацьованим, це дозволить поступово зміцнити довіру, принагідно усуваючи будь-які заперечення щодо купівлі основного продукту (ОП).

    Якщо коротко, цей спосіб збирання лідів виконує такі завдання у вирві продажів:

    1. Виявляє найбільш активних та зацікавлених відвідувачів сайту.
    2. Дозволяє отримати спосіб підтримувати зв'язок із потенційним клієнтом, який виявив інтерес до ваших послуг.
    3. Забезпечує перший досвід вигідного співробітництва із споживачем, зміцнюючи його довіру.

    Впроваджуючи його на сайт, ви отримуєте такі переваги:

    • Зростання конверсії та продажів. Завдяки магніту, конверсія відвідувачів у ліди, а згодом у покупців, збільшується у кілька разів.
    • Зростання числа постійних відвідувачів та клієнтів. Даний інструмент дозволяє утримувати зацікавлену ЦА, а також налаштувати циклічний продаж, що в рази знижує маркетингові витрати на залучення нових клієнтів.
    • Підвищення ефективності всіх каналів трафіку. Більш ефективна конверсія дозволяє збільшити прибутковість залученого трафіку, що прискорює окупність маркетингових інвестицій.
    • Поліпшення поведінкових факторів вашого сайту. Підвищується інтерес та активність користувачів, що дає додатковий позитивний ефект для SEO.

    Без цього інструменту практично неможливо побудувати багатоступінчастий продаж, адже навіть якщо користувач повернеться на ресурс, це не означає, що він потрапить саме до того розділу або сторінки, яка підготує його до подальшої взаємодії. Саме тому ви повинні «вести» по вирві за допомогою контенту, який відправляєте у розсилці, використовуючи отримані контакти.

    як створити лід-магніт

    Як створити лід-магніт

    Щоб отримати всі переваги, перераховані вище, дуже важливо ефективно сформувати ваш лід-магніт. Перш за все, розглянемо основні вимоги та рекомендації до нього в тому випадку, коли він використовується як один із етапів ланцюжка взаємодії зі споживачем:

    1. Він має бути цінним для потенційного клієнта . Що й так зрозуміло, інакше він не спрацює.
    2. Його цінність має бути зрозумілою, навіть очевидною споживачеві . Споживач повинен розуміти, як допоможе йому запропонована вами інформація чи послуга. Для цього на сторінці з лід-магнітом потрібен контент, що розкриває його переваги та вигоди.
    3. Лід-магніт повинен бути пов'язаний з вашим основним продуктом . Одне з його завдань – виявити потребу в основному продукті, це свого роду індикатор зацікавленості. Тому важливо, щоб запропонована вами вигода сподобалася саме цільовій групі відвідувачів.
    4. Він не повинен закривати потребу в основному продукті . Пам'ятайте, ще одне завдання даного інструменту – посилити потребу у ВП, а не зменшити її.
    5. Він несе вам довгострокову вигоду, але в короткостроковій перспективі може бути нерентабельним . Наприклад, витрати на його створення (підготовка контенту, програмні доробки тощо) окупляться тільки після купівлі основного товару. Не варто намагатися отримати прибуток уже на першому етапі співробітництва, це може значно зменшити конверсію.

    Розглянемо дію лід-магніта з прикладу. Допустимо, у вас приватна стоматологічна клініка. Користувач, наприклад, з пошуку, переходить на вашу статтю, як правильно вибирати зубну щітку. У ній ви докладно розкриваєте цю тему та даєте вичерпні відповіді.

    як працює лід-магніт

    Після прочитання відвідувач бачить форму захоплення або спливаюче вікно, де можна завантажити безкоштовну інструкцію з догляду за ротовою порожниною, залишивши адресу своєї пошти. Це і буде лід-магніт. Ґрунтуючись на тому, що попередній матеріал був йому корисний, він швидше за все скачає запропоновану інструкцію. Після цього ви зможете через розсилку ділитися з ним новими корисними матеріалами, підвищуючи довіру та згодом, пропонуючи власні послуги.

    Але щоб усе спрацювало, потрібно:

    1. Цільовий трафік на сайті.
    2. Якісний контент.
    3. Дійсно корисний лід-магніт.
    4. Автоматизований збір контактних даних та налагоджене розсилання.

    Особливо важливо приділити увагу контенту. Для нього не підійде звичайний SEO-текст, написаний копірайтером, найнятим на біржі. Необхідні статті, написані професійним автором, щоб розкрити користь вашого продукту, направити думки читача у потрібне русло, а також за участю фахівців вашої сфери, щоб дати читачеві нову та корисну інформацію. При цьому контенту буде потрібно багато.

    Приблизно так працює лід-магніт, коли він є частиною вирви продажів. Але цей інструмент можна використовувати і для швидкого підвищення конверсії у продаж. Це підійде для товарів з не надто високим середнім чеком або послуг, з якими інтернет-користувач досить добре знайомий. У цьому випадку лід-магніт може виступати:

    Безкоштовні пробні версії продукту . Дуже часто використовується при продажі програмного забезпечення, так як особливості цифрових продуктів якнайкраще підходять для цього.

    Знижки, акції, бонуси . Такі вигідні пропозиції можуть сильно стимулювати продажі, але, як правило, лише на товари зі зниженою вартістю. Тому переконайтеся, що це для вас буде рентабельно.

    Безкоштовні консультації . Також ефективний інструмент для лідогенерації, але тільки в тому випадку, якщо споживач зацікавлений у консультації. Часто перехід до активного спілкування з представником компанії є досить сильним бар'єром для інтернет-користувача.

    Безкоштовна участь в онлайн-конференціях, вебінарах . Онлайн-івенти – самі собою потужний інструмент залучення клієнтів. Якщо у вас талант спікера і вам є що розповісти, то безкоштовну участь у таких заходах цілком можна використовувати для залучення лідів.

    Чек-листи, корисні поради, інструкції . Якщо це не інструкція, як самостійно обійтися без ваших послуг, то такий матеріал допоможе вам отримати контакти і забезпечити конверсію в продаж через листування або спілкування по телефону з менеджером з продажу. Однак варто пам'ятати, що проста цікавість ще не є ознакою зацікавленості у замовленні чи покупці. Тому краще не поспішати «дотискати» таких користувачів, а продовжити взаємодіяти з ними, надаючи корисні матеріали.

    Інтернет-маркетинг
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування, синергія яких розробляються. Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    На закінчення

    Лід-магніт – це ефективний спосіб розпочати співпрацю з потенційним клієнтом. Але щоб він приносив користь, необхідна якісна підготовка та опрацювання подальших етапів співробітництва. Важливо пам'ятати, що лід – це людина, яка лише виявила інтерес до вашого продукту. Щоб він став покупцем, потрібно поступово заслуговувати на його довіру.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом