0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Лід-магніт для продажу: мотивація потенційного клієнта

16 січня 2023
3306
0
Поділіться
Зміст

    У блозі ми вже розкривали поняття «лід» та «лідогенерація» . З їх допомогою ви можете значно збільшити конверсію сайту та ефективність інтернет-маркетингу для продажу складних послуг та дорогих товарів. У цій статті ми хочемо докладніше розповісти про такий інструмент, як лід-магніт.

    Лід-магніт – це вкрай вигідна для споживача пропозиція, де він отримує послугу або цінну інформацію, рідше недорогий, але корисний продукт, залишаючи натомість свої контактні дані. Це перший етап взаємодії з відвідувачем сайту у воронці продажів та основний інструмент лідогенерації на сайті.

    Що таке лід-магніт

    Лід магніт — це унікальна безплатна пропозиція потенційному клієнту. Для його отримання людина повинна поділитися своїми контактними даними — email-адресою, номером телефону або іншою інформацією — або виконати іншу цільову дію.

    Перша й головна причина використовувати лід-магніт — можливість швидко та безплатно зібрати велику базу контактів потенційних клієнтів. Але насправді за допомогою цього інструменту можна розв’язувати безліч інших завдань.

     

    Навіщо впроваджувати лід-магніти на сайт

    Згідно з різними даними, в залежності від галузі бізнес втрачає від 70 до 99% потенційних клієнтів з-поміж відвідувачів сайту. Лід магніт покликаний істотно скоротити цю кількість і залучити аудиторію на першому етапі воронки продажів.

     

    У більшості випадків, впроваджуючи лід-магніти, бізнес переслідує такі цілі:

    • виділитися серед конкурентів;
    • конвертувати ліди в підписки або контакти;
    • збільшити обсяги продажів.

    У такий спосіб ви можете отримати список «підігрітих» лідів, готових до взаємодії з вами й вашим брендом. І тут дуже важливо не зробити стандартну помилку — надсилати рекламні матеріали, щоб отримати контакт користувача. Пам'ятайте, що мета лід-магніту — не «впарити» щось, а принести реальну користь клієнту, продемонструвати професіоналізм і додатково зацікавити.

    Завдання лід-магніту

     

    Грамотно оформлений магніт для залучення клієнтів здатний розв’язати відразу кілька ключових завдань:

    1. Зібрати контактні дані «теплої» цільової аудиторії.
    2. Детальніше ознайомити потенційних клієнтів із продуктом або компанією.
    3. Продемонструвати цінність пропозиції.
    4. Сформувати довірчі відносини між клієнтом і компанією.

    Лід-магніт допомагає завоювати довіру аудиторії, збільшити продажі. Він дозволяє сформувати велике та лояльне ком'юніті бренду.

     

    Види застосування лід-магнітів

    Магніт для клієнтів може істотно відрізнятися в залежності від поставлених цілей і завдань. За структурою виділяють п'ять основних категорій:

    1. Прикладні — різного роду інструменти, за допомогою яких відвідувач сайту може розв’язати свої невеликі завдання або проблеми.
    2. Розважальні — мініігри, інтерактивні тести й інші залучальні матеріали.
    3. Соціальні — магніти, спрямовані на формування ком'юніті. Наприклад, запрошення до закритої спільноти в обмін на цільову дію.
    4. Освітні — інфопідбірки, навчальний контент й інші освітні матеріали.
    5. Пробні — демоверсії продукту, за допомогою яких потенційний клієнт може оцінити всі переваги та можливості «повної» версії.

    Якщо ви поки не дуже добре розумієте, який лід магніт буде найкращим варіантом саме у вашому випадку, рекомендуємо починати з універсальних форматів, до яких користувачі вже звикли та яким вони довіряють. Розглянемо деякі з них.

     

    • Чеклісти

    Це справедливо є одним з улюблених лід-магнітів серед користувачів. Він дає хорошу конверсію, його легко застосувати практично в будь-якому бізнес-сегменті, а інформація в ньому подається у стислій і зрозумілій формі. Для бізнесу такий лід-магніт ще й дуже простий у створенні. Достатньо всього лише резюмувати власний досвід і сформувати на його основі короткі пункти чек-листу.

    Єдиний істотний недолік такого формату — це його банальність. А від того — деякі складнощі в підготовленні дійсно інформативних і нестандартних матеріалів.

    • Пам'ятки/інструкції

    Ще один популярний формат генерації лідів, в основі якого лежать рекомендації, покрокові керівництва й інструкції. Коли користувач приходить на сайт за потрібною йому інформацією, він готовий поділитися власними контактними даними для її отримання. Як результат, усі у виграші.

    У такого формату є ще один важливий плюс — він формує довіру до бренду та демонструє високий рівень експертності. Але, знову ж таки, усі матеріали повинні бути якісними, інформативними й релевантними запитам цільової аудиторії.

    • Шаблони

    Хоч це й не найпопулярніший лід магніт, у деяких сферах бізнесу він цілком може застосовуватися. Наприклад, у фінансовому середовищі, SMM-просуванні, дизайні, веброзробленні тощо. Тобто в тих галузях, де в принципі можливе застосування шаблонів і де вони можуть істотно спростити життя користувачеві.

    • Добірки

    Універсальний формат лід-магнітів, який нескладно адаптувати практично для будь-якого сучасного бізнесу. Добірки можуть бути різними. Головне — актуальність для аудиторії.

    Тут можемо дати невелику пораду. Не варто намагатися збирати якомога об'ємніші добірки. Досвід показує, що краще робити короткі, з 5-10 пунктів. Якщо їх буде 50-100 або навіть більше, користувач просто не ознайомиться з усіма.

    • Шпаргалки / розбір помилок

    Багато компаній публікують у себе на сайтах успішні кейси, використовуючи їх, зокрема, як допоміжний рекламний формат. Але ми рекомендуємо також робити розбори помилок і короткі шпаргалки з боротьби з ними. Такі матеріали зазвичай привертають більше уваги, приносять користь читачеві й не створюють помилкового враження, що ваша компанія ніколи не помиляється. Тому що помиляються всі, а визнають помилки та вчаться на них — одиниці.

    Як створити лід-магніт

    Щоб отримати всі переваги, перераховані вище, дуже важливо ефективно сформувати ваш лід-магніт. Перш за все, розглянемо основні вимоги та рекомендації до нього в тому випадку, коли він використовується як один із етапів ланцюжка взаємодії зі споживачем:

    1. Він має бути цінним для потенційного клієнта . Що й так зрозуміло, інакше він не спрацює.
    2. Його цінність має бути зрозумілою, навіть очевидною споживачеві . Споживач повинен розуміти, як допоможе йому запропонована вами інформація чи послуга. Для цього на сторінці з лід-магнітом потрібен контент, що розкриває його переваги та вигоди.
    3. Лід-магніт повинен бути пов'язаний з вашим основним продуктом . Одне з його завдань – виявити потребу в основному продукті, це свого роду індикатор зацікавленості. Тому важливо, щоб запропонована вами вигода сподобалася саме цільовій групі відвідувачів.
    4. Він не повинен закривати потребу в основному продукті . Пам'ятайте, ще одне завдання даного інструменту – посилити потребу у ВП, а не зменшити її.
    5. Він несе вам довгострокову вигоду, але в короткостроковій перспективі може бути нерентабельним . Наприклад, витрати на його створення (підготовка контенту, програмні доробки тощо) окупляться тільки після купівлі основного товару. Не варто намагатися отримати прибуток уже на першому етапі співробітництва, це може значно зменшити конверсію.

    Розглянемо дію лід-магніта з прикладу. Допустимо, у вас приватна стоматологічна клініка. Користувач, наприклад, з пошуку, переходить на вашу статтю, як правильно вибирати зубну щітку. У ній ви докладно розкриваєте цю тему та даєте вичерпні відповіді.

    Після прочитання відвідувач бачить форму захоплення або спливаюче вікно, де можна завантажити безкоштовну інструкцію з догляду за ротовою порожниною, залишивши адресу своєї пошти. Це і буде лід-магніт. Ґрунтуючись на тому, що попередній матеріал був йому корисний, він швидше за все скачає запропоновану інструкцію. Після цього ви зможете через розсилку ділитися з ним новими корисними матеріалами, підвищуючи довіру та згодом, пропонуючи власні послуги.

    Але щоб усе спрацювало, потрібно:

    1. Цільовий трафік на сайті.
    2. Якісний контент.
    3. Дійсно корисний лід-магніт.
    4. Автоматизований збір контактних даних та налагоджене розсилання.

    Особливо важливо приділити увагу контенту. Для нього не підійде звичайний SEO-текст, написаний копірайтером, найнятим на біржі. Необхідні статті, написані професійним автором, щоб розкрити користь вашого продукту, направити думки читача у потрібне русло, а також за участю фахівців вашої сфери, щоб дати читачеві нову та корисну інформацію. При цьому контенту буде потрібно багато.

    Приблизно так працює лід-магніт, коли він є частиною воронки продажів. Але цей інструмент можна використовувати і для швидкого підвищення конверсії у продаж. Це підійде для товарів з не надто високим середнім чеком або послуг, з якими інтернет-користувач досить добре знайомий. У цьому випадку лід-магніт може виступати:

    Безкоштовні пробні версії продукту . Дуже часто використовується при продажі програмного забезпечення, так як особливості цифрових продуктів якнайкраще підходять для цього.

    Знижки, акції, бонуси . Такі вигідні пропозиції можуть сильно стимулювати продажі, але, як правило, лише на товари зі зниженою вартістю. Тому переконайтеся, що це для вас буде рентабельно.

    Безкоштовні консультації . Також ефективний інструмент для лідогенерації, але тільки в тому випадку, якщо споживач зацікавлений у консультації. Часто перехід до активного спілкування з представником компанії є досить сильним бар'єром для інтернет-користувача.

    Безкоштовна участь в онлайн-конференціях, вебінарах . Онлайн-івенти – самі собою потужний інструмент залучення клієнтів. Якщо у вас талант спікера і вам є що розповісти, то безкоштовну участь у таких заходах цілком можна використовувати для залучення лідів.

    Чек-листи, корисні поради, інструкції . Якщо це не інструкція, як самостійно обійтися без ваших послуг, то такий матеріал допоможе вам отримати контакти і забезпечити конверсію в продаж через листування або спілкування по телефону з менеджером з продажу. Однак варто пам'ятати, що проста цікавість ще не є ознакою зацікавленості у замовленні чи покупці. Тому краще не поспішати «дотискати» таких користувачів, а продовжити взаємодіяти з ними, надаючи корисні матеріали.

    На закінчення

    Лід-магніт – це ефективний спосіб розпочати співпрацю з потенційним клієнтом. Але щоб він приносив користь, необхідна якісна підготовка та опрацювання подальших етапів співробітництва. Важливо пам'ятати, що лід – це людина, яка лише виявила інтерес до вашого продукту. Щоб він став покупцем, потрібно поступово заслуговувати на його довіру.

    FAQ

    Що таке лід-магніт простими словами?

    Лід магніт — корисний безплатний контент, який користувач сайту може отримати, вчинивши певну цільову дію. Наприклад, за те, що поділився своєю email-адресою та підписався на розсилку.

    Як зрозуміти, що лід магніт ефективний?

    В ефективного лід-магніту є кілька ключових ознак: він розв’язує реальну проблему відвідувача сайту, у нього проста назва, він конкретний, унікальний, цінний і легкий для сприйняття. При цьому в користувача має бути до нього простий і швидкий доступ.

    Скільки коштує лід-магніт?

    Одна з головних особливостей лід-магніту полягає в тому, що він безплатний. Тобто потенційний клієнт не платить жодної копійки для його отримання. Він тільки виконує певну цільову дію, передбачену власником сайту.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом