SEO просування сайту

Давайте разом підкоримо Google. Та отримаємо потужний потік клієнтів для Вашого бізнесу.
Email
Телефон
URL сайту

Що таке SEO просування сайту?

SEO просування сайту (Search Engine Optimization) - це низка дій безпосередньо на сайті та поза ним, завдання яких - підвищити позиції ресурсу в результатах пошуку за релевантними запитами.

SEO-оптимізація сайтів (Search Engine Optimization) — це комплексний набір стратегій та інструментів просування в інтернеті, що застосовуються до сторінки сайту, щоб вона органічно відображалася на верхніх позиціях пошукових систем. Це в результаті призводить до збільшення трафіку та конверсії на сайті.

Чому потрібно проводити SEO-оптимізацію?

Грамотно виконані роботи з SEO-просування допомагають посісти топові позиції в пошуковій видачі, що значно збільшує трафік із пошукової системи та відкриває нові можливості для залучення потенційних клієнтів. Фахівці враховують особливості алгоритмів пошукових систем і забезпечують підвищення видимості сайту в пошуковій видачі.
Як відомо, чим вищі позиції сайту в пошукових системах, тим більше користувачів переходять на нього за своїми запитами. Збільшення цільового трафіку безпосередньо впливає на зростання продажів і кількості заявок. Професійно виконані оптимізація та просування сайтів допомагають сформувати стійкий потік клієнтів, що сприятиме розвитку вашого бізнесу.
Органічний трафік не вимагає оплати за кожен клік, тому пошукова оптимізація сайтів є економічно вигідною стратегією довгострокового залучення клієнтів. Після того як сайт посідає топові позиції видачі пошукових систем, кількість переходів із пошуку продовжує зростати без додаткових витрат. SEO-оптимізація — це один із найстійкіших способів розкрутки.
SEO — це інвестиція, яка окупається за рахунок постійного припливу клієнтів і підвищення продажів. При розробці стратегії ми виконуємо розрахунок вартості послуги просування та точно визначаємо ціну робіт із SEO, щоб ви могли проаналізувати рентабельність проєкту. Грамотно вибудувані процеси впливають на підвищення рейтингу сайту та зміцнення його позицій у видачі.
Отримати консультацію по вашому проєкту

Якщо вам потрібна пошукова розкрутка сайту, просто скористайтеся формою зворотного зв'язку на сайті або зв'яжіться з нами за номером телефону 0-800-759-750.

.
Email
Телефон
URL сайту
Нас обирають лідери
Замовити seo просування сайту

Методи SEO-просування сайтів вимагають професійних знань, тому найкраще замовити послугу SEO-оптимізації в нашому агентстві. Співпраця з Elit-Web — це завжди комплексні рішення та прогнозовані результати, незалежно від ваших цілей і бюджету. Щоб просувати сайт, ми розробляємо персональний підхід для проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації вашого проєкту, забезпечуючи його розкрутку в інтернеті в кращому співвідношенні ціни та якості.

.
Email
Телефон
URL сайту

Який вигляд мають етапи SEO просування сайту

Аналіз конкурентів та бізнес-ніші, розробка індивідуальної стратегії просування

Докладніше Згорнути

Галузевий аналіз

Щоб розробити ефективну стратегію просування сайту, спочатку проводимо комплексний аналіз бізнес-ніші та ключових конкурентів. Плюс обов'язково — аналіз поточного стану веб-ресурсу для об'єктивної оцінки його сильних та слабких сторін.

На цьому етапі зіставляються різні стратегії SEO-просування, враховується специфіка конкретної цільової аудиторії та підбираються найефективніші підходи до розкручування.

Цей етап включає кілька обов'язкових складових:

  • аналіз ринку у галузі. Насамперед необхідно визначити, які маркетингові стратегії працюють саме на вашу аудиторію, які у ЦА цілі та болі, як з ними працювати. Особливо важливо проводити такий аналіз у висококонкурентних нішах. Інакше подальші результати роботи можуть виявитися непрогнозованими;
  • аналіз пошукових запитів. Цей крок передбачає комплексний аналіз ключових слів і фраз, що використовуються на поточний момент, за якими просувається сайт. З цієї матриці видаляються нерелевантні запити, здійснюється структуризація релевантних слів та фраз;
  • аналіз конкуренції у ніші. Особливу увагу необхідно приділяти конкурентам, які перебувають у топ-10 пошукової видачі. Аналізуючи їх стратегію та інструменти просування, можна використовувати найбільш ефективні рішення та запобігти допущеним ними помилкам.

Тільки після цих трьох кроків розпочинаємо розробку індивідуальної стратегії пошукового просування сайту. Вона завжди створюється під ключ. Застосовувати готові стратегії здебільшого недоцільно через індивідуальні особливості кожного проекту.

Збір семантичного ядра та кластеризація ключових запитів

Докладніше Згорнути

Анализ ключевых слов

На даному етапі підбираються ключові слова, які точно характеризують товар чи послугу та необхідні для пошукового просування сайту. Підбір ключових запитів та їх точне розташування на сторінках є одним з найважливіших моментів, від яких залежить успіх в органічних результатах пошуку.

Процес підбору ключових слів складається з наступних етапів:

  • Визначаються ключі, що охоплюють весь пошуковий попит у тематиці сайту, що просувається, і конкурентів
  • Збираються всі запити, що містять задані слова та їх синоніми.
  • Перевірюється конкурентність
  • При доборі враховуються комерційні або інформаційні запити для розуміння стратегії seo.

Після визначення якісного набору семантики настає стадія ефективного розподілу ключів на посадкових сторінках. Кластеризація ключових фраз із семантичного ядра проводиться на основі пошукових результатів. Завдання кластеризації:

  • об'єднання пошукових запитів з тим самим наміром в одну групу (кластер).
  • перевірка відповідності цих слів, тобто. можливості їхнього одночасного розміщення на одній сторінці.

Від якості виконання цього етапу багато в чому залежить просування сайту в пошукових системах.

Внутрішній аудит сайту та проведення технічної оптимізації

Докладніше Згорнути

Техническая оптимизация

Внутрішній аудит — це невід'ємний етап роботи, що становить основу SEO-просування сайту, який спрямований на його поліпшення. У рамках цього процесу фахівці комплексно аналізують усю внутрішню частину вебресурсу:

  • мета-тег;
  • структуру контенту;
  • внутрішні посилання;
  • схеми навігації;
  • налаштування файлу robots.txt
  • sitemap.xml,
  • перевірка індексації;
  • формування 301 редиректів;
  • пошук та виправлення HTML-помилок;
  • перевірка структури URL;
  • перевірка прихованих текстів;
  • аудит швидкості завантаження;
  • адаптація сайту для мобільних пристроїв;
  • видалення дублювання сторінок;
  • налаштування мікророзмітки та хлібних крихт;
  • налаштування мовних версія сайту;
  • списки та сторінки.

Технічно це лише підготовча стадія, але навіть грамотно проведена внутрішня оптимізація на етапі розкрутки сайту здатна істотно підвищити його позиції в пошуковій видачі. Якщо ж не виконати аудит і не виправити виявлені технічні помилки, а просто почати виконувати роботи з просування, результати можуть виявитися непередбачуваними. А наявність внутрішніх помилок, відсутність адаптивності або довге завантаження сторінок негативно впливає на SEO-просування сайту.

Зверніть увагу! У деяких випадках під час проведення аудиту сайту виявляється, що він перебуває під фільтрами Google. У більшості ситуацій це можна виправити — ресурс можна вивести з-під фільтра. І це потрібно зробити обов'язково, інакше всі наступні дії, спрямовані на поліпшення позицій сайту, просто не принесуть результатів.

Оптимізація контенту та SEO-копірайтинг

Докладніше Згорнути

Оптимизация контента и SEO-копирайтинг

Сьогодні просування інтернет-магазину, так само як і сайту послуг, неможливе без створення оптимізованого якісного контенту, який підвищує довіру до ресурсу в очах пошукових систем. Спираючись на зібране та систематизоване семантичне ядро, фахівці формують список ТЗ на написання SEO-текстів, через які алгоритми Google ранжують вебресурси та виводять сторінки в результати видачі.

Перелік текстів складається на основі пулу пошукових запитів із попереднього пункту. Після чого розробляється контент-план, що відповідає структурі сайту. Потім формуються відповідні технічні завдання для копірайтерів, які, своєю чергою, пишуть тексти, що відповідають вимогам SEO, LSI та іншим обов'язковим параметрам. Нерегулярне оновлення ресурсу може гальмувати просування та знижувати його позиції в пошуку.

Команда вносить зміни, які показують пошуковим системам відповідність сайту актуальним вимогам. До цих робіт належать:

  • заповнення мета-тегів
  • складання тегів h2-h6;
  • написання оптимізованих ключовими словами текстів;
  • оптимізація та унікальність картинок;
  • внутрішня перелінковка

Результат проєкту багато в чому залежить від точності обраної стратегії внутрішньої оптимізації сайту та створення якісного контенту.

Нарощування зовнішньої маси посилань, зовнішнє просування

Докладніше Згорнути

Внешняя оптимизация

Цінний профіль вхідних посилань із релевантних і авторитетних ресурсів — це потужний сигнал пошуковій системі. Він сприяє швидшому й ефективнішому процесу розкрутки сайту. При цьому дуже важливо забезпечити не тільки велику кількість лінків, а й їхню якість. Іншими словами, чим авторитетніші ресурси, які посилаються на ваш сайт, тим вищі його позиції. Відповідно, тим успішнішим буде SEO-просування загалом.

Підбираються тематичні авторитетні ресурси, які посилатимуться на інтернет-майданчик, що просувається. На цьому етапі експерти дбають про те, щоб про вас говорили, ділилися посиланням на сайт і радили. Вони коригують тональності та регулярно відстежують усі згадки. Кількість посилань має значення, адже від динаміки зростання їхньої кількості залежить дуже багато чого. Якість донорського майданчика — це ще більш цінний показник. Будь-які переходи, здійснені за посиланнями з сумнівних сайтів, викликають підозри пошукових систем.

Важливо! У деяких випадках ми стикаємося з наявністю «поганих» вхідних посилань, які ведуть ресурс клієнта. Хтось ігнорує цю проблему. Але такі лінки потрібно видаляти. Вони псують репутацію сайту в «очах» пошукових алгоритмів та заважають просуванню. З тієї ж причини зараз не рекомендується використовувати метод масової закупівлі лінків на біржах.

Оптимізація конверсії та підвищення продажів за допомогою SEO

Докладніше Згорнути

Аналіз поведінкових факторів

Метою створення сайту найчастіше є продаж товарів і послуг. Від зручності та зрозумілості ресурсу залежить, чи буде ця мета досягнута, скільки користувачів прийде з органічного трафіку та скільки часу їм знадобиться для здійснення цільової дії. Приділений час і дії аудиторії на сторінках сайту безпосередньо впливають на цінні чинники ранжування, підвищують показники конверсії, зростання впізнаваності бренду та SEO-просування загалом.

Наше завдання на цьому етапі — сфокусуватися на оптимізації конверсій і планомірно збільшувати показник ROI (який може розшифровуватися як «повернення інвестицій»). Тобто ми прагнемо збільшувати кількість відвідувачів на вебресурсі та забезпечити клієнту максимум продажів, залишаючись водночас у межах затвердженого бюджету. Роботи в цьому напрямі можуть включати:

  • проведення A/B-тестів (Optimizely, Google Optimize),
  • аналіз записів користувача (HotJar),
  • створення карти прокручування та кліків (HotJar, MouseFlow),
  • аналіз статистики (Google Analytics),
  • тестування відображення сайту (Cross Browser Testing / Browserling),
  • доопрацювання та зміна структури сайту з урахуванням вимог UX/UI-дизайну,
  • покращення сніпету, для більш привабливого вигляду, призводить до підвищення CTR і підвищує ймовірність переходу користувача на сайт з пошуку,
  • покращення поведінкових шляхом покращення контенту наповнення сторінок сайту корисними матеріалами, графікою, таблицями, відео,
  • зменшення показника відмов для сторінок, які користувачі швидко залишають.

Завдяки заходам щодо оптимізації сайту, пов'язаним з аналізом UX, ми запобігмо ситуації, в якій користувач буде мотивований на здійснення покупки.

Аналіз досягнутих результатів, формування звітів та подальша оптимізація

Докладніше Згорнути

Поліпшення юзабіліті та конверсії

Запорука успішного просування — постійна аналітика результатів, відстеження змін у позиціях і своєчасне коригування стратегії в міру необхідності. Важливо розуміти, що Google регулярно оновлює й оптимізує алгоритми ранжування. І під них так чи інакше необхідно підлаштовуватися. Іншими словами, відповідність вимогам пошукових систем є обов'язковою умовою для виведення ресурсу в топ видачі.

Практично всі результати SEO-просування є вимірними. Отже, ми маємо можливість формувати деталізовані звіти та надавати їх клієнту. Але найголовніше можемо своєчасно оптимізувати стратегію просування та досягати кращого ефекту, залишаючись у рамках бюджету.

Головна мета аналізу не просто надати клієнту вичерпну інформацію про виконані роботи та результати, а й постійно підвищувати рентабельність інвестицій у розкручування. Клієнти Elit-Web одержують регулярні звіти з усіма поясненнями, а також можуть відстежувати поточні процеси в особистому кабінеті на нашому сайті. Таким чином, усі заходи щодо просування повністю прозорі та доступні до вивчення у будь-який момент!

Дізнайтеся вартість просування вашого сайту

Бюджет на просування сайту в Україні залежить від наступних факторів: технічний стан сайту, рівень конкуренції, тематика, розмір і тип ресурсу, а також вік домену. Розрахунок вартості просування формується на основі аудиту сайту. З отриманих даних ми формуємо повний список сильних і слабких сторін проєкту й оцінюємо вартість робіт, що впливають на індексацію та ранжування.

Email
Телефон
URL сайту

Що ви отримуєте замовивши СЕО-просування сайту в Elit-web

Для більшості сучасних сайтів пошукові системи - головне джерело трафіку. Оптимізований сайт приводить нових клієнтів, інформує їх про товари і послуги, що надаються, робить бренд впізнаваним і затребуваним. SEO просування від Elit-Web - це насамперед підвищення ефективності сайту в пошукових системах і, як наслідок, збільшення відвідуваності.
Повне занурення команди у ваш проєкт
Командний підхід до роботи над сайтом, де кожен фахівець займається своїм профілем. Повний план робіт з досягнення поставлених завдань ми розробляємо для кожного клієнта індивідуально.
Зручний контроль ходу робіт
Ви завжди будете в курсі того, на якому етапі оптмізації перебуває ресурс. Персональний менеджер і доступ до особистого кабінету спрощують вам оцінку якості послуг, що надаються.
Фінансові гарантії досягнення результату
Зобов'язання нашої команди щодо роботи над вашим проєктом закріплюються в договорі. Тут детально прописані умови співпраці та ваші фінансові гарантії.

Що кажуть наші клієнти

Подивіться, що люди говорять про наші унікальні та ефективні методики.
Арсенал Страхування
Dybok.ua
KIMITO
Dental Art
Easy Peasy
ЕвроДиван
Christina Cosmetics
RBC Group
Доминанта
jobs.ua

Запитання, які часто ставлять

#

Що таке SEO просування сайту?

SEO-просування сайту — це набір дій і стратегій цифрового маркетингу, спрямованих на збільшення трафіку та продуктивності сайту завдяки органічним результатам у пошукових системах, таких як Google, Bing і навіть YouTube. Залучення нових користувачів можливе завдяки комплексному підходу, який поєднує SEO, контент-маркетинг і опрацювання поведінкових факторів.

Навіщо потрібна SEO-оптимізація?

Оптимізація сайту в пошукових системах необхідна для покращення його позицій у пошуковій видачі. Ресурси, що знаходяться на першій сторінці пошуку, отримують більший трафік і мають більший коефіцієнт конверсії. Це позитивно впливає на підвищення рентабельності вкладень та розвиток бізнесу в цілому.

Як працює сео оптимізація?

Оптимізація веб-сайту робить його більш значущим і "привабливим" з точки зору пошукових алгоритмів. Це досягається за рахунок публікації якісних і релевантних текстів, формування коректної структури веб-сторінок і окремих блоків, збільшення швидкості роботи сайту, нарощування зовнішніх посилань тощо.

Які види SEO є?

Просування вебресурсів охоплює 2 основних напрямки – внутрішнє і зовнішнє SEO. Завдання внутрішньої оптимізації — опрацювання елементів на конкретних сторінках сайту для покращення їх видимості у пошуку. Роботи поза сайтом спрямовані на підвищення його авторитетності завдяки отриманню зворотних посилань.

Що входить у послугу SEO просування?

SEO просування охоплює цілий комплекс заходів: аудит, розробку стратегії просування, роботи над внутрішніми і зовнішніми факторами, а також над поліпшенням поведінкових факторів та інше, що допомагає вивести сайт у топ пошукової видачі.

Скільки коштує SEO-оптимізація сайту?

На вартість SEO просування впливають такі фактори: конкуренція, технічний стан сайту, кількість веб-сторінок, посилальний профіль, рівень оптимізації контенту. Ціна на SEO формується індивідуально після проведення аудиту, з урахуванням завдань і цілей замовника.
Ми використовуємо файли cookie
Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.