SEO (Search Engine Optimization) - це низка дій безпосередньо на сайті та поза ним, завдання яких - підвищити позиції ресурсу в результатах пошуку за релевантними запитами.
SEO-оптимізація сайтів - набір стратегій та інструментів просування в Інтернеті, що застосовуються до сторінки сайту, щоб вона органічно відображалася на верхніх місцях пошукових систем. Що в результаті призводить до збільшення трафіку і конверсії на сайті.
Якщо вам потрібна пошукова розкрутка сайту, просто скористайтеся формою зворотного зв'язку на сайті або зв'яжіться з нами за номером телефону 0-800-759-750.
.Проведення просування сайтів у пошукових системах вимагає професійних знань, тому найкраще замовити послугу SEO-оптимізація в нашому агентстві. Співпраця з Elit-Web - це завжди комплексні рішення і прогнозовані результати, незалежно від ваших цілей і бюджету. Особливий підхід до клієнта дає нам змогу розробляти персональні підходи розкрутки та просування сайтів у найкращому співвідношенні ціна-якість.
.Щоб розробити ефективну стратегію просування сайту, спочатку проводимо комплексний аналіз бізнес-ніші та ключових конкурентів. Плюс обов'язково — аналіз поточного стану веб-ресурсу для об'єктивної оцінки його сильних та слабких сторін.
На цьому етапі зіставляються різні стратегії SEO-просування, враховується специфіка конкретної цільової аудиторії та підбираються найефективніші підходи до розкручування.
Цей етап включає кілька обов'язкових складових:
Тільки після цих трьох кроків розпочинаємо розробку індивідуальної стратегії пошукового просування сайту. Вона завжди створюється під ключ. Застосовувати готові стратегії здебільшого недоцільно через індивідуальні особливості кожного проекту.
На даному етапі підбираються ключові слова, які точно характеризують товар чи послугу та необхідні для пошукового просування сайту. Підбір ключових запитів та їх точне розташування на сторінках є одним з найважливіших моментів, від яких залежить успіх в органічних результатах пошуку.
Процес підбору ключових слів складається з наступних етапів:
Після визначення якісного набору семантики настає стадія ефективного розподілу ключів на посадкових сторінках. Кластеризація ключових фраз із семантичного ядра проводиться на основі пошукових результатів. Завдання кластеризації:
Внутрішній аудит сайту, що просувається, невід'ємний етап роботи. Фахівці комплексно аналізують усю внутрішню частину веб-ресурсу:
Технічно це лише підготовча стадія, але навіть грамотно проведена внутрішня оптимізація на етапі розкручування сайту здатна суттєво підвищити його позиції у пошуковій видачі. Якщо ж не виконати аудит, не виправити виявлені помилки і просто почати виконувати роботи з просування, результати знову ж таки можуть виявитися непередбачуваними. А наявність внутрішніх помилок, відсутність адаптивності або тривале завантаження сторінок заважатимуть досягненню бажаних цілей.
Зверніть увагу! У деяких випадках під час аудиту сайту виявляється, що він знаходиться під фільтрами Google. У більшості ситуацій це можна виправити — Ресурс можна вивести з-під фільтра. І це потрібно зробити обов'язково, інакше всі наступні дії просто не дадуть результатів.
Сьогодні просування інтернет магазину, як і сайту послуг, неможливе без створення оптимізованого контенту. Спираючись на зібране та систематизоване семантичне ядро, фахівці формують список ТЗ із написання СЕО-текстів, через які алгоритми Google ранжують веб-ресурси та виводять сторінки в результати видачі.
Перелік текстів формується на основі пулу пошукових запитів із попереднього пункту. Далі розробляється контент-план, формуються відповідні технічні завдання копірайтерів. А ті, у свою чергу, пишуть тексти, що відповідають вимогам SEO, LSI та іншим обов'язковим параметрам.
Команда вносить зміни, які показують пошуковим системам відповідність сайту актуальним вимогам. До цих робіт належать:
Цінний профіль вхідних посилань з релевантних та авторитетних ресурсів – це потужний сигнал пошукової системи. Він сприяє більш швидкому та ефективному процесу розкручування сайту. При цьому дуже важливо забезпечити не лише велику кількість лінків, а й їхню якість.
Підбираються тематичні авторитетні ресурси, які посилатимуться на інтернет-майданчик, що просувається. На даному етапі експерти дбають про те, щоб про вас говорили, ділилися посиланням на сайт та радили. Вони коригують тональності та регулярно відстежують усі згадки. Кількість посилань має значення. Якість донорського майданчика – це ще цінніший показник. Будь-які переходи, здійснені за посиланнями із сумнівних сайтів, викликають підозри пошукових систем.
Важливо! У деяких випадках ми стикаємося з наявністю «поганих» вхідних посилань, які ведуть ресурс клієнта. Хтось ігнорує цю проблему. Але такі лінки потрібно видаляти. Вони псують репутацію сайту в «очах» пошукових алгоритмів та заважають просуванню. З тієї ж причини зараз не рекомендується використовувати метод масової закупівлі лінків на біржах.
Метою сайту є в основному продаж товарів та послуг. Від зручності та зрозумілості ресурсу залежить, чи буде вона досягнута завдяки користувачам, які прийшли з органічного трафіку, скільки часу їм знадобиться для здійснення цільової дії. Приділений час та дії аудиторії на сторінках сайту мають прямий вплив на цінні фактори ранжування, на підвищення показників конверсії та зростання впізнаваності бренду.
Наше завдання на цьому етапі сфокусуватися на оптимізації конверсій та планомірно збільшувати показник ROI. Тобто забезпечити клієнту максимум продажів, залишаючись при цьому у рамках затвердженого бюджету. Роботи в цьому напрямку можуть включати:
Завдяки заходам щодо оптимізації сайту, пов'язаним з аналізом UX, ми запобігмо ситуації, в якій користувач буде мотивований на здійснення покупки.
Запорука успішного просування постійна аналітика результатів та своєчасна корекція стратегії за необхідності. Важливо розуміти, що Google регулярно оновлює та оптимізує алгоритми ранжирування. І під них так чи інакше необхідно підлаштовуватись.
Практично всі результати SEO-просування є вимірними. Отже, ми маємо можливість формувати деталізовані звіти та надавати їх клієнту. Але найголовніше можемо своєчасно оптимізувати стратегію просування та досягати кращого ефекту, залишаючись у рамках бюджету.
Головна мета аналізу не просто надати клієнту вичерпну інформацію про виконані роботи та результати, а й постійно підвищувати рентабельність інвестицій у розкручування. Клієнти Elit-Web одержують регулярні звіти з усіма поясненнями, а також можуть відстежувати поточні процеси в особистому кабінеті на нашому сайті. Таким чином, усі заходи щодо просування повністю прозорі та доступні до вивчення у будь-який момент!
Бюджет на просування сайту залежить від таких чинників: технічний стан сайту, рівень конкуренції, тематика, розмір і тип ресурсу, вік домену. Розрахунок вартості просування формується на основі аудиту сайту. З отриманих даних ми формуємо повний список роботи і оцінюємо вартість.
Ви шукаєте пошукове просування сайтів для своєї компанії? Наші seo стратегії адаптуються до потреб та можливостей кожного клієнта. Завдяки цьому ми можемо запропонувати ефективне seo розкручування як великому бізнесу електронної комерції, так і локальному веб-сайту. Нашими клієнтами є інтернет-магазини, компанії різного профілю.