SEO просування сайту (Search Engine Optimization) - це низка дій безпосередньо на сайті та поза ним, завдання яких - підвищити позиції ресурсу в результатах пошуку за релевантними запитами.
SEO-оптимізація сайтів (Search Engine Optimization) — це комплексний набір стратегій та інструментів просування в інтернеті, що застосовуються до сторінки сайту, щоб вона органічно відображалася на верхніх позиціях пошукових систем. Це в результаті призводить до збільшення трафіку та конверсії на сайті.
Якщо вам потрібна пошукова розкрутка сайту, просто скористайтеся формою зворотного зв'язку на сайті або зв'яжіться з нами за номером телефону 0-800-759-750.
.Методи SEO-просування сайтів вимагають професійних знань, тому найкраще замовити послугу SEO-оптимізації в нашому агентстві. Співпраця з Elit-Web — це завжди комплексні рішення та прогнозовані результати, незалежно від ваших цілей і бюджету. Щоб просувати сайт, ми розробляємо персональний підхід для проведення внутрішньої та зовнішньої оптимізації вашого проєкту, забезпечуючи його розкрутку в інтернеті в кращому співвідношенні ціни та якості.
.Щоб розробити ефективну стратегію просування сайту, спочатку проводимо комплексний аналіз бізнес-ніші та ключових конкурентів. Плюс обов'язково — аналіз поточного стану веб-ресурсу для об'єктивної оцінки його сильних та слабких сторін.
На цьому етапі зіставляються різні стратегії SEO-просування, враховується специфіка конкретної цільової аудиторії та підбираються найефективніші підходи до розкручування.
Цей етап включає кілька обов'язкових складових:
Тільки після цих трьох кроків розпочинаємо розробку індивідуальної стратегії пошукового просування сайту. Вона завжди створюється під ключ. Застосовувати готові стратегії здебільшого недоцільно через індивідуальні особливості кожного проекту.
На даному етапі підбираються ключові слова, які точно характеризують товар чи послугу та необхідні для пошукового просування сайту. Підбір ключових запитів та їх точне розташування на сторінках є одним з найважливіших моментів, від яких залежить успіх в органічних результатах пошуку.
Процес підбору ключових слів складається з наступних етапів:
Після визначення якісного набору семантики настає стадія ефективного розподілу ключів на посадкових сторінках. Кластеризація ключових фраз із семантичного ядра проводиться на основі пошукових результатів. Завдання кластеризації:
Від якості виконання цього етапу багато в чому залежить просування сайту в пошукових системах.
Внутрішній аудит — це невід'ємний етап роботи, що становить основу SEO-просування сайту, який спрямований на його поліпшення. У рамках цього процесу фахівці комплексно аналізують усю внутрішню частину вебресурсу:
Технічно це лише підготовча стадія, але навіть грамотно проведена внутрішня оптимізація на етапі розкрутки сайту здатна істотно підвищити його позиції в пошуковій видачі. Якщо ж не виконати аудит і не виправити виявлені технічні помилки, а просто почати виконувати роботи з просування, результати можуть виявитися непередбачуваними. А наявність внутрішніх помилок, відсутність адаптивності або довге завантаження сторінок негативно впливає на SEO-просування сайту.
Зверніть увагу! У деяких випадках під час проведення аудиту сайту виявляється, що він перебуває під фільтрами Google. У більшості ситуацій це можна виправити — ресурс можна вивести з-під фільтра. І це потрібно зробити обов'язково, інакше всі наступні дії, спрямовані на поліпшення позицій сайту, просто не принесуть результатів.
Сьогодні просування інтернет-магазину, так само як і сайту послуг, неможливе без створення оптимізованого якісного контенту, який підвищує довіру до ресурсу в очах пошукових систем. Спираючись на зібране та систематизоване семантичне ядро, фахівці формують список ТЗ на написання SEO-текстів, через які алгоритми Google ранжують вебресурси та виводять сторінки в результати видачі.
Перелік текстів складається на основі пулу пошукових запитів із попереднього пункту. Після чого розробляється контент-план, що відповідає структурі сайту. Потім формуються відповідні технічні завдання для копірайтерів, які, своєю чергою, пишуть тексти, що відповідають вимогам SEO, LSI та іншим обов'язковим параметрам. Нерегулярне оновлення ресурсу може гальмувати просування та знижувати його позиції в пошуку.
Команда вносить зміни, які показують пошуковим системам відповідність сайту актуальним вимогам. До цих робіт належать:
Результат проєкту багато в чому залежить від точності обраної стратегії внутрішньої оптимізації сайту та створення якісного контенту.
Цінний профіль вхідних посилань із релевантних і авторитетних ресурсів — це потужний сигнал пошуковій системі. Він сприяє швидшому й ефективнішому процесу розкрутки сайту. При цьому дуже важливо забезпечити не тільки велику кількість лінків, а й їхню якість. Іншими словами, чим авторитетніші ресурси, які посилаються на ваш сайт, тим вищі його позиції. Відповідно, тим успішнішим буде SEO-просування загалом.
Підбираються тематичні авторитетні ресурси, які посилатимуться на інтернет-майданчик, що просувається. На цьому етапі експерти дбають про те, щоб про вас говорили, ділилися посиланням на сайт і радили. Вони коригують тональності та регулярно відстежують усі згадки. Кількість посилань має значення, адже від динаміки зростання їхньої кількості залежить дуже багато чого. Якість донорського майданчика — це ще більш цінний показник. Будь-які переходи, здійснені за посиланнями з сумнівних сайтів, викликають підозри пошукових систем.
Важливо! У деяких випадках ми стикаємося з наявністю «поганих» вхідних посилань, які ведуть ресурс клієнта. Хтось ігнорує цю проблему. Але такі лінки потрібно видаляти. Вони псують репутацію сайту в «очах» пошукових алгоритмів та заважають просуванню. З тієї ж причини зараз не рекомендується використовувати метод масової закупівлі лінків на біржах.
Метою створення сайту найчастіше є продаж товарів і послуг. Від зручності та зрозумілості ресурсу залежить, чи буде ця мета досягнута, скільки користувачів прийде з органічного трафіку та скільки часу їм знадобиться для здійснення цільової дії. Приділений час і дії аудиторії на сторінках сайту безпосередньо впливають на цінні чинники ранжування, підвищують показники конверсії, зростання впізнаваності бренду та SEO-просування загалом.
Наше завдання на цьому етапі — сфокусуватися на оптимізації конверсій і планомірно збільшувати показник ROI (який може розшифровуватися як «повернення інвестицій»). Тобто ми прагнемо збільшувати кількість відвідувачів на вебресурсі та забезпечити клієнту максимум продажів, залишаючись водночас у межах затвердженого бюджету. Роботи в цьому напрямі можуть включати:
Завдяки заходам щодо оптимізації сайту, пов'язаним з аналізом UX, ми запобігмо ситуації, в якій користувач буде мотивований на здійснення покупки.
Запорука успішного просування — постійна аналітика результатів, відстеження змін у позиціях і своєчасне коригування стратегії в міру необхідності. Важливо розуміти, що Google регулярно оновлює й оптимізує алгоритми ранжування. І під них так чи інакше необхідно підлаштовуватися. Іншими словами, відповідність вимогам пошукових систем є обов'язковою умовою для виведення ресурсу в топ видачі.
Практично всі результати SEO-просування є вимірними. Отже, ми маємо можливість формувати деталізовані звіти та надавати їх клієнту. Але найголовніше можемо своєчасно оптимізувати стратегію просування та досягати кращого ефекту, залишаючись у рамках бюджету.
Головна мета аналізу не просто надати клієнту вичерпну інформацію про виконані роботи та результати, а й постійно підвищувати рентабельність інвестицій у розкручування. Клієнти Elit-Web одержують регулярні звіти з усіма поясненнями, а також можуть відстежувати поточні процеси в особистому кабінеті на нашому сайті. Таким чином, усі заходи щодо просування повністю прозорі та доступні до вивчення у будь-який момент!
Бюджет на просування сайту в Україні залежить від наступних факторів: технічний стан сайту, рівень конкуренції, тематика, розмір і тип ресурсу, а також вік домену. Розрахунок вартості просування формується на основі аудиту сайту. З отриманих даних ми формуємо повний список сильних і слабких сторін проєкту й оцінюємо вартість робіт, що впливають на індексацію та ранжування.