PrestaShop - CMS, система, створена для управління сайтом, його складовими частинами, розташованим на ньому контентом. І, як і всі інші подібні “середовища”, це теж має набір інструментів, розрахованих на просування сайту в Інтернеті. Оптимізація prestashop, якщо дотримуватися наведених нижче рекомендацій, пройде швидко і безболісно. Все краще, ніж намагатися зробити все навмання.
Зовнішні чинники, які впливають оптимізацію
Існує цілий набір зовнішніх факторів, які впливають на загальну оптимізацію сайту. Вони однакові для більшості ресурсів, що просуваються, тому що включають такі основні речі, як:
- Контент, його зміст, унікальність;
- Загальний вигляд сайту, вплив дизайну;
- Структура ресурсу, його зрозумілість для середнього відвідувача;
Провести аналіз сайту на PrestaShop
Варто розібратися з кожним питанням по черзі.
Контент – річ, важлива при оптимізації prestahop та сайтів, які використовують цю CMS. Та взагалі для будь-якого ресурсу, незалежно від системи керування. Контент – те, що насамперед перевіряється, індексується пошуковими роботами. Тому матеріал, взятий з іншого сайту, може поставити жирний хрест на майбутньому просуванні. Контент повинен бути максимально унікальним, включати ключові слова, містити мінімальну кількість води. Адже навіть неунікальна фотографія може сильно зашкодити просуванню сайту.
Дизайн також впливає на оптимізацію сайту незалежно від CMS, що використовується. Якщо сторінки ресурсу завантажуються довше за кілька секунд, то робот пошукової системи просто пропустити цей майданчик, що сильно вдарить по висоті позицій. Також варто пам'ятати, що сучасний користувач має вкрай обмежене терпіння. Якщо сторінка сайту довго підвантажуватиметься, то потенційний клієнт просто кине чекати і піде шукати щось, що працює дещо спритнішим.
Наступне, що потрібно звернути увагу – структура сайту. Вона має бути максимально зрозумілою, простою. Потенційний клієнт повинен відразу зрозуміти, куди йому йти, щоб знайти потрібну послугу, товар чи інформацію. Чим довше він блукатиме по незрозумілому меню, боротиметься з громіздким інтерфейсом, тим менше шансів, що людина взагалі щось придбає.
Особливості просування сайту за допомогою Prestashop
Займаючись оптимізацією prestashop SEO-фахівець повинен звертати увагу на, так би мовити, механічні особливості цієї CMS. Врахувати, під що вона більше "заточена", якими функціями має, сайти якої спрямованості легше оптимізувати, використовуючи цю систему.
Перша, найяскравіша, особливість prestashop – варіативність. Крім того, що ця CMS дуже просто адаптується під мобільні телефони, вона ще підтримує сотні, якщо не тисячі, різноманітних шаблонів. Вони допомагають швидко настроїти зовнішній вигляд, структуру сайту.
Що відразу впадає у вічі – внутрішня панель системи. Вона допоможе при оптимізації Prestashop SEO-фахівцем. Через внутрішню панель можна налаштувати винятки з індексації файлу robots.txt, прописати, вбудувати теги для будь-якої сторінки ресурсу. Також вона допоможе розібратися зі слайдерами та з їх оптимальним розташуванням. Будь-який елемент дизайну здатний ефективно збільшувати як глибину переглядів, і загальну конверсію ресурсу.
Читайте також
Просування на OpenCart
Ще один модуль, який допомагає в оптимізації інтернет-магазину – розширений пошук. Його можна встановити в саму CMS, що дозволить потенційному клієнту точніше сформулювати запит і, за підсумками, отримати більш точну відповідь. Багато інтернет-магазинів грішать використанням простих форм пошукового рядка, що часто відбивається на отриманих результатах.
Ще один корисний модуль - карти, що вбудовуються. Можна підключити до сайту сервіси Google, де буде показано розташування самого підприємства. Також там необхідно вказати робочі дні та графік. Тим більше, що всі ці плагіни дуже просто вбудовуються в Presta Shop і виглядають так, наче завжди там були.
Остання порада – зворотний зв'язок. У клієнта має бути можливість безпосередньо звернутися до виробника, залишити відгук про куплений товар. Це підвищує довіру до інформаційного майданчика. Тим більше таким чином можна відловлювати, відстежувати помилки, що виникли – про них повідомлятимуть самі відвідувачі ресурсу.
Розробка стратегії просування
SEO просування сайту на PrestaShop буде невдалим, якщо діяти навмання, без чіткого плану та розробленої стратегії. Нагадуємо, що SEO — це поєднання найрізноманітніших методик, які застосовуються для досягнення кінцевої мети — потрапляння сайту на верхні позиції пошукової видачі для залучення нових клієнтів. А ось від того, як поєднуватимуться між собою ці методики, якраз і залежить успіх ваших дій.
Для сайту, розробленого на будь-якому движку, велике значення має контент. Чим точніше ви опрацюєте семантичне ядро, тим вище ваш проєкт опиниться в результатах пошуку. СЯ потрібно буде зібрати самому, причому процес не залежить від CMS-платформи сайту. Інакше кажучи, знайдіть ключові слова, які найкраще підходять для вашого інтернет-магазину. Тобто потрібно буде наблизитися до побажань потенційних клієнтів і знайти ті запити, які користувач вводить у пошук, коли шукає продукцію, подібну до тієї, яка є у вашому каталозі. ChatGPT, Bing AI та Google Bard також використовують ключовики для пошуку даних перед обробкою інформації з вашого сайту.
Вибір правильних ключових слів для сторінки продукту допоможе знайти цільову аудиторію, надати їй релевантний контент і задовольнити її пошукові наміри. У цьому вам допоможуть Google keyword planner, Ubersuggest, Keywordtool.io та інші інструменти.
Тільки після цього зверніться до професіоналів, які допоможуть створити контент, що продає, використовуючи підібрані ключові запити. Загалом контентна оптимізація — один із важливих компонентів вашої SEO-стратегії.
Як налаштувати технічні параметри
Це наступний крок вашої стратегії. Двигун дозволяє попрацювати з різними модулями, які допомагають індексації вебресурсу в пошукових системах. Щоб розкрутка сайту на PrestaShop була успішною, налаштуйте коректну роботу таких елементів:
- robots.txt. Доступ до цього файлу відкрито з адміністративної панелі. Ви не зустрінетеся з будь-якими обмеженнями в процесі встановлення рекомендацій для пошукових роботів;
- sitemap.xml. Підключивши спеціальний модуль, ви зможете автоматично сформувати карту сайту;
- файл .htaccess. Його налаштовують через FTP, обмежень також немає.
Платформа PrestaShop дуже зручна тим, що в ній все враховано. Наприклад, нумерація документів дозволяє легко створити унікальний URL для різних товарів.
Крім того, дуже просто на цьому сервісі збільшити швидкість завантаження сайту. Для цього можна використовувати модуль PageSpeed Insight від PrestaSOO чи GTmetrix.
Деякі з найпоширеніших проблем, що впливають на швидкість сайту на PrestaShop:
- великі зображення. Для їхньої оптимізації можна використовувати такі інструменти, як Kraken або Imagecompressor;
- непотрібні модулі. Спробуйте вимкнути або видалити всі модулі, які не знадобляться в роботі;
- відсутність оптимізації файлів CSS. З панелі адміністратора PrestaShop доступна опція з об'єднання файлів CSS і JS, що робить їх меншими, а роботу — швидшою.
Також не забудьте увімкнути кешування та налаштувати використання CDN (наприклад, через Cloudflare або Bunny). Все це підвищить швидкість завантаження вашого сайту та оптимізує його роботу загалом.
Оптимізація meta-даних
SEO оптимізація сайту PrestaShop неможлива без опрацювання метаданих. Це та інформація, якою ви ділитеся з Google, щоб допомогти йому прочитати вашу сторінку.
Насамперед у своїй роботі зосередьтеся на двох головних елементах — Title та Description. Саме вони відображаються в сніпеті, коли хтось шукає конкретний продукт.
Але тут може виникнути проблема дублювання контенту. Однією з найпоширеніших помилок інтернет-магазинів є використання однакового заголовка та метаопису для кожної сторінки. Зважайте на це при налаштуванні автогенерації meta-даних. В адмінпанелі PrestaShop є можливість підкоригувати метатеги для кожної сторінки окремо, тому цієї проблеми можна уникнути.
Безпека клієнта понад усе
Хтось може вважати, що додавання SSL-сертифіката на сайт незначно впливає на SEO, але все-таки в тому разі, коли йдеться про просування інтернет-магазину, варто поставити окремою метою захист фінансової інформації своїх клієнтів.
Користувачі з більшою ймовірністю залишать сайт, не захищений SSL, оскільки надання особистих чи фінансових даних на такому вебресурсі пов'язане з підвищеним ризиком неправомірного використання інформації.
Якщо SEO оптимізація сайту PrestaShop — ваша мета, встановіть протокол https, до того ж можливості CMS-платформи дозволяють це легко налаштувати для оплати картками через систему Visa та MasterCard.
Як оптимізувати сайт із мінімальними витратами
Тепер, коли у вас є деякі базові уявлення про SEO для PrestaShop, ми хочемо нагадати про декілька корисних модулів, за допомогою яких розкрутка сайту на PrestaShop буде простішою. Це такі інструменти:
- SEO Expert. Модуль дозволяє автоматично заповнювати заголовки та метаописи, а також створювати SEO-дружні теги URL. Він особливо корисний для магазинів із великим асортиментом товарів;
- SEO Images. У програмі можна автоматично включити до ALT-тегів зображень необхідні ключові слова;
- Page Cache Ultimate. Цей модуль допомагає зменшити загальну швидкість завантаження інтернет-магазину.
Щоб швидше досягти успіху та зробити SEO просування сайту на PrestaShop результативним, ви можете звернутися до фахівців компанії Elit-Web. З ними всі проблеми буде вирішено.
Часто задавані питання
Як просувати інтернет-магазини на PrestaShop?
Оптимізацію сайту на базі PrestaShop провести відносно просто та можливо завдяки гарній адаптації CMS по seo. Однак тривалий процес просування у ТОП вимагає знань та навичок. Тому SEO варто доручити професійній агенції з великим досвідом просування сайтів та інтернет магазинів на PrestaShop.
Скільки коштує SEO оптимізація PrestaShop?
Вартість оптимізації сайту на базі CMS PrestaShop залежить від багатьох факторів. Найважливішими серед іншого є історія домену, поточний стан веб-сайту, конкурентоспроможність галузі. Аналізуючи вартість послуги, слід пам'ятати, що seo оптимізація - це тривалий процес, і її ефекти у вигляді окремих лідів або покупок є найдешевшими.
Скільки часу потрібно, щоб просунути веб-сайт на PrestaShop?
Просування web-сайтів PrestaShop на практиці не має кінцевої дати. Метою SEO-оптимізації є постійне збільшення видимості, відвідуваності, покращення та підтримання позицій окремих ключових запитів. Дії конкурентів, мінливість потреб та очікувань користувачів та алгоритми пошукових систем означають, що припинення діяльності з пошукової оптимізації може призвести до швидкого відступу від позитивних результатів.
Просування сайту PrestaShop – Ціна 2022
Тарифи | Ціна на місяць | Ключових слів рухаємо |
PrestaShop №1 | від $599 | до 2000 |
PrestaShop №2 | від $1190 | до 3000 |
PrestaShop №3 | від $1499 | від 5000 |
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!