Поділіться
Зміст

    Просування сайту на WordPress — цілісний процес, у якому поєднуються технічне налаштування, підготовка якісного контенту та стратегічний підхід до SEO в цілому. Спеціаліст може увімкнути плагіни, які допомагають налаштовувати метатеги та мікророзмітку, а також автоматично оновлювати карту сайту. Він зможе працювати з URL, структурою сторінок і швидкістю завантаження. Але щоб досягти реального результату, важливо розуміти, як працюють пошукові алгоритми та що саме вони цінують.

    Wordpress є найпопулярнішим двигуном для інформаційних інтернет-ресурсів. Безліч переваг цієї системи, наприклад, вільна ліцензія, простота в роботі та можливість підключати плагіни забезпечили її популярність.

    Ще одна вагома перевага WordPress — величезна кількість плагінів, що підключаються та істотно розширюють можливості платформи. Тобто, перед нами справді універсальна, зручна та функціональна модульна система. Чи варто дивуватися, що сьогодні майже 40% усіх сайтів у світі працюють саме на Вордпресі?

    Але простота у розробці та управлінні ще не гарантує прибутковість сайту. Один із найважливіших факторів — можливість його просування. На щастя, ресурси на цій платформі цілком підходять під SEO, і в цій статті ми хочемо поділитися основними рекомендаціями щодо оптимізації таких веб-майданчиків.

    SEO просування сайту на WordPress

    Чи добре сайти на WordPress піддаються пошуковій оптимізації.

    Так, двигун розроблений з урахуванням вимог до SEO-оптимізації. Сайти на Вордпресі відмінно індексуються та ранжуються. Звичайно, на роботу все одно потрібно виділити час. Вона вимагатиме знань і фінансових вкладень. Але в будь-якому випадку це процес менш ресурсозатратний, ніж робота з альтернативними CMS.

    За умови прямого порівняння WordPress виграє в інших систем. Працювати з ним простіше, а результати SEO-просування часто стають помітними раніше. Завдяки інтеграції з Google Search Console фахівці можуть відстежувати ефективність SEO та оперативно виправляти помилки.

    І сюди ж хочеться додати ще дві переваги: величезне ком'юніті фахівців та велика база знань. Ви при необхідності легко знайдете відповіді на будь-які питання щодо WordPress SEO в інтернеті.

    Основні вимоги до шаблону Вордпрес

    Шаблони — це те, що може спростити вам життя або, навпаки, завдати багато головного болю. По-перше, потрібно вибрати шаблон, який підтримує необхідний вам функціонал. По-друге, слід переконатися, що він відповідає трьом базовим вимогам. Про них ми розповімо далі.

    Швидкість завантаження сторінок

    У гонитві за красою та витонченістю багато хто вибирає надто перевантажені шаблони, наповнені важкою графікою, текстурами, різними анімаціями тощо. Виглядає все це добре, але може сильно позначатися на швидкості завантаження сторінки.

    Так, інтернет сьогодні досить швидкий. Комп'ютери сильні. Але враховуйте, що ваш сайт відвідуватимуть і зі смартфонів за менш швидкого з'єднання. Якщо завантаження буде повільним, частина користувачів просто не чекатиме на на промальовку сторінки. Відповідно, зросте показник відмов. А це дуже позначається на ранжуванні.

    Якщо вибираєте «важкий» шаблон, постарайтеся якомога більше його полегшити — стиснути зображення, відмовитися від складних анімацій там, де вони не потрібні, попрацювати над графікою. Сайт не повинен завантажуватись довше 3 секунд. А ще краще – не більше 1,5 секунди. Для аналізу швидкості завантаження сторінок та усунення проблем рекомендуємо використовувати вебсервіс GTMetrix, про який вже детально розповідали в одній із минулих публікацій.

    Вимкнення зайвих блоків

    Враховуйте, що шаблони намагаються робити максимально універсальними, додають до них багато блоків, які, як вважають розробники, знадобляться. Якщо ви бачите такі модулі, сміливо видаляйте їх.

    Поширені приклади зайвих блоків: списки авторів та користувачів, хмари тегів тощо. Користь від них дуже сумнівна, а дорогоцінні мілісекунди завантаження вони забирають.

    При виборі WordPress-шаблонів завжди перевіряйте, чи можна відключати непотрібні блоки. Зазвичай можна, але бувають винятки.

    Адаптивність WordPress сайту під смартфони

    Переважна більшість шаблонів WordPress, створених останніми роками, адаптована під мобільні пристрої. Але не всі. Звісно, відкидайте будь-які шаблони без адаптивного дизайну. Ваш сайт повинен коректно відображатися у всіх поширених дозволах:

    • 1280 px — для настільних комп'ютерів та ноутбуків;
    • 1024 px / 768 px — для планшетів в альбомній та портретній орієнтації;
    • 480 px / 320 px — для телефонів у альбомній та портретній орієнтації.

    Зараз, напевно, багато хто з вас скаже, що роздільна здатність 480 px / 320 px — минуле століття. І будуть не зовсім праві. В побуті сучасників все ще багато пристроїв з такою роздільною здатністю екрану. Отже, поки що адаптивність під даний параметр потрібна.

    Зверніть увагу! Коли ви обиратимете шаблон для сайту, детально вивчіть його опис. Як правило, там вказані всі основні параметри, що дозволяють оцінити відповідність перерахованим вимогам.

    Адаптивність WordPress сайту під смартфони

    Індексація сайту в пошукових системах

    Дуже корисна особливість WordPress – можливість буквально в один клік вмикати або вимикати індексацію сайту пошуковими системами. Для цього потрібно перейти до «Налаштування» — «Читання» та поставити/прибрати галочку в пункті «Попросити пошукові системи не індексувати сайт».

    налаштування індексація сайту

    Відключення індексації — це дуже важливо на етапі внутрішньої оптимізації (робота з контентом та структурою, а також інші маніпуляції із сайтом). Тобто, в період, коли пошуковим алгоритмам краще не індексувати сторінки, а дочекатися, доки ресурс буде повністю готовий. Головне — не забути увімкнути індексацію знову, коли цей етап буде завершено.

    Налаштування robot.txt

    Цей файл знаходиться в корені сайту. Він допомагає пошуковим алгоритмам знаходити контент для індексації. Насамперед у цьому файлі необхідно закрити від індексації наступні сторінки та типи контенту:

    • архіви;
    • коментарі;
    • RSS-стрічки;
    • мітки;
    • службові розділи.

    Щоб це зробити, використовуйте директиву Disallow. Приклад: Disallow: */comments/. А ось зображення у robot.txt, як правило, відкриті для індексації. Якщо при завантаженні ви прописуєте атрибут Alt і вказуєте релевантну назву, зображення можуть залучити додатковий трафік з пошуку по картинках. Тому краще прибрати заборону на їхню індексацію. Також у цьому файлі потрібно вказати шлях до карти сайту (sitemap.xml), про яку ми поговоримо далі.

    Читайте також

    Що таке RSS-стрічка

    Редагування за допомогою SEO плагіна All in One SEO

    All in One SEO — функціональний сервіс, за допомогою якого можна виконувати відразу кілька важливих завдань. Наприклад, інтегрувати панелі вебмайстра Google та Яндекс швидше та простіше, ніж штатними засобами. Достатньо вибрати потрібну платформу та вставити код верифікації.

    На панелі інструментів можна безпосередньо редагувати файли robots.txt і .htaccess. Вам не доведеться звертатися до хостингу, шукати вручну потрібні файли, використовувати зовнішні редактори та інше. Все набагато простіше!

    Інструменти

    Читабельні URL-сторінки

    ЧПУ (або людинозрозумілий урл) — важливий момент, про який не можна забувати. Просто порівняйте два URL:

    • https://site.ua/article4572
    • https://site.ua/seo-studio

    Очевидно, що для користувача другий варіант кращий. Він, по-перше, зрозумілий, тому що відразу видно, що це за ресурс. По-друге, його набагато простіше запам'ятати.

    Важливо! За замовчуванням WordPress використовує саме ID, а не ЧПУ. Тому налаштовувати читабельні URL доведеться самостійно. Для цього потрібно перейти до налаштувань та відкрити пункт «Постійні посилання», де можна прописувати ЧПУ.

    читаються url сторінок

    Повний контроль формування ЧПУ ви отримаєте, коли оберете варіант «Довільно». Рекомендуємо робити URL короткими, зрозумілими для користувачів та по можливості інформативними.

    Внутрішня оптимізація сайту WordPress під пошукові системи

    Удосконалити вміст веб-ресурсу необхідно для того, щоб алгоритми розуміли, що ваш сайт актуальний і корисний користувачам, його можна рекомендувати за ключовими запитами у пошуковій системі.

    Як провести внутрішню SEO WordPress оптимізацію? Є кілька обов'язкових етапів. Про них – далі!

    SEO-аудит сайту

    Спроби оптимізувати та просувати будь-який сайт без попереднього SEO-аудиту – марна трата часу, коштів та інших ресурсів. Ваше першочергове завдання – виявити технічні недоробки, помилки у наповненні сторінок і все те, що заважає просуванню.

    Найкраще, коли аудит сайту проводять фахівці, які надалі займатимуться просуванням. Ви, звичайно, можете провести базовий аудит, використовуючи спеціальні сервіси:

    • Seo Site Checkup;
    • Varvy;
    • SEMrush;
    • SEO-Alerts та ін.

    Але враховуйте, що без досвіду та знань розібратися у всіх даних буде складно, а вже розробити та реалізувати стратегію подальшої оптимізації та просування майже нереально.

    Залишіть заявку - ми просунемо ваш сайт у пошуку за Вас

    Адреса сайту

    Технічна оптимізація сторінок WordPress

    Просунути сайт на WordPress без проведення комплексних технічних робіт дуже і дуже складно. Саме цей етап забезпечує 40% успіху всього SEO-просування. Тонкощів і складнощів тут достатньо. Ми готові надати кілька базових рекомендацій:

    1. Серйозно підходьте до вибору хостингу

      Ваш сайт може бути на 100% оптимізованим, легким і швидким, але якщо є проблеми на стороні хостингу, працювати він буде погано. Якщо порівняно легкі сторінки без очевидних причин, завантажуються від 1,5 сек. і більше, радимо зв'язатися з хостингом та обговорити це питання.

    2. Перевірте, чи дозволили ви індексацію сторінок сайту

      Цей пункт ми вже згадували вище, тому не будемо повторюватися. Не забувайте про нього, інакше пошукові системи просто не індексуватимуть ваш ресурс.

    3. Не морочтеся з приводу WWW

      Наявність приставки WWW на адресі вашого сайту не відіграє жодної ролі. Хочете – використовуйте, не хочете – не використовуйте. Незалежно від вибору, не забудьте налаштувати переадресацію, щоб користувачі могли потрапити на ваш сайт через обидва варіанти URL – з приставкою WWW та без неї.

    4. Використовуйте безпечний протокол з'єднання HTTPS

      Сьогодні це критично важливо, тому що протокол HTTP вважається застарілим та небезпечним. Так, його все ще використовують багато сайтів. Але ми не рекомендуємо наслідувати їхній приклад.

    5. Застосовуйте SEO плагіни для WordPress

      Вони допомагають спростити та автоматизувати багато завдань. Завантажувати їх можна прямо із фірмового магазину WordPress.

    6. По можливості використовуйте короткі URL

      Вони повинні легко читатися та запам'ятовуватися. Слова поділяйте дефісом без пробілів. Звичайно, кожна URL-адреса повинна бути унікальною, не дублюватися.

    7. Використовуйте посилання dofollow та nofollow

      Посилання dofollow передають частину ваги сторінкам, на які вони ведуть, nofollow цю вагу не передають. Використовувати кожен із типів посилань потрібно під конкретні обставини та завдання.

    Створення картки для пошукових ботів

    XML Sitemap — дуже корисний файл у корені сайту, який підказує пошуковим алгоритмам правильну послідовність. Він буквально веде роботів сайтом, вказуючи, що потрібно індексувати.

    мапа сайту - sitemap.xml

    Крім того, XML Sitemap повідомляє пошуковики про те, що на сайті з'явилися нові матеріали, які потрібно якнайшвидше проіндексувати, і про те, що в існуючі сторінки були внесені зміни.

    До речі, для зручності створення XML Sitemap можна використовувати спеціальні плагіни. Один із найпопулярніших — Google XML Sitemaps. Він безкоштовний, простий у встановленні та використанні. У ньому можна включити автоматичне визначення пріоритету сторінок. Але це не завжди правильне рішення, іноді розумніше робити все вручну, а не покладатися на алгоритми.

    Пошукова оптимізація метатегів: Title, Description та заголовки Н1–Н6

    SEO-просування завжди передбачає роботу з метатегами. Тайтли, дескрипшини та заголовки важливі і для пошукових алгоритмів, і для кінцевих користувачів, які бачитимуть їх у результатах видачі.

    У WordPress працювати з метатегами досить зручно. Ідеальне рішення для цього — плагін Yoast. Після встановлення в панелі адміністратора з'явиться пункт SEO, де можна редагувати метадані.

    оптимізація метатегів

    Хочемо дати кілька порад щодо роботи з метатегами:

    1. Для кожної сторінки метатеги мають бути унікальними.
    2. Зберігайте читабельність, не перетворюйте метатеги на набір ключів.
    3. Title має коротко і ємно передавати тематику сторінки.
    4. Description має бути не тільки інформативним, але й продавцем, який закликає користувача перейти на сайт.

    Метатеги непогано допомагають пошукачам точніше визначати тематику вашого вебсайту, тому підійдіть до створення серйозно.

    Написання корисного, унікального контенту

    Подбайте, щоб ваші тексти на сайті були не просто SEO-оптимізованими, а й унікальними, корисними для читача. Вони повинні відповідати на його запитання, надавати нову інформацію, бути повністю релевантними ключовому запиту, який привів людину на ваш сайт.

    Звичайно, важлива структура тексту. Ніхто не читатиме величезного «простирадла», написаного одним абзацом. Повірте, багато відмінних текстів не працюють лише через відсутність структури.

    Додамо, що оптимізація контенту обов'язково передбачає роботу із зображеннями та відео. Бажано, щоб вони теж були унікальними та релевантними запиту, а також доповнювали собою решту контенту, а не просто були присутніми «для галочки».

    Використання ключових слів для розкрутки сайту на WordPress

    Внутрішня оптимізація та робота з ключовими словами — це тісно пов'язані між собою поняття. Деякі основні дії в цьому напрямку можна виконати засобами самої CMS:

    • знайти слова та словосполучення, здатні дати великі обсяги трафіку;
    • дослідити ресурси конкурентів та дізнатися, які ключові слова використовують вони;
    • підібрати ключові слова з меншою конкуренцією, щоб швидше вийти в топ.

    Буде оптимально, якщо відразу зібрати великий пул ключових слів та фраз, з якими ви працюватимете надалі. Але зважайте на те, що його потрібно періодично оновлювати, актуалізувати.

    Використання внутрішньої перелінковки (посилань) для оптимізації сайту на Вордпрес

    Внутрішні посилання — це ті, що розміщені в межах самого сайту. І багато хто їх чомусь недооцінює. А вони важливі одразу з кількох причин:

    1. Полегшують навігацію на сайті для кінцевого користувача.
    2. Формують правильну ієрархію та структуру вашого ресурсу.
    3. Передають «вагу» між сторінками.

    Ми рекомендуємо розміщувати не менше трьох внутрішніх посилань у кожній публікації. Якщо стаття об'ємна, то навіть більше.

    Посилання можна прив'язати до будь-якого слова або фрази тексту. Для цього достатньо виділити потрібний фрагмент, натиснути в редакторі на кнопку «Зв'язка» і ввести потрібну URL-адресу.

    Використання внутрішньої перелінковки (посилань) для оптимізації сайту на Вордпрес

    Також ви можете «вшивати» посилання в текст безпосередньо у зовнішньому редакторі, в якому працюєте (Google Docs, Microsoft Word, Pages та ін.). Такий функціонал підтримує будь-який сучасний текстовий редактор.

    Грамотна мікророзмітка сторінок сайту

    Мікророзмітка дозволяє коректно структурувати сніпет в пошуковій видачі. Для наочності наведемо два приклади. Подивіться на сніпет без мікророзмітки:

    А тепер із мікророзміткою:

    Відразу читається структура, є фото та найважливіша інформація, а не просто кілька пропозицій, вирваних із тексту. Крім того, сніпет з мікророзміткою займає більше місця. Відповідно, привертає увагу, підвищуючи шанси, що користувач натисне саме на ваше посилання.

    Для створення мікророзмітки найкраще підійде Schema від Hesham. Є й інші схожі, але вони здебільшого теж працюють з нею:

    • WP SEO Structured Data Schema;
    • All In One Schema Rich Snippets;
    • Schema WPSSO JSON-LD Markup.

    Головне правило при створенні мікророзмітки – бути чесним, не вводити користувачів в оману. Намагатися фальсифікувати з її допомогою рейтинги чи відгуки – провальна витівка.

    Локальне SEO для розкручування WordPress сайту по регіонах

    Якщо ваш бізнес працює тільки в певному регіоні, немає особливого сенсу намагатися оминати конкурентів по всій країні. Наголошуйте саме на локальному SEO. Це простіше, дешевше та ефективніше. Використовуйте ключові слова з регіональною прив'язкою та не забудьте зареєструвати свій сайт у Google My Business. Це дуже важливий крок для регіонального розкручування.

    Наприклад, ось так виглядає результат видачі на запит «elit-web» з інформацією з Google My Business:

    Підвищення статусу сайту у пошуковій видачі за рахунок згадування авторитетних джерел

    Ми вже неодноразово говорили, наскільки важлива зовнішня маса посилань для ранжування сайту. І ще повернемося до цього питання трохи згодом. Не всі знають, як і вихідні посилання теж грають роль у ранжуванні.

    Якщо ви посилаєтеся на авторитетні ресурси зі свого сайту, це є позитивним сигналом для алгоритмів Google, адже ви рекомендуєте своїм відвідувачам якісний контент. Крім того, це може допомогти налагоджувати комунікації з іншими ресурсами, домовлятися про взаємопіар та ін.

    Головне, не перестаратися з вихідними посиланнями, щоб ваш сайт не вважався переспамленим. Рекомендуємо налаштувати відкривання таких посилань у нових вкладках. Це можна зробити вбудованим інструментом WordPress.

    Підвищення статусу сайту у пошуковій видачі за рахунок згадування авторитетних джерел

    Зовнішня SEO оптимізація сайту на WordPress

    Зовнішнє просування в пошуку — тема для окремої великої статті. Тому ми розглянемо її на базовому рівні, наголосивши на трьох основних складових.

    Купівля зворотних посилань

    Зовнішні посилання з авторитетних сайтів, які ведуть на ваш ресурс, — це потужний сигнал для пошукових алгоритмів. Кількість і якість зовнішніх посилань прямо впливають на ранжування сайту та його позиції у видачі.

    Купівля зворотних посилань

    Але тут важливо зрозуміти таке: не можна масово та бездумно закуповувати посилання на спеціальних біржах. Тому що погані посилання можуть тільки нашкодити. Посилальна маса має бути максимально природною та розміщуватися на авторитетних майданчиках без переспаму. Існує думка, що зараз саме час почати відмовлятися від покупки посилань, сконцентрувавшись на їх природному нарощуванні.

    Покращення позицій сайту на WordPress за допомогою соцмереж

    Соціальні мережі — дуже важливий і корисний інструмент просування та реклами, який багато хто досі не оцінює повною мірою. По-перше, це зручні майданчики для комунікацій із вашою аудиторією. По-друге, профілі в соцмережах добре індексуються пошуковими системами. По-третє, соцмережі допомагають нарощувати масу посилань для вашого сайту. Не нехтуйте цими можливостями. До просування в соцмережах підходьте з усією серйозністю, а не для галочки.

    Просування на WordPress через крауд-маркетинг

    Крауд-маркетинг — це розміщення відгуків і згадок про сайт на зовнішніх майданчиках: інші сайти, форуми, блоги, портали з відгуками і т. д. З його допомогою ви зільшуєте впізнаваність бренду, охоплюєте більшу аудиторію, нарощуєте зовнішню посилальну масу і покращуєте відношення пошукових систем до ресурсу. Крауд-маркетинг вимагає часу та вкладень, але він здатний дати справді хороші результати у довгостроковій перспективі.

    Плагіни Вордпрес для SEO-просування

    На момент написання цієї статті у фірмовому магазині плагінів WordPress їх налічується понад 59 000. Тут є як дійсно корисні та незамінні доповнення, так і відвертий мотлох, який принесе вашому сайту більше шкоди, ніж користі.

    Ми можемо рекомендувати деякі цікаві та корисні плагіни.

    Yoast

    yoast seo wordpress

    Вище ми вже згадали цей плагін, але лише у контексті роботи з метатегами. Yoast дозволяє робити набагато більше: змінювати структуру сайту, знаходити основні помилки, додавати кнопки соцмереж і багато іншого.

    Google XML Sitemaps

    google xml sitemaps

    Найпростіше створити карту сайту, використовуючи спеціальний плагін, наприклад, Google XML Sitemaps. Для цього встановіть розширення та перейдіть до налаштувань, де з'явиться XML-Sitemap. У ньому доступні налаштування мапи вашого сайту.

    Спочатку краще вимкнути автоматичне визначення пріоритету для сторінок. Далі позначте всі типи сторінок, відкриті для індексації robot.txt. Це полегшить пошуковим роботам їх пошук. Після завершення всіх необхідних параметрів натисніть «Оновити параметри» (сама карта створюється відразу після встановлення Google XML Sitemaps).

    iThemes security

    ithemes security

    Даний плагін піклується про безпеку вашого сайту та збереження даних. Він забезпечує високий рівень захисту адмінки від злому, дозволяє обмежувати доступ користувачам, які виявляють підозрілу активність. Крім того, за допомогою iThemes security можна робити резервні копії сайту.

    WP-Optimize

    wp-optimize

    WP-Optimize вміє видаляти з БД «сміттєві» файли, які не потрібні для роботи сайту, але сильно його уповільнюють. Це свого роду клінер. Він простий, зручний, без надлишку зайвих інструментів. Корисний плагін для WordPress SEO.

    Yet Another Related Posts Plugin

    yet інші related posts plugin

    Найзручніший інструмент для створення внутрішньої перелінковки у статтях з урахуванням їх тематик. Це просто незамінний плагін, якщо у вас на сайті є блог, який регулярно наповнюєте, оновлюєте.

    Contact form 7

    contact form 7

    Корисний плагін, за допомогою якого можна створювати лід-магніти та форми захоплення на сайті, збирати контактні дані відвідувачів, які виявили інтерес до вашого ресурсу.

    Поширені помилки при просуванні WordPress

    Багато новачків, прочитавши, що WordPress SEO — це просто, намагаються запустити сайт і просувати його самостійно. Чи це можливо? Так. Чи високі у такому разі шанси на успіх? Ні. Тому що є великий ризик припуститися типових помилок. Саме про них ми і поговоримо далі.

    Неоптимізований контент

    неоптимізований контент

    Технічні роботи є важливими, але вони не дадуть результату, якщо наповнення сайту буде неякісним. Базові вимоги до текстового контенту такі:

    • унікальність;
    • грамотність;
    • релевантність ключам;
    • наявність структури та заголовків h1–h6;
    • частота окремого ключа – не вище 3%;
    • показник «води» – до 60%;
    • розбивка тексту на абзаци до 4 речень для легкості читання.

    Але це далеко не всі критерії, що роблять контент якісним. Насамперед наповнення має нести користь для читача: відповідати на запитання, описувати послугу чи товар і т. д. Якщо відвідувач перейшов із пошуку і не знайшов у вас інформацію, яку шукав, він відразу піде до конкурентів, а пошуковик врахує це при ранжуванні.

    Дублі сторінок та метатегів

    Якщо у вас з якоїсь причини дублюються сторінки, є дублі метатегів, не допускайте їх індексування. У разі потреби налаштуйте файл XML Sitemap, щоб виключити дублі з індексації. Звичайно, краще взагалі не допускати їхньої появи. Дублі можуть помітно просісти у пошуковій видачі.

    Неробочі посилання

    Занадто велика кількість неробочих посилань та сторінок 404 — це погано з точки зору SEO. Через них краулери здійснюють зайві переходи, що уповільнює індексацію. Пошукові алгоритми при цьому оцінюють сайт як погано оптимізований, що, звісно, впливає на ранжування.

    Ціни

    Назва SEO-послуги

    Ціна

    Уточнення за ціною

    SEO-оптимізація

    від $1 200

    для сайту

    SEO-аудит

    включено

    в усі пакети

    SEO-просування

    від $1 200

    на місяць

    SEO-консультації

    від $750

    на місяць

    SEO під ключ

    до $2 000

    на місяць

    Думка експерта

    «Останнім часом пошукові системи все частіше видають згенеровані фрагменти відповідей, і туди потрапити складніше, ніж у класичну пошукову видачу. Щоб сайт, створений на WordPress, було видно в AI-видачі, важливо технічно правильно оптимізувати проєкт і структурувати контент під ШІ. Тому обов'язково потрібно впровадити мікророзмітку. У цьому допоможуть плагіни типу Rank Math або Yoast SEO. Використовуйте зрозумілі заголовки та підзаголовки — семантично правильно оформлені H2–H3 збільшують шанс, що саме ваш фрагмент буде обраний у відповідь. Додайте також FAQ-блоки та відповідайте на запитання коротко та чітко.

    Я вважаю, що зараз дуже важливо адаптувати онлайн-проєкт під нові алгоритми, тому що в майбутньому AI-видача стане основною. А WordPress якраз дозволяє гнучко керувати структурою та розміткою».

    ​​Клюєв Эрік, Head of SEO

    Висновки

    SEO-просування веб-ресурсу, створеного на WordPress, — це цілком вирішуване завдання, тому що платформа спочатку розроблялася для зручності користувачів і коректного відображення у пошуку. Її особливість полягає в тому, що розробники вже на етапі створення заклали базові механізми, які б сприяли якісній індексації сторінок.

    Сайти на WordPress зазвичай мають хороші стартові позиції для SEO-задач. У цій системі легко виконати налаштування метатегів, згенерувати карту сайту, керувати редиректами та впровадити мікророзмітку.

    Можливості платформи дозволяють розширювати структуру сайту та впроваджувати нові функції без серйозних переробок. Головне — не зупинятися на базовому налаштуванні, а розуміти, що SEO — це постійний процес покращення сайту.

    FAQ

    Що означає розкрутка сайту WordPress?

    Це комплекс робіт з внутрішньої та зовнішньої оптимізації з метою підвищення позицій сайту у пошуковій видачі за релевантними ключовими запитами.

    Скільки коштує просування на Вордпрес?

    Не існує точної ціни, тому що вона залежить від багатьох факторів: починаючи з поточного стану веб-ресурсу і закінчуючи специфікою, тематикою, рівнем конкуренції в ніші та особливостями цільової аудиторії. У нашій компанії базовий тариф стартує від $1 200 на місяць.

    Як просувати сайт на WordPress?

    Як і у випадку з іншими CMS, тут акцент робиться на внутрішню та зовнішню оптимізацію, створення унікального та релевантного контенту, нарощування зовнішньої маси посилань та ін. При цьому багато етапів просування простіші та зручніші, ніж в інших системах. Тому що, нагадаємо, WordPress відразу був добре заточений під SEO-просування.

    Скільки часу займає розкрутка сайту Wordpress?

    Займатися SEO можна безперервно. Точних термінів досягнення бажаних результатів вам не назве жоден фахівець. Ґрунтуючись на власному досвіді, можемо сказати, що перші справді значущі результати зазвичай досягаються приблизно через 3 місяці. Іноді раніше, а іноді пізніше. Все дуже індивідуально — залежить від ряду об'єктивних факторів.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Вартість просування сайту у 2025 році
    Іванина Роман
    05 серпня 2025
    Просування медичних послуг
    Тихонюк Надія
    16 червня 2025
    Просування сайтів у Німеччині
    Іванина Роман
    01 червня 2025
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.