0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Посібник із зарубіжного SEO в eCommerce

11 лютого 2022
326
0
Поділіться
Зміст

    Якщо в планах збільшити трафік та продажі на своєму комерційному сайті, то SEO є першим кроком на шляху до цієї мети. В інтернеті є безліч практичних статей та посібників, що пропонують загальні поради щодо SEO, але серед них мало тих, які конкретно стосуються справжніх потреб підприємців.

    Сьогодні ми хотіли б дати загальне уявлення про внутрішню пошукову оптимізацію для зарубіжних eCommerce-проєктів. Цього буде достатньо, щоб почати роботу, переконатися, що ви відправляєте до Google правильні сигнали, і налаштуватися на успіх у SEO.

    що таке seo

    Що таке SEO для eCommerce?

    SEO для комерційних ресурсів — це процес підвищення видимості інтернет-магазину на сторінках результатів пошуку (SERP). Коли люди шукають продукти, які ви маєте в асортименті, звичайно, хочеться займати більш високі позиції, щоб отримати трафік.

    Це можна зробити платно, але SEO обійдеться набагато дешевше. Крім того, блокувальники реклами та банерна сліпота можуть знизити ефективність реклами, тому потрібно зайнятися просуванням у пошуку.

    SEO для eCommerce зазвичай включає оптимізацію заголовків, описів продукції, метаданих, внутрішньої структури посилань і структури навігації для пошуку і взаємодії з користувачем. Кожен продукт повинен мати окрему сторінку, призначену для залучення трафіку з пошукових систем.

    Що таке SEO для eCommerce

    Однак не можна забувати про статичні сторінки, які не орієнтовані на конкретний продукт. Це:

    • головна сторінка;
    • блок «Про нас»;
    • FAQ — сторінка з найчастішими запитаннями та відповідями на них;
    • статті у блозі;
    • форма зворотного зв'язку;
    • контактна сторінка.

    Створіть список ключових слів цих сторінок. Наприклад, один із інструментів — Ubersuggest — спрощує пошук низькочастотних запитів і знаходить ключові слова, які добре поєднуються.

    Чому SEO для eCommerce має значення

    Що роблять споживачі, коли їм потрібний товар чи послуга? Багато хто виконує пошук у Google. Вони шукають варіанти, поради, порівняння та іншу інформацію, яка допоможе ухвалити обґрунтоване рішення.

    Якщо сайт не відображається у пошуковій видачі, його власник втрачає доступ до зацікавлених клієнтів. Можливо, продукції є місце в мережі, але чи можна її знайти?

    Ось тут і з'являється SEO для eCommerce. Воно дає змогу охопити цільову аудиторію без плати за рекламу. Як тільки люди прийдуть на сайт, вже можна буде з ними працювати: розповідати про якість продуктів, радувати інтринуючим текстом і мотивуючими закликами до дії.

    Якщо ви плануєте оптимізацію сайту тільки для людей, ви надаєте своїй компанії ведмежу послугу. SEO для Commerce усуває першу перешкоду. Воно приваблює людей на вебресурс.

    SEO для Commerce

    Як розробити SEO-стратегію для комерційних ресурсів

    SEO для зарубіжних eCommerce-проєктів може здатися складним завданням, особливо якщо вже є сайт із безліччю продуктів. Так, це може зайняти час, але цілком реально прискорити процес за допомогою надійної стратегії. Ось список ключових елементів, які обов'язково потрібно врахувати:

    • пріоритет сторінок. Які сторінки отримують найбільше трафіку? Почніть із них. Крім того, якщо бажаєте, щоб люди зосередилися на конкретному продукті, спочатку оптимізуйте його сторінку;
    • планування робочого процесу. SEO вимагає виконання безлічі конкретних вимог. Вибір ключових слів, додавання метаданих, правильних найменувань для зображень та альтернативних атрибутів, включення пов'язаних ключових слів – все це треба додати до чек-листа для контролю просування;
    • аналіз конкурентів. SEO-стратегія для eCommerce має бути розроблена таким чином, щоб обійти конкурентів. Подивіться на сайти головних суперників та оцініть їхні зусилля щодо SEO. Знайдіть способи покращити свої показники;
    • робота з CRO. Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) повинна йти за SEO. Ми поговоримо про це згодом.

    Продовжуйте читати, щоб отримати більш докладні інструкції щодо ефективної стратегії SEO для eCommerce.

    Як розробити SEO-стратегію

    Контрольний список SEO для eCommerce: найкращі стратегії SEO для просування онлайн

    Давайте розглянемо основні поради щодо просування комерційних сайтів. Якщо хочеться, щоб людям було легше знаходити продукти, потрібна SEO-стратегія для зарубіжних eCommerce-ресурсів. Перевірка кожного елемента цього списку зробить результат більш досяжним.

    Використовуйте правильні ключові слова

    Так, ключі, як і раніше, мають значення. Якщо ви не хочете ними перевантажувати назви та описи продуктів, вони мають бути присутніми в тексті.

    Використовуйте основне ключове слово у заголовку, описі, альтернативних атрибутах зображень, у підзаголовках. Розкидайте ключові слова із прихованим семантичним індексом (LSI) усюди. Це пов'язані ключові слова, які допомагають Google зрозуміти сторінку в контексті.

    Аналізуйте обсяг пошуку за ключовими словами, ціну за клік та переваги користувачів.

    закордонне seo

    Перш ніж використовувати ключовий запит, вивчіть його. Дізнайтеся, як часто люди користуються ним (обсяг пошуку по ключу), наскільки він конкурентоспроможний у платному рекламному просторі (ціна за клік або CPC), що саме шукають люди, коли використовують це ключове слово.

    Обсяг пошуку покаже, наскільки конкретний ключовик викликає інтерес у споживачів. Високі цифри вказують на велику популярність. Отже, очікується активний пошук за цим ключем.

    CPC дає інформацію, скільки платять за клік, коли купують рекламу, вказуючи конкретний ключовий запит. Висока ціна за клік свідчить про високу конкуренцію. Якщо цільовий запит є надзвичайно затребуваним, розгляньте можливість пошуку альтернативи ключа з нижчою частотою.

    Уподобання користувачів свідчать про те, що люди хочуть знайти, коли вводять певне ключове слово в рядок пошуку Google. Припустимо, хтось набирає «душ» і натискає Enter. Цій людині потрібна інформація про встановлення душу, ремонт душу, як купати дитину під душем чи про щось ще? Якщо неможливо визначити цілі користувача за ключовим запитом, додайте інші слова до рядка пошуку для ясності.

    Проведіть дослідження конкурентів

    Якщо поки що не зовсім зрозуміло, з чого розпочати внутрішню оптимізацію зарубіжного eCommerce-сайту, тоді аналіз ніші — найкращий вибір. Мабуть, більші конкуренти вже щось зробили щодо оптимізації своїх вебресурсів. Можна розкрити деякі секрети, вивчивши їхні сайти.

    Ключові слова — це те, на чому потрібно зосередитися в першу чергу. Зокрема слід проаналізувати запити на головних сторінках, а також на сторінках з продуктами.

    Як дізнатися, чи оптимізується сайт за певним ключовим словом? Ви можете почати з популярного сервісу Moz, що дозволяє побачити title та description, які конкуренти використовують у своїх тегах.

    дослідження конкурентів

    За допомогою інструмента SEMrush можна дізнатися, за якими ключовими словами ранжуються сайти конкурентів як у звичайному, так і в платному пошуку.

    інструмент SEMrush

    Не зупиняйте дослідження ключових запитів. Перевірте посадкові сторінки суперників, щоб побачити, як вони використовують ці ключі для оптимізації цих сторінок.

    Зосередьтеся на SEO головної сторінки

    Головна сторінка, як правило, є місцем, куди більшість компаній вкладає свій бюджет та енергію, займаючись SEO. Звісно, це правильно. Однак пам'ятайте, що ця сторінка не є єдиною, на якій потрібно зосередитися.

    SEO головної сторінки Їй необхідно приділити особливу увагу. Давайте розглянемо деталі, які вимагають особливого опрацювання.

    Тег заголовка головної сторінки

    Тег заголовка є одним із найважливіших елементів пошукової оптимізації на сайті. Він повинен включати назву компанії разом з основною ключовою фразою, на яку ви орієнтуєтесь. Title оформляють довжиною до 70 символів і таким чином, щоб він був привабливим для відвідувачів, оскільки він відображатиметься у результатах пошуку.

    Метаопис домашньої сторінки

    Корисно зробити, хоча це й не надто важливо з точки зору рейтингу ключових слів. Метаопис для домашньої сторінки є 160-символьним текстом, який теж буде відображатися в пошуку під заголовком. Складіть цей блок так, щоб залучити людей до сайту.

    Контент головної сторінки

    Контент на домашній сторінці покликаний представити у ясній, лаконічній формі особливості бізнесу та продукції. Не завантажуйте відвідувачів зайвою інформацією. Подумайте про те, щоб розмістити на головній кілька кращих продуктів та свою унікальну пропозицію.

    Захаращені сторінки можуть спантеличити як відвідувачів, так і пошукові системи. Наприклад, якщо в каталозі представлені товари різних категорій, Google намагатиметься визначити, що саме ви продаєте, на кого орієнтуєтеся. Тому уточніть, що пропонується насамперед.

    Спростіть структуру сайту

    Як відомо, структура сайту відіграє важливу роль у пошуковій оптимізації. Про це варто пам'ятати, коли до інтернет-магазину додаються товари та категорії. Зокрема, слід зберігати чітку ієрархію, стежити за навігацією від головної сторінки до категорій продуктів і товарних сторінок.

    Боти пошукових систем зможуть виявити сторінки та продукти на сайті на основі чіткої внутрішньої структури посилань. Важливо, щоб у ній було дуже багато рівнів, переходи залишалися інтуїтивно зрозумілими.

    «Золоте» правило для пошукових систем та відвідувачів полягає в тому, щоб люди могли отримати доступ до всього у три кліки. Тобто з головної сторінки потрібно було зробити не більше трьох переходів, щоб знайти будь-який продукт на вебресурсі.

    Золоте правило для пошукових систем

    Перелінковка

    Внутрішні посилання служать двом основним цілям:

    • покращення показників SEO за допомогою демонстрації того, як сторінки пов'язані одна з одною;
    • збільшення часу перебування на сайті за рахунок заохочення відвідувачів до подальшого вивчення окремих сторінок.

    Посилання на супутні товари та змістовні статті у блогах можуть допомогти покращити SEO для eCommerce. Вони роблять сайт привабливим для людей. Відвідувачі захочуть на ньому затриматись.

    Оптимізуйте сторінки продукту

    Сторінки продуктів — це джерело життєвої сили бізнесу, тому варто зосередитись на їхній оптимізації. Багато власників інтернет-магазинів просто пишуть кілька рядків про кожен продукт і додають зображення чи відео.

    Але на товарних сторінках має бути додаткова інформація, щоб Google міг їх знайти. Ось конкретні деталі, які потрібно опрацювати особливо ретельно.

    Найменування товару

    Назва продукту має важливе значення. У більшості випадків воно використовується також у SEO-заголовку та в URL товарної сторінки. Тому варто подумати про додавання загального пошукового запиту або ключову фразу до назви конкретного продукту.

    Наприклад, якщо ви продаєте футболки, обов'язково вкажіть «футболку» у назві товару. Таким чином, ключове слово потрапляє в заголовок та URL-адресу.

    Як додатковий бонус, коли люди діляться продуктом на Facebook або Pinterest, це ключове слово буде в заголовку загальної публікації.

    Оптимізація зображень

    Зображення є важливим елементом товарної сторінки. Встаньте на хвилинку на місце вашого клієнта і дайте відповідь собі на питання про те, де ви з більшою ймовірністю купите товар: на сайті, де він чітко показаний з максимально можливої кількості ракурсів, або в інтернет-магазині, де взагалі немає фотографій, або вони дрібні без деталей.

    Зображення важливі не лише для клієнтів, а й для пошукової оптимізації. Щоб правильно оптимізувати знімки для пошуку, почніть з імені файлу. Не додавайте зображення на ім'я IMG0010.jpg на сторінки товарів. Натомість використовуйте назву продукта та основне ключове слово. Наприклад, eastcoast-skinny-jeans.jpg.

    Якщо є кілька назв вашого продукту, увімкніть ключові слова, які люди використовують, коли шукають товар та його зображення у пошуку.

    Крім того, коли ви додаєте фото на сторінку продукту, включіть назву товару та ключове слово до тексту ALT для зображення.

    Оптимізація зображень

    Ваші зображення тепер з'являться у пошуку картинок Google або на головній сторінці результатів пошуку як частина показу додаткових медіафайлів.

    Відео

    Допоможіть своїм клієнтам почуватися впевненіше при виборі продукту, додавши відео на товарну сторінку. Воно може містити основну інформацію (наприклад, рекламний ролик), бути навчальним, що розповідає про те, як використовувати товар. Крім того, це можуть бути відеовідгуки людей, які вже купили та скористалися.

    Публікація відео на зовнішніх ресурсах (наприклад, YouTube) може стати чудовим способом залучити потенційних клієнтів. Освітні відеоролики («Зроби сам» тощо) можуть показати людям, як створити щось дивовижне, використовуючи товари з вашого сайту. Як тільки їм спадає на думку ідея повторити показане, вони з більшою ймовірністю куплять супутні товари.

    Відгуки клієнтів

    Відгуки – це ще один спосіб підвищити довіру користувачів до продукції. Якщо ви впевнені у її якості, обов'язково додайте розділ, де люди оцінюватимуть товари.

    Погані відгуки – це не завжди погано. Порівняйте: наприклад, у вас є більш дорогий товар з відмінними відгуками і дешевший із середніми. Люди з більшою ймовірністю виберуть дорожчий варіант, що призведе до збільшення продажів.

    FAQ (часті питання)

    Люди ставлять питання про ваші продукти? Чудово! Наявність часто задаваних питань щодо конкретного товару на сторінках є ключем до конверсії. Але врахуйте нюанс: якщо клієнти мають питання, на які ви не відповідаєте, вони підуть шукати інформацію в іншому місці. Велика ймовірність, що й покупку вони зроблять саме там.

    Наявність окремої сторінки з запитаннями, що часто ставляться на вебресурсі, є гарною ідеєю. Інформація щодо безпеки сайту, правил доставки та повернення може підвищити довіру покупців. А це призведе до збільшення продажів.

    Часто задавані питання

    Використовуйте адаптивний дизайн

    У наші дні люди роблять багато покупок за допомогою мобільних пристроїв. Використання адаптивного дизайну для зарубіжного eCommerce-проєкту може не лише вплинути на взаємодію з користувачем, а й покращить результати пошуку. Індекс Google для мобільних пристроїв використовує зручність для гаджетів як один із факторів ранжування.

    Зменшіть швидкість завантаження сторінки

    Швидкість завантаження сторінки також є чинником ранжування як ПК, так і мобільних пристроїв. Чим швидше завантажуються сторінки, тим вище позиції сайту.

    Як зменшити швидкість завантаження сторінки? Зосередьтеся на тому, щоб усунути всі непотрібні елементи. Наприклад, величезне фонове зображення, яке в основному закрите білою колонкою, може не знадобитися. Видаліть усі плагіни, які не сприяють прибутку.

    Роздільна здатність та розміри зображення

    Чим більше зображення, тим більше часу потрібно браузеру для її завантаження. Якщо змінити розмір зображення з 1000 x 1000 пікселів до 500 х 500 пікселів, його вага зменшиться вдвічі. За допомогою Adobe Photoshop можна зберігати свої фотографії у форматі JPG (JPEG) нижчої якості. Досить просто натиснути «Файл» та «Зберегти як». Далі збережіть зображення у форматі JPG (JPEG) із рівнем якості від нуля до 12.

    Роздільна здатність та розміри зображення

    Простий рух стрілки з 12 на 8 може значно зменшити розмір файлу. У цьому випадку зображення поменшало зі 125К до 82,4К.

    Зовнішня оптимізація eCommerce проєктів

    Зворотні посилання — це ще один сигнал, який використовує Google для визначення місць сторінок у пошуковій видачі. Чим більше зворотних посилань з якісних сайтів, тим більш авторитетним стає вебресурс.

    Отримання зворотних посилань для eCommerce-сайтів – це не дуже складний процес. Гостьові пости в блогах у тематичній ніші – ось найпростіший спосіб. Просто напишіть власникам цікавих блогів і запропонуйте їм кілька ідей для потенційних гостьових постів.

    Найкращі SEO-інструменти для eCommerce

    Якщо ви хочете, щоб SEO-стратегія працювала, потрібно скористатися правильними інструментами. Нижче наведені найкорисніші ресурси, які допоможуть виконати внутрішню та зовнішню оптимізацію.

    Ubersuggest

    Це дуже корисний інструмент, щоб знайти найкращі ключові запити для eCommerce-проєкту, що допоможе підвищити його рейтинг.

    Просто введіть ключове слово, пов'язане з продуктом. Інструмент буде відбирати різні джерела в інтернеті для отримання інформації про ключові запити, ціну за клік, обсяг пошуку та багато іншого.

    Ubersuggest

    Ahrefs

    Використовуйте цей сервіс для оптимізації та контролю SEO-стратегії. Він відмінно підходить для пошуку зворотних посилань на сайт та ресурси конкурентів. Якщо хтось зв'язався з конкурентом, можна спробувати отримати посилання на власний сайт, написавши цій людині електронною поштою та встановивши партнерські відносини. Поставте посилання на його сайт, а потім запропонуйте одну з ваших публікацій, яка може зацікавити аудиторію.

    Ahrefs

    ScreamingFrog

    ScreamingFrog чудово підходить для пошуку таких проблем на сайті, як биті посилання, відсутні метаописи, дубльований контент. Коли виявляться ці помилки, створіть редирект або додайте відсутній контент, щоб не потрапити під штрафні санкції пошукових систем. Безкоштовна версія пропонує багато корисних інструментів. Якщо у вас більше 500 URL-адрес, вам буде доступна преміумверсія.

    ScreamingFrog

    MOZ

    Це ідеальний інструмент для того, щоб відстежувати та знаходити ключові слова, можливості для створення посилань, аналізувати показники сторінок конкурентів. Існують безкоштовна та платна версії, так що можна вибрати варіант залежно від SEO-кампанії у eCommerce.

    MOZ

    Чому важливо поєднувати SEO та CRO

    Чи може виникнути питання, яке відношення коефіцієнти конверсії мають до SEO? Відповідь полягає в тому, що це два етапи, які споживач має пройти, щоб придбати продукцію.

    Якщо люди не можуть знайти сайт (SEO), вони не можуть конвертувати ваші пропозиції. Якщо не оптимізовано конверсію, відвідувачі не принесуть продаж.

    Поєднання SEO та CRO дає потужний набір стратегій, які допоможуть підвищити конверсію та збільшити продажі. Конкуренція у сфері онлайн-продажів зростає, тому потрібні способи залучити людей на сайт та через воронку продажів.

    Почніть із ретельного аналізу вебресурсу, вивчіть просування в регіонах, глибину скролінгу, поведінку окремих користувачів. Подивіться, як люди взаємодіють із сайтом, щоб оптимізувати кожну сторінку для підвищення конверсії.

    SEO та CRO

    Висновок

    Багато власників онлайн-бізнесу хочуть одразу перейти до збільшення конверсії. Це правильне мислення, але вони пропускають один важливий етап. Необхідно спочатку залучити людей на свій сайт, інакше не буде кому пропонувати продукцію. Стартуючи з SEO, ви прийдете до успіху.

    Давайте ще раз уточнимо контрольний список для SEO в eCommerce:

    • підберіть точні ключові слова;
    • проведіть аналіз конкурентів;
    • зосередьтеся на SEO головної сторінки;
    • спростіть структуру сайту;
    • оптимізуйте товарні сторінки;
    • використовуйте адаптивний дизайн;
    • зменшуйте швидкість завантаження;
    • отримайте зворотні посилання.

    Якщо ви будете дотримуватися цього плану, ваш сайт покращить свої позиції в пошукових системах і приверне більше потенційних клієнтів, підвищиться CRO.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом