0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс SEO-просування інтернет-магазину з продажу брендової спідньої білизни Anabel Arto

Поділіться
Зміст

    Розкрутка в ніші в ніші з високою конкуренцією — це складне завдання для SEO-фахівця. У процесі роботи з сайтом інтернет-магазину брендової спідньої білизни Anabel Arto ми вийшли на показники понад 1 млн переглядів і підготували вебресурс для переїзду на новий домен.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: Anabel Arto

    Мета клієнта: поліпшення позицій сайту в пошуку

    Тематика: продаж брендової спідньої білизни Anabel Arto

    Послуга: SEO-просування

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: домоглися більш ніж 1 млн переглядів на місяць

    Інтернет-магазин Anabel Arto пропонує широку колекцію брендової спідньої білизни для всіх, хто цінує стиль і комфорт. Продукція, виготовлена в Харкові, популярна в Україні та в інших країнах. У каталозі представлені моделі сучасних фасонів, зручного крою. Кредо компанії — підкреслити природну красу фігури, допомогти жінці будь-якого віку засяяти зсередини, проявити чуттєвість й елегантність.

    На сайті Anabel Arto можна знайти продукцію різного призначення:

    • зручні комплекти для занять спортом;
    • спідня білизна різних фасонів;
    • безшовні моделі для тих, хто не хоче жертвувати власним комфортом;
    • одяг для мам, що годують груддю;
    • витончені мереживні боді;
    • домашній одяг і піжамні комплекти;
    • пояса, панчохи й інші аксесуари.

    В окремих розділах сайту можна знайти купальники, спортивні комплекти, колготки. Крім виробів для жінок різного віку, в інтернет-магазині можна підібрати білизну для чоловіків, а також дитячий і підлітковий одяг.

     

    Цілі та стратегічні завдання клієнта

    Стратегічною метою компанії Anabel Arto було поліпшення позицій сайту в пошуку. У перспективі було поставлене завдання з розроблення нового вебресурсу з різними мовними версіями для просування в різних країнах.

    Враховуючи високу конкуренцію в тематичній ніші, наша команда поставила проміжні цілі та сформувала завдання з пошукової оптимізації.

    Наша стратегія

    Аналіз конкурентної ніші

    Коли стартує проект з SEO-просування, для деяких може здатися привабливим зосередитися виключно на видимості та рейтингу сайту клієнта. Однак цей підхід веде в нікуди — СЕО не виникає на порожньому місці. Успіх стратегії просування проєкту багато в чому залежить від того, як працюють конкуренти та яку тактику вони використовують. Ось чому важливо на старті робіт провести детальний конкурентний аналіз, а потім регулярно контролювати стан тематичної ніші.

    Навіть якщо сайт наразі займає перше місце за критично важливими ключовими словами, немає гарантії, що він зможе зберегти ту саму позицію завтра, наступного тижня або наступного місяця. Важливо стежити за своїми конкурентами, щоб вчасно виявляти загрози й усувати їх, поки не стало надто пізно.

    Збір семантичного ядра, розширення структури та наповнення сайту текстовим контентом

    Семантика сайту має велике значення в SEO. Ті чи інші ключові слова є маркерами теми статті для пошукових алгоритмів. Також вони допомагають знайти сайт, коли користувачі роблять відповідний запит у пошуку.

    Збір семантичного ядра — це важливий етап роботи з SEO-оптимізації, тому що від якості його опрацювання залежить частотність показу тієї чи іншої сторінки. Ідеально враховувати обсяг пошуку та складність ранжування ключового слова, яке передбачається використовувати.

    Крім того, важливо писати тексти, що приваблюють читачів. Необхідно впевнитися, що тема висвітлюється повністю та що аудиторія зможе знайти на сайті відповіді, які задовольнять їхні потреби.

    Внутрішня оптимізація сайту

    Крім текстового контенту, для SEO-оптимізації важливо налаштувати внутрішні параметри кожної сторінки на сайті так, щоб пошукові алгоритми могли швидко просканувати вміст. У цьому допомагають метатеги, описи, налаштування внутрішніх посилань. Сайти, на яких опрацьовані ці та інші подібні компоненти, краще ранжуються в пошукових системах.

    Зовнішня оптимізація сайту

    Додавання посилань з інших ресурсів, які будуть вести на сайт, що просувається, — це вдала стратегія з підвищення його авторитетності. Google визначає якість вебресурсу за допомогою алгоритму PageRank. Простіше кажучи, пошукові алгоритми підраховують кількість сайтів, що посилаються на сторінку, і це число визначає її важливість. Отже, що більше посилань на сайт, то вища його позиція в пошуковій видачі. У роботі з зовнішньої оптимізації важливо враховувати різні способи розміщення зовнішніх посилань — гостьові публікації, крауд-маркетинг, розміщення пресрелізів, стимулювання написання відгуків.

     

    Наше рішення

    Крок 1. Провели внутрішній технічний аудит і первинну оптимізацію сайту

    На цьому етапі наші фахівці вивчили та зробили висновок про поточний стан сайту. Були проаналізовані:

    • якість метаданих на сторінках вебресурсу;
    • структура контенту;
    • якість індексації;
    • швидкість завантаження;
    • дублі сторінок;
    • мікророзмітка й інші параметри.

    Далі були усунені основні технічні недоліки та спланована робота в напрямку On-Page SEO.

    Крок 2. Проаналізували ключові запити та наповнили сайт унікальним контентом

    Для початку наші фахівці оцінили, за якими ключами ранжується сайт Anabel Arto, і паралельно склали список основних запитів, що використовуються в тематичній ніші. Порівнявши ці 2 списки, ми побачили ключі, які можна додати на посадкові сторінки, щоб підвищити рейтинг інтернет-магазину нашого клієнта в пошуку. Ми кластеризували ці запити та сформували ТЗ з написання текстів на посадкові сторінки за пріоритетами.

    Також було вирішено використовувати інформаційні запити для просування. З цією метою ми запропонували розширити блог на сайті та налаштувати перехресні посилання між сторінками з різним призначенням.

    Під час додавання текстів на вебресурс SEO-фахівці стежили за коректністю використання метатегів title, description, keyword, оптимізацією заголовків H1, H2 тощо.

    Крок 3. Впровадили стратегію з зовнішньої оптимізації вебресурсу

    Одним із завдань, яке стояло перед нами, було поліпшення посилального профілю. У цьому напрямку ми виконали такі роботи:

    • підготували тексти для розміщення на трастових ресурсах;
    • сформували анкор-лист для розміщення крауд-посилань;
    • в рамках SERM працювали з відгуками.

    Перед розміщенням посилань майданчики перевірялися на відповідність тематиці сайту, участь у сторонніх посилальних біржах й агрегаторах (RotaPost, Seopult та ін.).

    Коментар нашого експерта

    У нашого клієнта в планах було розроблення нового сайту з різними мовними версіями. Тому на розкрученому ресурсі ми планували роботи, які дозволяли утримувати трафік на високому рівні. Наша команда перш за все працювала зі структурою, семантикою, внутрішньою оптимізацією, метатегами. Також ми працювали над створенням нового контенту й розміщували посилання на зовнішніх ресурсах. SEO-стратегія, яку ми запропонували, допоможе в перспективі переїхати на новий домен і не втратити напрацьовані позиції й органічний трафік.

    Синявський Антон, Керівник відділу Performance Marketing

    Результати проєкту

    За час роботи над проєктом нам вдалося домогтися приросту відвідуваності. Щомісяця число відвідувачів збільшувалося у 1,03 раза.

     

    Також покращувалися позиції за ключовими запитами.

     

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Станом на час написання цього кейса проєкт знаходиться на тимчасовій паузі. Робота з сайтом у висококонкурентній ніші показала, що необхідно уважно ставитися до деталей, ретельно опрацьовувати СЯ, усувати технічні недоліки та працювати над посилальним профілем.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом