0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс SEO-просування сайту косметологічної клініки Edit.ua

Поділіться
Зміст

    Розкручування сайту косметологічної клініки — це робота у висококонкурентній ніші. Наша команда домоглася результативності проєкту: 14% ключових запитів вийшли в топ-3 пошукової видачі, а 38% — у топ-10.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: косметологічна клініка EDIT

    Мета клієнта: збільшення цільових дій на сайті

    Тематика: мережа салонів краси

    Послуга: SEO-просування

    Регіон просування: Київ

    Результат роботи: виведення в топ-3 14% ключових запитів, органічний трафік — 1569 відвідувачів за місяць

    Клініка інтенсивної косметології EDIT — це повноцінний медичний центр, де клієнти можуть розв’язати всі свої косметологічні проблеми. Широкий спектр послуг, від доглядових до ін'єкційних процедур, дозволяє домогтися бажаного зовнішнього вигляду та вилікувати захворювання, яке стало причиною естетичної проблеми.

     

    Усі процедури, які проводяться у клініці, пройшли перевірку на відповідність міжнародним стандартам сучасної медицини. Досвідчені фахівці працюють у напрямках ін'єкційної, класичної, апаратної, лазерної косметології, трихології. Також клієнти мають можливість отримати детальну консультацію щодо організації домашнього догляду за шкірою та волоссям.

    Серед основних послуг, які надаються у клініці EDIT, такі:

    • антицелюлітне обгортання;
    • різні види пілінгу;
    • лікування осередкового випадіння волосся;
    • лазерне видалення судин;
    • біоревіталізація й інші.

    Для кожного пацієнта складається індивідуальний б'юті-план, за допомогою якого досягається найкращий результат.

    Для того, щоб залучити нових клієнтів за допомогою вебресурсу та збільшити конверсію, компанія EDIT звернулася до нас.

    Цілі та стратегічні завдання клієнта

    Головні проблеми, з якими ми повинні були допомогти, — це високий показник відмов і майже повна відсутність лідів із сайту. Перед нами була поставлена мета — розв’язати їх і підвищити конверсію вебресурсу. Ми розуміли, що нам належить у перспективі усунути технічні недоліки й поліпшити usability онлайн-проєкту, щоб зацікавити користувачів, утримати їх на сайті та привести до цільових дій.

     

    Наша стратегія

    Технічна оптимізація проєкту

    Як відомо, перший крок до поліпшення параметрів SEO — переконатися, що Google правильно індексує всі сторінки й на вебресурсі немає явних технічних помилок. За результатами аудиту можна зрозуміти, як налаштований сайт для показу його в пошуковій видачі. Також на цьому етапі належить дослідити, чи є проблеми зі скануванням й індексацією. Одним словом, головне завдання — аналіз усіх елементів сайту, щоб переконатися, що нічого не може перешкодити процесу оптимізації. Адже, як відомо, у SEO дрібниць не існує.

    Складання семантичного ядра та наповнення сайту текстовим контентом

    Пошуковим системам потрібен контекст, щоб правильно зрозуміти пошуковий термін і надати релевантні результати. А, як відомо, семантичні контексти створюються з використанням слів, фраз й інших комбінацій слів і посилань, знайдених на сторінках вебресурсу.

    Значно поліпшити трафік цілком можливо завдяки наданню значущих метаданих і семантично релевантного контенту, який однозначно відповідає на конкретні пошукові запити. Тому на наступному етапі було вирішено зайнятися збором СЯ та підготовкою текстів.

    Налаштування параметрів usability

    Творці комерційних сайтів часто не помічають користувальницького досвіду. Вони схильні зациклюватися на показниках трафіку, конверсії, але не намагаються поліпшити зручність використання свого вебресурсу.

    Водночас створення інтуїтивно зрозумілого та зручного інтерфейсу дозволить утримати на порталі вищий відсоток своїх відвідувачів. Вони повертаються декілька разів, і багато з них у перспективі стають клієнтами. Не кажучи вже про те, що час завантаження сайту та якість показу мобільної версії є важливими факторами рейтингу SEO.

    Зовнішня оптимізація сайту

    Алгоритми пошукових систем, компоненти ранжування та стратегії постійно вдосконалюються. Паралельно з цим надійність, релевантність й авторитетність, які надає зовнішнє SEO, все ще відіграють вирішальну роль у здатності цієї сторінки класифікуватися.

    Важливу роль у позиціюванні сайту в пошуковій видачі відіграють посилання. Тому саме вони можуть значно підвищити шанси потрапити на першу сторінку Google.

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Внаслідок комплексного аудиту були виявлені основні проблеми вебресурсу нашого клієнта:

    • велика кількість сторінок із помилками 404, що призводить до відсутності індексації в пошукових системах;
    • некоректний показ сторінок на ПК і на мобільних пристроях;
    • негативна динаміка органічного трафіку на сайт і позицій основних ключових запитів;
    • відсутність зростання посилальної маси та зниження загального рейтингу домену.

    Для підвищення конверсії сайту нашого клієнта нам належало розв’язати технічні проблеми й домогтися поліпшення позицій у пошуку.

    Наше рішення

    Крок 1. Склали семантичне ядро за низкою пріоритетних сторінок сайту

    Одними з пріоритетів нашої роботи були розширення семантики та поліпшення видимості вебресурсу в пошуку. Для розв’язання цього завдання наші фахівці зібрали СЯ за основними сторінками сайту. У своїй роботі враховували частотність ключових запитів.

    Далі на підставі семантики було підготовлене ТЗ на написання текстів для сайту, які згодом були внесені на сторінки.

     

    Крок 2. Виправили технічні недоліки та пропрацювали параметри usability

    На цьому етапі SEO-фахівці склали та внесли метатеги на пріоритетні сторінки сайту. Також вони перевірили ресурс за чеклістом юзабіліті й підготували завдання для програмістів. Результатом став більш коректний показ сторінок у мобільній і десктопній версіях сайту. Усі ці роботи мали привести до підвищення зручності користування сайтом, швидкості сканування пошуковими системами, поліпшення індексації та, як результат, ранжування.

    Крок 3. Виконали роботи з зовнішньої оптимізації сайту

    Серед основних заходів у цьому напрямку були такі:

    • підбір майданчиків для розміщення статейних посилань;
    • складання ТЗ копірайтерам на тексти для закупівлі посилань;
    • проведення робіт із закупівлі PBN-посилань;
    • крауд-маркетинг.

    Як результат, почав поліпшуватися посилальний профіль сайту.

    Коментар нашого експерта

    У цьому проєкті ми вирішили більше приділити увагу налаштуванню коректності показу сторінок на ПК й у мобільній версії, оптимізації метатегів і просуванню через розширення семантики. Це дозволило нам збільшити трафік і підвищити видимість вебресурсу в пошуковій видачі, а також давало більше шансів на утримання користувачів на сайті та вчинення цільових дій. Ми старанно стежили за тим, щоб на посадкових сторінках були ключові слова, марковані списки, метадані.

    Синявський Антон, Керівник відділу Performance Marketing

    Результати проєкту та подальші плани

    Внаслідок роботи над проєктом до початку війни на території нашої країни нам вдалося вийти на органічний трафік на рівні 15 569 відвідувачів на місяць. Цілком зрозуміло, що протягом першого місяця повномасштабного вторгнення ці показники різко знизилися.

     

    Також покращилися позиції ключових запитів.

     

    Більшість низько- та середньочастотних запитів були виведені в топ-10.

     

    Наразі проєкт знаходиться на паузі через бойові дії, які тривають у нашій країні.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом