0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс SEO-просування інтернет-магазину дитячого одягу Suzie.ua

Поділіться
Зміст

    Грамотна стратегія з просування нового інтернет-магазину дитячого одягу Suzie.ua дозволила домогтися високих результатів. Були виведені в топ-3 12% ключових запитів, усього покращилися позиції у 43% ключів. Водночас виріс трафік на сайт.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: Suzie

    Мета клієнта: зайняти провідну позицію в ніші

    Тематика: продаж модного одягу для дівчаток

    Послуга: SEO-просування

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: вихід у топ-3 12% ключових запитів, щомісячний приріст трафіку на сайт на рівні 14,7%

    Бренд Suzie спеціалізується на виробництві та продажу модного та зручного одягу для дівчаток від 3 до 12 років. Компанія забезпечує повний цикл створення моделей — від розроблення ескізу до відправлення вибраного виробу покупцю. Усі колекції створюються молодими креативними дизайнерами й відшиваються в Україні.

    Асортимент виробів дуже широкий. У ньому представлені:

    • шкільна форма;
    • вироби у стилі casual;
    • теплий і комфортний верхній одяг;
    • святкові сукні, блузи та спідниці.

    Отже, покупець може скласти повноцінний гардероб для сучасної дівчинки.

    Магазин Suzie почав працювати з 2004 року й за цей час отримав понад 20 нагород на міжнародних виставках. Одним із найбільш знакових досягнень у компанії вважають перемогу в номінації «Дитячий одяг (шкільна форма) 2022 року» конкурсу «Українська народна премія».

    Інтернет-магазин компанії активно функціонує з 2019-го, і в ньому покупці з усієї України можуть замовити красиві моделі одягу для своїх дітей. За словами засновниці бренду Ольги Гриньової, серце в логотипі є символом втілення любові у справу, якою вона займається вже більше ніж 15 років.

    Компанія Suzie звернулася до нас за допомогою в SEO-оптимізації сайту інтернет-магазину та просуванні його на території України.

     

    Цілі та стратегічні завдання клієнта

    Перед нами були поставлені такі завдання:

    • поліпшити видимість сайту в пошуку;
    • домогтися провідної позиції в ніші з продажу дитячого одягу;
    • підвищити конверсію вебресурсу.

    Усіх цих цілей можна було досягти за допомогою впровадження стратегії SEO-просування.

    Наша стратегія

    Детальний аудит конкурентів

    Оскільки одним з основних завдань, поставлених перед нами клієнтом, був вихід на провідні позиції в ніші, нам необхідно було чітко розуміти, як працюють конкуренти. Далі на основі аналізу їхніх сильних і слабких сторін можна розробляти нову стратегію.

    Основних конкурентів необхідно відібрати за такими критеріями:

    • збіг регіональної прив'язки;
    • розміщення схожої інформації;
    • загальні ключові запити в семантиці;
    • використання додаткових інструментів просування (контекстна реклама, просування в соцмережах та ін.).

    Також важливо звернути увагу на якість сайтів-конкурентів — зручність зворотного зв'язку, простоту навігації, фірмовий стиль й інші параметри.

    Побудова грамотної структури та семантики сайту

    Як відомо, від якості структури вебресурсу багато в чому залежить його успіх. Її чіткість і логічність впливають на:

    • зручність користувача. Якщо структура розроблена неправильно, навігація незручна для пошуку, то людина надовго не затримається на сайті й перейде на інший;
    • видимість вебресурсу в пошуку. У розробленні архітектури проєкту необхідно аналізувати розміщення кожного розділу й підрозділу, щоб усе зробити грамотно, задовольнивши потреби користувача та відповівши на вимоги пошукових роботів.

    Проєктування ресурсу також залежить від повноти семантики. Тому перш за все необхідно зібрати СЯ, яке допоможе визначити, які категорії й підкатегорії будуть на сайті. Семантика дозволяє дізнатися кількість сторінок за певними характеристиками товару (наприклад, кольором, розмірами, виробником тощо), а також скласти перелік ключових слів, які будуть використані в назвах підкатегорій або URL.

    Контент-маркетинг

    Текст повинен закривати потреби потенційних клієнтів і відповідати на їхні запити.

    Крім того, актуалізація контенту сайту — це необхідна умова його успішної розкрутки. Неправильна та застаріла інформація вводить в оману відвідувачів і створює негативне враження. Пошукові системи враховують свіжість як один із факторів у визначенні релевантності сайту. З цієї причини треба намагатися тримати будь-які дані на вебресурсі в актуальному стані, чи то розділ «Новини», чи то «Контакти», чи то «Історія компанії».

    Розвиток посилального профілю

    Для ефективного просування сайту необхідні стабільне нарощування посилальної маси, розміщення зворотних посилань на трастових доменах із високими Domain Rating і Ahrefs Rank.

    З огляду на те, що ресурс новий, слід починати з безанкорних посилань і використання брендових анкорів. Далі в міру поступового нарощування посилальної маси варто додавати анкорні посилання за пріоритетними ключовими словами.

     

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    На старті робіт над проєктом внаслідок комплексного аудиту були виявлені такі проблеми:

    • некоректний показ карти сайту (без розбивання на категорії/підкатегорії/блог тощо);
    • низька швидкість завантаження мобільної версії;
    • проблеми з індексацією сторінок, наявність дублів;
    • некоректне налаштування різних мовних версій ресурсу;
    • відсутність тексту на деяких посадкових сторінках, що просувалися;
    • неякісні домени-донори.

    Над усуненням цих проблем наші фахівці вирішили попрацювати перш за все.

    Наше рішення

    Крок 1. Виконали якісне дослідження роботи конкурентів і розробили дієву стратегію просування ресурсу клієнта

    На старті проєкту провели комплексний аудит тематичної ніші та виділили такі напрямки, які можна розвивати на сайті нашого клієнта:

    • впровадження системи фільтрів;
    • спливна форма повідомлень;
    • періодичні акції, які дозволяють придбати продукцію зі знижкою;
    • ведення власного блогу.

    Ці висновки стали основою нашої SEO-стратегії. Щоб домогтися збільшення трафіку, потрібно було зайнятися не тільки грамотної оптимізацією, але й збільшенням знань про бренд серед користувачів.

    Крок 2. Актуалізували семантичне ядро, підготували тексти для сторінок, що просувалися

    Ретельний аудит показав, що сайти-конкуренти мають розгалужену структуру й велику кількість посадкових сторінок в індексі. Тому наші фахівці виконали підбір розширеного семантичного ядра та розподілили запити за посадковими сторінками.

    Усі ключі були розбиті за пріоритетами. Був розроблений план з написання текстів для сторінок сайту.

    Крок 3. Виконали технічну оптимізацію вебресурсу та під’єднали системи аналітики до проєкту

    Серед основних технічних правок, внесених нашою командою, були такі:

    • правки за підсумками індексації метаданих;
    • аналіз файлу robots.txt і його коригування;
    • налаштування автоматичної генерації карт сайту xml;
    • усунення дублів сторінок всередині ресурсу;
    • видалення «битих» посилань на сайті клієнта.

    Наші фахівці регулярно виконували моніторинг швидкості завантаження, стану мобільної версії, показу форми замовлення. Також вони під’єднали налаштовувані системи аналітики (Google Analytics), панелі вебмайстрів (Google Webmaster).

    Крок 4. Розміщували зовнішні посилання для поліпшення посилального профілю вебресурсу

    Робота в цьому напрямку полягала у:

    • формуванні списку майданчиків для розміщення контенту;
    • написанні якісних трастових текстів;
    • розміщенні контенту на вибраних майданчиках.

    Результатом було підвищення авторитетності інтернет-магазину Suzie.

    Коментар нашого експерта

    Щоб домогтися поліпшення видимості сайту в пошуку, нам довелося паралельно попрацювати над двома основними напрямками. Ми займалися поліпшенням структури ресурсу, усунули основні технічні недоліки. Також провели роботи з крауд-маркетингу, підібрали майданчики-донори та розмістили зовнішні посилання. Як результат, ми спостерігали поліпшення позицій майже половини ключових запитів, які перебували в топ-3, топ-10 і топ-30.

    Синявський Антон, Керівник відділу Performance Marketing

    Результати проєкту

    За час роботи над просуванням молодого сайту нам вдалося домогтися відмінних результатів видимості вебресурсу в пошуковій видачі.

     

    Це вплинуло на підвищення відвідуваності сайту. Ми спостерігали практично щомісячний приріст кількості користувачів з органічного пошуку.

     

    Тільки за один місяць приріст становив 14,77%.

     

    Водночас зростала й конверсія — 17,2% користувачів, які перейшли з пошуку, здійснювали цільові дії на сайті.

     

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Наразі розвиток проєкту тимчасово призупинений через військові дії на території нашої країни. Ми впевнені, що роботи з SEO-оптимізації, проведені раніше, стануть надійною основою для відновлення трафіку на сайт після відновлення виробництва.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом