Уявіть ідеальний світ, де ваші рекламні оголошення генеруються автоматично та показуються людям, які шукають саме те, що ви пропонуєте. При цьому вам не потрібно заново вигадувати рекламні тексти та ключі. Це було б круто, чи не так? Такі мрії вже стають реальністю. Саме так чи подібним чином працюють DSA кампанії у Google Ads. Вибравши такий формат реклами, ви побачите, що на основі контенту вашого сайту будуть автоматично створені оголошення, які з'являться у стрічці користувача після введення ключового запиту. Це не тільки заощадить ваш час, але й одночасно сприятиме збільшенню продажів. У цьому посібнику ми обговоримо всі тонкощі Dynamic Search Ads, розберемо, що таке DSA, як налаштувати таку рекламу й оптимізувати її.
Що таке динамічне оголошення в Google Ads і чим воно відрізняється від інших видів?
Динамічні оголошення — це такий формат платного просування Google Ads, при якому рекламний контент генерується автоматично. Показ таких об'яв базується на тому, що Google сканує сайт і динамічно створює заголовки на основі запиту, введеного користувачем у пошуку Google.
Наприклад, якщо користувач вводить запит «мініатюрні сережки зі срібла для дівчаток», і серед пропозицій вашого інтернет-магазину є такі вироби, він побачить посилання на сторінку з цим товаром. Google використовує сигнали зі сторінок сайту, такі як заголовок сторінки та мікророзмітку, щоб створити рекламний заголовок, який відповідає пошуковому запиту.
Приклад динамічних оголошень виглядає так:
На відміну від інших типів оголошень, які прив'язані до конкретної сторінки, DSA вибирають сторінку автоматично, порівнюючи контент на сайті та пошуковий запит. В результаті користувач потрапляє одразу на потрібну сторінку.
Налаштувати та запустити динамічні оголошення Google Ads нескладно, але вони будуть ефективними лише в тому випадку, якщо ваш сайт правильно структурований і наповнений контентом. Такий формат ідеально підходить для рекламодавців, які запускають кампанії для інтернет-магазину з широким асортиментом товарів.
DSA автоматично підлаштовуються під зміни на сайті, що особливо зручно для компаній із частим оновленням асортименту. Якщо додається нова сторінка або, навпаки, товар на складі закінчується і сторінка видаляється, система зможе це врахувати при створенні оголошення.
У чому переваги динамічних пошукових оголошень Гугл
Однією з головних переваг такої реклами є зручність для просування великих сайтів. Динамічна реклама Гугл значно скорочує час створення й управління кампаніями. Серед інших плюсів можна відзначити:
- відсутність стресу при доборі ключових слів;
- охоплення ширшого діапазону пошукових запитів, включаючи менш популярні або long-tail ключові слова;
- можливість встановити певний бюджет та призначити інтелектуальні ставки;
- вірогідність виключення певних пошукових запитів, додавши їх у список мінус-слів;
- підтримка змін на сайті.
DSA кампанії в Google часто використовують для того, щоб залучити трафік на запити, які не входять до списку ключів для традиційної пошукової кампанії.
Слабкі сторони DSA-кампаній
З одного боку, запуск реклами без необхідності підбору точних ключів є перевагою для рекламодавця, але це дещо обмежує його, особливо у разі, якщо список ключових запитів для просування вже готовий.
Не завжди система може автоматично згенерувати заголовок та опис товару відповідно до Tone of Voice бренду. Якщо важливо наголосити на стилі бренду, можливо, слід вибирати інші види рекламного просування.
До недоліків DSA Google також відносяться:
- їхня неефективність при роботі з невеликими або погано структурованими сайтами;
- обмежені можливості налаштування таргетингу та вибору рекламного контенту;
- деякі невідповідності між текстом оголошень і вмістом сайту (виникають, якщо є проблеми з мікророзміткою).
Ви можете переконатися, що більшість недоліків пов'язані з підготовкою сайту. Тобто DSA кампанії — це насамперед спосіб просування якісних сайтів.
Інструкція з налаштування динамічних пошукових оголошень
Для початку створіть нову кампанію з типом пошукової мережі без вибору мети.
Після цього вкажіть назву кампанії та вимкніть показ реклами в контекстно-медійній мережі (КМС), яка відповідає за показ оголошень на партнерських сайтах Google. Радимо для роботи з КМС створити окрему кампанію.
Потім перейдіть до розділу «Інші налаштування» та виберіть вкладку «Налаштування динамічних пошукових оголошень». У вікні введіть домен сайту, на який буде направлена реклама, та виберіть мову.
Налаштування динамічних пошукових оголошень включає вибір одного з трьох варіантів таргетингу. Ви зможете використовувати:
1. Індекс сайту в Google (але якщо потрібні непроіндексовані сторінки, краще вибрати інший варіант);
2. Тільки URL із фіда сторінок. Для цього необхідно створити фід даних (спеціально підготовлений файл) і завантажити його в Google Ads;
3. URL з індексу Google, а також із фіда сторінок, поєднуючи обидва способи.
Розглянемо детальніше кожен спосіб. Якщо ви бажаєте налаштувати динамічні пошукові оголошення, використовуючи індекс сайту в Google, починайте з базових параметрів кампанії та переходьте до створення груп оголошень і вибору цілей.
В одному з вікон з'явиться список цілей, що відображає категорії товарів, які можна просувати.
Якщо рекламна кампанія охоплює кілька категорій, рекомендується розділити їх за принципом «одна категорія = одна група оголошень».
Також можна налаштувати показ реклами для окремих сторінок, вибравши відповідну опцію «Окремі сторінки», та вказати конкретні URL-адреси для просування певних товарів.
Після вибору цілей можна приступати до створення оголошень. DSA реклама формує заголовки та посилання автоматично, тому вам потрібно лише додати описи та підтвердити їх.
Тепер розглянемо, як створювати динамічні пошукові оголошення, використовуючи фід сторінок.
Для початку необхідно створити файл у форматі Excel з двома стовпцями: у першому вкажіть URL-адреси сторінок, а в другому — мітки користувача (Custom label) для їх ідентифікації.
Збережіть файл у форматі XLSX. Потім у розділі «Комерційні дані» в акаунті Google Ads знайдіть кнопку «Додати» та виберіть пункт «Фід сторінок».
Далі підготовлений файл надішліть на завантаження, вкажіть його назву та застосуйте зміни.
Під час коректного завантаження в нижній частині екрана з'явиться відповідне повідомлення. Якщо виникли помилки, перевірте формат файлу та правильність назв стовпців.
Далі налаштуйте рекламну кампанію, як описано раніше, але на етапі вибору джерела таргетингу виберіть «Використовувати тільки URL із фіда сторінок» і вкажіть завантажений фід.
Після цього налаштуйте групи оголошень. На відміну від першого варіанта, тут необхідно вказати мітку з фіда (custom label), яка прив'язана до URL. Рекомендується дотримуватися структури «одна група = одна мітка».
Після створення груп додайте опис до кожного оголошення. Після завершення налаштування кампанії рекомендується відслідковувати результати й аналізувати пошукові запити, за якими відображалися оголошення, щоб переконатися, що вони відповідають вашим цілям.
Динамічна пошукова кампанія буде успішною у тому випадку, якщо ви зможете врахувати такі нюанси.
Особливості призначення ставок
На початковому етапі ставки за клік краще встановити на рівні стандартних пошукових кампаній. На DSA-оголошення бажано виділити близько 10–15% від загального бюджету. Через деякий час ви переконаєтеся, що їхня віддача та рівень конверсії будуть вищими, ніж у інших видів.
Оцінка результатів
Через деякий час після запуску кампанії створіть звіт на вкладці «Автоматичні цілі». Проаналізуйте отримані дані, виділіть найефективніші категорії та групи товарів і збільшіть бюджет на їх просування.
Управління показом
Необхідно регулярно відстежувати ключові слова, які залучають нецільову аудиторію, та додавати їх до списку мінус-слів.
Це важливий крок для запобігання зайвому трафіку, що дозволить направити ресурси на більш продуктивні запити.
Способи оптимізації динамічних пошукових оголошень
Робота з загальними мінус-словами
Оптимізація динамічних пошукових оголошень починається з роботи з мінус-словами, що дозволяє виключити нерелевантні запити. Для цього потрібно регулярно аналізувати звіти з пошукових запитів та коригувати список мінус-слів. Так ви зможете зменшити кількість непотрібних кліків та підвищити конверсію.
Налаштування цілей динамічної реклами
Іноді потрібно запобігти показу користувачеві сторінки, яка вже не актуальна, наприклад якщо на сайті забули видалити акційну пропозицію. Додайте винятки у вкладку «Автоматичні цілі» в інтерфейсі Google Ads. Це можна зробити як на рівні групи, так і на рівні кампанії.
Аналіз сторінок входу
Важливо регулярно контролювати, чи відповідають запитам користувачів сторінки, на які ведуть динамічні оголошення Гугл. Використовуйте Google Analytics і періодично видаляйте неефективні сторінки з таргетингу.
Аналіз пошукових запитів
Це також обов'язковий пункт моніторингу. Намагайтеся виявити, які запити наводять найбільш релевантний трафік, і визначити, які варто виключити за допомогою мінус-слів. Можливо, ви знайдете нові ключові фрази, які потім можна буде виділити на окрему пошукову кампанію.
Охоплення сайту
Потрібно стежити за тим, на які розділи сайту ведуть динамічні пошукові оголошення Гугл і чи всі нові сторінки задіяні. Наприклад, якщо під час кампанії з'являється новий товар або послуга, сторінка, де вони описані, мають бути включені в охоплення. Враховуйте, що іноді зустрічаються дублі метатегів, що неминуче призведе до помилок таргетингу. Тому важливо регулярно перевіряти виключені цілі.
Аналіз категорій таргетингу
Потрібно аналізувати, які категорії наводять більше конверсій, і налаштовувати кампанії відповідно до отриманих даних. Наприклад, змінюйте пріоритети для певних категорій товарів чи послуг, додавайте нові категорії чи виключайте ті, які не дають потрібних результатів.
Підбиваючи підсумки
Запустивши динамічну рекламу, ви побачите, що досягти результатів цілком реально. Слідкуйте за тим, як вона працює, додавайте мінус-слова та коригуйте бюджет, спрямовуючи його на кампанії з найвищою ефективністю.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!