0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як використовувати Google Analytics

19 травня 2020
3644
0
Поділіться
Зміст

    Якщо у вас є веб-сайт, швидше за все, ви використовуєте Google Analytics, щоб відстежувати, його відвідуваність та поведінка користувачів.

    Google Analytics є потужним інструментом, але більшість людей не використовують його в повній мірі. З його допомогою ви можете відстежувати рентабельність інвестицій в інтернет-маркетинг, налаштовувати сегменти користувача, відстежувати цілі, фільтрувати дані свого сайту, щоб знаходити неефективні сторінки, та багато іншого.

    Що таке Google Analytics?

    Google Analytics – це інструмент веб-аналітики, розроблений Google. Він дозволяє вам відстежувати трафік та поведінку користувачів на вашому сайті. Google Analytics пропонує сотні звітів у вигляді таблиць та візуальних діаграм на основі історичних даних та даних у реальному часі.

    Це виглядає так:

    що таке google analytics

    12 основних причин, чому ви повинні використовувати Google Analytics

    1. Трафік сайту

    Google Analytics відстежує весь трафік, який отримує ваш сайт. Наявність чіткої статистики динаміки трафіку – це перший крок оцінки ефективності вашого ресурсу.

    Інструмент пропонує безліч варіантів звітів, залежно від того, як ви хочете аналізувати дані. Базовий огляд можна знайти на вкладці "Аудиторія". Всі дані Google Analytics базуються на вибраних тимчасових рамках. Ви можете вибрати один із безлічі запропонованих варіантів або встановити власний період часу.

    географічні звіти

    2. Географічні звіти

    Звідки приходять ваші клієнти? У звіті «Географія» показані країни, регіони та міста, з яких ваші відвідувачі включають основні показники поведінки та конверсії, щоб побачити потенціал цих відвідувачів.

    джерела трафіку на сайт

    3. Джерела трафіку на сайт

    Залучення трафіку є одним із найважливіших звітів у Google Analytics. Він показує, як ви залучаєте відвідувачів сайту, тобто, чи знайшли вони вас за допомогою звичайних результатів пошуку, платної реклами, сайту вашого партнера, Facebook або будь-якого іншого джерела.

    Оглядовий звіт групує ці джерела на канали, як описано на знімку екрана нижче. Щоб переглянути детальну інформацію про джерела та тип носія, перейдіть до розділу «Весь трафік» і виберіть «Джерела».

    дії ваших відвідувачів

    4. Дії ваших відвідувачів

    Дізнайтеся, чому ваші відвідувачі йдуть чи взаємодіють із вашим сайтом. Google Analytics відображає основні показники взаємодії практично у всіх можливих звітах, тому вам не потрібно переходити з однієї таблиці до іншої.

    Задіяти Google Analytics для просування вашого сайту

    Адреса сайту

    Щоразу, коли ви аналізуєте джерела трафіку, пристрої, розташування, цільові сторінки або інші дані, ви можете бачити, як ці люди взаємодіють із вашим сайтом.

    відстеження конверсій

    5. Відстеження конверсій

    Ведення бізнесу без відстеження конверсій – це дорога нікуди. В Analytics ви можете налаштувати різні типи конверсій в залежності від типу вашого бізнесу (форми реєстрації, підписка на розсилку, кошик, покупка тощо), а також задати їх значення.

    Коли мова йде про розширені функції, ви можете зв'язати ціни на свої продукти з Google Analytics через електронну комерцію.

    органічний аналіз трафіку

    6. Органічний аналіз трафіку

    Збільшення органічного трафіку є однією з основних цілей кожного власника сайту. Його можна аналізувати як частину звітів, переважно у розділі «Придбання» або за допомогою попередньо визначеного сегменту «Органічний трафік».

    Таким чином, ви можете побачити всі звіти на основі статистики трафіку.

    реферальний аналіз трафіку

    7. Реферальний аналіз трафіку

    Звіти про трафік рефералів показують, скільки трафіку ви отримуєте з джерел, у яких згадується ваш сайт. У Google Analytics є два основних варіанти перегляду цих даних:

    1. Звіт «Реферали» у розділі «Придбання».
    2. Обумовлений сегмент «Реферальний трафік».

    платний аналіз трафіку

    8. Платний аналіз трафіку

    Коли справа доходить до оголошень Google, найкращим джерелом звітів є вкладка «Оголошення Google» у розділі «Придбання» з розбивкою кампаній, ключових слів та багатьох інших корисних даних. Щоб побачити правильні цифри, потрібно зв'язати свою аналітику з рекламою Google.

    Найкращий спосіб відстежувати ефективність всіх інших платних кампаній – встановити правильні параметри UTM та відстежувати їх у звітах «Джерело / середовище» або «Кампанії».

    найпопулярніші сторінки

    9. Найпопулярніші сторінки

    Які сторінки генерують більшу частину вашого трафіку? Ще один важливий звіт, який визначить найцінніший контент на вашому сайті. Звіт «Всі сторінки» корисний для перегляду сторінок із найбільшим трафіком.

    Однак звіт «Цільові сторінки» є більш точним, оскільки він показує ефективність сторінок, на які відвідувач вашого сайту спочатку потрапив.

    демографія ваших відвідувачів

    10. Демографія ваших відвідувачів

    Знання демографічних характеристик ваших клієнтів – це ще одне важливе розуміння, за допомогою якого можна оптимізувати контент, дизайн, платні кампанії, сарафанне радіо або навіть сам продукт.

    Дані збираються через зареєстрованих користувачів у Google Chrome. Підлогу та вік ваших відвідувачів ви знайдете на вкладці «Демографія» у розділі «Аудиторія». Цей розділ повний інших звітів, які допоможуть визначити, хто ваші клієнти.

    історичні дані

    11. Історичні дані

    Більшість даних у Google Analytics буде завантажено ретроспективно відразу після впровадження коду відстеження на вашому сайті.

    Найкраще те, що він дозволяє вам порівнювати історичні дані з поточними показниками та отримувати надзвичайно важливу інформацію про те, як ваш сайт прогресує у часі.

    користувальницькі звіти та сегменти

    12. Користувальницькі звіти та сегменти

    Щоб заощадити багато часу, ви можете легко створювати власні звіти на основі метрик та вимірювань. Те ж саме відноситься і до сегментів користувача.

    Допустимо, ви хочете побачити поведінку користувачів, які були в кошику, але ще не завершили покупку. Створення сегмента на основі умов URL зробить цю роботу за вас.

    як налаштувати google analytics

    Як налаштувати Google Analytics (за 3 простих кроки)

    Виконайте такі прості кроки, щоб настроїти Google Analytics.

    1. Налаштуйте свій обліковий запис Google Analytics та додайте свій сайт

    Перший крок – переконатися, що ви увійшли до свого облікового запису Google, з яким хочете керувати своєю аналітикою.

    Потім перейдіть на сторінку налаштування Google Analytics і натисніть «Почати»:

    потім перейдіть на сторінку налаштування google analytics

    Тепер ви зможете додати деякі подробиці про ваш сайт:

    • Назва сайту .
    • URL-адреса веб-сайту – у розкривному меню виберіть http або https , а потім додайте свою URL-адресу.
    • Категорія - Виберіть тематику або нішу, яка найкраще описує ваш сайт.
    • Звіт про часовий пояс – виберіть часовий пояс, у якому ви перебуваєте.

    створення облікового запису google analytics

    Заповнивши цей розділ, натисніть кнопку «Створити», і вам буде запропоновано погодитися з деякими умовами обслуговування. Позначте обидва ці пункти і натисніть «Згоден».

    2. Встановіть код відстеження Google Analytics

    Тепер ви побачите свій унікальний код відстеження:

    встановіть код відстеження google analytics

    Щоб відстежувати ваш сайт за допомогою Google Analytics, цей код має бути встановлений на кожній сторінці вашого сайту (перед тегом</head>).

    3. Перевірте код відстеження Google Analytics

    Після того, як ви додали код на свій сайт, потрібно перевірити, чи дійсно Google Analytics відстежує.

    Це досить просто.

    У Google Analytics перейдіть до режиму реального часу, а потім натисніть «Огляд». Це покаже вам, що відбувається на сайті прямо зараз.

    Тепер відкрийте свій сайт в іншій вкладці браузера (або інкогніто) і зачекайте, поки Google Analytics відстежить ваш візит. Якщо ваш код відстеження було встановлено правильно, ви побачите щось на зразок цього:

    перевірте свій код відстеження google analytics

    Використовуйте відстеження в реальному часі в Google Analytics, щоб перевірити, чи ваш код відстеження працює.

    Питання, які найчастіше ставлять про Google Analytics

    Ось відповіді на деякі з найбільш поширених питань про Google Analytics:

    Скільки коштує Google Analytics?

    Стандартна версія доступна всім безкоштовно. Також існує корпоративне рішення для великих сайтів та порталів під назвою Google Analytics 360. Для більшості людей стандартної версії більш ніж достатньо.

    Скільки коштує сертифікація Google Analytics?

    Тест на індивідуальну кваліфікацію (IQ) Google Analytics – це показник рівня володіння Google Analytics і безкоштовний. Ви можете дізнатися більше про це на офіційній сторінці підтримки Google Analytics IQ .

    Як часто оновлюється Google Analytics?

    За даними Google, затримка статистики сайту Google Analytics складає 24-48 годин. Тим не менш, Google не вказує, скільки часу займає оновлення всієї інформації, яка може бути пов'язана з вашим обліковим записом.

    Що таке ідентифікатор відстеження властивостей Google Analytics?

    Це літерно-числовий код, пов'язаний з вашим обліковим записом і використовуваний Google Analytics для збору даних про ваш сайт. Ви можете знайти його, перейшовши в панель адміністратора та вибравши «Код відстеження».

    Як працює Google Analytics?

    Google Analytics працює, додаючи фрагменти JavaScript на сторінки вашого сайту. Коли відвідувач потрапляє на ваш сайт, цей код посилається на JavaScript і передає дані для Google Analytics.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом