Поділіться
Зміст

    Наша команда досягла великого охоплення в рекламних кампаніях для мережі медичних центрів «Візіум». В результаті середньомісячна кількість конверсій зросла у 2,2 раза і становила 7814.

    • Клієнт: Visium-Clinic
    • Тематика: медичний центр
    • Регіони: Київ, Дніпро, Львів, Краматорськ, Сєвєродонецьк,
    • Статус: завершено
    • Тривалість робіт: з 2019 року

    Компанія та мета проєкту

    «Візіум» — це мережа спеціалізованих медичних центрів експертного рівня, де працюють провідні фахівці в різних галузях медицини. Основна мета роботи цих установ — формування культури турботи про здоров'я, дотримання високих стандартів на всіх етапах обслуговування пацієнтів.

    У клініках, розташованих у 10 населених пунктах України (Києві, Дніпрі, Краматорську та інших) надають повний спектр високоспеціалізованої медичної допомоги за більш ніж 30 напрямками. Клієнти медичних центрів можуть пройти лабораторні та інструментальні обстеження, отримати консультації у сімейних лікарів, педіатрів, а також фахівців у галузі кардіології, неврології, ревматології та інших.

     

    Усі клініки «Візіум» оснащені сучасним обладнанням, а лікарі мають великий досвід роботи. Компанія веде активну роботу над тим, щоб розширити свою присутність в інтернеті та поширити інформацію про послуги.

    Мета: домогтися максимального охоплення в контекстно-медійній мережі Google та збільшення конверсії.

    Наша стратегія

    Метою нашого клієнта було залучення нових користувачів за допомогою РРС-реклами та зміцнення позицій бренду. Клініки «Візіум» працювали в різних містах України та надавали різнопрофільні послуги пацієнтам. Така різноманітність цілей викликала деякі складнощі під час оптимізації рекламних кампаній. Для реалізації поставленого завдання — залучення клієнтів на сайт компанії — ми вирішили діяти наступним чином:

    • виконати детальний аудит роботи рекламного кабінету;
    • структурувати семантику, використовувану під час запуску кампаній з урахуванням напрямів роботи клінік;
    • тестувати нові формати оголошень;
    • внести коригування у ставки та денні бюджети з метою оптимального витрачання коштів.

    Впровадження такої стратегії давало змогу збільшити кількість відвідувачів сайту компанії.

    Хід робіт

     

    Аудит роботи рекламного кабінету

    На старті робіт нам необхідно було переконатися, що структура облікового запису зрозуміла і зручна для управління. У процесі виконання цього етапу ми перевірили точність налаштування таргетинга. Нам довелося врахувати, що клініки «Візіум» працювали в окремих містах і в кожній з них дещо відрізнявся спектр послуг. Для досягнення найкращого результату ми підготували рекомендації щодо покращення структури рекламних кампаній.

    Окремо ми перевірили налаштування сервісів вебаналітики, визначили, наскільки правильно та точно обробляються та передаються дані. В рамках цього етапу також проаналізували кількість переглянутих сторінок, відсоток відмов, роботу з цілями та оцінили інші параметри.

    Робота з семантикою рекламних кампаній

    Цей напрямок був ключовим для підвищення результативності контекстної реклами. Ми виділили основні тематичні напрямки, за якими користувачі можуть шукати медичні послуги. Для збору семантики актуальними були брендові запити, послуги центру, загальні запити, за якими люди здійснюють пошук, та деякі інші.

    Після складання основного списку ми відмінусували запити з конкурентами (клініки плюс лікарі), опрацювали поточний список мінус-слів, прибравши з нього нецільові ключові слова. З урахуванням показників роботи поточних кампаній, наші фахівці розширили семантику в кампанії за брендовими запитами для Києва, запустили брендові кампанії на центри, що знаходяться в інших містах України, підготувалися до запуску пошукової кампанії «Хвороби ока».

    Крім того, ми зібрали семантику для запуску кампаній українською мовою, додали релевантні розширення до оголошень з українськими ключами.

    Запуск та оптимізація кампаній

    У процесі роботи над проєктом наші фахівці тестували нові напрями та способи залучення клієнтів. Високу результативність показали розумні кампанії, які мали на меті оптимізації під дзвінки. Особливість їхньої роботи полягала в тому, що користувачі могли здійснювати дзвінок, не переходячи на сайт, — це значно збільшило кількість звернень до клініки. Такі локальні кампанії ми створили для кожного центру.

    Також ми внесли коригування в денні бюджети, відключили кампанії в КМС по деяких містах, що показали низьку результативність.

    Окремо наші фахівці підготували та запустили ремаркетингові кампанії на лендингу, що давало можливість утримати існуючих клієнтів та підвищити лояльність до бренду.

    Коментар фахівця

    Наша співпраця з рекламного просування у пошуку мережі медичних центрів «Візіум» було тривалим та продуктивним. У процесі роботи виникали складнощі з коливаннями за результативністю, пов'язані з сезонністю попиту на деякі види послуг та активністю конкурентів. Наша команда змогла впоратися із великою кількістю завдань. Звіти щодо проєкту були досить складними, тому що нам доводилося при налаштуванні враховувати особливості клінік, що знаходились у різних регіонах. За час роботи над проєктом ми протестували багато інструментів реклами та зараз працюємо з тими, що показали максимальну ефективність. Підсумком впровадження такої стратегії стало зростання конверсії та зниження ціни за клік.

    Захаревич Владислав, Head of PPC

    Результати

    В результаті роботи нашої команди збільшилася кількість конверсій на сайті. Лише за один місяць фіксувалося у середньому 7814. Середня вартість конверсії була на рівні 40,73 грн.

    Збільшення кількості конверсій

    Про професійність нашої команди свідчить зростання щомісячної кількості конверсій у рекламному кабінеті у 2,2 раза за пів року роботи над проєктом.

    Результативність реклами

    За час роботи над проєктом кількість конверсій за місяць збільшилась у середньому до 7814. Найкращу результативність показували розумні рекламні кампанії. Оголошення з метою «contact number» дали 6590 конверсій на місяць.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.