0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування сайту страхової компанії «Арсенал Страхування»

Поділіться
Зміст

    Як вивести сайт у топ-3 та в топ-5 пошукової видачі Google за основними ВЧ-запитами? Як досягти високих позицій у висококонкурентній ніші страхових послуг? І найголовніше, як запустити свій бізнес в інтернеті після паузи, спричиненої війною в Україні? Про це йтиметься в кейсі SEO-просування сайту СК «Арсенал Страхування».

    Загальна інформація щодо проєкту

    Назва компанії: СК «Арсенал Страхування»

    Мета клієнта: вийти в топ в органічній видачі

    Реєстрація домену: 2017

    Послуга: SEO-просування

    Тематика компанії: страхування

    Особливості ніші: висока конкуренція

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: основні високочастотні запити вийшли в топ-3 та топ-5

    Страхова компанія «Арсенал Страхування» працює в Україні вже понад 15 років, за цей час змогла досягти значних успіхів. За даними відомого профільного журналу Insurance Top, вона входить до п’ятірки найбільших ризикових страховиків України за 2021 рік.

    Серед головних принципів діяльності компанії виділяються:

    • стабільність та надійність. Ці фактори є особливо важливими для представників страхової сфери, куди клієнти приходять із метою досягнення своєї фінансової безпеки;
    • доступність. Наявність понад 50 відділень по всій країні дозволяє швидко врегулювати страхові випадки;
    • зручність для клієнтів. Усі процедурні питання, починаючи від оформлення полісу та закінчуючи виплатами, організовані просто й без бюрократичних затримок.

    Усе це дозволяє говорити про максимальну відкритість та надійність цієї страхової компанії.

    З метою збільшення своєї присутності в інтернеті, що було особливо актуальним на тлі пандемії коронавірусу у 2019 році, СК «Арсенал Страхування» звернулася до нас. Розвиток інтернет-проєкту міг забезпечити приплив нових клієнтів, підвищити впізнаваність бренду та утримати лояльну аудиторію.

    Основна проблема клієнта

    Першочерговими завданнями, які стояли перед нашою командою, були комплексний аудит поточного стану сайту страхової компанії, порівняння його з позиціями конкурентів, вивчення ситуації в тематичній ніші.

    На момент звернення до нас виявилося, що сайт отримує основну частину трафіку з пошукових систем та прямих заходів, але не залучені інші канали отримання трафіку. Більшість пошукових запитів знаходиться далеко за межами топ-10.

    Також були виявлені технічні недоробки, які заважали ефективному SEO-просуванню:

    • низька швидкість завантаження для мобільних пристроїв. Як відомо, зараз пошукові системи знижують у видачі сайти з поганою швидкістю завантаження. Додатково цей фактор створює незручність для користувачів та впливає на поведінкові фактори;
    • неоптимізованість сторінок пагінації. На момент звернення до нас метаописи на сторінках пагінації були однакові, що створювало дублі;
    • помилки 404 в межах сайту. Це биті посилання, які ускладнювали пошуковим роботам Google можливість коректно сканувати сайт;
    • неінформативні метатеги на сторінках, а також формування некоректних сніпетів, що погіршує видимість у пошуку.

    Щодо посилального профілю, то його стан був досить непоганий, але значно поступався конкурентам. Зокрема, сайт нашого клієнта мав у 3 рази менше посилальних доменів-донорів, якщо порівняти з ними.

    На підставі детального вивчення проблемних моментів ми змогли визначити точки зростання інтернет-проєкту та сформувати стратегію його розвитку.

    Наша стратегія

    Внутрішня оптимізація сайту та робота з контентом

    Як відомо, органічний пошук є основним джерелом для переходів на сайт, а покращення роботи самого вебресурсу дає можливість підвищити зручність використання користувачів та покращити його видимість у пошуковій системі.

    Щоб досягти високих результатів у видачі та обійти конкурентів у тематичній ніші, передусім треба було зайнятися усуненням технічних недоліків, оновленням структури сайту та розширенням семантичного ядра.

    Ключові елементи, які є основою сильної SEO-стратегії, — це:

    • швидкість та продуктивність сайту;
    • мобільна зручність та доступність;
    • технічні елементи SEO (наприклад, метатеги);
    • якісний контент.

    Планомірна робота в цьому напрямі вже через 2–3 місяці мала дати перші результати.

    Зовнішня оптимізація

    Фахівцям відома аксіома: чим більше зворотних посилань сайту, тим вище він ранжуватиметься. Однак через велику кількість спаму та недостовірну інформацію в інтернеті Google не до всіх зворотних посилань ставиться однаково. Наша стратегія лінкбілдингу ґрунтувалася на використанні доменів-донорів, які мали високі рейтингові позиції, були тематично пов’язані з ресурсом нашого клієнта. Також опрацювання цього напряму дозволяло покращити брендування та збільшити показники реферального трафіку.

    Аналітичні заходи на сайті та детальна звітність

    Контроль за всіма показниками вебресурсу нам був необхідний для того, аби знати, які сторінки стають більш відвідуваними, а на яких трафік залишається без змін. Можливості сучасних інструментів та сервісів дозволяють відстежити точний шлях користувача на сайті. Також з’являється інформація про ключові слова, за якими ранжуються сторінки. Усі ці дані необхідні, аби зрозуміти, що саме в стратегії просування працює успішно, а на які позиції потрібно звернути більше уваги.

    Наші рішення

    Для впровадження нашої стратегії ми склали помісячний план робіт і чітко стежили за його виконанням.

    Крок 1. Роботи з внутрішньої оптимізації

    З самого початку фахівці виправили технічні недоробки: усунули биті посилання, внутрішні редиректи, перевірили на дублі та некоректні відгуки сторінок, проаналізували метатеги.

    Також виконали перевірку текстового контенту на унікальність, виділили посадкові сторінки та створили багато корисних текстів для них.

    Окремо займалися аналізом поведінкових факторів ранжирування та роботами щодо підвищення CTR. Для цього:

    • регулярно вимірювали поточний стан CTR;
    • коригували сніпети сторінок, які просуваються, за запитами;
    • підготували рекомендації щодо формування розширених сніпетів із використанням розмітки schema.org.

    Крок 2. Впровадження стратегії лінкбілдингу

    Робота в тематиці «Страхування» передбачала просування внаслідок нарощування маси посилань, до того ж нашому клієнту було куди зростати.

    Наші фахівці розробили та впровадили посилальну стратегію просування сайту з урахуванням специфіки ніші:

    • визначили обсяг посилальної маси, яка вестиме на ту чи іншу сторінку сайту відповідно до питомої ваги запитів, а також проведеного аналізу структури посилань вебресурсу та сайтів-конкурентів;
    • сформували «анкор»-листи згідно з розподілом запитів на сторінках сайту, а також на підставі інших параметрів та вимог пошукових систем;
    • реалізували стратегію швидкості нарощування маси посилань.

    Коментар нашого експерта

    Основна складність полягала в тому, що нам довелося працювати з відносно «старим» сайтом, до якого виникло багато питань щодо технічної частини, також був дещо обмежений бюджет. З позитивних моментів у співпраці з нашим партнером хочеться вказати на гарну комунікацію з маркетологами та провідними менеджерами. Крім того, нам допомагало те, що «Арсенал Страхування» є сильним сформованим брендом.

    Вважаю, що основою для хорошого результату стали поєднання системної роботи, нашої експертності в питаннях SEO-просування та командного підходу з обох боків».

    Антон Сінявський, Керівник відділу Performance-маркетингу

    Результати проєкту

    Розповідь про результати роботи щодо просування сайту СК «Арсенал Страхування» ми хочемо розділити на дві частини. Це зумовлено тим, що над проєктом ми працюємо вже понад 2 роки, на початок 2022 р. вийшли на дуже добрі результати. Війна, що почалася в лютому, зруйнувала плани, і нам довелося перебудувати стратегію. Про те, як ми допомогли нашому клієнту стартувати після вимушеної паузи, розповімо в другій частині.

    Про підсумки просування за 2020–2021 роки.

    За 2 роки нашої співпраці показники органічного трафіку зросли втричі. Наприклад, на старті робіт було 5 033 візити на сайт за місяць, через рік — 11 316, ще через рік — 17 541 візит на місяць.

    Результати проєкту

    Також за цей час у 4 рази вищою стала видимість у пошуку. На старті робіт у топі було 18% запитів. Через 2 роки — 73% запитів.

    На старті робіт у топі було 18% запитів. Через 2 роки — 73% запитів.

    Ми спостерігали, що кількість конверсій зростає, і пошуковий трафік часто є одним із каналів взаємодії в асоційованих конверсіях.

    Як ми допомогли запустити бізнес в інтернеті після вимушеної паузи в березні – квітні 2022 р.

    З початком війни всі роботи з SEO-оптимізації були поставлені на паузу. У пріоритеті виявилися зовсім інші категорії, і це не могло не вплинути на показники трафіку. Ми спостерігали, що кількість переходів на сайт за ці складні місяці становила менше ніж 20% від довоєнного трафіку.

    Як ми допомогли запустити бізнес в інтернеті після вимушеної паузи в березні – квітні 2022 р.

    Далі ми вирішили запропонувати нашому клієнту відновити просування з травня, а сплатити його пізніше. Фактично травень ми пропрацювали в борг, але отримали добрі результати. Це дало нашим партнерам підстави для ухвалення рішення про відновлення повноцінної роботи.

    У травні намітилася тенденція до підвищення попиту на страхові послуги та збільшення трафіку.

    У травні намітилася тенденція до підвищення попиту на страхові послуги та збільшення трафіку.

    Також покращилися позиції ключових запитів.

    Також покращилися позиції ключових запитів

    За групами ключів статистика була такою:

    • топ-10 — 40,65% (+10,65%);
    • топ-30 — 90,43% (+2,17%);
    • топ-100 — 96,96% (+0,43%).

    Усе це ще раз свідчить про високий рівень експертності нашої команди. Ми готові допомогти інтернет-бізнесу відновитися після паузи, спричиненої воєнними діями на території України.

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Ми й зараз працюємо над цим проєктом, а також надалі плануємо продовжити роботи з інформаційним трафіком та зовнішньою оптимізацією. У планах — закупівля PBN-посилань, аналіз позиції ключових запитів, сканування сайту та вирішення інших поточних питань.

    Всім компаніям, які вирішують, чи варто запускати свій інтернет-бізнес, ми однозначно скажемо, що варто. А також хочемо наголосити, що зараз дуже важливо визначити пріоритети щодо послуг та сфокусуватися на обраних конкретних напрямах. У нинішніх непростих умовах це буде найефективнішим і найрентабельнішим рішенням.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом