Працюючи над SEO-просуванням інтернет-магазину електроніки Storeinua, наша команда показала, що комплексний підхід і гнучка стратегія допомагають впоратися з будь-якими тимчасовими складнощами. Після перших чотирьох місяців роботи над проєктом трафік на сайт збільшився на 187%, а потім ще на 40%. Згодом виникли серйозні технічні труднощі, і сайт втратив у позиціях. Завдяки коригуванню стратегії нам вдалося відновити позиції інтернет-магазину, підвищити трафік на 28% і досягти збільшення доходу на 98,79%.
Послуга |
Регіон |
Статус |
SEO-просування |
Україна |
Активний |
Ніша |
Тривалість |
Інструменти |
Інтернет-магазин електроніки й аксесуарів |
1 рік + |
Google Search Console, Serpstat, Ahrefs |
Про компанію
Інтернет-магазин Storeinua відомий завдяки величезному асортименту товарів. На сьогоднішній день у каталозі представлено понад 230 000 найменувань техніки й аксесуарів. Тут можна придбати оригінальну продукцію Apple, а також аудіо- та відеотехніку інших відомих брендів. У продажу доступні нові моделі та якісні б/в пристрої.
Асортимент Storeinua охоплює основні категорії:
- техніка для дому й офісу, у тому числі роботи-пилососи, розумні лампи, відеодомофони та очищувачі повітря;
- комп'ютери, квадрокоптери та товари для геймерів, а також консолі PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, ігрові гарнітури та контролери;
- електрообладнання й електротранспорт;
- гаджети для здоров'я та краси, фітнес-браслети, смарт-годинники, TWS-навушники та колонки;
- аксесуари: чохли, кабелі, адаптери, зарядні станції та павербанки.
У Storeinua дбають про те, щоб процес покупки був швидким, зручним і безпечним. Техніку можна обрати та придбати, зробивши всього кілька кліків, а доставка по Україні займає лише 1-2 дні. Консультанти готові допомогти з вибором моделі, пояснити умови покупки чи оформити доставку. Регулярно проводяться акції.
Цілі проєкту
Інтернет-магазин Storeinua працює в одній із найбільш конкурентних сфер на онлайн-ринку. З одного боку, попит величезний: покупці щодня шукають смартфони, ноутбуки, побутову техніку й аксесуари, вони готові купувати тут і зараз. З іншого боку — неймовірна кількість конкурентів. Тому без грамотної стратегії просування сайт ризикує легко загубитися серед десятків аналогічних пропозицій.
Нашим головним завданням стало допомогти Storeinua зайняти впевнені позиції у пошуку та стабільно залучати клієнтів. Для цього ми виділили тактичні цілі:
- залучення релевантної аудиторії, яка шукає товари, що є в асортименті інтернет-магазину;
- виведення сайту в ТОП-10 Google за пріоритетними запитами;
- збільшення кількості відвідувань та утримання стабільного рівня трафіку;
- покращення аналітики за категоріями товарів для точного відстеження ефективності;
- підвищення конкурентоспроможності бренду та зміцнення довіри користувачів.
Команда
Project Manager |
Олександр Божко |
---|---|
SEO Team Lead |
Антон Синявський |
SEO Team |
Дмитро Фиялка |
Content Makers |
Валерій Закриницький |
Стратегія просування
Працюючи над просуванням інтернет-магазину електроніки, наші фахівці розуміли складність поставленого завдання. По-перше, треба було подолати жорстку конкуренцію, а по-друге — подати найширший асортимент товарів на сайті. І нарешті, необхідно було за допомогою SEO-інструментів досягти довіри майбутніх покупців. Щоб подолати труднощі та вийти на заплановані показники, ми вирішили одночасно працювати за кількома напрямками:
- провести детальний аудит технічного стану сайту та підготувати рекомендації для усунення помилок і покращення користувацького досвіду;
- зібрати та структурувати семантичне ядро з урахуванням актуальних запитів користувачів і широкої лінійки продукції;
- розробити та реалізувати стратегію зовнішнього просування проєкту.
Наш досвід показував: SEO-стратегія не може бути незмінною — швидше за все, її потрібно буде коригувати. Цей проєкт не став винятком. Ми зіткнулися з серйозними технічними проблемами, пройшли через оновлення алгоритмів пошукових систем та інші зовнішні чинники, але досягли стабільного зростання. Але про все по порядку.
Роботи з SEO-оптимізації
Етап 1. Технічний аудит та усунення критичних помилок
У нашому агентстві ми починаємо кожен проєкт із детального аудиту та дослідження ніші. Не стала винятком і SEO-оптимізація інтернет-магазину Storeinua. На старті команда здійснила комплексний технічний аудит. Фахівці працювали за чеклістом, перевірили індексацію, виявили биті посилання, оцінили мікророзмітку та десятки інших показників. Обов'язковим етапом було тестування швидкості завантаження, оцінка коректності внутрішньої перелінковки та пошук дублів сторінок.
У результаті з'явився список критично важливих доробок, які потрібно було впроваджувати насамперед. Ці помилки ми запланували виправити відразу, а решту внесли до плану дій на наступні місяці. Паралельно розпочали роботу над семантикою та виправляти дрібні UX-проблеми.
Вже за три місяці видимість сайту в пошуку помітно зросла, а органічний трафік став показувати позитивну динаміку. Це надихнуло команду рухатися далі.
Етап 2. Випробування для команди: падіння трафіку та пошук причин
Але шлях до успіху рідко буває гладким. Перша проблема виникла, коли без погодження з SEO-фахівцями видалили сторінки товарів, яких не було в наявності. Здавалося б, це цілком логічний крок, оскільки продукцію більше не могли надати покупцям. Але саме ці сторінки приносили трафік і перебували у ТОПі пошукової видачі. Відсутність редиректів спричинила втрату позицій.
Наступною проблемою стало внесення змін до структури категорій. Близько 760 сторінок отримали нові URL-адреси, і це викликало ланцюгову реакцію: з'явилися биті посилання, частина внутрішньої перелінковки зруйнувалась, пошукові роботи стали гірше індексувати ресурс. У результаті під час сканування сайту ми зафіксували 34% битих посилань.
Щоб виправити ситуацію, команда зайнялася:
- налаштуванням 301-редиректів для втрачених сторінок;
- відновленням перелінкування;
- коригуванням sitemap і robots.txt;
- моніторингом індексації через Google Search Console.
Але складнощі на цьому не закінчилися. До шостого місяця почалися збої на сервері, а сайт почав завантажуватися повільніше. Це збіглося з двома оновленнями алгоритмів Google, і результат виявився болючим. Ми спостерігали падіння органічного трафіку на 62%. Крім того, у ніші з продажу електроніки, де працює магазин нашого клієнта, зафіксували загальний спад попиту приблизно на 22%.
Здавалося, що з проєктом вже важко буде щось зробити. Але саме у такі моменти народжуються сильні рішення. Так прийшло розуміння, що треба шукати фундаментальний підхід.
Етап 3. Переїзд на новий движок: перші кроки по виходу з кризи
Коли стало очевидно, що проблеми накопичуються, як снігова куля, команда клієнта запропонувала сміливе рішення — повну міграцію сайту на новий движок. Це був ризикований, але виправданий крок, бо за один раз можна вирішити кілька проблем.
«Потрібно було шукати вихід, як розібратися з технічними проблемами раз і назавжди. І тоді я вийшов із пропозицією переїхати на новий движок. Так, на це був потрібен час, необхідно було, щоб магазин не зупиняв продажів, але технічні питання було б вирішено. У результаті переїзд на новий движок допоміг закрити наявні проблеми та підвищив безпеку платформи».
Василь Горайчук, керівник відділу маркетингу Storeinua
Під час підготовки переїзду SEO-фахівці з нашої команди розробили детальний план міграції, щоб зберегти позиції. Вони склали карту редиректів, щоб трафік на сайт не падав. Паралельно забезпечували продуктивність платформи, оскільки інтернет-магазин продовжував працювати й обслуговувати клієнтів. На фінальному етапі вони підготували нову карту сайту та перевірили коректність роботи robots.txt.
Етап 4. Розширення семантики й оновлення контенту
На цьому етапі ми зосередилися на тому, щоб зрозуміло та чітко розповісти користувачам про пропозицію компанії. У цьому могли допомогти кропітка робота над семантикою й оновлення контенту.
Ми проаналізували, як клієнти шукають товари та послуги, які слова використовують, яким формулюванням надають перевагу. Із сотень і тисяч запитів склали семантичне ядро сайту та передбачили можливість його розширення.
Усі знайдені запити розподіляли за тематичними групами, щоб кожна сторінка відповідала за свою тему та не конкурувала з іншими. Щомісяця готували семантику для 25 сторінок одразу двома мовами. Також створювали тексти, готували метатеги та шаблони описів.
Особлива увага приділялася мікророзмітці. Ми переглянули використання розмітки Product у категоріях, щоб уникнути переоптимізації.
Вже через чотири місяці після переїзду на новий движок понад 1 200 ключових запитів із пріоритетних списків увійшли до ТОП-10 Google. Це був важливий сигнал, що стратегія працює.
Після перенесення сайту на оновлену платформу список завдань із семантики став ширшим. Фахівці оновили інформацію на сторінках топових товарів, додали свіжі відгуки й обережно перенесли вже існуючі з попередньої версії. Паралельно розширили кількість комерційних запитів, щоб залучити більше користувачів.
Етап 5. Зовнішня оптимізація — спосіб зміцнення позицій сайту
Багато в чому питання авторитетності вебресурсу залежить від стану посилального профілю. Вже в перші місяці наші фахівці зосередилися на тому, щоби спланувати стратегію зовнішнього просування. До списку регулярних завдань увійшли:
- підбір релевантних майданчиків для розміщення зовнішніх посилань, підготовка та публікація пресрелізів;
- робота з крауд-посиланнями на форумах і в обговореннях;
- аудит донорських доменів, видалення неякісних посилань, що ведуть на видалені сторінки, та налаштування коректних редиректів.
У період перенесення сайту на новий движок ми не припиняли роботи з лінкбілдингу, що дозволило утримати посилальну масу на стабільному рівні. Це стало важливим фактором, який згодом підтримав зростання позицій.
Коли основні технічні проблеми на вебресурсі були усунені, ми перейшли на покращення посилального профілю. Для цього почали закуповувати посилання на більш авторитетних і дорогих доменах, тестували різні моделі розподілу посилальної ваги по розділах проєкту та додатково посилили головну сторінку, щоб вона отримала максимальний пріоритет у пошуковика.
Коментар експерта
«Цей проєкт нам знову показав, що в основі SEO-робіт має бути системність. І ще один не менш важливий урок — треба вміти адаптуватися до змін. Коли збіглися оновлення алгоритмів Google, падіння трафіку та технічні складнощі, ми перебудували стратегію, внаслідок чого сайт зміг згодом відновити свої позиції.
Я переконаний, що команда Storeinua ухвалила правильне рішення щодо переїзду на новий движок. Технічні роботи було виконано у найкоротші терміни. Усі процеси зайняли близько 3-4 місяців. Особлива увага приділялася збереженню індексації сторінок і правильному налаштуванню редиректів під час переїзду. Для нас було важливо, щоб пошукові системи продовжували бачити сайт як авторитетний ресурс.
Паралельно велася робота із зовнішніми посиланнями. На мою думку, це стало ще однією причиною стійкості проєкту. Усі дії проводилися без зупинки онлайн-продажів — магазин продовжував працювати у штатному режимі».
Олександр Божко, менеджер проєкту Elit-Web
Результати
Історія просування інтернет-магазину електроніки нагадувала американські гірки. Спочатку ми спостерігали стрімке зростання позицій, а згодом показники почали падати. Їх було важко зупинити, поки не ухвалили кардинальне рішення щодо переїзду на новий движок. А потім настав новий виток розвитку.
Старт виявився вражаючим. Вже за перші 4 місяці нам вдалося збільшити трафік: спочатку на 187%, а потім ще на 40%. І ось після цього з'явилися несподівані складнощі: позиції просіли, частина сторінок втратила видимість, а сайт виявився на межі серйозної втрати трафіку.
Ми перебудували стратегію, адаптувалися до нових умов і підтримали клієнта у його рішенні щодо переїзду на новий движок. Цей крок став переломним. Вже за 3 місяці після міграції сайт додав у відвідуваності 28%, а дохід зріс майже вдвічі — на 98,79%.
На сьогодні ми відзначаємо стабільне зростання показників: наприклад, лише за два дні середня позиція інтернет-магазину покращилася з 54,4 до 25.
Кількість показів збільшилася майже вдвічі.
У ТОП-10 Google увійшли 623 ключові запити. Посилальний профіль продовжує зміцнюватися та стає більш якісним.
Цей кейс — яскравий приклад того, що просування сайту рідко йде по прямій лінії. Кризи та падіння — частина шляху. Але саме у складні моменти важливо не зупинятись, а продовжувати працювати. Потрібно аналізувати, розбудовувати стратегію, шукати нові рішення. І якщо поряд є команда професіоналів, усі труднощі можна подолати разом.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!