Поділіться
Зміст

    Просування вебресурсу компанії, що працює у сфері банківських послуг, потребувало від нашої команди високого рівня експертності. За 3 місяці роботи з сайтом банку «Львів» нам вдалося домогтися поліпшення позицій 45,7% пошукових запитів, збільшення щомісячного трафіку на 30%.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: банк «Львів»

    Мета клієнта: збільшення трафіку та залучення нових клієнтів

    Тематика: банківські послуги

    Послуга: SEO-просування

    Регіон просування: Західна Україна та м. Київ

    Результат роботи: за 3 місяці роботи покращилися позиції 45,7% запитів, щомісячне число відвідувачів зросло на 30%

     

    Уже 30 років в Україні працює акціонерно-комерційний банк «Львів» — компанія з на 100% іноземним капіталом. Щорічно його діяльність контролюється незалежними організаціями й оцінюється уповноваженими рейтинговими агентствами. Зокрема, надійність цієї фінансової установи та всіх вкладів була підтверджена рейтинговим агентством IBI-Rating на рівні «5».

    Сьогодні серед акціонерів банку «Львів»:

    • швейцарський інвестиційний фонд responsAbility, що фінансує борг і власний капітал компаніям у країнах із перехідною економікою;
    • ірландський приватний інвестор Маргеїр Петурсон, під керівництвом якого установа впроваджує міжнародний досвід, забезпечує надійність вкладів клієнтів;
    • північний зелений банк Nefco, що фінансує первинне розширення північноєвропейських зелених рішень на світовому ринку.

    Ще одним важливим критерієм надійності та стабільності установи є те, що вона працює виключно у правовому полі, складає фінансову звітність відповідно до вимог міжнародних стандартів і нормативно-правових актів Національного банку України.

    За час роботи «Львів» вийшов на 5-те місце за кількістю відділень у західному регіоні нашої країни й налічує понад 30 тисяч клієнтів.

    Спочатку сайт банку був реалізований на двох CMS-платформах, окремо була створена версія для бізнес-клієнтів. У перспективі планувалося об'єднати ці майданчики в один ресурс. Перед нашою компанією було поставлене завдання просування основного сайту фінансової установи.

     

    Цілі та стратегічні завдання клієнта

    Результати первинного аудиту показали, що вебресурс клієнта поступається конкурентам за кількістю сторінок в органічному пошуку, які можуть приносити потенційно цільовий трафік. Перед нашою командою були поставлені такі завдання:

    • збільшення якісного трафіку на сайт;
    • розширення семантичного ядра для поліпшення видимості онлайн-ресурсу в пошуку;
    • оптимізація відповідно до вимог алгоритмів пошукових систем.

    Стратегічною метою банку було розширення бази клієнтів.

    Наша стратегія

    Аналіз сайтів конкурентів

    Завдання цього етапу — поглибити свої знання про особливості тематичної ніші, визначити сильні та слабкі сторони конкурентів і порівняти показники їхніх сайтів із даними вебресурсу клієнта. Конкурентний аналіз у SEO важливий, оскільки він допомагає зрозуміти, як можна покращити бізнес-стратегію. Це свого роду пошук потенційних можливостей, як перевершити суперників.

    Детальний SEO-аудит тематичної ніші також дозволяє бути в курсі галузевих тенденцій і гарантувати, що вебсайт дійсно відповідає стандартам, прийнятим у певній сфері.

    Усунення технічних недоліків вебресурсу

    Домогтися високих позицій ранжування в пошуку реально тільки в тому разі, якщо буде зведене до мінімуму число технічних помилок. У висококонкурентних тематичних нішах цьому напрямку варто приділити особливу увагу.

    Якщо в розробленні сайту було допущено багато помилок, то пошукові алгоритми не отримують доступу до сторінок. Відповідно, вони не індексуються та не показуються у видачі.

    На цьому етапі необхідно перевірити швидкість завантаження сторінок, мобільну адаптацію, мікророзмітку й інші параметри. Виправлення недоліків дозволить поліпшити ранжування в пошуку.

    Опрацювання факторів E-A-T і параметрів usability

    У роботі з сайтами компанії, яка надає фінансові послуги, велике значення має дотримання факторів E-A-T (експертність, авторитетність і надійність). Тому якщо плануєте домогтися високих показників ранжування, то потрібно оцінити, чи дотримані вимоги Google.

    Також, якщо ми хочемо вийти на хорошу конверсію, не можна ігнорувати те, наскільки зручно людям шукати інформацію на сайті, переходити між сторінками, знаходити потрібну послугу. Нам належало зайнятися вивченням моделі поведінки користувача на сайті нашого клієнта й розробити рекомендації щодо поліпшення параметрів usability.

     

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Серед основних проблем, виявлених на старті роботи над проєктом, були такі:

    • основний органічний трафік, що припадав на брендові запити й на ключові запити з прив'язкою гео;
    • недостатній рівень зручності та простоти використання сайту для нових відвідувачів і наявних клієнтів;
    • помилки в адаптивній версії ресурсу;
    • низький рівень оптимізації окремих сторінок;
    • слабкий посилальний профіль — недостатня кількість унікальних доменів-донорів.

    В ході реалізації нашої стратегії ми планували усунути ці й інші недоліки, опрацювати посторінково сайт і зайнятися зовнішнім просуванням.

     

    Наше рішення

    Крок 1. Внесли технічні правки на сторінки сайту

    Для того, щоб вебресурс міг успішно конкурувати у своїй тематиці, наші фахівці виправили основні технічні недоробки:

    • збільшили швидкість завантаження сайту на мобільних пристроях;
    • додали мікророзмітку на сторінки;
    • на всіх сторінках, крім головної, реалізували навігаційний ланцюжок («хлібні крихти»);
    • налаштували 301 редиректи для окремих сторінок.

    Ці роботи вплинули на ранжування вебресурсу, дозволили оптимізувати проєкт під вимоги пошукових алгоритмів.

    Крок 2. Розширили структуру сайту та опрацювали семантичне ядро

    Роботу в цьому напрямку розпочали зі складання розширеного СЯ, групування ключових запитів за темами та розподілу їх за посадковими сторінками. Для збільшення кількості відвідувачів на сайт були додані сторінки з послугами.

    Регулярно проводився моніторинг позицій пошукових запитів, за якими ранжувався проєкт. Опрацьовувалися метадані, текстові описи, заголовки для залучення нових користувачів на сторінки ресурсу.

    Крок 3. Спланували роботу з поліпшення usability сайту та комерційних факторів

    Для утримання клієнтів на сайті наші фахівці сформували пропозиції щодо поліпшення параметрів usability проєкту, серед яких були такі:

    • додавання розділів «Питання та відповіді» на сторінки послуг;
    • реалізація випадних меню для окремих блоків у хедері;
    • додавання посилань на Google Maps для відділень банку.

    Впровадження цих та інших рекомендацій у перспективі дозволить вплинути на показники конверсії сайту.

    Крок 4. Розробили стратегію зовнішньої оптимізації сайту

    Основна мета робіт у цьому напрямку — зростання позицій загалом для ресурсу та для окремих сторінок, які можна «довести» до трафікогенерованих зон топ-3/5/10. Для цього ми спланували:

    • розміщення пресрелізів з анкорними посиланнями на пріоритетні сторінки;
    • використання безанкорних посилань (крауд-маркетинг) для поліпшення посилального профілю сайту;
    • роботу в напрямку SERM, зокрема розміщення відгуків у каталогах, на сторінках рейтингів банків тощо.

    А також окремо вирішили наповнити корисною інформацією картки філій у Google My Business, що давало можливість залучити користувачів із конкретного регіону.

    Коментар нашого експерта

    Наша команда має великий досвід у просуванні сайтів, що працюють у сфері фінансових послуг. Ми розуміли, що нам належить не тільки усунути технічні недоробки проєкту, а й приділити особливу увагу опрацюванню параметрів usability, комерційних факторів, факторів E-A-T. Також перед нами стояло завдання регіонального просування банку, тому ми запланували роботу з наповнення карток філій у Google My Business, щоб необхідна інформація показувалася на Гугл Картах і покращилася регіональна видача.

    Показники сайту, які ми аналізували щомісяця, свідчили про те, що стратегія була вибрана правильно, оскільки ми спостерігали позитивну динаміку.

    Ерік Клюєв, Head of SEO

    Результати проєкту

    Нашій команді за 3 місяці роботи над проєктом вдалося підвищити видимість сторінок ресурсу в пошуку. Особливо хорошу динаміку показали сторінки послуг «Депозитні вклади для фізичних осіб», «Кредит готівковий», «Доступна іпотека 7%».

    Істотно зросла кількість ключових запитів у топі пошукової видачі:

    • топ-3 — 25% (+1%);
    • топ-5 — 30% (+2%);
    • топ-10 — 44% (+5%);
    • топ-30 — 71% (+4%);
    • топ-100 — 89% (+2%).

    За 3 місяці просування збільшилася кількість відвідувачів сайту на 30%.

     

    Є позитивна динаміка й у нарощуванні посилальної маси.

     

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Робота над просуванням сайту, що працює у сфері фінансових послуг, потребувала від наших фахівців уваги до технічних деталей, опрацювання факторів E-A-T, скрупульозної роботи з семантикою та структурою ресурсу. Уже за три місяці спостерігаються позитивні зміни в позиціях сайту. Робота над проєктом триває.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом