0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Помилки при складанні УТП

12 липня 2019
2948
0
Поділіться
Зміст

    Маркетинг 21-го століття включає безліч різноманітних понять і ключовим є УТП – унікальна торгова пропозиція. Якщо бренд чітко визначив, у чому полягає унікальність його продукту та цінність для цільової аудиторії, то продаж не змусить довго себе чекати. На просторах тисяч інтернет-ресурсів можна зустріти поради про правильне складання цієї пропозиції:

    • пошук джерел;
    • рекомендації;
    • помилки.

    Останніх мало. Адже помилкам (чи як модно говорити «негативному досвіду») варто приділити більше уваги. Ми – провідник у світ УТП – пропонуємо ознайомитись із поширеними факапами!

    унікальна торгова пропозиція

    Чи так бренд чудовий?

    Подивіться, кожна друга компанія називає себе "кращою", а її продукт чи послуга - "унікальна". Синоніми ви знаєте, суть не змінюється. Це «червоне слівце», трохи більше. Оцініть різницю між наступними двома варіантами УТП:

    • У нас найкращі кальяни;
    • У нас крафтовий тютюн з 50 насиченими, димними смаками на вибір.

    Який варіант до вподоби? Першого б багато хто уникнув, тому що «найкращі кальяни» на кожному кроці, а от ручний тютюн (крафтовий), димність та 50+ уподобань – інтригує. І раз зайти слід, головне продумати подальшу вирву продажів – потрібно буде повернути людину назад і зробити її постійним відвідувачем закладу (50 смаків, які хочеться перепробувати, можуть сильно сприяти цьому).

    Скласти УТП для Вашого сайту

    Адреса сайту

    А скільки штампів у вашому реченні?

    Вважаємо разом:

    1. Оперативна доставка + синоніми.
    2. Низька ціна.
    3. Сертифіковані майстри.
    4. Сервіс на висоті.
    5. ….

    Список можна продовжувати годинами. Краще акцентувати увагу на вимірних перевагах і мінімізувати кількість води. Згадайте про наявність знижки 30% до 18:00 на весь чек та можливості оренди кальяну, про VIP-зони з депозитом від 1 500 рублів за компанію тощо. Привабливо, без води, наголошує на перевагах.

    Інтернет-маркетинг
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування, синергія яких розробляються. Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    Хибні УТП

    Повернемося до товарного бізнесу для простоти пояснення. Допустимо, Ви продаєте смартфони, з гарантією повернення протягом 14 днів. Є закон, за яким будь-який продавець техніки зобов'язаний це робити. У чому тут унікальна торгова пропозиція?

    Або пропонуєте «свіжу каву». Хіба може бути несвіжим? Така собі перевага перед сусідами по бізнесу.

    як сформувати утп

    Відсутність розуміння цільової аудиторії

    Знаєте свою ЦА в обличчя? Ні? Погано!

    Створювати УТП, ґрунтуючись на особистому досвіді, – погана витівка. Ваша мета – продати людям не собі.

    Влаштуйте опитування серед старих клієнтів, дізнайтесь у друзів їхню думку – користуйтеся всіма доступними видами отримання цінної інформації.

    "МИ" ...або нескромність. Дуже тонка межа між «ми самі знаємо, що Вам потрібно» та відходом покупця, в гості до конкурента.

    Рекомендуємо продемонструвати людині, що ви можете дати, тому що якими молодцями не цікавить нікого з ЦА, принаймні в УТП.

    Акція, слоган ≠ унікальна торгова пропозиція

    Поширена помилка, відстанню до прірви. Акції закінчуються, слогани змінюються, УТП залишається. Приклади:

    • «Лікуйте карієс – отримуєте відбілювання зубів у подарунок» – акція;
    • "У наших клієнтів завжди білі зуби після звернення" - повноцінне УТП.

    Відверто копіювати бренд – шлях у прірву!

    У ряду маркетологів є манія вивчення брендів конкурентів, переходить розумні кордону. Підсумок - копіювання абсолютно всього, аж до унікальної торгової пропозиції. Подобається те, що пропонують конкуренти – адаптуйте, видозмінюйте, але копіпастом займатися не можна!

    Перевірка

    Настав час перевірки пропозиції. Прочитайте разок і вдумайтеся, задайтеся кількома простими але популярними питаннями аудиторії: «що мені пропонують?», «Навіщо мені це?», «Чим ви кращі за інших?». Якщо УТП – це коротка відповідь, що містить стимул для придбання, похваліть себе. У протилежному - доведеться попрацювати знову або довірити це завдання маркетологу з портфоліо.

    Дайте час, думайте, розмірковуйте, обговорюйте з друзями та родичами, адже УТП закріпиться за брендом надовго, якщо не назавжди.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом