Отримайте стабільний потік платоспроможних клієнтів завдяки розкрутці сайту вашої IT-компанії
Просування IT-компаній у країнах Євросоюзу, США, Канаді, Ізраїлі та інших — це непроста задача. Її рішення потребує комплексного підходу та розуміння особливостей роботи на зарубіжних ринках.
Розкрутка сайту за кордоном відрізняється від просування на вітчизняному ринку. Там використовуються інші інструменти, розвиваються нові канали просування, використовуються специфічні методи. SEO-фахівцеві потрібно врахувати мультимовність ресурсу, налаштувати геолокацію, виконати багато інших технічних операцій, щоб вийти на вищі позиції у вибраному регіоні.
Ключове значення для просування IT компанії має контент. Він як лід-магніт для потенційних замовників, тому його створенню слід приділити особливу увагу:
До того ж необхідно мати на увазі міжкультурні відмінності та особливості сприйняття в інших країнах.
Вихід на міжнародний ринок допомагає суттєво масштабувати свій бізнес та збільшити продажі. Крім цього, IT-компанія отримує такі переваги:
Все це сприяє зростанню прибутку у валюті.
Важливо розібратися, яким є сам продукт, у чому його унікальність, що компанія пропонує своєму потенційному клієнту, чи потрібно щось змінити, які фішки використовують конкуренти.
На основі проведеного аналізу фахівець формує цілі та шляхи їх досягнення.
Головна мета - знайти та усунути помилки та недоробки. Сайт має функціонувати справно. Також важливо опрацювати елементи юзабіліті, щоб відвідувачу було зручно.
Вивчаються поточні лендинги з послугами, статті та кейси щодо відповідності новим цілям просування на Заході. Виходячи з аналізу ніші та продуктів компанії, формується контент-план.
Приймається рішення, скільки потрібно генерувати статей на місяць, як вони мають виглядати. Формуються ТЗ для копірайтерів, за потреби підключають до роботи дизайнера та предметного експерта.
Починається зовнішнє просування, одержують перші посилання з нішевих ресурсів.
На західному ринку більшу ефективність мають такі джерела:
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Для невеликих компаній з обмеженою кількістю напрямків.
Для невеликих компаній із широким асортиментом послуг або продукції.
Для компаній із широким асортиментом послуг у висококонкурентних регіонах.