Промокод: XXXXXX

Юзабіліті-аудит сайту

Ви отримаєте повний Usability аудит вашого сайту, включаючи ключові точки зростання, у форматі бери роби

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Що таке юзабіліті-аудит?

Юзабіліті-аудит сайту – це дослідження інтерфейсу та структури ресурсу, мета якого – визначити всі фактори, що впливають на його зручність, а також рішення користувача про купівлю. Іншими словами, фахівці з UX визначають, як підвищити зручність сайту та збільшити його продаж, змінюючи структуру інтерфейсу та спрощуючи навігацію.

Поліпшення юзабіліті дозволяє:

  1. Підвищити конверсію сайту – відсоток відвідувачів, які здійснили замовлення чи інші цільові дії.
  2. Зменшити витрати на маркетинг.
  3. Збільшити середній чек покупця для комерційних ресурсів.
  4. Сприяти пошуковому просуванню завдяки покращенню поведінкових факторів.
  5. Збільшити кількість постійних відвідувачів.

Також підвищення зручності опосередковано сприяє зростанню відвідуваності, особливо за брендовими запитами та прямими переходами. Якщо користувач задоволений роботою сайту, може ділитися цією інформацією зі своїми знайомими, залучаючи цим нових потенційних клієнтів.

Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Отримати аналіз юзабіліті сайту
Номер телефону
адреса сайту
Електронна пошта

Що входить до аудиту юзабіліті?

  • АНАЛІЗ ДИЗАЙНУ САЙТУ (Загальна оцінка сучасності та актуальності дизайну. Хедер ('шапка' сайту). Футер ('підвал' сайту). Аналіз коректності оформлення)
  • АНАЛІЗ НАВІГАЦІЇ НА САЙТІ (Аналіз основного та другорядного меню. Перевірка зручності доступу до найважливіших розділів сайту)
  • АНАЛІЗ ЗРУЧНОСТІ САЙТУ (Аналіз подачі інформації на сайті, шляхи до цільової дії, маркетингової активності на сайті та конверсійних сторінок)
  • АНАЛІЗ КОНТЕНТУ (Читабельність, релевантність, тематичність тексту та зображень.)
  • АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ КОРИСТУВАЧІВ НА САЙТІ (на основі даних сервісу Google Analytics)
  • ПЕРЕВІРКА АДАПТИВНОСТІ ДИЗАЙНУ (Під різні дозволи моніторів, у тому числі для мобільних пристроїв наявність мобільної версії)

Етапи аудиту юзабіліті

  1. Дослідження цільової аудиторії. Насамперед важливо виявити цільову групу користувачів та скласти споживчий портрет. Це дозволить зрозуміти, що важливо для ваших потенційних клієнтів, чим вони цікавляться і які їхні потреби та болі.
  2. Аналіз споживчої активності. Завдяки системам аналітики на сайті ви отримуєте безліч корисних даних про те, як відбувається взаємодія користувачів із ресурсом на різних сторінках. У разі нових сайтів для досліджень залучається тестова група. Фахівці аналізують різні сценарії взаємодії (позитивні та негативні), визначають основні точки втрати конверсії.
  3. Дослідження конкурентів. Збір даних про інші ресурси вашої ніші. Це також важливе джерело інформації, що дозволяє виявити, чого не вистачає інтерфейсу, а також визначити ключові переваги.
  4. Підготовка списку робіт щодо покращення зручності. Фахівці формують чек-лист, у якому перераховано всі необхідні доопрацювання.

По завершенні аналізу найкраще відразу розпочати A/B-тестування. Всі рекомендації та редагування поступово вносяться на сайт, але бачить їх лише частина користувачів (тестова група). Якщо впроваджені зміни підвищили ефективність ресурсу, їх залишають та приступають до нових тестів.

Результат аудиту

Якщо ви вирішили замовити аудит юзабіліті сайту у нас, то результатом буде повний список робіт із поліпшення інтерфейсу користувача. У процесі ми створюємо ТЗ для фахівців, за якими одразу можна розпочинати роботу. Це дозволяє не гаяти зайвий час на постановку завдань.

Юзабіліті аналіз сайту — Ціна 2022

Тип сайту

Вартість SEO-аудиту

Односторінник

Від $300

Вебпортал або корпоративний ресурс

Від $500

Інтернет магазин

Від $700

Новинний чи інший великий інтернет-портал

Від $900

Часті питання

Навіщо потрібне проведення можливості аудиту?

Негайний юзабіліті-аналіз необхідний у тому випадку, якщо ваші витрати на залучення користувачів перевищують отриманий прибуток. Іншими словами, якщо сайт отримує трафік, але дуже мала частка відвідувачів стає клієнтами, це очевидна ознака того, що ресурс слід перевірити на зручність. Проблеми із окупністю маркетингових інвестицій – важлива, але не єдина причина перевірки ресурсу. Її слід проводити не рідше, ніж раз на 2 роки. Вся справа в тому, що норми і вимоги до інтерфейсів користувача постійно змінюються. Користувачі швидко звикають до того, що зараз у тренді. Тому, якщо дизайн сайту застарів, ви ризикуєте зіткнутися з просіданням трафіку і конверсії надалі.

Хто замовляє послугу аналізу usability?

  • ТІ, У КОГО САЙТ ВЖЕ СТВОРЕНИЙ

Навіть якщо Ви вважаєте Ваш ресурс солідним і прибутковим, вам потрібно провести юзабіліті аналіз сайту.

  • ТІ, У КОГО САЙТ ЩЕ У ПРОЕКТІ

Аналіз має робитися ще на етапі прототипування сайту. Щоб спочатку зробити ресурс максимально зручним для відвідувачів.

  • ВЛАСНИКИ ОНЛАЙН-МАГАЗИНІВ

Мета інтернет-магазинів – продаж товарів. Тому зручність використання ресурсу відвідувачами дуже важлива для таких сайтів. Від цього залежить, чи перетвориться відвідувач на клієнта.

  • ВЛАСНИКИ САЙТІВ ПОСЛУГ

Для комерційних сайтів особливо важлива функціональність та зручність. Своєчасно проведений юзабіліті аналіз може призвести до збільшення прибутковості бізнесу.

Скільки коштує аудит юзабіліті?

Оцінка юзабіліті відбувається по-різному в різних компаніях. На вартість впливає:

  • масштаб робіт;
  • професійний рівень спеціалістів;
  • складність проведення досліджень;
  • середні розцінки послуги виконавця.