SEO-просування інтернет-магазину Pulti.ua принесло відчутний результат: трафік із пошуку на піку сезонної активності зріс у 2,9 раза, а позиції за ключовими запитами у ТОП-3 Google були на рівні 97%. Це стало основою для того, щоб трафік на сайт продовжував зростати після завершення активної фази та переведення проєкту в режим підтримки.
Послуга |
Регіон |
Статус |
SEO-просування |
Україна |
Завершено |
Ніша |
Тривалість |
Інструменти |
інтернет-магазин з продажу пультів |
3+ роки |
Google Search Console, Serpstat, Ahrefs |
Про компанію
Інтернет-магазин Pulti.ua вже понад два десятиліття спеціалізується на продажі пультів дистанційного керування для самої різної техніки.
Сьогодні каталог налічує понад 4 000 моделей, серед яких особливий попит мають пульти для телевізорів. Крім них, клієнти можуть обрати рішення для наступної техніки:
- супутникові ресивери та приставки DVB-T2;
- смарт-ТВ;
- кондиціонери;
- проєктори;
- шлагбауми та гаражні ворота.
В асортименті представлені універсальні, програмовані та навчальні пристрої, які підходять до техніки різних виробників.
Для зручності покупців на сайті реалізована проста система онлайн-оплати, а спеціалісти магазину завжди готові підказати, як правильно налаштувати новий пульт відповідно до інструкції. За потреби співробітники допоможуть оформити обмін чи повернення товару.
Цілі проєкту
Коли клієнт звернувся до нас, його сайт уже існував, але мав невисоку видимість у пошуку — відповідно, його не знаходили зацікавлені користувачі. Тому головною метою стало збільшити потік цільових користувачів із пошуку.
Особливу увагу у плануванні ми приділили сезонності проєкту. Активну фазу просування було заплановано на зиму — саме в цей період попит на продукцію та послуги клієнта традиційно підвищувався. Це дозволило залучати аудиторію у пікові періоди.
Команда
Project Manager |
Наталія Берсеньова |
---|---|
Head of SEO |
Ерік Клюєв |
SEO Team Lead |
Євген Шепель |
SEO Team |
Ілля Лаврук |
Стратегія просування
Стартові показники демонстрували, що сайт має потенціал для зростання. Для досягнення запланованих результатів ми визначили чотири напрямки робіт:
- технічна оптимізація та внутрішнє перелінкування;
- розширення семантики;
- аналіз поведінки аудиторії, а потім впровадження фільтрів і зрозумілої структури каталогу;
- формування якісного посилального профілю.
Після активної роботи за цими напрямами проєкт було переведено в режим підтримки.
Роботи із SEO-оптимізації
Етап 1. Технічна оптимізація сайту
Першим кроком у роботі з оптимізації інтернет-магазину з продажу пультів стало виправлення технічних недоліків, інакше без цього неможливо було розраховувати на зростання показників. У рамках детального аудиту наші спеціалісти насамперед звернули увагу на низьку швидкість завантаження сторінок.
Крім того, було виявлено інші проблеми. Ми підготували список рекомендацій для технічної команди:
- закрити від індексації сторінки пагінації за допомогою тегу NoIndex Follow;
- проставити перелінкування з карток товару;
- налаштувати коректне відображення сторінок вебресурсу для Google-бота на мобільних пристроях.
Після виконання цих та інших дій сайт став помітно швидшим, а значить — зручнішим для відвідувачів.
Далі ми виявили цілу низку битих посилань. Вони вели на неіснуючі сторінки та заважали просуванню. Рішенням стало акуратне перенаправлення користувачів за допомогою 301-редиректів на релевантні категорії та підкатегорії.
Окрему увагу приділили структурі перелінкування. Раніше картки товарів були пов'язані між собою хаотично, що призводило до втрати важливих сторінок. Ми розробили нову систему перехресних посилань, щоб, наприклад, пульт дистанційного керування коректно зв'язувався з усіма сумісними моделями техніки.
Етап 2. Збір семантичного ядра та розширення структури сайту
Наступним етапом стало формування нового семантичного ядра. Аналіз показав, що частина пошукових запитів просто не була охоплена. Десь сайт потрапляв у ТОП-10, але у видачі показувалася нерелевантна сторінка — користувачі очікували одного, а бачили інше. Це знижувало і клікабельність, і довіру до ресурсу. Так, наприклад, було не опрацьовано семантику за запитом «Пульт для смарт-ТВ». За цим запитом сайт потрапив у ТОП-10, але відображалася не та сторінка, яка була потрібна.
Щоб виправити ситуацію, ми оновили ядро ключових запитів і розподілили їх на сторінках. Це дозволило сайту точніше відповідати запитам користувачів.
Крім того, ми розширили структуру:
- додали нові сторінки для окремих моделей техніки;
- створили додаткові категорії;
- підготували оптимізований контент під кожен напрямок.
У результаті сайт став більш повним і зручним.
Етап 3. Удосконалення параметрів usability
На цьому етапі ми зосередилися на тому, що впливає на поведінку користувачів на сайті. Для цього наші спеціалісти глибоко проаналізували шлях клієнта (Customer Journey Map).
Виявилося, що багатьом відвідувачам було складно швидко знаходити потрібну модель. Ми висунули гіпотезу, що це відбувається через те, що каталог виглядав перевантаженим, а фільтри не допомагали відсіяти зайве. Тому ми запропонували більш логічне та зручне рішення. На сайт було додано сучасну систему фільтрів, яка враховує реальні запити покупців: бренд техніки, модель, сумісність.
Паралельно ми оновили структуру каталогу.
У результаті пошук перетворився на простий і зручний процес, а користувачі стали витрачати менше часу на вибір.
Етап 4. Роботи із зовнішньої оптимізації проєкту
Ще на етапі аудиту ми помітили, що у посилальному профілі є велика кількість втрачених посилань.
Також були присутні посилання низької якості з доменних зон .pw та .in, які ми рекомендували почистити.
Далі фахівці паралельно працювали над виправленням недоліків і розвитком посилального профілю. Для цього ретельно відбирали тільки ті ресурси, які мають високий трафік і безпосередньо пов'язані з тематикою електроніки й аксесуарів. На них були розміщені матеріали з природними посиланнями на сайт клієнта.
Ще один напрямок — crowd-marketing. Ми шукали майданчики, де потенційні покупці обговорюють вибір пультів і діляться досвідом — це різні форуми, блоги, спеціалізовані сайти. Там розміщувалися коментарі та рекомендації, органічно вбудовані у діалог. Ми прагнули, щоб посилання сприймалося як корисна порада.
Коментар експерта
«На старті співпраці сайт демонстрував досить хороші показники у своїй ніші, проте частина ключових запитів не потрапляла до ТОП-3. Ми поставили за мету змінити цю ситуацію та зосередилися на підвищенні видимості ресурсу в пошуковій видачі. Паралельно проводили роботи над зручністю користування сайтом. Завдяки розширенню посилального профілю та розміщенню матеріалів на авторитетних майданчиках вдалося зміцнити позиції вебресурсу.
Після завершення активної фази SEO-оптимізації проєкт було переведено у режим підтримки. При цьому позитивний ефект від проведених робіт продовжує накопичуватись: органічний трафік продовжує зростати, що підтверджує точність обраної стратегії.»
Євген Шепель, SEO-спеціаліст
Результати
Коли ми розпочинали цей проєкт, багато ключових запитів і так перебували в ТОП-10 Google, але все-таки не входили до ТОП-3. Після того як ми посилили технічну базу, розширили семантику, підтягнули юзабіліті й обережно наростили посилальну масу, інтернет-магазин зайняв лідируючі позиції з більшості ключів. Кількість ключових запитів до ТОП-3 Google вийшла на рівень 97% (було 55%), до ТОП-5 увійшло 97% ключів, до ТОП-10 — 99%. Зростання частки запитів у ТОП-3/5 свідчить про те, що на вебресурс приходить більше зацікавлених користувачів, а отже, зростає кількість конверсій.
Впевнено розвивається посилальний профіль. Кількість авторитетних доменів-донорів наразі перевищує 700.
Показники органічного трафіку також впевнено пішли вгору. Наприклад, за місяць ми фіксували 28 741 перехід на сайт з органіки.
Загалом відвідуваність на піку активності аудиторії збільшилася в 2,9 раза та продовжує зростати навіть після завершення активного просування. Результат показує, що грамотно побудована SEO-стратегія формує основу для стабільного та прогнозованого зростання бізнесу.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!