0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

CPM: що це таке, як застосовується у рекламі

Поділіться
Зміст

    Роботи з оптимізації веб-ресурсу починаються з правильно підібраної рекламної моделі та грамотно розрахованої ефективності. При цьому важливо розуміти: немає кращих і найгірших рекламних кампаній — є неправильно спланована стратегія просування.

    Ціль цієї статті — розібратися, що означає CPM, і зрозуміти, кому ця модель підходить.

    Що таке CPM?

    CPM повністю звучить як “cost per mille”, що означає “вартість за тисячу”.

    Суть моделі полягає в тому, що рекламодавець платить за певну кількість показів реклами, незалежно від переходів та дій інтернет-користувача.

    Що таке CPM

    Що таке CPM у рекламі?

    Це стандартна модель оплати реклами, за якою працюють ТБ та друковані ЗМІ (коли реклама розрахована на загальну аудиторію, а не певну). Саме із цього середовища CPM проникла в інтернет-маркетинг.

    З урахуванням особливостей та цілей просування в інтернеті визначення даної моделі звучатиме таким чином: CPM – це показник, що визначає середню ціну за 1000 неунікальних показів реклами.

    Завдання, яке переслідують діджитал-маркетологи, використовуючи в рекламній кампанії модель CPM — досягнення максимальної кількості кліків при фіксованій сумі показів.

    В чому особливість CPM?

    Перш ніж ухвалити рішення оплачувати рекламу за CPM-моделі, слід добре розібратися в особливостях її роботи та аналізу:

    • враховуються всі покази рекламного оголошення до розрахунку;
    • за клік по банеру/оголошенню не платять;
    • рекламу налаштовують певну аудиторію;
    • більша відвідуваність майданчика — більший бюджет і навпаки.

    Важлива деталь: у статистиці відображаються неунікальні покази, а це означає, що одна і та ж людина кілька разів може побачити те саме оголошення.

    Враховуючи вищесказане, розумно настроїти націлення: по можливості подбати про обмеження частоти показів реклами на одного користувача. Це і економія, і повага до аудиторії сайтів — настирливе рекламування завжди дратує.

    Кому підходить модель CPM?

    Просування моделі CPM передбачає охоплення якомога більшої кількості цільової аудиторії для донесення до неї рекламного повідомлення.

    кому підходить СРМ модель

    Отже, платити за рекламу в цьому випадку доцільно, якщо ви хочете:

    • вивести новий товар ринку;
    • проінформувати аудиторію про акції, розпродажі, знижки;
    • заявити про бренд: покращити його впізнаваність, популяризувати;
    • завоювати репутацію чи сформувати імідж підприємства;
    • підвищити інтерес до події, заходу.

    Щодо сервісів для запуску такого типу просування, то це можуть бути системи медійної реклами, Google Ads, соцмережі, programmatic-платформи.

    Як розрахувати CPM?

    Показник CPM відіграє важливу роль, коли ви займаєтеся медіаплануванням. По-перше, це спосіб розрахунку можливого доходу, по-друге, спосіб оцінити ефективність рекламної кампанії.

    Як порахувати CPM? Щоб розрахувати CPM, використовують формулу:

    формула СРМ

    Витрати визначаються вартістю розміщення оголошень на платформах на кшталт, КМС Google. Другий показник - це дані про кількість передбачуваних переглядів від користувачів рекламного майданчика.

    Скажімо, розміщення рекламного оголошення на ресурсі N коштує 300$ на тиждень для рекламодавця. Відвідуваність цього сайту за цей період – 20 тис. користувачів. Тепер вважаємо: (300 ÷ 20 000) × 1000 = 15. Таким чином, 1 000 показів рекламного оголошення на майданчику N рекламодавцеві коштуватимуть 15 доларів.

    Висновки

    Модель CPM – це акцент на перегляд, а не на дію користувача. Ця реклама працює не так на підвищення конверсії, але в якнайбільше охоплення аудиторії. Це відіграє ключову роль у виборі моделі cost per mille.

    На показник CPM впливає безліч факторів, тому потрібно бути уважним, коли робите висновки, і завжди враховувати контекст. Це не лише націлення, якість майданчика розміщення, viewability, а й географія, сезонність, порівняння із середніми даними по ринку, аналіз минулих показників.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом