Пошукові системи продовжують розвиватися, пропонуючи користувачам все більше нових сервісів для забезпечення зручності. І Google не став винятком. Він також пропонує корисні інструменти: Google Maps для пошуку місць і маршрутів, Google Play для придбання застосунків, Google News для огляду новин тощо. А сьогодні ми хочемо розповісти про ще один корисний сервіс. Google Discover — що це, які переваги він пропонує та як ним користуватися — далі у статті.
Що являє собою Google Discover?
Google Discover — це персоналізована стрічка новин від компанії Гугл. Або ж, іншими словами, добірка контенту, заснованого на інтересах користувачів, їхній історії пошуку й активності у браузері. Це можуть бути статті, новини, відео, повідомлення у блогах та інші види матеріалів з усього інтернету. Контент підбирається алгоритмами Google і виглядає як стрічка з картками сайтів прямо під рядком пошуку.
Для чого потрібен Google Discover?
Завдяки сервісу користувачі мають доступ до актуального та цікавого для них контенту. Можна самостійно налаштовувати свою стрічку, вказуючи свої інтереси, вибираючи певні теми або джерела, а також залишаючи відгуки про контент, який подобається або не подобається. Новий контент не потрібно шукати вручну — це зробить Google Discover. І познайомить із матеріалами, які користувачі, можливо, інакше б і не знайшли.
А для власників сайтів цей інструмент може стати додатковим джерелом трафіку, оскільки їхній контент може бути рекомендований відповідним користувачам. За його допомогою можна залучити зацікавлених людей, які з великою ймовірністю можуть стати підписниками або клієнтами. Багатотисячні переходи, збільшення числа унікальних відвідувачів і підвищення конверсій після запуску Гугл Дискавері — далеко не всі переваги, які можуть отримати власники сайтів.
Як працює Гугл Дискавері?
Що таке Google Discover — розібралися, тепер залишилося зрозуміти, як влаштований цей інструмент. Щоб сформувати персоналізовані рекомендації для користувачів, інструмент використовує алгоритми машинного навчання. Вони аналізують:
- історію пошуку користувача;
- його поведінку у браузері;
- інтереси;
- геолокацію та місце розташування тощо.
З огляду на цю інформацію інструмент створює персоналізовану стрічку статей, новин, відео й іншого контенту, який може бути актуальний для користувача.
Доступ до стрічки рекомендацій мають тільки ті люди, які увійшли до свого акаунту Google. Поки що вона доступна на мобільних пристроях: телефонах, планшетах. При цьому до стрічки потрапляють як свіжі матеріали, так і опубліковані раніше. Детальніше — далі.
Який контент показується в Google Discover?
Отже, в персоналізованій стрічці може бути представлений такий контент:
- новини з авторитетних джерел на тему політики, спорту, розваг, науки й іншого;
- завжди актуальний контент, наприклад інформативні й освітні статті, інструкції та посібники;
- відео з YouTube або інших відеоплатформ;
- візуальний контент: зображення, фотогалереї, інфографіки тощо.;
- пости та статті з авторитетних сайтів і блогів на різні теми;
- контент із вебсайтів, яким людина цікавилася раніше;
- події, оновлення погоди й інша інформація, що відповідає місцю й інтересам користувача.
Але, звичайно ж, потрапляє в рекомендації далеко не весь контент. До матеріалів пред'являється низка вимог. Як потрапити в рекомендації Гугл? Нумо розбиратися.
Що потрібно для того, щоб контент потрапив у Google Discover?
Ось декілька порад, що працюють:
- Створюйте якісний, захопливий і релевантний контент.
- Оптимізуйте сайт відповідно до вимог Google щодо якості контенту та зручності використання.
- Використовуйте привабливі заголовки, які точно вказують на вміст вашої сторінки. А від клікбейтів однозначно варто відмовитися.
- Впровадьте структуровану розмітку даних. Це допоможе пошуковим системам краще зрозуміти вміст ваших сторінок і збільшить шанси на те, що ваш контент буде представлений в Google Discover.
- Просувайте свій контент. Діліться ним у соціальних мережах і взаємодійте з аудиторією. Це допоможе підвищити видимість і залучення, привести більше трафіку на сайт і збільшити ймовірність того, що контент буде опублікований у Google Discover.
І наберіться терпіння. Навіть коли ви використали всі методи, як потрапити в Google Discover, для додавання вашого контенту до стрічки може знадобитися чимало часу. Продовжуйте створювати якісні публікації та відстежуйте їхню ефективність за допомогою інструментів аналітики.
Способи залучення трафіку з Google Discover
Стрічка Google Discover будується з огляду на поведінку й інтереси користувачів. Тому немає гарантованого способу домогтися того, щоб ваш контент почав залучати трафік. Однак підвищити ваші шанси на це можна за допомогою таких методів.
Адаптація під мобільні пристрої
Оскільки стрічка рекомендацій Гугл призначена перш за все для мобільних пристроїв, важливо, щоб контент був оптимізований для перегляду з телефонів і планшетів. Забезпечивши безпроблемний і зручний досвід для користувачів, можна підвищити загальну залученість і задоволеність матеріалами.
Публікація контенту на популярні теми
Візуально привабливий, унікальний та інформативний вміст, який забезпечує позитивний досвід користувачів, швидше за все, буде розглянутий для Google Discover. При цьому важливо, щоб він відповідав інтересам і вподобанням цільової аудиторії.
Публікація зображень високої якості
Високоякісні зображення підвищують візуальну привабливість контенту, що показується в Google Discover. І вони відіграють велику роль у залученні уваги користувачів і заохочують їх натискати на вміст. Працюючи з контентом, ви підвищуєте шанси на збільшення кількості переходів за посиланнями.
Фокус на сутностях
Це певні об'єкти або концепції, наприклад загальні хобі, конкретні бренди, компанії тощо. Щоб встановити авторитет щодо сутностей вашої галузі, намагайтеся залишатися в межах однієї категорії та створюйте контент певної спрямованості.
Для пошуку нових тем, пов'язаних за змістом з основною тематикою, можна використовувати Google Картинки, а також Entity Explorer. Достатньо ввести в рядку ключове слово, і в результатах покажуться додаткові сутності для вашої ніші. Ці самі інструменти можна використовувати й для збільшення трафіку з Гугл Дискавер.
Грамотне використання метатегів
Метатеги не використовуються безпосередньо в Google Discover. Це функція, яка покладається на алгоритми для виведення відповідного контенту для користувачів на основі їхніх інтересів і поведінки під час перегляду. Домагайтеся створення заголовків та описів, які містять інформацію, що точно показує суть вашої публікації та є правдивою. При цьому вони повинні бути лаконічними та привабливими для вашої цільової аудиторії, стимулюючи її до переходу на ваш вебсайт.
YouTube-відео в публікаціях
Включення відео YouTube до публікацій у Google Discover може підвищити візуальну привабливість контенту, зробити його більш релевантним та інформативним для користувачів. А враховуючи те, що Ютуб — це дуже популярна платформа, це допоможе охопити велику аудиторію й потенційно залучити нових глядачів. Зрештою, це приведе до покращення користувальницького досвіду та підвищення видимості.
Покращення E-A-T
Google Discover використовує різні показники, щоб визначити, який контент рекомендувати, і E-A-T є одним із них. Він застосовується для оцінки експертності, авторитетності та вірогідності інформації.
Щоб підвищити вашу видимість і надійність, створюйте контент, який демонструє, що ви експерти у своїй ніші. Уникайте використання сенсаційних або оманливих заголовків і зверніть особливу увагу на надання цінності користувачам. Працюйте над формуванням авторитету, а також зміцненням довіри з боку аудиторії. Для цього підкресліть досвід і кваліфікацію творців вашого контенту: додайте біографію автора, його повноваження та відповідний досвід. Підтримуйте взаємодію з користувачами, відповідайте на коментарі та відгуки. Це покаже, що ви цінуєте думку користувачів і готові надавати вірогідну інформацію.
Регулярне оновлення опублікованих матеріалів
На стандартне просування «вічнозелених» публікацій добре впливає регулярне оновлення контенту. Набагато більше органічного трафіку з пошукових систем дозволяють залучити додаткова оптимізація й актуалізація статей:
- оновіть вміст із використанням нових даних, фактів, статистики й іншої актуальної інформації, яка може зробити контент більш цінним для користувачів;
- перегляньте та перепишіть статті, використовуючи нові ключові фрази, відповідні сучасним трендам і запитам користувачів. Це допоможе поліпшити SEO-оптимізацію й підвищити видимість у видачі;
- перегляньте та відредагуйте метатеги, щоб вони точніше вказували на вміст статей і були більш привабливими для користувачів і пошукових систем.
Після внесення змін заново опублікуйте оновлені тексти на вашому сайті. Супроводжуйте їх відповідними анонсами та маркетинговими зусиллями, щоб привернути увагу користувачів і пошукових систем.
«Шум» навколо контенту в соцмережах
Практика показує, що активна взаємодія в соціальних мережах має істотний вплив на потрапляння контенту до стрічки рекомендацій Google Discover. Безумовно, «шум» навколо вашої публікації не завжди гарантує її показ у стрічці. Але це все одно корисний інструмент для просування.
Тому рекомендуємо максимально взаємодіяти з вашими публікаціями в популярних соціальних мережах. Яку вибрати? Це залежить від регіону вашого просування. Наприклад, у Сполучених Штатах найбільша кореляція між публікаціями в Google Discover і постами у Twitter.
Використання Google Knowledge Graph
Це база знань, створена у 2012 році з метою поліпшення якості пошуку шляхом надання структурованої інформації про сутності. Перевірити наявність вашого бренду в Knowledge Graph можна, виконавши пошук у Google. Якщо він був доданий, то інформація про нього буде показуватися у структурованому форматі.
Присутність вашого бренду в Knowledge Graph дозволяє користувачам стежити за вами в рекомендаціях. Це є важливою ознакою релевантної присутності вашого контенту в інтернеті, що дозволяє Google використовувати його у правильному контексті. Пошукові алгоритми при цьому враховують, з якими сутностями й інтересами може асоціюватися ваш бренд, і показують ваші матеріали цільовій аудиторії з урахуванням відповідних вподобань.
Використання Web Stories
Web Stories — це популярний формат історій, який поєднує зображення, анімацію, відео та текст у привабливі динамічні матеріали. Подібний формат також використовується в Instagram і Facebook. Наразі Web Stories також почали використовуватися в розділі Discover англійською мовою. Але цей формат поки що підходить для просування тільки в західному сегменті.
Відстеження трафіку з Google Discover
Тепер ви знаєте як додати сайт до Гугл Дисковер. А як відстежувати трафік із нього? Для цього використовуйте аналітичні інструменти, як-от Google Analytics. За його допомогою можна відстежувати органічний трафік на вашому сайті. Зокрема, потрібно вивчати дані в розділі «Поведінка» або «Трафік». І ще радимо звернути увагу на джерела трафіку, що містять google.com. Проаналізуйте дані, як-от кількість сеансів, сторінок/переглядів і показники залучення.
Як перевірити трафік із Google Discover у Search Console
Щоб перевірити трафік із Google Discover у Search Console, можна виконати такі дії:
- Увійдіть до свого облікового запису Google Search Console.
- Виберіть об'єкт (вебсайт), для якого потрібно перевірити трафік.
- Перейдіть до розділу «Продуктивність», у якому представлені дані про показники вашого ресурсу в результатах пошуку.
- Перегляньте дані на вкладці «Результати пошуку», де представлена інформація про пошукові запити, які приводять трафік на ваш сайт.
- Шукайте будь-які тенденції або закономірності в даних, які можуть вказувати на трафік від Google Discover. Наприклад, ви можете побачити його з домену google.com.
- Пам'ятайте, що дані в Search Console можуть бути неповними й не весь трафік Google Discover може бути явно ідентифікований.
Доступ до звіту про трафік із Гугл Дискавер буде доступний тільки за певних умов, а саме у разі досягнення певного ліміту кількості показів контенту вашого сайту у стрічці рекомендацій за останній рік і 4 місяці.
Зверніть увагу, що інструменти та функції Google, зокрема Google Discover, постійно розвиваються, тому доступність і видимість даних можуть змінюватися з часом. Для отримання точних та актуальних відомостей про джерела трафіку вашого сайту рекомендується завжди стежити за останньою інформацією від Гугла.
Висновки
Отже, що таке Гугл Дискавері? Це універсальний інструмент, який можна використовувати і для пошуку натхнення, і для досягнення своїх маркетингових цілей. Власникам бізнесу Google Discover допоможе збільшити свою видимість в інтернеті, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів. А команда Elit-Web виконає SEO Google Discover і допоможе зробити так, щоб ваш контент потрапив до стрічки рекомендованого контенту.
FAQ
Що таке Google Discover?
Google Discover — це персоналізована стрічка рекомендацій від Google, яка показує користувачу контент, що його цікавить. Останній підбирається з огляду на вподобання та інтереси людини, а також його поведінку в інтернеті. Стрічка пропонує користувачу новини, статті, відео й інший контент, який потенційно може його зацікавити.
Як включити контент до Google Discover?
Включення контенту — це процес, який перш за все залежить від автоматичного алгоритму Google. Саме він визначає, які матеріали будуть показані у стрічці рекомендацій. Але збільшити шанси на включення можна, дотримуючись деяких рекомендацій:
- Створюйте якісний, оригінальний та актуальний контент, який може бути цікавим вашій аудиторії.
- Оптимізуйте заголовки, описи та зображення, щоб вони були привабливими й інформативними.
- Переконайтеся, що ваш сайт має хороший користувальницький досвід, а саме високу швидкість завантаження й адаптивний дизайн для мобільних пристроїв.
- Просувайте ваш контент через соціальні мережі, електронну розсилку й інші маркетингові канали, щоб привернути більше уваги та підвищити його популярність.
Ці рекомендації можуть допомогти збільшити шанси на включення публікацій до Google Discover, але вони не є гарантією успіху.
Як потрапити до Google Discover?
Створюйте контент на популярні теми, використовуйте високоякісні зображення й обов'язково стежте за тим, що публікації були оптимізовані під телефони та планшети. Також позитивний вплив має коректне використання метатегів. Створюйте привабливі заголовки й описи, які будуть мотивувати користувачів клікати на контент і переходити на ваш сайт. Також рекомендується додавати YouTube-відео до публікацій. Це підвищує візуальну привабливість контенту та його загальну видимість. Такий самий ефект має й створення «шуму» навколо публікацій у соціальних мережах. І не забувайте регулярно оновлювати ваш контент, це стосується й «вічнозелених» матеріалів.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!