0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як створювати ефективні картки товарів для інтернет-магазину

Поділіться
Зміст

    як створювати ефективні картки товарів для інтернет-магазину

    Чи ви знали, що вже сьогодні частка інтернет-продажів становить 17,5% від роздрібної торгівлі у світі? Чи що вже до 2023 року очікується зростання цього показника до 22%? І далі – більше!

    В умовах стрімкого зростання ніші E-commerce ваше завдання використовувати всі доступні інструменти, щоб залучати і утримувати цільову аудиторію, масштабувати бізнес і збільшувати продажі. І сьогодні ми розповімо про такий не найочевидніший елемент електронної комерції, як картка товару. Тому що саме його часто недооцінюють.

    Зараз ви дізнаєтесь:

    • що таке картка товару;
    • як створити картки, що продають, для своєї продукції;
    • чим наповнити картку для привернення уваги та пошукової оптимізації.

    А ще ми зібрали список вдалих прикладів складання та заповнення карток товарів у різних сферах E-commerce. Буде цікаво!

    Картка товару та її роль у просуванні інтернет-магазину

    Спочатку пропонуємо визначитися з термінологією.

    Картка товару – це інформація про товар, в якій поєднується текстовий та візуальний контент, а також функціональні елементи: кнопки, інструменти вибору кольору, розміру та інших параметрів товару тощо.

    картка товару та її роль у просуванні інтернет-магазину

    Ще недавно картки товарів розглядали швидше як виключно інформаційний елемент. Але зараз їхня значимість стала значно вищою, адже кожна така картка — важливий компонент вирви продажів. А алгоритми пошукових систем влаштовані в такий спосіб, що товари без описів взагалі потрапляють у результати пошукової видачі.

    Читайте також

    Просування інтернет-магазину: методи розкручування з нуля

    Що таке «продаюча» картка товару

    Щоб картка товару в інтернет-магазині дійсно була продаючою та ефективною, важливим є дотримання трьох базових правил:

    1. SEO-оптимізація : заголовки першого та другого рівнів (H1 та H2), унікальний опис товару з ключовими словами, перелінковка, коректна мікророзмітка, наявність релевантних ключових слів, інше.
    2. UX-дизайн сторінки : візуально привабливий, інтуїтивний, не перевантажений зайвими елементами та зручний інтерфейс.
    3. Контент, що продає: оригінальний текст, фото і відео, які не тільки достатньо інформативні, але і мотивують потенційного клієнта зробити цільову дію.

    що таке картка товару, що продає

    Основні завдання, які має вирішувати картка товару: привертати увагу цільової аудиторії, відповідати на запитання та знімати заперечення, викликати чи посилювати бажання мати продукт або скористатися послугою, спонукати безпосередньо до дії. І щоб всього цього досягти, потрібно дотримуватися ще трьох правил.

    Передати цінність

    Якою б нішою ви не працювали, у вас будуть конкуренти. Якщо не зараз, то дуже скоро. Отже, ваше першочергове завдання — передати цінність своєї пропозиції. Вкажіть все, що вважаєте за потрібне: безкоштовну доставку, подарунки при замовленні, можливість купівлі на виплат або кредит, додаткові послуги, вигідні умови гарантії і так далі. Покажіть, що ваша пропозиція дійсно краща, ніж у конкурентів.

    передати цінність

    Наголосити на перевагах

    Намагайтеся акцентувати увагу не так на перевагах товару, як на перевагах його покупки саме у вас. Пам'ятайте, що перед замовлення клієнти вивчають пропозиції на різних сайтах. Ви можете розрекламувати продукт і дійсно продати його, але людина, вивчивши всю інформацію у вас, може перейти на інший веб-сайт і зробити замовлення там. Просто тому, що там йому запропонували безкоштовну доставку чи знижку 3%. Подумайте, в чому унікальність вашої пропозиції, і наголосіть на ній.

    підкреслити переваги

    Використовувати тригери

    Ідеальна картка товару обов'язково містить тригери. Це те, що спонукає потенційного клієнта зробити замовлення тут і зараз. Як тригер можна використовувати таймер акції, супутні товари за спеціальною ціною, кешбек, нарахування бонусів, безкоштовну доставку при замовленні від певної суми та інше. Підходити до використання тригерів також потрібно виважено. В ідеалі — проводити А/В тестування та визначати, які з них найкраще працюють із вашими пропозиціями.

    використовувати тригери

    Як має виглядати ефективна картка

    Привабливий дизайн, ідеальна адаптація під різні пристрої, коректна верстка та функціональність – це лише мала частина вимог, які потрібно враховувати. І якщо раніше оформлення сторінки зазвичай зводилося до завантаження фото та складання короткого опису з характеристиками, то зараз кожна картка товару в інтернет-магазині це структурована, продумана і функціональна сторінка сайту.

    Унікальний дизайн картки товару

    Візуал — це один із основних чинників, що впливають на купівельну активність. Дизайн картки товару здатний дуже сильно впливати на психологічне сприйняття сторінки, мотивувати до дії або, навпаки, лише відштовхувати.

    Дуже важливо продумати структуру та розташування блоків, підібрати кольори, тони та відтінки різних елементів, впровадити адаптивний дизайн та інше. Якщо сторінка виглядає непривабливо або користувач не може на ній зорієнтуватися, він піде до конкурентів.

    унікальний дизайн картки товару

    Не намагайтеся сліпо копіювати чужий дизайн, інакше ви завжди будете другим! І не бійтеся відрізнятися. Оригінальність – перший крок до успіху в E-commerce.

    Оформлення основних блоків та послідовність елементів

    Як такого «золотого правила» щодо розміщення блоків картки товарів немає. Але є базова рекомендація – зображення товару розміщувати ліворуч, а інформацію – праворуч. Тут же тригери, основні кнопки та інше.

    Якщо хочете додати до товару розгорнутий опис, краще розмістити його нижче, а праворуч картки залишити лише основний текст. Не перевантажуйте екран надто довгим текстом. І обійдіть без «води». Короткий, але інформативний текст набагато кращий, ніж довгий і «водянистий».

    До речі, вже не перший рік проводять дослідження того, як користувачі переглядають веб-сторінки. Для цього навіть було розроблено спеціальну технологію Eye Tracking (відстеження погляду). Доведено, що траєкторія перегляду сторінки найчастіше нагадує літеру "F". Наприклад:

    оформлення основних блоків та послідовність елементів

    Таким чином, можна краще зрозуміти, де потрібно розміщувати основну інформацію, щоб користувач точно її побачив. Ось приблизний приклад:

    оформлення основних блоків

    Які використовувати кольори

    За наявності корпоративних кольорів у вашій компанії це питання вирішити простіше. Якщо їх немає, колірним оформленням картки товару слід займатися індивідуально. Традиційним (хоч і не єдино вірним) кольором фону залишається білий, а ось решта кольору безпосередньо залежить від тематики вашого інтернет-магазину і конкретної пропозиції.

    Вважається, що в рекламі та просуванні вдало виглядає червоний колір. Є навіть спеціальний термін — «червоний, що продає». Він дійсно добре привертає увагу, але водночас може виглядати досить агресивно. Тому з ним важливо не перестаратися.

    Головне правило щодо використання кольорів та відтінків в оформленні карток товарів - їх гармонійне поєднання. Те саме стосується шрифтів. Не перетворюйте текст на «кашу», використовуючи надто багато шрифтів.

    Невеликий лайфхак! Для підбору квітів, що оптимально поєднуються, можна скористатися безкоштовним онлайн-сервісом Adobe Color. Тут ви можете вибрати на колірному колі основний колір, а система підбере найбільш поєднані з ним. Adobe Color розроблявся в основному для фотографів, але дизайнери можуть застосовувати його у своїй роботі.

    які використовувати кольори

    Робимо акценти – підвищуємо конверсію

    Дуже важливо наголошувати на конверсійних блоках — кнопках «Купити» та «Додати в кошик». Плюс потрібно виділяти різні таймери, інформацію про знижки та бонуси, можливості купівлі товару в кредит тощо.

    Для створення акценту можна використовувати не лише інші кольори, а й шрифти, розміри блоків та інше. Головне правило - стежити, щоб акцентні елементи не вибивалися із загальної концепції сторінки. А ще щоб вони не створювали рекламного шуму. Як у наступному прикладі:

    робимо акценти – підвищуємо конверсію

    Що тут не таке? По-перше, величезне зображення на половину екрану. По-друге, монструозна назва. По-третє, дуже мало корисної інформації на першому екрані.

    Перевірити ефективність карток товарів Вашого інтернет-магазину

    Адреса сайту

    Скорочуємо шлях до покупки - продумуємо функціонал

    Процес вибору та купівлі має бути простим та зрозумілим для клієнта. Наприклад, якщо ви продаєте одяг, у людини має бути можливість відразу вибрати колір виробу по кліку, збільшити фотографію при наведенні, відразу вказати потрібний розмір і побачити, чи є вона в наявності.

    Кнопок для замовлення має бути дві: "Купити" та "Додати в кошик". Іноді додають і третю кнопку - "Купити в кредит". Дуже важливо, щоб усі ці кнопки розміщувалися на першому екрані, а користувачеві не доводилося скролити сторінку та шукати їх. Та й взагалі рекомендуємо формувати дизайн і функціонал таким чином, щоб все найважливіше містилося на першому екрані. І щоб тут же кілька кліків можна було купити товар або замовити послугу. А розширений опис, детальні технічні характеристики, додаткові фото тощо краще розмістити нижче.

    скорочуємо шлях до покупки – продумуємо функціонал

    Наповнення картки товару контентом, що продає

    Як ви вже зрозуміли, кожен інтернет-магазин має свій підхід до оформлення карток товарів. Хтось намагається надати більше текстової інформації. Інший наголошує на реальних фото. Третій воліє мінімалізм у всьому і намагається максимально відсікти все зайве. Але є деякі елементи заповнення картки товарів, які ми рекомендуємо використовувати завжди.

    Назва товару

    Назва має бути повною, але при цьому короткою і лаконічною. Оптимальна формула: «Тип товару – Назва (бренд) – Короткі характеристики». Наприклад: "Мобільний телефон Samsung Galaxy S21 Plus 8/256GB Phantom Black" . Користувач одразу бачить, що це за товар, хто виробник та які у нього базові технічні характеристики.

    Назва товару

    До речі, назви товарів рекомендуємо робити у форматі заголовка H1. Це важливо з погляду SEO.

    Барвистий візуал: живі фото + докладні відео

    По можливості робіть реальні фотографії продукту та знімайте відеоогляди. У деяких випадках достатньо використовувати фото та відео, надані виробником. Але унікальний контент завжди у пріоритеті. Особливо для порівняно рідкісних продуктів — крафтових речей, колекцій одягу, прикрас тощо. Всі знають, як виглядає iPhone у руці, так що зайвий раз морочитися над фото не обов'язково. Але якщо ви, наприклад, самі робите шкіряні гаманці або ювелірні вироби, їх реальні фото та відеоогляди можуть стати вирішальним фактором при покупці.

    барвистий візуал

    Максимально інформативний контент

    На сторінці товару користувач має отримати всю інформацію, яка йому потрібна. Інакше він продовжить пошуки та, ймовірно, зробить замовлення в іншому інтернет-магазині. Опис має бути вичерпним, характеристики – точними, а фотографії – інформативними. Чим більше корисної та актуальної інформації ви надасте, тим вищий шанс, що відвідувач здійснить цільову дію.

    максимально інформативний контент

    Приваблива ціна товару

    Звичайно ж, вигідна ціна – це один із ключових тригерів у картці товару. Навіть невелика економія здатна стимулювати людину зробити замовлення. А знижки, таймер зі спеціальною ціною, кешбек тощо — чудові інструменти збільшення продажів.

    приваблива ціна товару

    Оцінки та відгуки

    Часто саме оцінки та відгуки інших покупців стають вирішальним фактором у виборі. Рейтинг та відгуки обов'язково мають бути у картці товару. Більше того, кожен користувач повинен мати можливість залишити власний відгук. Якщо це не так, відразу виникають сумніви, що відгуки реальні. Плюс пам'ятайте, що ручна модерація не завадить.

    оцінки та відгуки

    «Вибране» та «Список бажань»

    Це дуже зручні інструменти для відкладених покупок. Людина може поки що лише доглядати певний товар і одразу додати його до списку обраного, щоб мати доступ прямо з Особистого кабінету. Це дуже зручно для потенційного покупця. Але, що ще важливіше, — відкриває для інтернет-магазину масу нових можливостей: персональне інформування про знижки на обрані товари, рекомендації схожої продукції та пропозицій, нагадування про покупку на сайті та інше. Чудовий стимул до дії!

    Вибране та Список бажань

    Доставка і оплата

    Тут все само собою зрозуміло. Потенційний клієнт повинен одразу бачити, якими способами може сплатити товар, чи є можливість придбати його в кредит чи розстрочку, як здійснюється доставка та скільки вона коштує. Постарайтеся зробити ці пункти максимально інформативними та функціональними — щоб людина могла прямо у картці товару вибрати спосіб оплати та доставки. Повірте, це спростить роботу вашим менеджерам.

    Доставка і оплата

    Кнопка «Додати товар до кошика»

    На багатьох сайтах у картках товару все ще є лише кнопка «Купити». Це розумно, якщо у вас невеликий онлайн-магазин із малою кількістю різновидів товарів. Але якщо товарів багато, кнопка «Додати в кошик» має бути обов'язковою. Припустимо, ви продаєте різні велоаксесуари та використовуєте у картках товару лише кнопку «Купити». Людина хоче купити новий ланцюг, ліхтар, грипси для керма та дві пари гальмівних колодок від різних виробників. Зрозуміло, ніхто в здоровому глузді не захоче робити 5 окремих замовлень через кнопку «Купити». Куди зручніше по черзі додати все в кошик, потім перейти безпосередньо до неї, перевірити список замовлення та оформити покупку.

    кнопка Додати товар до кошика

    «Вам сподобається» та «Переглянуті товари»

    Пам'ятайте, що потенційний покупець не завжди на 100% впевнений, який саме товар і від якого виробника він хоче купити. Дуже важливо показати різні варіанти. Для цих цілей найкраще підходить міні-блок "Вам сподобається", в якому зібрані схожі пропозиції, які можуть зацікавити клієнта.

    А щоб допомогти швидше повернутись до обраної картки, рекомендуємо використовувати блок «Переглянуті товари». Його навіть можна розмістити на головній сторінці. Таким чином, повернувшись на сайт, покупець відразу побачить список переглянутих товарів та зможе в один клік перейти до потрібної картки.

    Вам сподобається та Переглянуті товари

    SEO-оптимізація картки товару інтернет-магазину

    SEO-оптимізація картки товару дозволяє отримати активний потік низькочастотного трафіку із пошукових систем. Це, по-перше, фактично безкоштовний трафік, на відміну контекстної реклами. А по-друге, він краще конвертується у замовлення. До того ж конкурувати за низькочастотними запитами значно простіше, ніж за високочастотними.

    Пам'ятайте, що без SEO-оптимізації жодна картка не продаватиме. Більше того, аудиторія навіть не зможе знайти вашу пропозицію через пошук. Уявіть, що ви купили найдорожчу машину у місті, але у вас не вистачило грошей на бензин. Ось і стоїть вона вся така потужна і гарна в гаражі, але який у цьому толк? Порівняння грубе, проте дуже показове.

    Оптимізація картки товару - це не менш важлива складова, ніж її візуал та наповнення. І якщо ви не впевнені, що справитеся з цим самі, куди розумніше звернутися до професіоналів. Ми в Elit-web намагаємось запропонувати клієнтам по-справжньому новаторський підхід до SEO-просування карток товарів та інтернет-магазинів загалом. І результати наших клієнтів — найкраще підтвердження цього.

    Кейс просування магазину меблів DYBOK

    Чек-лист з SEO для картки товару

    Отже, щоб переконатися, що вашу сторінку товару складено і оптимізовано правильно, звіртеся з нашим чек-листом:

    • title, description і keywords картки товару;
    • формули метатегів;
    • заголовок H1 - назва товару;
    • опис та характеристики;
    • відсутність дублів;
    • ЧПУ карток товарів (читабельний та зрозумілий URL);
    • «хлібні крихти» (навігаційні ланцюжки);
    • перелінковка;
    • контроль індексації, sitemap.xml;
    • мікророзмітка;
    • кнопки "Поділитися";
    • адаптивний дизайн;
    • швидкість відкриття картки товару.

    Пристойний список, чи не так? Але все це дійсно важливо, якщо ви націлені вийти у ТОП пошукової видачі.

    Приклади ефективної картки товару для інтернет-магазину

    Що ж, а тепер давайте перейдемо до наочніших прикладів. Пропонуємо взяти кілька популярних ніш та подивитися на вдалі варіанти оформлення карток товарів.

    приклади ефективної картки товару для інтернет-магазину

    Ми бачимо, що на першому екрані міститься назва, фото з міні-галереєю, кнопка вибору кольору ноутбука, ціна, кнопки «Купити» та «Купити в кредит», базові характеристики та тригер-знижка. При цьому дизайн цілком мінімальний і не перевантажений.

    А ось приклад картки товару велосипеда:

    приклад картки товару велосипеда

    Тут через специфіку товару зображення досить велике. А інфоблок займає менше простору. Можна в один клік вибрати розмір рами та колір велосипеда, додати товар у кошик та подивитися варіанти доставки. Блоки "Характеристики", "Відгуки" та інше винесені в окремі вкладки, а розширений текст про товар "пішов" вниз - під зображення.

    Особливу увагу привертають картки товарів у інтернет-магазинах одягу. Тут, по-перше, дуже важливий візуальний контент – фото. А по-друге, функціонал.

    картки товарів в інтернет-магазинах одягу

    У картці дійсно багато всього — меню вибору кольору і розміру, що випадають, кнопки «Додати в кошик» і «Додати в обране», коротка інформація про товар, блок схожих моделей, тригер з додатковою знижкою.

    До речі, не скрізь працює правило «ліворуч – фото, праворуч – основний блок». Погляньте на картку товару із сайту MakeUp:

    картка товару із сайту MakeUp

    Розташування блоків нестандартне: ліворуч назва та опис, у центрі – зображення, праворуч – ціна, вибір об'єму, кнопка «Купити» та інше. Решта винесено на нижні екрани.

    Але все ж таки переважна більшість карток товарів не відходить від класичного розташування блоків:

    переважні картки товарів

    На першому екрані розміщена галерея фото товару, детальний опис, кнопки, додаткові вкладки, а також блоки "Доставка", "Оплата", "Гарантія" та "Повернення", при наведенні на які з'являється коротка інформація. Це, до речі, чудовий спосіб заощадити простір картки товару, але не жертвувати інформативністю.

    Як швидко створювати картки товару – оптимізуємо процес

    Відразу скажемо, що створення картки товару інтернет-магазину – це не найшвидший процес. І лише CTRL+C / CTRL+V справа не обходиться. Потрібен унікальний контент, робота зі структурою та наповненням, тестування різних шаблонів та багато іншого.

    Проте ми хочемо поділитися трьома головними рекомендаціями, які допоможуть оптимізувати та прискорити процес створення карток товарів:

    1. Зберіть, сегментуйте та використовуйте семантичне ядро (ключові слова)

    Оптимальний вибір — низькочастотні запити, за якими сторінка і потраплятиме до результатів видачі. Тобто не багатотисячний ключ "купити телефон у Москві", а "купити мобільний телефон Samsung", де частота запитів - близько 200 за місяць по Московському регіону. У цьому питанні послуги хорошого SEO-фахівця не вміщують.

    зберіть, сегментуйте та використовуйте семантичне ядро

    2. Складіть шаблон картки товару, що продає.

    Вивчіть конкурентів у своїй ніші, подивіться, як роблять вони, але не копіюйте їхній підхід. Проведіть А/В тестування різних шаблонів та подивіться на їх ефективність. Знайдіть той, який працює найкраще з вашою пропозицією.

    складіть шаблон картки товару, що продає

    3. Залучайте досвідчених контентників для підготовки текстів, фото та відео

    Унікальний, якісний та інформативний контент – основа просування товарів. Не використовуйте фото з інтернету та не копіюйте чужі описи. Це прямий шлях до влучення сайту під фільтри пошукових систем. Знайдіть хорошого копірайтера, фотографа та відеографа (опціонально), які й створюватимуть унікальний контент. Або зверніться до професійної веб-студії та спростіть собі завдання.

    залучайте досвідчених контентників для підготовки текстів, фото та відео

    Пропонуємо розглянути кілька прикладів!

    Для початку картка комплекту весільних прикрас нареченої. Тут наголос зроблено на якісні фото, і це логічно. А ось опис уміщається всього в пару рядків.

    пропонуємо розглянути кілька прикладів

    А ось приклад підходу компанії Adobe. Тільки базовий опис, тригери-знижки та кнопка для покупки. І в цьому випадку такий мінімалізм цілком виправданий.

    тригери-знижки та кнопка для покупки

    Аудиторія і так знає, що пропонує Adobe. Враховуючи, що це офіційний сайт компанії, все зайве можна відсіяти.

    Невеликі компанії теж повинні ретельно підходити до наповнення карток товарів, наголошувати на унікальності своєї пропозиції, створювати авторські фото та відео. Все це сприяє просуванню.

    наповненню карток товарів

    Звичайно, зовсім не обов'язково перевантажувати сторінку контентом - користувач просто втомиться її скролити. Але галерея фото, відеоогляд, технічні характеристики, опис із ключовими словами – все це важливо.

    Підсумуємо: 5 ключових правил ефективної картки товару інтернет-магазину

    Ідеальна сторінка товару – неіснуюче явище. Але наблизитись до ідеалу можливо. Тому давайте закріпимо все те, про що ми вам розповіли, та виділимо головні правила створення ефективної картки товару:

    1. Цінність

      Демонструйте не лише переваги товару чи послуги, а й цінність саме вашої пропозиції. Дайте потенційному покупцеві зрозуміти, що покупка у вас найкращий вибір для нього. Знижки, безкоштовна доставка, спеціальні ціни на супутні товари – все це підвищує цінність вашої пропозиції.

    2. Візуал

      Зовнішній вигляд картки товару — один із базових факторів, що продають. Якісні фото, опрацьована палітра кольорів, єдина стилістика кнопок та інших елементів допомагають привертати та утримувати увагу відвідувача сайту, «проводять» його поглядом по потрібних пунктах і плавно підводять до кнопки «Купити».

    3. Зручність

      Вкладки з додатковими характеристиками, відгуками, запитаннями та відповідями мають бути на першому екрані сторінки. Як і кнопки «Купити», «Додати в кошик» тощо. Уникайте елементів, що відволікають, і зробіть так, щоб оформити замовлення можна було дійсно в кілька кліків. Не ускладнюйте своїм клієнтам процес покупки.

    4. SEO-оптимізований контент

      Унікальні фото та тексти з низькочастотними ключовими запитами – важлива складова SEO-оптимізованого контенту. Не варто намагатися вмістити в короткий опис якнайбільше ключових слів і фраз. Три-п'ять «ключовиків» на 1000 знаків — більш ніж достатньо.

    5. Унікальність

      Якщо з фото та відео ситуація не така критична, то з текстами складніше. Не використовуйте чужі описи на вашому сайті. Неунікальний контент – найкоротша дорога під фільтри пошукових систем. А вибратись з-під них надалі буде дуже непросто.

    FAQ

    Що таке «продаюча» картка товару інтернет-магазину?

    Це картка товару, яка, по-перше, SEO-оптимізована, по-друге, використовує UX-дизайн, і по-третє, наповнена унікальним контентом, що продає: текстом, фото і відео.

    Чи можна просувати інтернет-магазин, не оптимізуючи картку товару?

    Лише частково. Ви можете просувати головну сторінку та окремі розділи за високочастотними запитами. Але без оптимізації та наповнення карток товарів пошуковики просто не виноситимуть ваш сайт у результати пошукової видачі. Відповідно користувачі банально не побачать ваші пропозиції.

    Чим заповнити картку товару?

    Мінімум – унікальний текст та фото. Не треба гнатися за кількістю контенту. Набагато важливіше його якість та корисність. Пам'ятайте про це.

    Які ключові параметри SEO-оптимізації картки товару?

    Це title, description та keywords, заголовки H1 та H2, мікророзмітка, відсутність дублів, перелінковка, адаптивний дизайн, «хлібні крихти», ЧПУ сторінки та інше. Звіртеся з чек-листом з SEO для картки товару в нашій статті.

    Де брати унікальний контент для заповнення картки товару?

    Ви можете створювати його самостійно або звернутися до фахівців — знайти людей у штаті компанії, залучити фрілансерів або скористатися послугами веб-студії. Усі три варіанти мають право на існування.

    Як створювати картки товару швидко?

    Єдиного алгоритму щодо прискорення створення карток товарів не існує. Але щоб прискорити процес, ви можете попередньо зібрати та сегментувати семантичне ядро, скласти найбільш підходящий шаблон оформлення картки товару та знайти досвідчених фахівців із контентного наповнення.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом