0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як відстежувати брендовий трафік

Поділіться
Зміст

    Брендовий трафік – це потік відвідувачів, які надходять на сайт через запити, що містять назву компанії. Під час виконання робіт з просування його слід відстежувати, тим самим оцінюючи ефективність стратегії розкрутки. Особливо важливий цей захід для компаній, які займають провідні позиції ринку. Справа в тому, що вагома частка трафіку посідає брендові запити, які містять назву самої фірми. У цій статті розповімо про те, як їх відслідковувати та навіщо це робити.

    Брендовий трафік

    Що вважається брендовими запитами

    Під цим терміном маються на увазі фрази, які використовують для пошуку в мережі тієї чи іншої компанії. Насамперед це запити, що містять назву фірми. Однак є нюанс, який важливо врахувати, збираючись відстежувати брендовий трафік: користувачі можуть використовувати різні варіанти написання:

    • на латиниці та кирилиці. Не завжди користувачі будуть турбувати себе пошуком в інтернеті офіційного сайту, щоб переконатися, як точно пишеться назва. Тому цілком можуть написати назву на кирилиці, навіть якщо в оригіналі вона на латиниці (Nokia = Нокіа);
    • помилки. При написанні імені бренду користувачі можуть їх допускати випадково чи несвідомо, не підозрюючи, що забули якусь літеру, замінили її на іншу або дописали зайву. Приклад: Gilette, який може писати, як Gilete або Gilet;
    • інші варіанти написання назви. Розглянемо з прикладу Nokia. Цілком можливо, що користувачі пишуть ім'я бренду як Nokiya або Нокія;
    • скорочення. Нерідко користувачі при пошуку вбивають у рядок запитів скорочену до великих літер назву компанії, яка більше на слуху;
    • написання на неправильній розкладці. Такий варіант можливий, якщо користувач забув під час введення запиту перейти з російської на англійську. У таких випадках замість тієї ж Nokia він пише «тщлшф»;
    • юридичне ім'я бренду. Рідко, але іноді у компаній воно може відрізнятися від назви, яку вона використовує на широкій публіці;
    • фрази з назвою сайту. Буває, що доменне ім'я не включає ім'я компанії, але користувачі не звертають на це увагу. А ось той, хто відстежує обсяг брендового трафіку, навпаки, має врахувати цей нюанс;
    • номер телефону або ел. пошти. Буває, що деякі користувачі шукають компанію з реквізитів;
    • особиста інформація співробітників. Наприклад, при введенні запиту можуть написати прізвище керівника. Подібний брендовий запит – рідкість. Проте якщо хтось шукає конкретну людину, то може при написанні вказати і ім'я бренду, з яким ця особа пов'язана.

    Як бачимо, пошукові запити можуть бути написані різними способами. Важливо їх врахувати при формуванні списку ключів, які будуть використані для відстеження відвідуваності.

    Трафік

    Рекомендуємо також прочитати:

    Кейс з просування інтернет-магазину насіння, добрив

    Для чого потрібно аналізувати брендові запити

    Цей захід проводять з метою оцінки результативності інструментів маркетингу, які використовуються при просуванні. Також брендові пошукові запити аналізують і для таких цілей:

    • визначення реальної результативності SEO;
    • з'ясування медійної активності методів просування: SMM (рекомендуємо почитати, як виконується просування брендів у соцмережах), крауд-маркетингу, банерної реклами.

    Крім того, аналіз допомагає краще зрозуміти свою ЦА: стать, інтереси. Ці дані допоможуть у налаштуванні ефективної контекстної реклами для подальшого просування.

    Провести аналіз трафіку Вашого сайту

    Адреса сайту

    Покрокова інструкція відстеження брендового трафіку у Google Analytics

    Є певний алгоритм, яким потрібно досліджувати запити. Щоб проаналізувати брендовий трафік, необхідно виконати 4 основні етапи:

    1. Відкриваємо «звіти» у рекламному обліковому записі. Зліва клацаємо на «Джерело трафіку» → «Оптимізація» → «Запити».

      Покрокова інструкція відстеження брендового трафіку у Google Analytics

    2. Відокремлюємо небрендові та брендові запити. Зробити це можна у розділі «Фільтр», клацнувши поруч із полем введення на пункт «Ще».

      Відокремлюємо небрендові та брендові запити

    3. Задаємо: «включити – запит – пошук – регулярний вираз». Як основна фраза виступає назва підприємства, ім'я бренду, яке написано з символом «|».

      включити-запит-пошук-регулярний вираз

    4. Відкриваються маски. Їх слід вставити в рядок пошуку та клацнути на лупу, після чого система формує список, в якому вказано % користувачів, які перейшли на вебсайт за брендовими запитами.

    Відкриваються маски

    Для чистоти результату важливо не забути виключити небрендові фрази. Щоб встановити відокремлення брендового трафіку, в налаштуваннях слід натиснути на «виключити» → «застосувати», і вони будуть відокремлені. Далі система відсортує потрібні фрази.

    виключити небрендові фрази

    У статті ми розповіли, що таке брендовий трафік і навіщо це потрібно. Однак грамотно виконати це завдання без досвіду складно. Щоб отримати потрібний результат, довірити аналіз краще досвідченим виконавцям. Нижче наведемо аргументи на користь цього рішення.

    Брендові запити

    Професійна допомога – запорука успіху

    Насправді аналітика у просуванні має величезне значення. Без неї неможливо оцінити правильність побудови роботи з просування, результати та внести необхідні корективи. Тому в ідеалі такі завдання краще довіряти фахівцям.

    Співробітники Elit-Web знають, як відстежити брендовий трафік та отримати достовірні результати. Якщо ви потребуєте таких послуг, звертайтеся і заручіться допомогою експертів.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом