Брендовий трафік – це потік відвідувачів, які надходять на сайт через запити, що містять назву компанії. Під час виконання робіт з просування його слід відстежувати, тим самим оцінюючи ефективність стратегії розкрутки. Особливо важливий цей захід для компаній, які займають провідні позиції ринку. Справа в тому, що вагома частка трафіку посідає брендові запити, які містять назву самої фірми. У цій статті розповімо про те, як їх відслідковувати та навіщо це робити.
Що вважається брендовими запитами
Під цим терміном маються на увазі фрази, які використовують для пошуку в мережі тієї чи іншої компанії. Насамперед це запити, що містять назву фірми. Однак є нюанс, який важливо врахувати, збираючись відстежувати брендовий трафік: користувачі можуть використовувати різні варіанти написання:
- на латиниці та кирилиці. Не завжди користувачі будуть турбувати себе пошуком в інтернеті офіційного сайту, щоб переконатися, як точно пишеться назва. Тому цілком можуть написати назву на кирилиці, навіть якщо в оригіналі вона на латиниці (Nokia = Нокіа);
- помилки. При написанні імені бренду користувачі можуть їх допускати випадково чи несвідомо, не підозрюючи, що забули якусь літеру, замінили її на іншу або дописали зайву. Приклад: Gilette, який може писати, як Gilete або Gilet;
- інші варіанти написання назви. Розглянемо з прикладу Nokia. Цілком можливо, що користувачі пишуть ім'я бренду як Nokiya або Нокія;
- скорочення. Нерідко користувачі при пошуку вбивають у рядок запитів скорочену до великих літер назву компанії, яка більше на слуху;
- написання на неправильній розкладці. Такий варіант можливий, якщо користувач забув під час введення запиту перейти з російської на англійську. У таких випадках замість тієї ж Nokia він пише «тщлшф»;
- юридичне ім'я бренду. Рідко, але іноді у компаній воно може відрізнятися від назви, яку вона використовує на широкій публіці;
- фрази з назвою сайту. Буває, що доменне ім'я не включає ім'я компанії, але користувачі не звертають на це увагу. А ось той, хто відстежує обсяг брендового трафіку, навпаки, має врахувати цей нюанс;
- номер телефону або ел. пошти. Буває, що деякі користувачі шукають компанію з реквізитів;
- особиста інформація співробітників. Наприклад, при введенні запиту можуть написати прізвище керівника. Подібний брендовий запит – рідкість. Проте якщо хтось шукає конкретну людину, то може при написанні вказати і ім'я бренду, з яким ця особа пов'язана.
Як бачимо, пошукові запити можуть бути написані різними способами. Важливо їх врахувати при формуванні списку ключів, які будуть використані для відстеження відвідуваності.
Рекомендуємо також прочитати:
Кейс з просування інтернет-магазину насіння, добрив
Для чого потрібно аналізувати брендові запити
Цей захід проводять з метою оцінки результативності інструментів маркетингу, які використовуються при просуванні. Також брендові пошукові запити аналізують і для таких цілей:
- визначення реальної результативності SEO;
- з'ясування медійної активності методів просування: SMM (рекомендуємо почитати, як виконується просування брендів у соцмережах), крауд-маркетингу, банерної реклами.
Крім того, аналіз допомагає краще зрозуміти свою ЦА: стать, інтереси. Ці дані допоможуть у налаштуванні ефективної контекстної реклами для подальшого просування.
Провести аналіз трафіку Вашого сайту
Покрокова інструкція відстеження брендового трафіку у Google Analytics
Є певний алгоритм, яким потрібно досліджувати запити. Щоб проаналізувати брендовий трафік, необхідно виконати 4 основні етапи:
- Відкриваємо «звіти» у рекламному обліковому записі. Зліва клацаємо на «Джерело трафіку» → «Оптимізація» → «Запити».
- Відокремлюємо небрендові та брендові запити. Зробити це можна у розділі «Фільтр», клацнувши поруч із полем введення на пункт «Ще».
- Задаємо: «включити – запит – пошук – регулярний вираз». Як основна фраза виступає назва підприємства, ім'я бренду, яке написано з символом «|».
- Відкриваються маски. Їх слід вставити в рядок пошуку та клацнути на лупу, після чого система формує список, в якому вказано % користувачів, які перейшли на вебсайт за брендовими запитами.
Для чистоти результату важливо не забути виключити небрендові фрази. Щоб встановити відокремлення брендового трафіку, в налаштуваннях слід натиснути на «виключити» → «застосувати», і вони будуть відокремлені. Далі система відсортує потрібні фрази.
У статті ми розповіли, що таке брендовий трафік і навіщо це потрібно. Однак грамотно виконати це завдання без досвіду складно. Щоб отримати потрібний результат, довірити аналіз краще досвідченим виконавцям. Нижче наведемо аргументи на користь цього рішення.
Професійна допомога – запорука успіху
Насправді аналітика у просуванні має величезне значення. Без неї неможливо оцінити правильність побудови роботи з просування, результати та внести необхідні корективи. Тому в ідеалі такі завдання краще довіряти фахівцям.
Співробітники Elit-Web знають, як відстежити брендовий трафік та отримати достовірні результати. Якщо ви потребуєте таких послуг, звертайтеся і заручіться допомогою експертів.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!