0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як провести аудит рекламного кабінету Facebook

Поділіться
Зміст

    Запустити рекламу у Facebook нескладно. Складно зробити її по-справжньому ефективною! Адже важливо не просто вивчити свою цільову аудиторію й ефектно донести до неї свою пропозицію, а й постійно аналізувати результати своєї рекламної кампанії, щоб враховувати допущені помилки та використовувати вдалі рішення.

    Власне, саме для цього й потрібен комплексний аналіз реклами Facebook. Запитання лише в тому, як його правильно провести. І ось якраз на нього ми й хочемо детально відповісти у сьогоднішній статті. Якщо ви плануєте використовувати рекламну платформу Facebook або вже це робите, ця інформація — для вас!

    Важливо! Якщо у вас недостатньо досвіду в налаштуванні, запуску й аналізі реклами в соціальних мережах, настійно рекомендуємо звертатися до фахівців. Ми готові провести аудит рекламної кампанії у Фейсбук, розробити для вас індивідуальну стратегію просування, опрацювати та запустити РК, а також вести її протягом усього часу співпраці.

    Які показники рекламної кампанії необхідно аналізувати у Facebook Ads Manager

    Рекламний кабінет Facebook надає досить вичерпну інформацію про результати просування навіть без використання сторонніх сервісів аналітики. Просто зайдіть до нього, виберіть запущене раніше оголошення та натисніть «Подивитися діаграми». На екрані з'явиться досить вичерпна аналітика реклами у Facebook за чотирма напрямками: результативність, залученість, демографія та плейсмент. Розгляньмо їх більш детально!

     

    1. Результативність

    Це, мабуть, головна метрика, яка вам потрібна. Вона показує кількість конверсій — цільових дій користувачів, як-от замовлень, підписок тощо. Результативність оцінюється як за мікроконверсіями (перехід в онлайн-магазин), так і за макроконверсіями (купівлі).

    У рекламному кабінеті можна вибрати масштаби оцінювання. Наприклад, за окремими оголошеннями, групами оголошень, за кампанією або за всім акаунтом. Рекомендуємо оцінювати рекламу в усіх напрямках, щоб скласти більш об'єктивне уявлення про результати.

    2. Залученість

    Ще один вкрай важливий показник — це коефіцієнт залученості (Engagement rate ranking). Він дозволяє об'єктивно оцінити, наскільки часто та в який спосіб аудиторія взаємодіє з вашими оголошеннями. Враховуються кліки, репости, коментарі, збереження тощо.

    Якщо аудит рекламної кампанії Facebook показує, що залученість низька, це одне з перших і головних свідчень того, що вона налаштована та запущена некоректно, а реклама, ймовірно, охоплює нецільову аудиторію. Необхідно якомога швидше вжити відповідних заходів.

    3. Демографія

    Демографічні показники — це перш за все стать і вік аудиторії, що взаємодіє з вашими оголошеннями. Їх можна відстежувати за цільовими діями, як-от реєстрацією на сайті або іншими. Аналітика рекламних кампаній Facebook з урахуванням демографічних даних допомагає краще пізнати свою аудиторію та згодом точніше налаштовувати таргетовану рекламу. А отже, отримувати кращий ефект із меншими вкладеннями.

    4. Плейсмент

    Рекламна кампанія Фейсбук може бути розширена на інші плейсменти (майданчики) — Facebook Messenger, Instagram та Audience Network. А це означає, що для підвищення ефективності просування необхідно відстежувати результативність розміщення оголошень у різних місцях.

    У рекламному кабінеті Facebook можна побачити охоплення, використаний бюджет, цільові дії користувачів і багато іншого. Усе це дає можливість цілком об'єктивно оцінити результативність просування на тому чи іншому плейсменті та прийняти рішення про раціональність його подальшого використання. Можливо, вам буде вигідніше сконцентруватися, наприклад, на Instagram, а Facebook Messenger взагалі виключити як канал просування.

    Допоміжні метрики

    Якщо вам потрібно перевірити рекламу Фейсбук лише на «базовому» рівні, буде цілком достатньо чотирьох показників. Однак найчастіше рекламодавець хоче дізнатися більше про результативність кампанії й у разі потреби скорегувати стратегію. Це можливо. Але в такому разі аналіз рекламної кампанії Facebook передбачає вивчення цілої низки додаткових параметрів. Про них — далі!

     

    Охоплення (Reach)

    Це кількість унікальних користувачів, які бачили ваше оголошення. Покриття може бути органічним (люди бачили ваше оголошення без платної реклами) або платним. Проводячи аудит рекламної кампанії у Фейсбук, обійтися без аналізу охоплень неможливо.

    Покази (Impressions)

    Це кількість разів, коли ваше оголошення було показане людям. Покази також містять як органічний, так і платний трафік. Але тут важливо враховувати, що їхня велика кількість ще не говорить про те, що рекламна кампанія успішна. Покази повинні бути цільовими. Тобто ваші оголошення повинна бачити саме зацікавлена ЦА.

    Частота (Frequency)

    Це середня кількість показів реклами одному користувачу. Наприклад, якщо ваша кампанія має 10 000 показів і була показана 5000 унікальним користувачам, то частота становить 2.

    Кліки (Clicks)

    Це кількість разів, коли користувачі натискали на ваше оголошення. Воно може направляти на ваш сайт, сторінку Facebook або в застосунок. Велика кількість кліків як мінімум свідчить про те, що ваша реклама зацікавлює аудиторію. Але спиратися тільки на цей показник не зовсім правильно. Важливі цільові дії, а не лише кліки.

    CTR (Click-through rate)

    Це співвідношення між числом переходів за вашим оголошенням і кількістю показів. Наприклад, якщо ваша рекламна кампанія має 1000 показів і 50 кліків, то CTR становить 5%. Що вище цей показник, то краще. Він залежить від багатьох факторів, як-от конкуренції в ніші, вибраної цільової аудиторії, типу оголошення тощо. У висококонкурентних нішах цілком хорошим CTR вважають 2%. У середньоконкурентних — 3-4%. У нішах із низькою конкуренцією — 5%. Тому якщо аудит рекламної кампанії у Facebook показує CTR на рівні 3-5% — це нормально. А ось якщо менше — погано!

    CPM (Cost per thousand impressions)

    Це вартість 1000 показів вашого оголошення. Наприклад, якщо рекламна кампанія має CPM в 10 доларів, то ви заплатите 10 доларів за кожну тисячу показів. В середньому цей показник для реклами у Facebook може коливатися від декількох десятків центів до декількох доларів. Однак, щоб вважати конкретний CPM хорошим або поганим, необхідно враховувати умови та цілі вашої кампанії.

    CPC (Cost per click)

    Це вартість кожного кліка на ваше оголошення. Наприклад, якщо ваша рекламна кампанія має CPC в 1 долар, то ви, відповідно, платите 1 долар за кожен клік. Оптимальне значення цього показника буде залежати від ваших цілей і бюджету. Якщо ви хочете збільшити продажі, то хороший CPC буде тим, який дозволить вам отримати конверсії за найнижчою ціною. Якщо ж ваша мета — залучити більше трафіку на свій сайт або збільшити впізнаваність бренду, то оптимальний CPC — той, який дасть максимальну кількість кліків за мінімальною вартістю.

     

    Ціна за результат (Cost per result)

    Це метрика рекламної кампанії Facebook, яка вимірює вартість кожної бажаної дії користувача, як-от кліка, встановлення програми або заповнення форми. Вартість за результат може змінюватися в залежності від типу реклами, аудиторії, регіону, конкуренції й інших факторів.

    Ліди (Leads)

    Це користувачі, які залишили свої контактні дані, як-от електронну пошту або номер телефону, і виявили інтерес до вашого продукту або послуги.

     

    Оцінка якості (Quality Score)

    Це оцінка, яку Facebook дає вашій рекламній кампанії. Вона заснована на релевантності, якості та продуктивності РК. Висока Quality Score може допомогти зменшити вартість кліків і збільшити покази вашого оголошення.

    Коефіцієнт конверсій (Conversion Rate)

    Це співвідношення між кількістю людей, які виконали бажану дію на вашому сайті або лендінгу, і числом кліків на оголошення. Наприклад, якщо ваша РК отримала 100 кліків і 10 конверсій, то коефіцієнт конверсії становить 10%.

    Проведення аналізу реклами у Facebook за допомогою Google Analytics і сервісів наскрізної аналітики

    Щоб швидше й ефективніше провести аудит сторінки Facebook або рекламної кампанії, можна використовувати Google Analytics і сторонні платформи наскрізної аналітики.

    Гугл Аналітика — це безплатний вебаналітичний сервіс, який дозволяє відстежувати безліч показників, як-от кількість відвідувачів, час, проведений на ресурсі, джерела трафіку, поведінку користувачів і багато іншого. Щоб зв'язати вашу рекламну кампанію у Facebook із Google Analytics, необхідно додати спеціальний код на ваш сайт або лендінг. Він буде відстежувати конверсії й інші показники.

     

    Під’єднання Google Analytics дозволить вам отримувати таку інформацію:

    • кількість відвідувачів, які перейшли на ваш сайт з реклами у Facebook;
    • число переглядів сторінок, середній час, проведений на вебресурсі, й інші дані, що стосуються поведінки користувачів після переходу з оголошення у Фейсбук;
    • кількість конверсій, здійснених відвідувачами, які перейшли на ваш сайт з реклами у Facebook;
    • середній час перебування на ресурсі та кількість сторінок, переглянутих користувачами, що здійснили конверсію після переходу з оголошення у Фейсбук.

    Якщо Google Analytics вам з якоїсь причини не підходить або ви хочете отримати більше даних щодо своєї РК, можемо порекомендувати додаткові сервіси наскрізної аналітики:

    • Bitly — сервіс скорочення URL, який допомагає відстежувати трафік, кліки та конверсії на вашому сайті, пов'язані з рекламними кампаніями у Facebook;
    • Adobe Analytics — платна платформа, що надає детальну аналітику для реклами у Facebook, а також інтегрується з іншими інструментами Adobe для мультимедійних і багатоканальних кампаній;
    • Mixpanel — сервіс, який допомагає відстежувати поведінку користувачів на вашому сайті й пов'язувати його з рекламними кампаніями у Facebook;
    • AppsFlyer — платформа для аналітики мобільних застосунків, що дозволяє моніторити РК у Фейсбуці та пов'язувати їх з установками й іншими діями користувачів.

    І це далеко не весь список інструментів і сервісів, за допомогою яких можна провести аудит рекламної кампанії у Facebook або рекламного кабінету. Для кожного з них ви без зусиль знайдете інструкції та мануали, як перевірити рекламу у Фейсбуці та як використовувати отриману інформацію.

     

    Підіб’ємо підсумки

    Отже, ми розповіли вам, які інструменти використовувати для відстеження ефективності вашої рекламної кампанії та на які показники варто звертати особливу увагу. Звичайно ж, в межах однієї статті неможливо в деталях описати все. Як не можна й скласти детальний план дій для проведення аудиту, адже кожен бізнес і кожна кампанія унікальні.

    Проте ми сподіваємося, що інформація про те, як перевірити рекламний кабінет Фейсбук, була для вас корисною й актуальною. Якщо ви використовуєте Facebook та інші платформи Meta як майданчики для просування, відстеження ефективності ваших кампаній є обов'язковим! Причому часто не варто обмежуватися тільки даними з рекламного кабінету Facebook, потрібно використовувати допоміжні аналітичні інструменти, про які ми згадали вище.

    Удачі й успіхів у просуванні!

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом