0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Магазин у Фейсбуці: корисний інструмент для продажу товарів

Поділіться
Зміст

    Як залучити ще більше покупців та підвищити продажі? Відповідей це питання дуже багато. Користуйтеся всіма доступними інструментами просування бізнесу та не забудьте додати магазин до Facebook. Ця соціальна мережа найпопулярніша в Україні. Отже, з її допомогою ви зможете отримати ще більше клієнтів.

    що таке магазин у facebook

    Що таке магазин у Facebook?

    Це вкладка на бізнес-сторінці, де розміщено товари компанії. Функція безкоштовна. Ви додаєте позиції, а користувачі бачать асортимент і купують за допомогою месенджера або через сайт. Ось як виглядає такий магазин у мобільному додатку:

    кому підійде магазин у фейсбуці

    Кому підійде магазин у «Фейсбуку»

    Скористатися інструментом варто у таких ситуаціях:

    • у вас ще немає свого сайту для продажу. Розробка повноцінного інтернет-магазину не завжди доцільна (мало товару, обмежений бюджет тощо);
    • основна частка цільової аудиторії – користувачі Facebook;
    • потенційні покупці активно реагують на публікації: ставлять лайки, коментують, діляться постами тощо.

    Якщо хоч один пункт походить, сміливо налаштовуйте свій магазин.

    Тепер зворотний бік медалі. Марно відкривати магазин у «Фейсбуку», якщо:

    • продукт чи послуга потребує індивідуального розрахунку вартості;
    • цільова аудиторія зосереджена інших майданчиках;
    • вже є найефективніший інтернет-магазин. Безглуздо дублювати товари, оскільки це розвіє увагу потенційних споживачів. Краще запустити таргетовану рекламу в соціальній мережі та гнати трафік на ваш сайт.

    Сядьте і подумайте, чи вам потрібен свій інтернет-магазин у «Фейсбуку». Якщо відповідь позитивна, ознайомтеся з тонкощами її створення та налаштування та починайте. А якщо ні, то пошукайте інші варіанти для залучення клієнтів: «Інстаграм», таргетована або контекстна реклама і т.д.

    Дізнатись, як магазин на Facebook допоможе просувати Ваш сайт

    Адреса сайту

    Переваги сервісу

    Відразу назвемо аргументи на користь того, щоб створити магазин у Facebook:

    • необов'язково мати свій інтернет-магазин на сторонньому ресурсі, тобто можна розпочати з нуля;
    • є розширена статистика та аналітика для відстеження дій користувачів, ефективності роботи майданчика в цілому;
    • база потенційних покупців велика, важливо лише знайти свою ЦА;
    • є можливість спілкуватися із клієнтами безпосередньо. Вийде підлаштовувати магазин, асортимент під їх переваги;
    • ефективність роботи сервісу висока – магазин у «Фейсбуку» поки що новинку для користувачів, тому їм цікаво купувати через нього;
    • конкуренція невелика, за рахунок чого вдасться міцно закріпитись у своїй ніші.

    переваги сервісу

    На жаль, повний перелік можливостей доступний поки що лише в США. Але в перспективі розробники з великою ймовірністю відкриють налаштування і для інших країн.

    Варто протестувати цей інструмент та подивитися, як він працюватиме. Для запуску вам не знадобляться вкладення.

    Як створити та налаштувати магазин у «Фейсбуку»

    Спочатку потрібно зареєструвати бізнес-сторінку. Тут ви знайдете розділ «Магазин», куди потрібно клікнути та виконати послідовні кроки з налаштування (читайте нижче).

    як створити та налаштувати магазин у фейсбуці

    Як бути, якщо вкладка «Магазин» відсутня

    Для додавання такого розділу на вже зареєстрованій сторінці знайдіть налаштування та перейдіть до «Шаблони та вкладки». Є два способи створення магазину:

    1. Переключити шаблон зі стандартного на покупки, де вкладка з магазином з'явиться автоматично. Врахуйте, що блоки трохи змінять своє розташування.
    2. У пункті «Шаблони та вкладки» перейти вниз і клацнути «Додати вкладку». Тепер ви можете поповнити сторінку розділами, що відсутні.

    як бути, якщо вкладка магазин відсутня

    Після додавання магазину потрібне попереднє налаштування. Увійдіть знову на сторінку і в блоці під аватаркою натисніть на «Магазин». Тепер необхідно прийняти «Умови та правила» для продавців. Вивчіть їх уважно, щоб не було бана за порушення.

    налаштування магазину у фейсбук

    Тепер потрібно визначити, куди будуть посилатися основні кнопки сервісу. Відвідувачі на кліку можуть переходити або в месенджер, або в інтернет-магазин для замовлення. При виборі першого варіанта додати посилання на товарні картки не вийде.

    На замітку. Деякі власники магазинів перенаправляють покупців не на свій сайт, а на майданчик оголошень. Якщо у вас теж немає свого інтернет-магазину, ви розміщуєте товари на подібних сервісах, тоді спробуйте додати посилання та подивіться, чи пропустить її модерація.

    Як змінити валюту?

    При попередньому налаштуванні потрібно вказати валюту. Список відображається в алфавітному порядку за найменуванням країн.

    Зверніть увагу: змінити валюту після налаштування магазину не вдасться! Відразу введіть все правильно, інакше доведеться видаляти розділ та починати заново.

    Як зробити інтернет-магазин доступним для користувачів?

    Для зручного управління продажами через «Фейсбук» багато хто залучає помічників. Потрібно відкрити їм доступ. У налаштуваннях задаються ролі на сторінці: адміністратор, редактор, модератор, рекламодавець, аналітик. Вам потрібно буде лише надіслати запрошення відповідно до призначень користувачів.

    як зробити інтернет-магазин доступним для користувачів

    Як видалити інтернет-магазин у Facebook?

    Пункт знаходиться в розділі настройок унизу. Перейдіть туди та натисніть «Видалити магазин». Спочатку з'явиться уточнення, чи погоджуєтесь ви з прийнятою дією. Якщо так, магазин видаляється, завантажені товари зникають.

    як видалити інтернет-магазин у facebook

    Додавання товарів

    Після створення магазину Facebook запропонує розмістити першу позицію. Натисніть «Додати продукт» та заповніть форму. Необхідно вписати назву, додати опис продукту, вказати ціну, прикріпити фотографію або відео. Обов'язково зважайте на вимоги до файлів, щоб гарантовано пройти модерацію.

    Товари, які відповідають умовам майданчика, з'являються у магазині протягом доби. Перевірка окремих запитів може тривати.

    Як додати посилання на товар?

    Ця опція доступна лише тоді, коли ви спочатку вибрали спосіб покупки «Оформлення замовлення на іншому сайті». В іншому випадку заявки надходитиму через соціальну мережу.

    Для додавання урла скопіюйте його з рядка браузера вашого інтернет-магазину (або сайту оголошень, якщо ведете трафік туди) та вставте у вказане поле.

    Як вилучити товарну позицію?

    Вам потрібно перейти у вікно редагування картки продукту, перейти вниз і знайти кнопку «Видалити товар».

    Додавання каталогу товарів у Facebook

    Для завантаження кількох десятків позицій можна скористатися попереднім способом. Якщо вам потрібно залити сотні товарів, краще це зробити через каталоги.

    Каталог у Facebook є сховищем даних про продукцію компанії. Його може створювати користувач із Business Manager, а керування доступне через спеціальний сервіс Catalog Manager. Каталог з'являється автоматично при додаванні розділу магазину та видаляється разом із ним. Важливо, що використовувати інформацію зі сховища ви можете не тільки на поточній сторінці, а й в Інстаграмі, при роботі з динамічною рекламою і т.д.

    Порада. Додайте ваш асортимент до одного каталогу, а не до декількох.

    додавання каталогу товарів у facebook

    Як додати товар: Поетапна інструкція

    1. Перейдіть в менеджер колекцій та клацніть «Створити каталог». Сайт запропонує зазначити категорію, від якої залежить відображення асортименту.
    2. У налаштуванні каталогу виберіть спосіб завантаження товарів: через форму, фід даних або піксель «Фейсбук» за допомогою платформи електронної комерції.
    3. Якщо віддати перевагу першому варіанту, введіть відомості про товари вручну, через канали даних або приєднання пікселя.
    4. Якщо ви хочете додавати позиції за допомогою платформи електронної комерції, виберіть одну із запропонованих систем.

    Додайте актуальну інформацію про кількість кожного товару у каталозі. Якщо в залишках виявиться 0, колекція буде відображатися в магазині зі статусом «Немає», навіть якщо це не так.

    Як видалити колекцію товарів?

    Перейдіть до «Інструменти для публікації», потім знайдіть розділи «Магазин» та «Збірки». Знайдіть колекцію, яку хочете видалити. Поставте прапорець біля неї, клацніть на «Дії» та «Видалити колекції». Тепер залишилося натиснути "Видалити добірку", і все готове.

    Вимоги до товарів

    Розробники соціальної мережі сформували конкретний перелік категорій товарів, які не можна рекламувати в оголошеннях або продавати через магазин. Це зброя, наркотики, іграшки 18+ та інша продукція. Ознайомитись з повним списком ви можете у розділі з правилами торгівлі на Facebook.

    Ще врахуйте, що деякі суперечливі категорії також не можна просувати:

    • оголошення з дискримінацією. Не можна висловлювати переваги або ворожість за статтю, віком, національністю і т. д.;
    • порівняння формату «до та після». Особливо це актуально для фітнес-центрів, косметологічних кабінетів, салонів краси;
    • репліки товарів у вигляді оригіналів. Обов'язково слід зазначати, що це копія;
    • товари з еротичним підтекстом Мається на увазі не продукція 18+ сама по собі, а рекламування із сексуальною об'єктивацією.

    Якщо ви плануєте продавати дозволені товари, можете легко користуватися сервісом магазину.

    Опис та картинки

    До опису товарів у магазині також висунуто деякі вимоги. Воно не повинно:

    • бути недостовірним;
    • містити номери телефонів;
    • включати теги;
    • мати помилки.

    Намагайтеся писати доступною та простою мовою. Не перевантажуйте опис заплутаними пропозиціями з купою ком. Лаконічність сприймається покупцями краще.

    опис та картинки

    При виборі зображень також дотримуйтесь переліку вимог: розміри 1024х1024, біле тло, відсутність водяних знаків, логотипів та інших сторонніх символів. Це не критичне обмеження, але з модерацією можуть виникнути проблеми.

    Висновок

    Facebook цілком підходить як додатковий майданчик для електронної комерції. Створити магазин може кожен юзер соцмережі. Виконуйте перераховані кроки, вивчіть правила користування сервісом і продавайте продукцію своїм покупцям.

    FAQ

    Що таке магазин у Фейсбуці?

    Це функція бізнес-сторінки, яка дозволяє додавати товари та послуги до окремого розділу. Доступні вибір оформлення обкладинки та створення повноцінного каталогу, інтеграція до інших систем.

    Як створити магазин у Facebook?

    Розділ присутній на бізнес-сторінці. Необхідно натиснути на вкладку «Магазин» і виконати послідовні кроки з налаштування. У формі для заповнення є підказки, що спрощує процес.

    Які продукти неможливо продавати на сторінці магазину у Фейсбуці?

    Заборонено торгівлю товарами, що суперечать політиці соціальної мережі: зброя, наркотики, продукція 18+ тощо.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом