0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Facebook ретаргетинг: гайд з налаштування

Поділіться
Зміст

    Фейсбук приносить величезну користь для бізнесу і про це знають практично всі. Звідси можна вести людей на свій сайт, продавати товари прямо у внутрішньому магазині, збирати дані про цільову аудиторію, аналізувати конкурентів — можливостей багато. Але часто рекламодавці забувають зазирнути за лаштунки і побачити більше. Наприклад, ретаргетинг Facebook. Просунутим СММщикам цей механізм давно знайомий, проте новачки використовують його не завжди. І дарма, адже ретаргетинг може привести нових покупців і навіть повернути старих, тим самим збільшивши обсяги продажів!

    На цьому завершимо з процесом залучення та перейдемо до більш практичної частини статті. Дізнаємося, як налаштувати ретаргетинг у «Фейсбуку», що це конкретно таке і навіщо воно необхідне.

    Що таке ретаргетинг у Фейсбуці?

    В інтернеті зустрічається ще альтернативна назва " ремаркетинг ". Конкретно в соціальній мережі «Фейсбук» ретаргетинг є демонстрацією реклами людям, які раніше вже натикалися на ваше оголошення або ж зробили конкретну дію: просто перейшли на сайт, подивилися відеоролик і т. д. Від звичайних клієнтів вони відрізняються тим, що не зробили основне - Купівлю. Причини відмови бувають різними, і не завжди їх однозначно виправить лише ретаргетинг у Facebook. Припустимо, річ у недоробленому функціоналі сайту.

    Як би там не було, дуже часто причина полягає у самому покупці. Наприклад, він прийшов на сайт, почав гортати каталог, потім відволікся та забув купити. Можна йому "нагадати" про себе за допомогою ретаргетингу. Налаштовуємо, «наздоганяємо» і сподіваємося, що цього разу покупку буде завершено.

    Читайте також

    Просування у Facebook для бізнесу

    Для чого потрібен ретаргетинг у «Фейсбуку»

    Завдання механізму - збільшити повторні та крос-продажі. Зрозуміти принцип роботи ретаргетингу трохи допоможе ця схема:

    Для чого потрібен ретаргетинг у Фейсбук

    Потрібно розуміти, на кого та коли налаштовувати ретаргетингову кампанію. Збирати всіх разом безглуздо, адже різні люди можуть мати свої цілі, наміри та мотивації. Краще створювати окремі РК за групами користувачів, що належать до певної ланки вирви продажів. Так вдасться позначити реакцію людей і дати їм релевантну пропозицію.

    Особливості ретаргетингу Facebook

    Ремаркетинг дозволяє демонструвати рекламу тим, хто вже відвідував сайт. Це відомо. Але всіх цих користувачів можна розділяти по тому, які розділи вони дивилися, які дії робили. Таким чином, можна налаштувати націлення на:

    • людей, які відвідували сторінку магазину у Фейсбуці та взаємодіють з нею;
    • відвідувачів, що підписалися на розсилку;
    • клієнтів вашого офлайн-магазину;
    • тих, хто брав участь у ваших заходах.

    Ретаргетинг налаштовується не лише на веб-сайт, а й на певні розділи. У цьому є його основна особливість.

    Як налаштувати ретаргетинг у Facebook

    Тепер покроково розглянемо процес з повернення потенційних покупців на ваш сайт. Налаштування ретаргетингу у «Фейсбуку» виконуватиметься такими етапами.

    Створення та встановлення пікселя Facebook

    Щоб демонструвати людям рекламу повторно, потрібно з'ясувати, хто взагалі приходив на ваш веб-ресурс або бачив відеоролик. Для цього встановлюємо піксель на всі сторінки сайту.

    Входимо в Facebook ADS, клацаємо на налаштування (вгорі зліва три рисочки), вибираємо розділ «Пікселі»:

    Створення та встановлення пікселя Facebook

    Тепер тиснемо на «Налаштування» та копіюємо код:

    Тиснемо на Налаштування та копіюємо код

    Залишиться вставити його в тег Head на веб-ресурсі.

    Коли піксель ретаргетингу Facebook буде на місці, почнеться збирання аудиторій людей, які контактували з вашим сайтом або рекламою. Після закінчення часу ви матимете достатньо інформації щодо користувачів, щоб зробити з них аудиторії для ретаргетингу.

    Налаштування відстеження конверсій

    Після успішного встановлення Pixel Facebook потрібно розібратися з тим, як ви відстежуватимете конверсії. У «Фейсбуку» є два варіанти:

    1). За допомогою подій.

    Це такий код, який повідомляє про здійснення дії відвідувачем. Для збору відомостей вам необхідно вказати конкретну подію.

    Налаштування відстеження конверсій

    Налаштувати стандартні події можна до та після створення пікселя. У другій ситуації налаштування виконуватиметься на сайті.

    Налаштувати стандартні події

    2). За допомогою спеціального налаштування конверсій.

    Спосіб є актуальним для тих, кому потрібно проаналізувати входи на конкретну сторінку.

    За допомогою спеціального налаштування конверсій

    Створення аудиторій

    Піксель налаштували, тож можна приступати до роботи з ЦА. Алгоритм наступний:

    1. У Facebook ADS перейдіть до «Аудиторії».

    Створення аудиторій у Фейсбук

    2. Натисніть кнопку «Створити індивідуалізовану аудиторію».

    Створити індивідуалізовану аудиторію

    Виберіть оптимальний варіант із тих, які вам запропонували:

    • трафік сайту;
    • дії офлайн;
    • дії у додатках;
    • залученість;
    • захід;
    • файл із даними про клієнтів.

    Розглянемо з прикладу останнього. Якщо у вас є дані клієнтам (готова база), цей варіант підійде. Для створення аудиторії будуть використовуватись телефонні номери, імейли користувачів. Виберіть цей розділ, перейдіть до «Додати клієнтів з вашого файлу та вставити скопійовані дані»:

    Додати клієнтів з вашого файлу та вставити скопійовані дані

    Базу потрібно вивантажити у файлі запропонованого формату. Клікайте «Далі»:

    Базу необхідно вивантажити у файлі запропонованого формату

    Якщо все буде зроблено правильно, натисніть «Завантажити та створити». Система автоматично почне пошук людей з такими відомостями на основі соціальної мережі.

    Щоб дізнатися більше про інші варіанти, пойдіть за налаштуваннями і все вивчіть.

    Навіщо потрібні аудиторії ретаргетингу?

    Для того, щоб показувати рекламу вже зацікавленим людям, а не всім поспіль. Якщо користувач раніше взаємодіяв із вашим сайтом або сторінкою у соціальній мережі, він уже подолав етап залучення. Тобто буде трохи простіше перенаправити його на тепліші рівні вирви продажів і отримати покупку. Аудиторії допомагають формувати групи таких людей, які приносять заповітні конверсії.

    Створення рекламної кампанії

    Все в тому ж Facebook ADS перейдіть у вкладку «Оголошення» та клацніть «Створити».

    Створення рекламної кампанії у Facebook ADS

    Спочатку виберіть мету вашої РК. Для ретаргетингу зазвичай встановлюють "Трафік". Тепер починайте інші налаштування: вибір валюти, місце перенаправлення відвідувача та інше.

    Спочатку виберіть мету вашої РК

    Подальші кроки будуть такими:

    1. Вказує параметри націлення . Тут можна задати вік, стать та інше. Зверніть увагу на те, що для кампанії з ретаргетинг дуже небажано налаштовувати докладний націлювання. Ви ризикуєте відсікти значну частину аудиторії.
    2. Вибір місця розміщення та пристроїв . У "Фейсбуку" є варіант "Автоматичні плейсменти". При виборі система сама вибирає місце для показу реклами, щоб досягти максимальної ефективності. Якщо ви бажаєте вибрати плейсменти самостійно, переходьте в розділ з редагуванням. Коли ви вибираєте пристрій для показу реклами, намагайтеся включати покази і для ПК, і для смартфонів.
    3. Рекламний бюджет та графік показів . У кабінеті «Фейсбуку» ви можете налаштувати денний бюджет, який витрачатиметься за день. Існує також вибір оплати на весь термін дії. Ви просто задаєте конкретні часові рамки, коли потрібно показувати оголошення, а також максимальний бюджет, який можна витратити в цей період. Система сама розподілить суму, щоб її вистачило для ефективної рекламної кампанії.
    4. Оптимізація витрат на рекламу . Ця опція дозволяє грамотно розподілити бюджет з урахуванням завдань, яких вам потрібно досягти. У соціальній мережі доступні різні варіанти оптимізації. Вони залежить від раніше заданої при налаштуванні мети. Наприклад, для мети «Трафік» це кліки за посиланням, перегляди сторінок, покази та інше. Якщо у вас є широка цільова аудиторія, вибирайте кліки та перегляди цільових сторінок.

    На фінальному етапі налаштування потрібно буде визначити стратегію призначення ставок. Якщо у вас обмежені витрати на рекламну кампанію, встановіть галочку у вікні «Встановіть граничну ставку» та вкажіть конкретну суму. Намагайтеся не вписувати занадто низьку ставку, інакше ви можете залишитись без показів оголошень.

    Останні установки включають вибір способу оплати, графік показу рекламних оголошень, тип доставки. Коли все завершено, клацніть "Продовжити". Тепер можете вказати необхідний формат реклами та приступати до створення креативу.

    Висновки

    Можливості ретаргетингу в Facebook дозволяють повернути покупців і тих, кому не вистачило трохи зусиль для здійснення замовлення. Це насправді зручний інструмент. Але варто розуміти, що ви маєте справу із рекламним бюджетом. Припустилися помилок — втратили гроші. Налаштовувати ретаргетинг, як і запускати звичайну рекламу у Фейсбуці , потрібно уважно, перевіряючи кожен пункт. В ідеалі таке завдання варто доручити фахівцям. Вони знають, як досягти максимальної ефективності від ретаргетингу та залучити на ваш сайт якнайбільше зацікавлених покупців.

    Інтернет-маркетинг
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування, синергія яких розробляються. Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом