
SMM-менеджер: хто це та які у нього обов'язки
SMM-менеджер (Social Media Manager) - це фахівець, який займається просуванням бізнесу, компанії,…
Докладніше

Статистика в Інстаграм - докладно про корисний інструмент
Просування в Інстаграм - складна послідовна робота. Причому необхідно постійно…
Докладніше

Ефективні канали продажів
Канал продажів — це шлях, через який клієнти потрапляють у компанію, щоб замовити…
Докладніше

Як додати компанію до Google Maps?
Google Maps – ще один спосіб відвоювати порцію трафіку у конкурентів. Сьогодні ви…
Докладніше

Зовнішні посилання
Зовнішні посилання необхідні просування. Але використовувати їх потрібно грамотно,…
Докладніше

Що таке сезонність попиту та як вона впливає на просування сайту
Сезонність попиту – нормальна частина практично будь-якого бізнесу. Продаж певних…
Докладніше