Поділіться
Зміст

    Проєкт із запуску та ведення контекстної реклами для інтернет-магазину з продажу зоотоварів «Зообум» показав результативність. Кількість заявок у кошику зросла на 93,3%, при цьому ціна однієї заявки знизилася на 41,9%. Показник повернення інвестицій сягнув 1 526%.

     

    • Тематика: продаж зоотоварів, іграшки та корми для тварин
    • Регіон: Україна
    • Статус: активний
    • Тривалість робіт: понад 3 місяці

    Компанія та мета проєкту

    Інтернет-магазин «Зообум» спеціалізується на продажу товарів для домашніх тварин: собак, кішок, птахів, гризунів. Для любителів акваріумістики на сайті є окремий розділ. Весь асортимент продукції систематизовано за розділами залежно від виду улюбленця.

    У каталозі покупці можуть знайти:

    • корми для тварин різних порід і вікових груп від брендів Josera, Royal Canin, Farmina, Acana, Brit, Canina, Trixie, «Природа» й інших;
    • іграшки, аксесуари й амуніцію для своїх домашніх улюбленців;
    • ветеринарні препарати, вітаміни, харчові добавки;
    • засоби догляду та гігієни;
    • одяг для тварин.

     

    Завдяки зручній структурі розділів, функції пошуку та системі фільтрів користувачі легко орієнтуються на сайті та можуть замовити товари для своїх улюбленців із доставкою по всій Україні.

    Компанія «Зообум» має три фізичні магазини в Одесі, розташовані в різних районах міста. Тут клієнти можуть здійснити покупку й отримати професійні консультації щодо догляду за тваринами. Серед пропозицій компанії — повний комплекс грумінг-послуг. Досвідчені фахівці готові виконати стрижку, миття, розчісування й інші процедури для домашніх тварин.

    Мета проєкту: збільшення конверсійного трафіку на сайт і кількості продажів, а також зниження вартості залученого ліда.

    Наша стратегія

    У проєкті з запуску контекстної реклами для інтернет-магазину зоотоварів «Зообум» перед нашою командою поставили чіткі цілі щодо збільшення обороту через кошик. Особливість проєкту полягала в тому, що рекламні кампанії потрібно було налаштовувати з нуля. Це вимагало від нас ретельності в опрацюванні стратегії, побудові ефективної структури акаунту та системності загалом.

     

    Ми запланували виконати роботи за такими напрямами:

    • налаштування систем аналітики та відстеження конверсій;
    • формування структури кампаній із акцентом на пріоритетні категорії;
    • запуск торгових кампаній і Performance Max;
    • регулярний моніторинг ефективності кампаній.

    Такий комплексний підхід дозволив нам створити медіаплан, спрямований на зростання продажу та збільшення загальної ефективності вкладень.

    Хід робіт

    Робота з налаштування кампаній Google Shopping

    Одними з пріоритетних напрямків були обрані запуск та оптимізація шопінг-кампаній. Для цього фахівці підготували ТЗ зі створення фіда даних, приділивши особливу увагу правильній структурі та відповідності вимогам Google Merchant Center. У фіді товари були згруповані за категоріями: корми, наповнювачі, іграшки й інші. Далі фахівці налаштували та запустили кампанії з акцентом на найпопулярніші позиції.

    Вибір стратегії з орієнтацією на цільову рентабельність інвестицій

    Щоб ефективно розподіляти бюджет і домагатися потрібної віддачі, було обрано стратегію автоматичного призначення ставок на основі цільової рентабельності інвестицій у рекламу. Для цього ми разом із клієнтом розрахували оптимальне співвідношення між витратами та прибутком, а також встановили цільові показники ROAS. При розрахунку використовувалися внутрішні дані клієнта та прогнози на основі сегментів.

    У рамках цієї стратегії ми активно використовували кампанію Performance Max. Окрему увагу приділили просуванню найбільш популярних категорій — кормів та іграшок, — оскільки вони генерують найбільший обсяг трафіку та продажу. Фахівці підготували банери, заголовки й описи, наголосивши на цінності пропозиції.

    Додаткові роботи у рамках проєкту

    Для трекінгу результативності та факту продажу ми розробили зручну та наочну систему звітності. Таблиця була синхронізована з даними рекламних кабінетів. У звіт виводилася інформація про кількість заявок, середній чек, ROAS, прибутковість реклами й інші показники. Таблиця дозволяла порівнювати заплановані та фактичні значення, відстежувати щотижневу динаміку та швидко виявляти відхилення від плану.

    Для оцінки ефективності реклами та розуміння поведінки користувачів на сайті ми налаштували розширену аналітику: підключили Google Analytics 4 і модуль Enhanced Ecommerce. Це дозволило нам коректно налаштувати цілі та події, а також простежити, як людина виконує пошук і замовлення товарів на сайті.

     

    Коментар фахівця

    На даний момент ми вже отримали стабільні результати на стартовій структурі кампаній, тож переходимо до наступного рівня. Наразі нашим завданням є активний розвиток проєкту. Ми плануємо поступове збільшення рекламних бюджетів із акцентом на найрентабельніші категорії товарів. При цьому продовжуємо контролювати показники ефективності, щоби утримувати ROAS на потрібному рівні. Крім того, ми запускаємо просування сезонних товарів — насамперед це лінійки засобів від бліх, кліщів та інших паразитів, які є актуальними у весняно-літній період. З цією метою ми виділили окремі товарні групи у фіді та налаштовуємо для них індивідуальні кампанії. Паралельно оптимізуємо товарний фід, усуваємо дублі та неактуальні позиції, а також тестуємо нові структури груп оголошень.

    Крім того, ми проводимо точкове посилення реклами з геолокацій, де раніше були зафіксовані хороші результати. Основна мета — зміцнити топові позиції у регіонах, де є високий попит. Завдяки такому підходу ми плануємо збільшити обсяг продажу загалом.

    Head of PPC Владислав Захаревич

    Результати

    Поєднуючи правильну стратегію з покращеною аналітикою, наші фахівці досягли того, що за 3 місяці дохід клієнта виріс у 2,9 раза при збільшенні витрат лише на 12,3%. ROAS досяг показника 1 526%.

     Показник

    Зміни за 2 місяці (в %)

    Витрати

    +12,3%

    Дохід

    +188,3%

    Заявки (корзина)

    +93,3%

    Ціна заявки

    -41,9%

    Середній чек

    +49,4%

    ROAS

    +157,3%

    Результативність кампаній

    За порівняно короткий період (з січня по березень) кількість заявок у кошику зросла в 1,9 раза, а ціна за заявку знизилася на 41,9%, що говорить про оптимізацію кампаній і залучення якісного трафіку. При цьому люди почали купувати більше — середній чек збільшився на 49,4% і продовжує зростати.

    Рентабельність інвестицій

    Окупність реклами зросла з 593 до 1 526%.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.