0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс з просування фармацевтичного інтернет-магазину

21 травня 2020
2425
0
Поділіться
Зміст

    Наприкінці лютого 2020 року до нас за пошуковим просуванням звернувся клієнт, який працює у сфері фармацевтики. Його сайт – це інтернет-магазин мережі аптек, що працюють по всій Україні. Основна мета робіт – збільшити трафік із органічного пошуку, а також кількість замовлень.

    Ми розуміли, що SEO – головний клієнтський канал у медичній тематиці, оскільки більшість рекламних інструментів просто недоступні чи малоефективні. Тому прагнули забезпечити результат у мінімальні терміни.

    Стан сайту на момент старту

    Насамперед ми провели SEO-аудит ресурсу та порівняльний аналіз основних конкурентів з пошукової видачі.

    Сайт був відносно молодим у порівнянні з іншими ресурсами у цій сфері. Він був запущений у 2016 році, а практично всі конкурентні ресурси, що займають високі позиції, не пізніше 2010 року.

    Пошуковий трафік у ніші складав від 60% до 90% усіх відвідувачів. Приклад того, як розподіляється трафік за джерелами двох прямих конкурентів:

    стан сайту на момент старту

    Сайт відставав від прямих конкурентів та за кількістю доменів-донорів. Порівняння з конкурентами у сервісі Afrefs, де №1 – клієнтський ресурс:

    порівняння з конкурентами у сервісі afrefs

    При аналізі технічних факторів ми виявили кілька недоробок, які негативно позначалися на ранжируванні та досвіді користувача.

    1. Низька швидкість завантаження:

      низька швидкість завантаження

    2. Проблеми з адаптивністю під мобільні пристрої

    проблеми з адаптивністю під мобільні пристрої

    Крім того, були проблеми із внутрішньою перелінковкою – деякі посилання на сторінки категорій були битими. У текстовому контенті сторінок було по кілька заголовків першого рівня, а назви товарів містили зайві спецсимволи.

    Виконані роботи

    Оптимізацію сайту ми розпочали з базових SEO-доробок, які досить швидко можуть дати перший прогрес щодо позицій. Також подальше просування без них буде малоефективним.

    Для оптимізації метатегів сторінок товарів та статей ми запровадили шаблонну автогенерацію:

    виконані роботи - title, description

    У текстових описах на сторінках товарів були присутні множинні заголовки, а самі назви включали спецсимволи, які підтягувалися в заголовок H1 та метатеги:

    у текстових описах на сторінках товарів були присутні множинні заголовки

    Ми привели назви товарів до єдиного виду, позбулися зайвих спецсимволів та заголовків. Також усунули проблеми метатегів сторінок підкатегорій.

    Також ми актуалізували биті посилання на сторінки категорій, коректно налаштували канонічні посилання на сайті:

    актуалізували биті посилання на сторінки категорій

    Для пріоритетних сторінок категорій ми провели роботи щодо додаткового збору семантики. Виходячи з опрацьованих запитів, створили та розмістили текстові описи та метатеги.

    Враховуючи відставання від конкурентів за масою посилань, ми щомісяця проводимо роботи з крауд-маркетингу – розміщуємо пости та коментарі з посиланнями на тематичних майданчиках та форумах. Також публікуємо прес-релізи та інформаційний контент із посиланнями на трастових майданчиках у медичній тематиці. Приріст за місяць за кількістю зворотних посилань:

    посилання профіль - сторінки-донори

    Отриманий результат

    Оптимізація контенту та метатегів сторінок пріоритетних категорій дала наступний прогрес за позиціями запитів:

    отриманий результат

    Порівняльний аналіз показників трафіку, поведінкових факторів та показників конверсії згідно з даними Google Аналітики :

    поведінкові фактори та показники конверсії згідно з даними google аналітики

    Видимість сайту також вдалося підвищити. Динаміка трафіку за даними сервісу SerpStat:

    динаміка трафіку за даними сервісу serpstat

    Попередні результати відвідуваності за даними Google Аналітики:

      • Лютий 2020 року (старт робіт) – 458 812 сеансів із пошукових систем;
      • Квітень 2020 року – 532 851 сеанс з пошукових систем.

    Коефіцієнт транзакцій з трафіку з органічного пошуку:

      • Лютий 2020 – 0,59%;
      • Квітень 2020 - 0,86%.

    Кількість транзакцій із пошукового трафіку збільшилась на 68%:

      • Лютий 2020 – 2723 транзакцій;
      • Квітень 2020 - 4590 транзакцій.

    Що ми плануємо робити далі

    Роботи над проектом лише розпочалися. У наших планах на майбутнє:

      • запровадження доробок з юзабіліті;
      • написання та розміщення якісних статей у тематиці сайту для залучення зацікавленої аудиторії з інформаційних запитів та підвищення кількості замовлень;
      • нарощування маси посилань, щоб показувати позитивну динаміку приросту зворотних посилань і скоротити відставання від конкурентів.
      • покращення позицій по сторінках, що просуваються, до ТОП-3.
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Вартість просування сайту у 2024 році
    Іванина Роман
    18 січня 2024
    Чи працює сьогодні масфолловінг у Instagram?
    Тихонюк Надія
    24 листопада 2023
    Просування медичних послуг
    Тихонюк Надія
    15 листопада 2023
    Стратегія просування інтернет-магазину
    Тихонюк Надія
    18 жовтня 2023
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?