0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс SEO-просування інтернет-магазину Christina Cosmetics

Поділіться
Зміст

    Планомірна робота у висококонкурентній ніші продажу професійної косметики дозволила досягти відмінних результатів. Показники органічного трафіку зростали щомісяця на 110–120% та досягли цифри 129 564 переглядів за місяць.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: Christina Cosmetics

    Мета клієнта: збільшення трафіку з пошуку

    Тематика компанії: інтернет-магазин з продажу ізраїльської косметики

    Послуга: SEO-просування

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: досягли щомісячних показників переходів з пошуку понад 75 тис. користувачів, загальна кількість кліків за півроку — 324 тис., середній CTR — 6,4%

    Ізраїльський косметичний бренд Christina, продукція якого представлена ​​в інтернет-магазині Christina Cosmetics, має ідеальну репутацію у світі професійної косметології. Над розробкою засобів по догляду за шкірою та волоссям у цій компанії працюють найкращі вчені та косметологи. У виробництві використовуються новітні технології, що дозволяє створювати такі продукти, яким немає аналогів. Ще однією відмінністю є використання натуральних природних інгредієнтів.

    Команда інтернет-магазину Christina Cosmetics пропонує своїм клієнтам:

    • просте оформлення замовлень через сайт;
    • швидку доставку до будь-якої точки України;
    • безкоштовні онлайн-консультації з професійними косметологами.

    CHRISTINA дарує жінкам різного віку з різними естетичними недоліками красу та вирішення більшості проблем догляду за шкірою. Ефективність коштів цього бренду підтверджує почесна нагорода — національна премія «Вибір Країни 2021», яку одержують один раз на рік найкращі компанії та товари України.

    З метою покращення видимості сайту в інтернеті та підвищення впізнаваності бренду компанія звернулася до нас.

     

    Основна проблема клієнта

    Наша команда має на меті перетворити інтернет-маркетинг з хаотичних дій на чітку впорядковану систему. Попередній аналіз ніші нашого нового клієнта показав, що за останні півроку до звернення до нашої компанії кількість візитів на сайт мала тенденцію до зниження. Також були виявлені інші проблеми:

    • низька видимість вебресурсу у пошуку;
    • численні технічні проблеми;
    • відсутність індексації багатьох посадкових сторінок;
    • неякісний профіль сайту.

    Основним завданням у проєкті з SEO-просування інтернет-магазину Christina Cosmetics було покращення видимості у пошуку та збільшення органічного трафіку.

    Наша стратегія

    Вивчення тематичної ніші

    Робота у ніші з продажу косметичної продукції вимагала від нашої команди особливого експертного підходу, оскільки конкуренція у тематиці була досить високою. Продукція, яку пропонував клієнт споживачам, вигідно відрізнялася від інших. Але водночас сайт, на якому здійснювалися продажі, вимагав суттєвих доробок. Наша команда мала завдання визначити пріоритетні категорії для просування, врахувати сезонність попиту на деякі групи товарів, проаналізувати комерційну складову проєкту та перевірити сайт на наявність санкцій з боку пошукових систем. Все це дозволяло перейти до розробки чіткої покрокової стратегії просування та визначення точних KPI.

    Формування стратегії просування вебресурсу

    Цей етап був не менш важливим, оскільки робота команди SEO-фахівців лише тоді принесе результат, коли виконуватиметься за чітким планом. Зокрема, від нас потрібно було розробити технічні завдання щодо усунення недоробок на сайті, сформувати та впровадити ефективну контент-стратегію та стратегію зовнішньої оптимізації вебресурсу.

    Внутрішня оптимізація сайту

    Однією з головних складових просування сайту є його внутрішня оптимізація. Цьому ми приділяємо чимало уваги. Нашій команді важливо було досягти того, щоб сайт працював чітко, з високою швидкістю завантаження мобільної та десктопної версій. Для підвищення показників ранжування нам необхідно було пропрацювати мікророзмітку, налаштувати автогенеровану XML-карту сайту, усунути дублі та виправити інші технічні недоліки. Також важливо проаналізувати показники використання проєкту і наповнити ресурс новим контентом.

    Зовнішня оптимізація вебресурсу

    Для досягнення успіху в цьому напрямку ми закуповуємо якісні посилання на авторитетних ресурсах-донорах та пишемо трастові тексти не тільки для пошукових роботів, але й для користувачів. Такий підхід забезпечує планомірне нарощування посилальної маси і підвищення позицій сайту в пошуку.

     

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    На початку роботи над просуванням сайту інтернет-магазину Christina Cosmetics було виявлено такі проблеми:

    • відсутність індексації великої кількості посадкових сторінок;
    • переважання трафіку за брендовими запитами, а не за цільовими, що не дозволяло зайняти провідні позиції у ніші професійної косметики;
    • низька швидкість завантаження мобільної версії сайту;
    • велика кількість зовнішніх nofollow посилань, які не впливають на ранжування;
    • відсутність ключових запитів у ТОП-3 видачі Google.

    Ці та інші проблеми ми мали усунути в процесі нашої роботи.

    Наше рішення

    Крок 1. Виконали технічну оптимізацію проєкту

    На цьому етапі технічні фахівці оптимізували метатеги на сторінках (за пріоритетами) та опрацювали спільні шаблони. Також було створено автогенеровану XML-карту сайту, що давало можливість при додаванні нових сторінок відразу ж включати їх до загального списку.

    Було проведено інші технічні роботи, підключено аналітичні сервіси, налаштовано Google Search Console.

    Крок 2. Впровадили план з додавання контенту на сайт

    Для того, щоб сайт нашого клієнта зайняв високі позиції у пошуку за високочастотними запитами, ми ретельно пропрацювали семантичне ядро, виконали його кластеризацію та розподілили сторінки за пріоритетами.

    Концепція проєкту, над яким ми працювали, передбачала активну роботу над інформаційним блогом, де розміщувалися корисні статті щодо догляду за шкірою та пропонувалися варіанти вирішення різних косметичних проблем. Ми стежили за якістю підготовки таких публікацій, а також додали до статей блогу блок релевантних товарів бренду Christina, які могли б допомогти вирішити ту чи іншу косметичну проблему.

    Окремо приділили увагу перевірці юзабіліті сайту та усуненню недоліків.

    Крок 3. Зайнялися зовнішньою оптимізацією вебресурсу

    Нашими завданнями у цьому напрямі були:

    • пошук та купівля якісних вічних посилань (press-releases);
    • пошук майданчиків, написання та розміщення коментарів (crowd-marketing).

    Сайти-донори вибиралися з урахуванням трафіку, тематики, стану посилального профілю.

    Результати свідчать про правильність обраної стратегії.

    Коментар нашого експерта

    Особливістю цього проєкту було те, що ми запропонували нашому клієнту працювати за чіткими KPI. Ми були готові отримувати оплату за проведення SEO-робіт лише при збільшенні показників органічного трафіку та зростанні конверсії. Клієнт погодився на такий формат співробітництва. Як наслідок, результат внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту був хорошим. У виграші були обидві сторони договору. Скрупульозне впровадження стратегії розкручування сайту показало, що успіх у SEO можливий лише за умови дотримання чіткості в роботі та відсутності хаосу.

    Антон Синявський, Head of Performance Marketing

    Результати проєкту

    Робота над проєктом тривала три роки. За цей час нам вдалося досягти відмінних результатів у підвищенні видимості сайту у висококонкурентній ніші з продажу професійної косметики.

    Помітно зросли показники числа кліків та загальна кількість показів. На графіку подано дані за півроку роботи над проєктом:

     

    Ми спостерігали щомісячний приріст трафіку приблизно на 110–120%.

     

    Наприклад, лише за перші п'ять місяців 2021 року кількість переглядів зросла у 4,5 раза, а кількість відвідувачів — у 2,5 раза.

    З такою ж регулярністю зростала кількість запитів до ТОП-10 та ТОП-30. Наприклад, станом на травень 2021 року серед всіх пошукових запитів, з якими ми працювали, у ТОП-10 були 75%, а у ТОП-30 — 90%.

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Після успішного 3-річного SEO-просування у нас була пауза. На сьогодні компанія прийняла рішення розробити новий сучасний сайт, на якому буде представлено українську версію. Зі свого боку, ми супроводжуємо процес розробки та запуску нового проєкту, плануємо грамотний «переїзд», відновлення позицій та подальше просування вебресурсу з метою виведення у ТОП пошукової видачі.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом