
Автоворонка продажів: цілі, можливості інструменту та наочні приклади
Автоворонка - покроковий сценарій, який проходить користувач від першого відвідування…
Докладніше

Як залучити клієнтів безкоштовними пропозиціями
Сьогодні ми не тільки розповімо, як залучити клієнтів і правильно використати цей…
Докладніше

Кейс просування для армійського інтернет-магазину Pancer: Зростання трафіку та конверсійності
Насправді нашим спеціалістам часто доводиться вирішувати нестандартні завдання.…
Докладніше

Покрокове налаштування цілей у Google Analytics на прикладі інтернет-магазину
Сьогодні ми розповімо, що таке цілі в «Гугл Аналітікс» і як легко та правильно їх…
Докладніше

Можливості та налаштування Google Tag Manager
Ви дізнаєтеся, що таке Google Tag Manager і навіщо Google Tag Manager потрібен сучасному власнику сайту,…
Докладніше

Крос-маркетинг для інтернет-магазинів
Крос маркетинг - це принцип просування кількох товарів чи послуг від різних компаній у…
Докладніше