Поділіться
Зміст

    У вас є скромний бюджет, який не потягне розробку повноцінного сайту? Вихід є – замовте сайт-візитку. Він менший за свого великого побратима – від 3 до 15 сторінок – але по-своєму ефективний для просування вашого бізнесу.

    Багато хто думає, що просувати можна і потрібний лише великий проект на відповідному сайті. Але це велика помилка. Залучити нових клієнтів можна за допомогою просування сайту-візитівки.

    типи сайтів-візиток

    Типи сайтів-візиток

    Їх два і залежать від того, які функції ви покладаєте на ресурс. Існує:

    • класичний тип;
    • тип, що продає (міні-сайт).

    Перший тип, можна сказати, виконує функцію ознайомлення. Чоловік заходитиме на цей ресурс і отримує перше враження від компанії. На такому сайті-візитці є інформація про компанію, чим вона займається, про людину, якщо це ресурс фізичної особи. також вказані контакти та перелік послуг. Передбачається, що решту інформації клієнт зможе дізнатися вже поза Інтернет-простором.

    А вісь міні-сайт містить не лише всю перелічену вище інформацію. Але й вартість послуг, форми для замовлення, тематичні тексти, відповідні фото та відеоматеріали. І розрахований на те, щоб людина зробила замовлення прямо біля віртуального простору.

    розкрутка сайту-візитки

    Розкрутка сайту-візитки

    Багато хто думає, що якщо візитівка мала, то і не варто займатися SEO просуванням. А даремно. Адже подібний сайт може потрапити до ТОП пошукових систем за допомогою вузьких ключових запитів.

    Отже, етапи просування сайту-візитки:

    1. Правильне доменне ім'я. Наприклад, ви власник туристичного сайту та хочете активізувати роботу за конкретним напрямом. наприклад, за послугою вікенд у Парижі. Зробіть односторінник, у якого в домені буде прописано ключові слова. Ключові слова допоможуть ресурсу опинитися на вершині пошукової видачі.
    2. Правильні метатеги для посадкової сторінки. Пошукові роботи найбільше звертають увагу саме на них. Оптимізація прискориться, якщо метатеги починаються з найголовнішого ключового слова.
    3. Грамотне опис. Призначається для короткого опису сторінки. Експерти радять робити його не довшим за 200 символів. Тому що саме стільки виводиться у пошуках. Декілька пропозицій повинні буквально підштовхувати відвідувача до необхідної вам дії.
    4. Правильне заголовок. Він не повинен повторювати title, який вигадували для посадкової сторінки. Розташувати його краще у верхній частині сторінки. Там він буде помітнішим і для відвідувачів, і буде найкращим для індексації.
    Читайте також

    Етапи SEO просування сайту

    підбір контенту

    Підбір контенту

    Хочете оптимізувати контент, наповнити сайт хорошими текстами? Вони читабельно вживіть основні ключові слова і правильно проставте заголовки. Ви, звичайно, можете спробувати це зробити самостійно. але краще довірити таку відповідальну справу професіоналам. Контент має бути унікальним та цікавим. Розведіть текст тематичними фотографіями чи відеопрезентаціями.

    Якісні матеріали не лише приведуть до вас відвідувачів, а й дозволять їм затриматись на вашому сайті-візитці.

    Але цього недостатньо. Активно використовуйте для просування сайту-візитки соціальні мережі . Зареєструйте там кілька сторінок і регулярно розповідайте людям про свій бізнес, його новинки та унікальність.

    Також забезпечте свій ресурс блоком лайків і тоді ваш сайт зможуть розшарувати соціальними мережами.

    Провести аналіз сайту-візитки

    Адреса сайту

    Вже точно не зайвим буде запустити рекламні кампанії Google. Але пам'ятайте, якщо її налаштовує не фахівець, то замість гарного результату ви можете залишитись на колишньому місці. Тож інвестуйте у розвиток власного проекту!

    Зовнішня оптимізація сайту-візитки

    Грамотно виконана зовнішня оптимізація (нарощування маси посилань) дозволить вам конкурувати навіть із більш масштабними ресурсами у видачі. Для цього застосовують такі методи:

    • Крауд-маркетинг . Це розміщення посилань у коментарях на форумах та відвідуваних блогах. Перевага таких беклінків у тому, що вони працюють як реклама, залучаючи додаткові переходи.
    • Прес-релізи . Суть цього методу у публікації корпоративних новин в інтернет-ЗМІ.
    • Огляд послуг . Розміщуючи огляди, ви можете отримати якісні беклінки з інформаційних ресурсів у вашій ніші.

    Зовнішня оптимізація дозволяє не лише підвищити позиції у пошуках, а й залучити більше зацікавлених відвідувачів на сайт-візитку.

    годину попадання у топ

    Час влучення в ТОП

    Оскільки сайти-візитки відносяться до невеликих проектів, результати роботи у SEO напрямку з'являються швидко. Буквально за перші три місяці ресурс може опинитися у ТОПі.

    Вартість просування

    Якщо ваш проект невеликий, то й ресурсів на його розкручування піде небагато. Описаний варіант SEO підійде вам, якщо ви хочете почати просування власного бізнесу або просто виділити якусь конкретну чи ексклюзивну послугу.

    Головне пам'ятайте, що успіх вашого проекту буде залежати від професіоналізму веб-майстрів, яким ви довірите своє просування сайту .

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Скільки коштує реклама в «Інстаграм»
    Іванина Роман
    21 жовтня 2022
    Просування сайтів у Німеччині
    Іванина Роман
    20 жовтня 2022
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту