Поділіться
Зміст

    У цій статті ми хочемо максимально докладно описати основні етапи просування сайту . Ми склали повний список усіх планів робіт з моменту отримання заявки від клієнта, де детально розповімо про кожен з етапів розкрутки інтернет-ресурсу, а саме:

    аналіз тематики сайту та конкурентів

    Аналіз тематики сайту та конкурентів

    Роботи над кожним проектом починаються зі збору та аналізу даних. Це необхідно, щоб визначити фактори зростання в ніші та виділити ключові напрямки розвитку інтернет-ресурсу.

    Цей етап просування завжди варто починати з конкурентного аналізу: визначити головні конкурентні ресурси, з'ясувати їхню стратегію просування та сформувати власну.

    Спочатку складається перелік основних конкурентів. Після цього аналізують такі показники:

    1. Трафік . Визначаються відвідуваність конкурентних ресурсів, основні джерела трафіку та ефективність кожного з них.
    2. Семантичне ядро . Ця інформація допоможе врахувати більше релевантних запитів під час розширення вашої семантики та структури.
    3. Структура . Перевіряється вручну. Дозволяє визначити, наскільки зручна та опрацьована структура конкурентів, порівняти з власною.
    4. Контент . Аналіз вмісту сайтів із ТОП-3 видачі за запитами дозволяє визначити оптимальні параметри для наповнення основних типів сторінок вашого ресурсу: кількість символів, щільність входження ключів тощо.
    5. Посилальна маса . Дозволяють визначити приблизну кількість доменів і сторінок, що посилаються, основні доменні зони, а також співвідношення різних типів посилань в анкор-листі.

    Отримати чек лист з просування вашого сайту в інтернеті

    Адреса сайту

    Технічний аудит сайту

    На цьому етапі необхідно оцінити ресурс на наявність програмних та технічних помилок. У ході глибокого аудиту виконується:

    • парсинг сайту з урахуванням директив robots.txt для кожної пошукової системи. Окремо також опрацьовується мобільна версія ресурсу;
    • перевірка технічних недоліків: проводиться пошук дублів, порожніх тег, неканонічних сторінок та ін.;
    • аналіз структури сайту та перелінкування. Перевіряється розподіл анкорної складової лінків за певними сторінками, меню, биті посилання;
    • перевірка роботи сервісу, швидкість завантаження сторінок, аптаймів.

    Цим переліком роботи не обмежені. Потрібно перевірити та проаналізувати все, що здатне перешкодити ефективному просуванню на подальших етапах.

    Результатом технічного аудиту стає аналіз знайдених помилок, рекомендації щодо їх усунення та доопрацювання ресурсу в цілому.

    складання семантичного ядра

    Складання семантичного ядра

    На даному етапі формується список релевантних запитів, які містяться на сайті. Це необхідно, щоб збільшити наявність ресурсу в пошуку. Розширення СЯ включає три основні аспекти робіт:

    • збирання запитів;
    • пошук та вилучення нерелевантних ключів;
    • кластеризація.

    Формування структури сайту

    Після розширення СЯ необхідно розширити структуру, щоб увімкнути нові групи ключів. Крім того, від структури залежить розподіл статичної ваги сторінок і зручність користувальницької навігації.

    Щоб ефективно розподілити групи запитів на сайті, створюється карта релевантності, в якій враховуються особливості пошукової видачі за різними типами ключів.

    внутрішня оптимізація

    Внутрішня оптимізація

    Найчастіше саме технічні помилки перешкоджають природному зростанню позицій сайту. Причин їх появи може бути багато, основні з них:

    • відсутність первинної оптимізації на етапі розробки;
    • особливості системи керування вмістом сайту;
    • доопрацювання ресурсу;
    • переїзд в інший домен.

    Аналіз технічного стану необхідний, щоб знайти та виправити будь-які недоробки. Наразі ми коротко розглянемо основні етапи.

    • Файл robots.txt

    Це файл у кореневій папці сайту, від якого залежить, які сторінки вашого ресурсу потраплять до індексу пошукових систем та чи потраплять взагалі.

    • XML-картка сайту

    Цей допоміжний файл боту швидше визначити: розташування сторінок; пріоритетність; час та частоту оновлень.

    • Налаштування мікророзмітки

    Мікророзмітка – це спеціальна мова підказок, яка допомагає пошуковим роботам краще розуміти та структурувати контент на сайті. Вона підтримується більшістю популярних пошукових систем, включаючи Google.

    • Швидкість завантаження сайту

    Час завантаження сторінок сильно впливає на поведінкові фактори та конверсію сайту. Через кожну зайву секунду очікування ви втрачаєте відвідувачів та потенційних клієнтів. Особливо важливо мінімізувати вагу сторінок, якщо значна частка аудиторії вашого ресурсу припадає на мобільних користувачів, адже швидкість мобільного інтернету, як правило, нижча. Більше корисної інформації про підвищення показника PageSpeed ви можете знайти в нашій статті про роботу зі швидкістю завантаження сайту .

    • Хлібні крихти

    Хлібні крихти демонструють користувачеві найкоротший шлях від головної сторінки до тієї, де він зараз.

    • Оптимізація метатегів

    Окрему увагу варто приділити метатегам title та description – вони допомагають пошуковій системі зрозуміти, яку тему розкриває контент. Під час перевірки та написання мета-тегів керуйтеся такими критеріями: унікальність; основний ключ; коротко розкривати тему сторінки.

    • Оптимізація контенту

    Саме завдяки контенту сайт отримує відвідувачів із пошуку. Тому при його створенні важливо в першу чергу керуватися інтересами користувачів: писати корисні тексти, які докладно відповідатимуть на запит користувача. Але не варто забувати про рекомендації пошукових систем.

    оптимізація контенту

    Оптимізація контенту

    На цьому етапі пошуковий оптимізатор вручну прописує заголовки та метатеги. Багато уваги приділяється контенту, оскільки він дуже впливає на ранжування ресурсу. Для розділів сайту пишуться оптимізовані тексти наповнені ключами з урахуванням тематики сторінки. Розміщуються лише унікальні, добре структуровані та корисні для аудиторії статті без переспаму. Оптимізація контенту виконується з урахуванням даних, отриманих під час аналізу топу видачі.

    Зовнішня оптимізація

    Регулярне нарощування маси посилань – спосіб забезпечити постійне зростання позицій сайту. Але для цього підійдуть зворотні посилання не з будь-яких сайтів. Основні вимоги до таких ресурсів-донорів: подібна тематика; відсутність санкцій від пошукових систем; високі показники Alexa Rank для Google – вебмастер використовують їх для оцінки трасту домену.

    • Зовнішній контент-маркетинг

    Гостьові, партнерські чи платні публікації на тематичних інформаційних ресурсах або блогах інших компаній.

    • Публікації в інтернет-ЗМІ

    Розміщення ваших інтерв'ю на ресурсах новин – це потужний репутаційний інструмент для компанії, а також спосіб отримати якісні посилання та зацікавлені переходи на сайт.

    • Крауд-маркетинг

    Суть цього методу: залишати посилання у відповідях, коментарях чи рекомендаціях на форумах та блогах. Але такий підхід працює тільки в тому випадку, якщо ви можете принести реальну користь учасникам форуму, наприклад, поділіться корисним контентом.

    Як збільшити органічний трафік інтернет-магазину у 8 разів

    Внутрішня перелінковка

    Вона спрощує навігацію по сайту користувачам та пошуковикам, оскільки формується своєрідна посилальна структура. Внутрішнє перелінкування також забезпечує авторитетність сторінок, зменшує відсоток відмови, позитивно позначається на юзабіліті. Це важливий крок для просування, актуальний для будь-яких багатосторінкових сайтів.

    Аналіз поведінкових факторів

    У процесі робіт збираються відомості про недоліки ресурсу: які сторінки користувачі закривають найчастіше, за якими запитами вони потрапили на сайт та ін. Для покращення поведінкових факторів застосовуються різні інструменти, як калькулятори, таблиці, відеоматеріали. Бажано також опрацювати сніпети. Чим цікавіше вони для людини, тим більша ймовірність її переходу на сайт.

    Робота над юзабіліті

    Зручність користування ресурсом впливає на поведінку та дії відвідувача. З цієї причини робота над юзабіліті будується навколо отримання зручного, сучасного та зрозумілого сайту. Він повинен мати привабливий дизайн, логічно правильну структуру та коректну мобільну версію.

    Збільшення конверсій

    З метою підвищення CR вирішуються різні завдання: спрощення форми замовлення товару, додавання кількох способів зв'язку, опрацювання відгуків, настроювання імейл-розсилки і т.д.

    Утримання позицій

    На досягненні бажаних місць у видачі пошукової системи робота не завершується. Сайтом потрібно займатися постійно, адже алгоритми змінюються, конкуренти покращують та доопрацьовують свої ресурси. Регулярний моніторинг проекту, внесення потрібних доопрацювань дозволить утримувати позиції та отримувати стабільний трафік.

    Висновки

    Глобальні зміни, як деструктуризація, збирання нового семантичного ядра і т.д. краще робити на початковому етапі просування. Так як 3-4 місяці просування можуть канути в Лету або виникне проблема, що правки вже суто з технічних причин внести не можна. Що значно зупинить весь процес подальшої оптимізації.

    В іншому — не дивуйтеся, якщо ваш фахівець викоче список на десятки пунктів, які включатимуть технічні, дизайнерські, контентні, юзабіліті рекомендації. Так як на сьогодні пошукові системи прагнуть виводити в ТОП тільки найкорисніші, зручніші та виправдані сайти — фахівці прагнуть зробити це з кожним ресурсом, що потрапив на розкрутку. А отже, треба над цим працювати.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту