Поділіться
Зміст

    Існує 100% спосіб не злити рекламний бюджет, і це арбітраж трафіку. Все просто: ви платите веб-майстру тільки в тому випадку, якщо він привів покупців. Нема конверсій – немає бюджету. Докладніше про те, як це працює, наскільки легально, яке є підводне каміння, читайте в нашій статті.

    Арбітраж трафіку

    Що таке арбітраж трафіку

    Арбітраж трафіку – це залучення покупців на сайт замовника за відсоток від продажу. Веб-майстер сам вигадує, як продати товар в інтернеті, задіяти канали, витрачає свої гроші на рекламу. Натомість компанія виплачує йому відсоток від кожного продажу.

    приклад 1 . Компанія робить торти на замовлення за 300 грн. Арбітражник створює лендинг під товар, налаштовує контекстну рекламу, публікує пости у Facebook. За кожного залученого покупця він одержує по 50 грн.

    Приклад 2 . Компанія продає торти за 300 грн., арбітражник пропонує їх в інтернеті у різний спосіб за 350 грн., різницю забирає собі.

    Приклад 3 . Компанія співпрацює із посередником – CPA-мережею. Це партнерська платформа, яка сама підбирає арбітражників, контролює їхню роботу, стежить за тим, щоб вони надавали якісний трафік. CPA-мережі беруть комісію з компаній (у середньому близько 30% з продажу). В цьому випадку виручка від 1 торта складе:

    300 грн. - 90 грн. (комісійні CPA-мережі) – 30 грн. (Відсотки арбітражнику) = 180 грн.

    Що таке арбітраж трафіку

    При цьому партнерські мережі за рахунок налагоджених контактів здатні забезпечити стабільно велику кількість замовлень.

    Розбираємо термінологію

    Щоб у CPA-мережі було легше орієнтуватись, варто вивчити терміни заздалегідь.

    Рекламодавець - компанія, яка наймає арбітражника для залучення лідів.

    Вертикаль – сфера, що поєднує продукти галузі. Наприклад, крем від зморшок, противірусні засоби та туш для вій належать до однієї ніші. Найпоширенішими вертикалями в арбітражі є туризм, нерухомість, курси, ігри, сайти знайомств.

    Конверсія – дія, протягом якого арбітражник отримує відсоток. Найчастіше це покупка, але іноді кінцевою метою рекламодавця є реєстрація чи підписка, збирання контактних даних.

    Креативи – рекламні оголошення, які складає та налаштовує арбітражник для залучення лідів. Це можуть бути фото, відео чи колаж з текстом.

    Лендінг (або сайт-прокладка) – посадкова сторінка, яку може використовувати арбітражник як проміжна ланка. Користувач потрапляє спочатку на нього, а потім, натиснувши на посилання, переходить в інтернет-магазин замовника.

    Лід – користувач, який виконав цільову дію.

    Оффер – продукт (або послуга), який потрібно продавати та рекламувати.

    Профіт - чистий прибуток арбітражника, різниця між доходами та витратами.

    Фрод – неякісний трафік. Кліки від користувачів, які не зацікавлені у продукті.

    Холд – час, за який рекламодавець підтверджує дії замовників, яких навів веб-майстер.

    Типи заробітку в арбітражі позначаються абревіатурами:

    • CPA – відсотки нараховуються за кожну вчинену користувачем дію (реєстрація, купівля, підписка);
    • PPS - плата за продажі;
    • PPS – комісія за реєстрацію;
    • PPI – плата за скачування (наприклад, електронної книги або програми);
    • PPC – відсотки за кліки.

    Розбираємо термінологію

    У чому особливості арбітражу трафіку для веб-майстра

    Для веб-майстрів арбітраж - це ніша, в якій можна отримати хороший прибуток, так і прогоріти. Перед тим, як спробувати себе в цій галузі, варто врахувати кілька особливостей:

    • на рекламу доведеться використати власні гроші. Орієнтовно - від 500 $. Це базова сума, яка дозволить протестувати кілька рекламних інструментів та вибрати оптимальний;
    • необхідно мати комплексні знання та навички у роботі з різними джерелами, сервісами та системами аналітики. Ними можна опановувати як окремо, так і на курсах з арбітражу трафіку;
    • Треба приготуватися до високої конкуренції, у якій беруть участь як одиночні підрядники, а й великі компанії з оборотами в десятки тисяч доларів.

    По суті, арбітражник – це технічний фахівець та креативник в одній особі. Іноді у ніші працюють удвох. Один займається налаштуванням та аналітикою, а інший – написанням контенту.

    Що таке «білий» та «чорний» арбітраж

    «Білий» арбітраж – це просування звичайних інтернет-магазинів, які надають прозорі умови для покупки та правдиву інформацію. Наприклад, бізнес із продажу одягу, побутової техніки, навчальних курсів. Саме з «білими» офферами воліють працювати CPA-мережі.

    «Чорний» арбітраж – просування сайтів, які можуть дурити користувачів або розповсюджувати вірусне програмне забезпечення. Це можуть бути онлайн-казино, букмекерські контори, гемблінг. У «чорному» арбітражі часто використовуються протизаконні методи обходу рекламних заборон.

    Джерела арбітражного трафіку

    Далі ви дізнаєтесь, де брати лідів, як позбутися неякісного трафіку.

    Джерела арбітражного трафіку

    Де придбати трафік?

    Арбітражний трафік можна залучати безкоштовно на тематичних форумах та інтернет-дошках оголошень, але це потребує великих зусиль та часу. Найефективнішими платними джерелами є:

    • контекстна реклама в Google Adwords . Найкраще підходить для продажу банківських послуг, онлайн-курсів, пропозицій з дистанційної освіти та ін.;
    • соціальні мережі . Можна купити рекламу через сайт-посередник, наприклад Sociate.ru, або домовитися безпосередньо з господарем профілю/групи;
    • банери – яскраві блоки графічного чи анімованого характеру. Один з найдорожчих та ефективніших інструментів реклами. Банери встановлюють на сторонніх сайтах за попередньою домовленістю.

    Ще два напрямки – біржі трафіку та тизерні мережі – надають дешевий (від 5$), але далеко не найрелевантніший потік відвідувачів. Їх краще не брати за основу для просування.

    Як фільтрувати неякісний трафік

    Біржі та тизерні мережі надають відчутний відсоток неякісного трафіку, але при належних зусиллях його можна позбутися. Фроди – це боти чи фейки. Нашестя неякісного трафіку можна запідозрити за такими факторами:

    • надто висока швидкість переходів з одного джерела;
    • відсутність тривалого проміжку між кліком та цільовою дією (наприклад, реєстрація);
    • аномальна активність у нічний час доби;
    • багато кліків з однієї IP-адреси;
    • конверсія нижче 0,1%.

    Системи та послуги постійно удосконалюються для боротьби з ботами. Багато трекерів для арбітражників вже мають антифрод-системи. Крім того, існують незалежні варіанти, наприклад, Kount, Kraken, FraudShild і т.д.

    Для збирання та фільтрації трафіку рекомендується використовувати лендинги, тобто сайти-прокладки. До них можна прикрутити статистику Google Analytics. Тоді ви зможете оцінити кількість переходів та конверсій з різних джерел та визначати їхню ефективність.

    Куди направляти трафік

    Арбітражник може працювати безпосередньо із замовниками або через CPA-мережі. Оптимальний варіант – розподіляти трафік за кількома партнерськими програмами, але в межах 2-3 тематик. На кожній платформі свої ціни різні вертикалі. Десь вигідніше просувати продукт із ніші «Краса і здоров'я», а десь – «Туризм» та ін.

    Чому краще зосередитись на 2-3 тематиках? Так ви зможете набратися досвіду у просуванні продуктів конкретної галузі та зібрати кейси для схожих компаній.

    Переваги арбітражу трафіку для кожного учасника процесу

    Для компанії, яка хоче мати більше продажів, арбітраж є беззбитковим способом інвестувати в рекламу, і ось чому:

    • ви платите лише за фактом за кожного наведеного ліда. Немає продажів – немає виплат;
    • не потрібно виділяти рекламний бюджет. Арбітражник вкладає свої кошти;
    • рекламна стратегія – «головний біль» виключно веб-майстра. Компанія може вказувати свої умови у договорі. Зазвичай арбітражник може сам вибирати методи просування товару.

    Укладаючи угоду з арбітражником, ви отримуєте працівника, який справді зацікавлений у продажах, адже його заробіток залежить від кількості лідів. Купівля трафіку – це швидкий спосіб отримати клієнтів, причому не вимагає оборотних коштів. Але, на відміну від SEO, перестає давати результати одразу після закінчення робіт.

    Для самого арбітражника покупка трафіку – це спосіб отримати:

    • повну незалежність та свободу дій;
    • гнучкий графік роботи;
    • необмежений дохід;
    • можливість розвиватися відразу у кількох напрямках.

    Важкий мінус - доведеться ризикувати власними грошима. Перед тим як розпочати роботу в цій сфері, слід ґрунтовно підготуватися.

    Як працює арбітраж трафіку

    Як працює арбітраж трафіку

    Розповідаємо, що потрібно робити арбітражнику, щоб виконати замовлення, а компанії його отримати.

    Як стати арбітражником

    Фахівець повинен мати значний багаж знань. Чим займається арбітражник:

    • налаштовує контекст та таргет;
    • робить посіви у соціальних мережах;
    • співпрацює з блогерами у Instagram;
    • залучає трафік із органічної видачі;
    • працює з YouTube;
    • пише продають оголошення.

    Йому потрібно постійно стежити за оновленнями пошукових алгоритмів і знати зміни в ранжируванні. У арбітражника мають бути розвинені аналітичні здібності, оскільки оцінка ефективності каналів та результатів тестування – обов'язкова частина роботи.

    Навичкам продажу трафіку навчають на курсах з інтернет-маркетингу. Вчитися у процесі роботи небезпечно, оскільки можна злити бюджет, а це за власний кошт арбітражника.

    Як замовити арбітражний трафік

    Рекламодавці знаходять арбітражників безпосередньо чи через CPI-мережі. При цьому вони можуть виставляти обмеження, прописані в ТЗ, наприклад, заборона на згадку про бренд, використання Facebook для просування тощо. В іншому веб-майстер сам має право вирішувати, як і де продавати продукцію. Далі йтиметься про тонкощі роботи в цій сфері.

    Що таке оффер в арбітражі

    Оффер – це продукт чи послуга, які потрібно просувати в арбітражі. Як вибрати нішу, в якій працюватимете саме ви? На початковому етапі краще зупинитися на цікавій та зрозумілій тематиці, тоді буде простіше зрозуміти болі ЦА та підібрати вірні канали просування. Найпростіший варіант – продаж фізичних продуктів у соціальних мережах.

    Як скласти оффер

    Детальний оффер полегшує завдання арбітражнику та підвищує ефективність процесу. Що варто вказати в обов'язковому порядку:

    1. Опис продукту (характеристики, переваги, геоспрямованість).
    2. Дія, яку має виконати лід (купити, зареєструватися, заповнити анкету).
    3. Умови роботи та обмеження (що можна і не можна використовувати для просування).

    В офері має бути прописана сума, яку отримує арбітражник за кожного ліда. Як правило, маленькі ставки характерні для продуктів, просування яких потрібно витратити менше грошей, і навпаки.

    Як протестувати оффер

    Найпростіший і найефективніший шлях – налагодити спілкування з менеджером проекту. Він може надати рекомендації щодо оптимальних каналів просування. Перед запуском арбітражу слід протестувати різні рекламні інструменти, щоб вибрати найкращий. Як це зробити:

    1. Вибрати один геонапрямок та опрацювати його (створити креативи, лендинг, банери). Можна запозичити ідеї у конкурентів, але оригінальні рішення завжди кращі.
    2. Протестувати варіанти та відібрати ті, що обійшлися найдешевше. На цьому етапі у рекламних системах можна зібрати дані про вік ЦА.
    3. Протестувати креативи на різних прелендах.

    Найефективніші методи вносите в рекламну стратегію, а неприбуткові спробуйте оптимізувати, доопрацьовувати. Зв'язки з невеликим плюсом рекомендується не чіпати.

    Відстежують ефективність рекламних каналів з допомогою арбітражних трекерів. Тут можна оцінити такі показники:

    Як протестувати оффер

    Скільки можна заробити на арбітражі?

    Обмежень немає, все залежить від інвестицій та ефективності реклами. Як правило, чим більше вкладення, тим вищий заробіток.

    Початківцям варто підготуватися до того, що у перші кілька місяців доходу практично не буде. Арбітражники-початківці вчаться розбиратися в трендах і нюансах, працювати з ЦА, знаходити найдешевші способи залучення трафіку.

    Досвідчені веб-майстри можуть заробляти від 1 000 $, верхньої планки немає. Все залежить від обсягів та ефективності роботи. Доходи топових фахівців, наприклад міжнародного арбітражника Мирослава Лясковця, обчислюються мільйонами доларів.

    Сервіси для роботи на арбітражі

    Креативи можна побачити тут: publer.pro, unsplash.com, shutterstock.com.

    Роботу із соцмережами полегшать smmplaner.com, freesmm.ru.

    Трекери для арбітражу: keitarotds.ru, octotracker.com, adsbridge.ru

    Сервіси для роботи із контекстною рекламою: Google Adwords, Google Analytics.

    Висновки: кому і чим це вигідно

    Це завжди вигідно рекламодавцям. Щодо арбітражників, то зазначимо таке. Якщо є креативні та технічні здібності, достатньо фінансових коштів, ви готові ризикувати, тоді, звичайно, варто спробувати себе у ніші.

    FAQ

    Що таке арбітраж трафіку?

    Це створення каналів трафіку під рекламу товару замовника з метою отримання прибутку від продажу.

    Хто такі арбітражники трафіку?

    Арбітражник бере оффер (продукт для просування), тестує, розробляє рекламну стратегію та втілює її у життя. Кожен наведений лід приносить відсотки від продажу.

    Як заробити на арбітражі трафіку?

    Потрібно вміти знаходити рекламні інструменти з найбільшою ефективністю, щоб можна було купити трафік дешевшим, а продати дорожче. Різниця і буде прибутком фахівця.

    Що таке оффер в арбітражі?

    Це товар чи послуга, яку потрібно просувати. Офери в арбітражі поділені за вертикалями – нішами, у яких згруповані схожі за характеристиками товари.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом