Поділіться
Зміст

    Трафік сайту - це загальна кількість користувачів, які перейшли на веб-ресурс за певний період: день, тиждень, місяць, рік і т.д. По суті саме трафік служить головним показником популярності сайту, від нього безпосередньо залежать обсяги продажів. Якщо ми говоримо про цільовий трафік, зрозуміло.

    До речі, у нас є цікава стаття на цю тему: « Що таке трафік сайту, і як його подивитися ». Рекомендуємо ознайомитись, якщо ви ще цього не зробили.

    Як залучити трафік на сайт

    Сьогоднішня наша тема – способи залучення трафіку. Обговоримо, для чого це потрібно, які послуги та інструменти можна використовувати, як збільшувати кількість відвідувачів з мінімальними вкладеннями. Отже, почнемо!

    Для чого потрібне залучення трафіку на сайт

    Трафік = клієнти. Це найпростіший спосіб пояснити, навіщо потрібно залучати трафік на веб-ресурс. Чим більше цільової аудиторії відвідує сайт та взаємодіє з контентом, тим вищі продажі. Зростають впізнаваність вашого бренду та його статус в очах потенційних клієнтів.

    Якщо правильно вибрати та грамотно використати той чи інший спосіб залучити трафік на сайт, можна отримати активний потік зацікавлених клієнтів навіть за обмеженого бюджету на просування.

    Для чого потрібне залучення трафіку на сайт

    Як залучити трафік на сайт за допомогою SEO та контент-маркетингу

    SEO-просування та контент-маркетинг – це не найшвидші, але ефективні та дуже вигідні у довгостроковій перспективі способи нарощування трафіку. Оптимізація сайту та публікація SEO-оптимізованих текстів (при цьому корисних та цікавих читачеві) дозволяють вийти в топ пошукової видачі за ключовими запитами та міцно закріпитися на перших позиціях, витіснивши конкурентів.

    Як залучити трафік на сайт за допомогою SEO та контент-маркетингу

    SEO-просування та контент-маркетинг у зв'язці дають відмінні результати:

    1. Допомагають вашому бренду бути на увазі, підвищують його впізнаваність серед цільової та навколоцільової аудиторії.
    2. Збільшують трафік, причому не лише «тут і зараз», а й у довгостроковій перспективі.
    3. Нарощують базу контактів та передплатників, яких легше перетворити на клієнтів.
    4. Підвищують лояльність аудиторії, оскільки допомагають вирішувати проблеми ЦА та відповідають на актуальні для неї питання.

    Єдиний істотний недолік даних методів залучення трафіку в тому, що ви побачите ефект далеко не відразу. Часом потрібно оптимізувати і просувати кілька місяців, щоб отримати перші істотні обсяги трафіку. Тому рекомендуємо комбінувати з контекстною, таргетованою рекламою, рекламою у блогерів тощо. До варіантів ми ще повернемося трохи пізніше.

    Які послуги допоможуть нагнати трафік на сайт

    Залучення трафіку – це не завжди дорого. Більше того, іноді це абсолютно безкоштовно. Погляньмо на сервіс, що дозволяє збільшити потік цільової аудиторії на сайт без вкладень.

    «Google Мій бізнес»

    Google Мій бізнес - це безкоштовний інструмент управління інформацією про компанію в сервісах Google: у пошуку, на Картах і таке інше. У картку компанії можна додати фізичну адресу, фото, графік роботи, контакти, адресу сайту та багато іншого. Тут же відображаються рейтинг та відгуки клієнтів.

    Які послуги допоможуть нагнати трафік на сайт

    Слідкуйте, щоб інформація у сервісі залишалася актуальною. Крім того, не забувайте працювати з відгуками. Особливо негативні, тому що це ваш імідж. Якщо компанія має невисокий рейтинг, довіра цільової аудиторії теж буде на низькому рівні.

    Сервіси Google

    Крім Google Мій бізнес, пошуковий гігант пропонує кілька додаткових зручних інструментів для залучення трафіку на ваш сайт:

    • email-розсилки через GMail;
    • публікації відео на YouTube;
    • розміщення статей на платформі Blogspot;
    • запис та публікація тематичних подкастів.

    Більш того, завдяки інструменту Google «Сайти» ви можете самостійно створити нескладний веб-ресурс, який вже буде непогано оптимізований, проіндексується пошуковою системою. Візьміть на замітку, якщо хочете заощадити на розробці. Але чекати якихось видатних результатів за такого підходу все ж таки не варто.

    Рейтинги, відгуки та акселератори - ще один хороший спосіб залучення трафіку на сайт

    На багатьох популярних тематичних сайтах нерідко публікують різні топи та рейтинги: «Найкращі ресторани Києва», «ТОП-5 недорогих товарів для домашнього затишку» тощо. Знайдіть відповідні вам за тематикою майданчики та обговоріть з редакторами можливість включення вашої компанії до списку. Якщо товари, послуги та послуги підійдуть, можна навіть розраховувати на безкоштовну публікацію. За згадку на великих та відомих майданчиках найчастіше доводиться платити. Натомість топи та рейтинги залишаються актуальними набагато довше, ніж звичайні статті. Відтак вони працюють на перспективу.

    Рейтинги, відгуки та акселератори

    Сайти з відгуками - це також хороші майданчики для просування, нарощування маси посилань, залучення трафіку і створення позитивного іміджу бренду. Хтось купує відгуки, щоб створити видимість популярності. Але ми не радимо так робити. Відгуки активно борються з фейковими публікаціями. Краще стимулюйте клієнтів залишати відгуки, пропонуючи їм замість знижки, бонуси і т.д.

    І ще одне, не найочевидніше джерело трафіку — бізнес-акселератори. Це соціальні інституції підтримки стартапів. Якщо у вас справді цікавий проект, акселератори візьмуться за його просування та популяризацію. Але вони беруться далеко не за всі стартапи, тому робити ставку тільки на них ми не рекомендуємо.

    Безкоштовний трафік на сайт із соцмереж

    Безкоштовний трафік на сайт із соцмереж

    Просування в соцмережах – добрий безкоштовний спосіб залучити трафік на сайт. Головне - вибрати майданчики, де найбільше вашої цільової аудиторії. Ось лише деякі з варіантів залучення трафіку:

    • створення паблік та офіційної сторінки компанії з посиланнями на сайт;
    • запуск каналу в Telegram;
    • ведення блогу, який посилатиметься на ваш основний ресурс.

    Крім того, можна використовувати гостьовий постінг – публікації у тематичних пабликах та блогах. Якщо домовитися про взаємопіар, цей спосіб залучення трафіку також буде безкоштовним.

    PR-публікації у ЗМІ та ведення зовнішніх блогів

    Є кілька категорій публікацій, які ЗМІ та власники популярних блогів готові опублікувати безкоштовно або як мінімум недорого:

    1. Експертні коментарі з актуальної для майданчика теми.
    2. Реальні кейси з вашої практики.
    3. Інтерв'ю із фахівцями.
    4. Історії помилок та провалів.
    5. Результати проведених вами досліджень у ніші.
    6. Різні корисні та бажано унікальні матеріали.

    PR-публікації у ЗМІ та ведення зовнішніх блогів

    З редакторами ЗМІ можна домовлятися про публікацію безпосередньо або взаємодіяти через спеціальні сервіси: Liga.net, Deadline.media, Корреспондент.net та інші. Популярні блог-платформи, наприклад Medium, Behance, Liga.Blog та інші, детально описують правила гостьового постінгу. Багато хто з них навіть платить непогані гроші за якісний контент, можна вбити двох зайців. Але будьте готові до того, що ваш матеріал можуть неодноразово загортати для редагування або зовсім відхилити без пояснення причин. Це зазвичай трапляється, якщо вміст низької якості, неунікальний, не відповідає тематиці майданчика.

    Email-розсилки для залучення трафіку

    У порівнянні з багатьма іншими інструментами комунікації з цільовою аудиторією, email-маркетинг складно назвати найзручнішим та найшвидшим. Однак у деяких випадках це один із найкращих варіантів.

    Email-розсилки для залучення трафіку

    Ми можемо назвати чотири основні групи, яким email-маркетинг підходить ідеально:

    1. Блогери та інфлюєнсери . Розсилка дозволяє повідомляти читачів про вихід нових публікацій, збирати добірки популярних чи свіжих статей, а також робити колаборації з брендами та взаємодіяти з аудиторією.
    2. Інтернет-магазини та маркетплейси . Через розсилку можна повідомляти користувачів про нові надходження, знижки на вибрані товари або категорії, а також нагадувати про незавершені замовлення та кинуті кошики.
    3. B2B-компанії . Електронна пошта залишається одним із головних каналів комунікації між бізнес-представниками. Це своєрідне правило гарного тону.
    4. Сайти-сервіси . Представники сфери послуг та інфобізнесу можуть стимулювати інтерес ЦА, повідомляти про спеціальні пропозиції, новинки та акції.

    В цілому, email-маркетинг - інструмент досить ефективний та універсальний. Головне — використовувати його грамотно, не обмежуватись лише ним.

    Платні методи залучення трафіку на сайт

    Безкоштовні способи залучення трафіку можуть бути ефективними, але зазвичай вони досить повільні, дають невеликий приріст. Якщо ви орієнтовані на швидкі результати, варто звернути увагу на платні методи.

    контекстна реклама

    Контекстна реклама в Google Ads є зручним інструментом, за допомогою якого можна швидко збільшити трафік на сайт. Користувачі будуть бачити ваші рекламні оголошення в результатах пошуку, а також на сайтах-партнерах та мобільних додатках.

    Платні методи залучення трафіку на сайт

    У контекстної реклами є кілька важливих переваг:

    • швидкий ефект - ви починаєте отримувати трафік практично відразу після запуску рекламної кампанії;
    • прозоре ціноутворення - оплата йде за покази, кліки та цільові дії;
    • зручні інструменти ремаркетингу та ретаргетингу – для повернення аудиторії, яка раніше відвідувала ваш сайт.

    Головний недолік контекстної реклами в тому, що вона перестає залучати цільовий трафік на сайт, як тільки ви припиняєте оплачувати кампанію.

    До речі, саме контекстна реклама часто є ключовим інструментом арбітражу трафіку – методу залучення клієнтів на сайт за відсоток від продажу. У нас є вичерпна стаття на цю тему « Що таке арбітраж трафіку ?».

    Таргетована реклама в соцмережах та КМС

    Таргетована реклама в соцмережах та КМС

    Ще один ефективний спосіб, який працює на залучення трафіку, — реклама, що таргетує. Принцип оплати схожий на контекстну рекламу – за кліки, покази чи цільові дії. Основна відмінність у тому, що розміщувати рекламні матеріали можна безпосередньо у соціальних мережах:

    • Facebook;
    • Instagram;
    • YouTube;
    • TikTok і т.д.

    Одна з головних переваг рекламної реклами — гнучкі налаштування цільової аудиторії, яка побачить оголошення. Можна вказати стать, вік, інтереси, геолокацію, сімейний стан та багато іншого. Правильно налаштований таргет здатний дати ефект набагато краще, ніж контекстна реклама. Причому бюджет на просування буде нижчим.

    Існує кілька видів таргетованої реклами:

    • у соцмережах;
    • мобільний націлення;
    • контентно-таргетована;
    • у контекстно-медійній мережі Google (КМС).

    Ці види можна комбінувати, додавати чи виключати для більш повного охоплення цільової аудиторії.

    Нестача таргетованої реклами аналогічна попередньому методу просування. Як тільки ви припиняєте вкладати гроші, потік трафіку зупиняється.

    Реклама у ЗМІ та на інших майданчиках

    Реклама у ЗМІ та на інших майданчиках

    Відмінний спосіб залучити трафік на сайт - публікація контенту в засобах масової інформації та інших майданчиках. Принцип наступний:

    1. Ви знаходите ресурс, присвячений вашій тематиці та з тією ж цільовою аудиторією.
    2. Обговорюєте варіанти розміщення контенту чи прямої реклами, вартість та умови співпраці.
    3. Формуєте ТЗ та заповнюєте бриф (опціонально).
    4. Погоджуєте терміни, оплачуєте розміщення, чекаєте появи публікації та отримуєте трафік.

    Одні майданчики готові взяти він створення контенту. Інші опублікують ваш матеріал без змін або з невеликою коректурою/редактурою. Це ефективний метод нарощування трафіку, якщо ви вмієте працювати з контентом, знаходити релевантні майданчики для його розміщення та домовлятися про вигідні умови співпраці. Недолік очевидний: якщо ви помилитеся з вибором платформи, або ваш матеріал буде низької якості, то всі старання та гроші підуть даремно. Очікуваного потоку трафіку ви не отримаєте.

    Реклама у блогерів та інфлюєнсерів

    Реклама у блогерів та інфлюєнсерів

    Співпраця з лідерами думок є ще одним ефективним методом швидкого залучення трафіку на ваш сайт. Можна шукати блогерів з відповідною цільовою аудиторією самостійно або скористатися спеціальними платформами: Epicstars, Tribe, Influicity та ін. Вони спростять процес пошуку та комунікації, але доведеться заплатити комісію.

    Переваги цього способу:

    • швидке залучення трафіку;
    • можливість працювати за бартером;
    • Великий вибір доступних рекламних форматів.

    Проте реклама у популярних інфлюєнсеров може бути дуже дорогою — понад $1 000 за звичайну посаду в Instagram. Якщо ви помилитеся з вибором блогера або використовуєте невідповідний формат, гроші будуть витрачені даремно. Жодних особливих гарантій вам ніхто не надасть.

    Насамкінець: що ще допоможе залучити трафік

    Давайте розглянемо ще кілька ефективних методів залучення трафіку, про які ми не згадали вище або сказали лише побіжно:

    1. Оптимізація сайту під мобільні пристрої . Вже сьогодні на мобільні телефони та планшети припадає 52% всього трафіку. І надалі ця цифра лише зростатиме. Якщо хочете збільшити поток цільової аудиторії на сайт, обов'язково попрацюйте над мобільною версією.
    2. Реалізація партнерської програми . Запропонуйте партнерам або безпосередньо покупцям можливість наводити вам нових клієнтів та отримувати за цю винагороду. Це буде покращена версія сарафанного радіо.
    3. Внутрішня перелінковка . Посилання всередині сайту не менш важливі, ніж зовнішня маса посилань. Намагайтеся робити перелінковку у всьому контенті, який публікуєте. Рекомендуємо ознайомитися з нашою статтею « Внутрішня перелінковка сайту ».

      Що ще допоможе залучити трафік

    4. Використовуйте CDN для підвищення швидкості роботи сайту . Мережа доставки контенту (CDN) дозволяє в рази прискорити завантаження сторінок. Задіяні сервери по всьому світу. Пам'ятайте, що повільне завантаження - це одна з найпоширеніших причин зростання кількості відмов (догляди користувачів з сайту без цільової дії).
    5. Приєднайтесь до LinkedIn . Це дуже популярна на Заході соціальна мережа для кваліфікованих фахівців та працівників, де можна розміщувати інформацію про свою компанію та послуги, залишати посилання на сайт, розповідати про пропозиції тощо. Непогане безкоштовне джерело трафіку.

    Це не всі методи залучення цільових користувачів на сайт, які ви можете використовувати. Головні правила: не користуйтесь лише одним варіантом, не обмежуйтеся лише безкоштовними чи платними способами залучення трафіку. Комбінуйте їх, тестуйте різні підходи, шукайте оптимальні сценарії саме для свого сайту. Якщо часу на експерименти у вас немає, довірте цю роботу фахівцям і позбавте себе зайвого клопоту!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту