0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Що таке трафік сайту та як його подивитися

29 квітня 2020
5154
0
Поділіться
Зміст

    Як дізнатися, скільки клієнтів зацікавлені у вашому продукті, як вони розподілені між конкурентами? З цією метою проводиться аналіз трафіку сайту. Він дозволить дізнатися про охоплення цільової аудиторії та її зацікавленість у товарах та послугах, оцінити обсяги роботи з розкручування. Ця інформація стане в нагоді SEO-фахівцям при розробці стратегії, складанні плану оптимізації.

    як дізнатися трафік сайту конкурента

    Трафік сайту буває різних типів:

    • Реферальний - це трафік, при якому користувачі дізнаються і переходять на Ваш сайт, натиснувши на посилання цього сайту, залишену Вами, Вашими друзями, знайомими або будь-якою іншою людиною на будь-якому іншому сайті.
    • Соціальний - це трафік, при якому користувач знаходить і дізнається про Ваш сайт за допомогою посилання, яке залишено в соціальній мережі: Фейсбук, Інстаграм та інших.
    • Пошуковий чи органічний — найефективніший вид трафіку. Саме за допомогою нього переважно підвищується кількість користувачів, що відвідують Ваш сайт. Це ті користувачі, які потрапили на ваш сайт із пошукових систем. Тобто. ці відвідувачі задавали пошуковий запит і серед інших варіантів, наданих пошуковою системою, вибрали саме ваше посилання.
    • Прямий - найпростіший трафік. При цьому користувач знає адресу сайту і переходить на нього самостійно, безпосередньо. Наприклад, використовуючи посилання на Вашій візитній картці чи фірмовому бланку організації.
    • Рекламний або покупний - вид трафіку, при якому Ви купуєте рекламу в іншого сайту або в тих же пошукових системах. Зазвичай оплата за такий трафік здійснюється або за кожен клік (перехід на ваш сайт за рекламним посиланням або банером), або за кількість показів вашого посилання або банера на рекламному майданчику.

    Як дізнатися про трафік сайту свого конкурента

    Аналіз трафіку сайту конкурента дозволить протестувати, наскільки затребуваний продукт чи послуга у конкретному регіоні чи цілій країні. Він показує дані про канали залучення потенційних клієнтів, кількість та тривалість сеансів. Глибокий аналіз допоможе дізнатися про відвідуваність сайту, визначити відсоток відмов, які пристрої використовують потенційні покупці, де вони територіально знаходяться.

    Перевірка трафіку сайту конкурента допомагає знайти відповіді на такі запитання:

    • наскільки ніша затребувана;
    • на який трафік можна розраховувати, коли сайт потрапить у топ пошукової видачі;
    • чи є сезонні коливання відвідуваності;
    • які маркетингові інструменти працюють ефективніше.

    За підсумками зібраної інформації можна розробити чи підкоригувати стратегію просування, зорієнтуватися у ситуації над ринком. Трафік сайту - це корисний показник, який виключить зливання бюджету на тестування рекламних кампаній, дозволить відразу вибрати найефективніші.

    Отримайте індивідуальний план збільшення трафіку з пошуку

    Адреса сайту

    Важливо об'єктивно оцінювати картину. Не варто сліпо застосовувати прийоми, які допомогли досягти успіху іншим компаніям. Для складання стратегії рекомендується використовувати дані кількох конкурентів. Основне завдання — визначити, що саме збільшує кількість відвідувачів сайту, які фактори сприяли численним продажам та замовленням.

    Інструменти для порівняння трафіку

    Якщо вам потрібно подивитися трафік конкурента, можна використовувати спеціальні сервіси, що аналізують відвідуваність веб-ресурсів, що демонструють географію користувачів та інші індивідуальні особливості.

    similarweb

    SimilarWeb

    Сервіс англійською мовою з платною та free-версіями. Дозволяє подивитися трафік сайту та порівняти відвідуваність двох веб-ресурсів за конкретний період. Для неавторизованих користувачів відображається інформація лише за останній місяць. Сервіс надає дані про відвідуваність конкурентів, якщо вона перевищує 5 тисяч користувачів за 30 днів.

    Основні функції інструменту:

    • демонструє відсоток відмови, тривалість сеансу та глибину перегляду, тип пристроїв, що використовуються (десктоп або мобайл), демографічні дані;
    • складає графік зміни відвідуваності чужих сайтів за певний період;
    • показує джерело трафіку.

    Інструмент також дозволяє аналізувати цільову аудиторію залежно від каналу. Ви можете відстежувати, як збільшилася відвідуваність від застосованих маркетингових прийомів, скільки часу відвідувачі провели на сайті, які розділи переглядали.

    SimilarWeb можна використовувати для детального аналізу мобільних програм. З його допомогою відстежуються кількість установок, динаміка зміни позицій, частота завантажень за останні кілька місяців, кількість відвідувань, час сесій. Він дозволяє вивчити інтереси аудиторії, активність у конкретній категорії.

    serpstat

    SerpStat

    Щоб дізнатися про трафік сайту конкурента, що здійснює діяльність за кордоном, підійде SerpStat. Він демонструє дані про кількість відвідувачів, кількість частотних найменувань та запитів, за якими ранжується майданчик та інші показники. Застосування цього сервісу буде корисним у відслідковуванні змін позицій після SEO, оскільки він показує, наскільки зросла відвідуваність пошукової видачі Google.

    За допомогою аналітичного інструменту SerpStat можна не тільки перевірити трафік сайту (свого або конкурента). Це багатофункціональний інструмент. Він надає такі додаткові можливості: аналіз ключових слів та посилань, аудит веб-ресурсу на швидкість відображення даних, перевірка частоти запитів на місяць, текстова аналітика для групування фраз.

    semrush

    SEMRush

    Цей сервіс працює у всьому світі. З його допомогою можна переглянути трафік сайту в поточному або минулому місяці, відстежити приріст користувачів, дізнатися про глибину переглядів. Усі дані надаються у вигляді зрозумілих графіків та таблиць. Інструмент також показує співвідношення мобільного та десктопного трафіку, канали та джерела, що сортує користувачів по країнах.

    Додаткові функції:

    • аналізує ключові слова, відстежує історію рекламних кампаній з їх використанням;
    • має різні інструменти для інтернет-маркетингу (SEO-чекер, трекер соцмереж, автопостинг, моніторинг бренду);
    • проводить масовий аналіз беклінків;
    • допомагає з пошуком ідей для контенту;
    • надає рекомендації щодо створення корисного та інформативного наповнення для сторінок.

    Платформа працює російською та англійською мовами. Єдиний мінус сервісу – відсутність функції відстеження відвідувачів з мобільних та даних про індексацію сторінок.

    ahrefs

    Ahrefs

    Аналітичний інструмент дозволяє проводити перехресний аналіз посилань, порівнювати доменні імена, перевіряти ключові слова. Використовуючи цей сервіс, можна знайти найпопулярніші статті конкурента. Такий прийом допоможе скласти актуальний та цікавий для цільової аудиторії контент-план, підредагувати та покращити стратегію просування. Сервіс також надає інформацію про органічний трафік чужого ресурсу.

    Аналітична платформа є платною, але новим користувачам доступний тижневий безкоштовний період.

    alexa

    Alexa

    Сервіс працює у всьому світі. Він використовується для оцінки відвідуваності свого сайту та майданчиків конкурентів. Інструмент надає інформацію про трафік із різних джерел. З його допомогою можна оцінити ефективність пошукової оптимізації, SMM, контекстної реклами та інших маркетингових прийомів.

    На підставі аналізу легко складати та коригувати стратегію просування, відстежувати зміну тенденцій на ринку. Статична система надає дані про:

    • відсоток розподілу користувачів по країнах;
    • динаміці зростання позицій у пошуковій видачі;
    • відсоток відмов;
    • глибині переглядів;
    • середньому часі перебування на сайті;
    • списку доменів, що посилаються.

    Сервіс має 4 тарифні плани, які різняться за вартістю та функціональним наповненням. У кожному пакеті є доступ до перевірки трафіку сайту конкурента. Інтерфейс інструмента англійською мовою.

    Кейс-SEO: Збільшення трафіку для ЇМ дверей

    LiveInternet

    Російський сервіс із зрозумілим інтерфейсом та набором корисних опцій для проведення веб-аналітики. Одна з переваг – безкоштовний доступ. Він дозволяє визначити відвідуваність майданчика, відстежити трафік за день, тиждень чи місяць, проаналізувати переходи за ключовими запитами, рекламними банерами чи оголошеннями.

    Володіючи такою інформацією, можна коригувати стратегію розкручування, використовуючи ефективні інструменти. Дані надаються у вигляді таблиць та графіків. Сервіс відстежує географію відвідувачів, використовувані пристрої, показує кількість переходів за певний період із різних джерел.

    резюме: що дає аналіз відвідуваності конкурентів

    Резюме: що дає аналіз відвідуваності конкурентів

    Тепер ви знаєте, які послуги можна використовувати, щоб відстежити трафік сайту конкурентів. Такий аналіз дозволить зрозуміти загальне становище на ринку, оцінити обсяг робіт, запобігти потенційним проблемам. За допомогою ретельної веб-аналітики ви визначите ефективні канали просування, дослідите їх та підберете стратегію для розкрутки свого сайту.

    Часто задавані питання

    Що таке трафік сайту?

    Кількість людей, котрі відвідали інтернет-ресурс за певний час, становить трафік сайту. Джерелами переходів можуть бути соціальні мережі, інші майданчики, пошукові системи (сторінки видачі), рекламні покази в Google або Яндексі, прямі заходи за допомогою самостійного введення адреси.

    Як збільшити трафік на сайті?

    Декілька надійних інструментів допоможуть досягти високих показників. Серед них технічний аудит сайту, ретельне вивчення ніші та аналіз позицій конкурентів. Важливо наповнити ресурс унікальним контентом і наростити масу посилань на пріоритетні сторінки.

    Як дізнатися про трафік сайту конкурента?

    За допомогою лічильників, розміщених на самих ресурсах, та зі сторінок для рекламодавців. Джерелами такої інформації можуть стати спеціальні сервіси – Similarweb, Ahrefs, Serpstat та ін. Щоправда, для доступу до точних даних доведеться оформити платну передплату.

    Читайте також кейс

    Просування сайту тютюну для кальяну

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом