0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Що таке органічний трафік і чому він такий важливий

30 липня 2020
5887
0
Поділіться
Зміст

    У цій статті ви дізнаєтеся, що таке органічний трафік, чому він вважається найбільш важливим видом трафіку для більшості сайтів та найкращі способи підвищити його рівень на вашому веб-ресурсі.

    Що таке органічний трафік?

    Органічний трафік – це відвідувачі, які переходять на сайт із звичайних результатів пошуку, а не платних рекламних оголошень.

    Коли користувачі вводять запит у пошуковій системі (наприклад, Google ), у результатах пошуку вони бачать два типи оголошень: органічні (звичайні/безкоштовні) та рекламні (платні). Візуально платні оголошення можна відрізнити за написом "реклама" біля URL-адреси сторінки.

    що таке органічний трафік

    Алгоритми пошуку сортують органічні оголошення таким чином, щоб посилання найбільш релевантний контент і трастові сайти знаходилися на верхніх позиціях. Позиції рекламних оголошень найсильніше залежить від розміру ставки, запропонованої рекламодавцем. Тому більшість користувачів вважають нерекламні результати якіснішою та охоче переходять на них.

    Коли користувач натискає будь-який із звичайних результатів і відвідує веб-сайт, це реєструється в аналітичних інструментах як звичайний пошуковий (органічний) перехід.

    різниця між органічним та рекламним пошуковим трафіком

    Різниця між органічним та рекламним пошуковим трафіком

    Основна відмінність між органічним трафіком та рекламним полягає в тому, що за переходи з органіки вам не потрібно платити. Перший вид відвідувачів ви отримуєте за рахунок того, що надаєте релевантну відповідь на запит користувача. Якщо ви залучаєте користувачів, використовуючи рекламу, то оплачуєте кожен клік за оголошенням.

    Як ви вже зрозуміли, є два способи отримати відвідувачів із пошукових систем. Перший спосіб – підвищити рейтинг вашого сайту в результатах пошуку за допомогою SEO , а другий – використовувати контекстну рекламу PPC Google, щоб розміщувати власні оголошення в рекламних блоках за потрібними вам запитами.

    Використовуючи SEO-оптимізацію сайту, ви можете отримати переходи безкоштовно 24/7, але головна проблема в тому, що це не відбудеться миттєво. SEO вимагає часу для роботи та отримання результатів.

    З іншого боку, з контекстною рекламою PPC ви можете отримати більш швидкі результати, але вам доведеться платити щоразу, коли хтось натискає на ваші оголошення та переходить на сайт.

    Ще одна відмінність між звичайним і платним трафіком полягає в тому, що після зупинки рекламних показів відвідуваність сайту відразу знизиться. У той же час, органічні переходи ви отримуєте за високий рейтинг постійно, тому вони не будуть знижуватися відразу після припинення пошукової оптимізації.

    Процес просування сайту в пошукових системах, що включає як просування в органіці, так і платні інструменти, називається пошуковим маркетингом (SEM).

    Чому органічний трафік такий важливий

    Це найважливіший вид відвідувачів, який ви можете отримати на вашому сайті. Важливіше, ніж рекламні кліки у пошуку, користувачі з Facebook чи інших соціальних мереж.

    Причина проста: органічний трафік є цільовим.

    Користувачі, які вводять запит у пошуковій системі, мають конкретний намір. Якщо ви зможете надати їм рішення або відповісти на їх запитання, ви, швидше за все, отримаєте нового клієнта чи передплатника.

    На додаток до вищесказаного, високі позиції також підвищує довіру до веб-сайту і має ряд додаткових переваг.

    Користувачі довіряють Google, а веб-сайти, що займають високі позиції в пошуковій системі, перевірені користувачами. Тому клікабельність (відсоток переходів) по оголошень в органіці вище, а відвідувача, що перейшов по них, ви з більшою ймовірністю можете перетворити на свого клієнта.

    Дізнайтесь, на що здатний Ваш сайт

    Адреса сайту

    Органічний пошуковий трафік у Google Analytics

    Найточніший спосіб відстежувати кількість безкоштовних переходів з пошуку – використовувати Google Analytics .

    Увійдіть до облікового запису Google Analytics і перейдіть до розділу «Джерела трафіку» → «Весь трафік» → «Канали».

    Перегляньте групу «Органічний пошук» (Organic traffic) у звіті. Це кількість відвідувань, які ви отримали зі звичайних результатів пошуку.

    Ви також можете переглянути інший звіт, перейшовши в розділ «Джерела трафіку» → «Весь трафік» → «Джерело/канал», щоб дізнатися, скільки відвідувачів ви отримали від кожної пошукової системи.

    органічний пошуковий трафік у google analytics

    Google/Органіка – це переходи з Google/Органіка – це відвідувачі з пошукових систем і так далі.

    Органічний трафік у консолі пошуку Google

    Інший спосіб дізнатися, скільки звичайних відвідувань ви отримали від Google і за якими ключовими словами, це використовувати Google Search Console.

    Увійдіть до Google Search Console і перейдіть до меню «Ефективність» → «Тип пошуку - Веб» → «Дата».

    На вкладці «Запити» показано, за якими ключовими словами ваш сайт відображався в результатах пошуку Google і скільки відвідувань ви отримали.

    органічний трафік у консолі пошуку google

    Органічний пошук проти інших джерел трафіку

    Як ви вже зрозуміли, органічні переходи – не єдиний вид трафіку на сайт . В аналітиці ви також можете відстежувати такі джерела:

    Платний пошук . Як зазначалося вище, це інтернет-користувачі, які надходять на ваш сайт із платних пошукових оголошень.

    Прямі переходи . Коли хтось вводить URL-адресу вашого сайту в рядок, або переходить по закладці у браузері, це реєструється у Google Analytics як прямий трафік.

    Трафік рефералів . Коли хтось натискає посилання на іншому веб-сайті і заходить на ваш сайт, це реєструється як переходи рефералів.

    Соціальні мережі . Це користувачі, що переходять із соціальних мереж (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest тощо).

    Відображення . Відображає трафік, який ви отримуєте за рекламними оголошеннями, розміщеними на інших сайтах. Коли ви запускаєте рекламу в Google, ви маєте можливість показувати свої оголошення на інших сайтах, що входять до КМС (Контекстно-медійна мережа). Коли хтось заходить на ваш сайт, натискаючи на одне з таких оголошень, це реєструється як відображення трафіку в Google Analytics.

    Електронна пошта . Якщо ви використовуєте сервіси email-маркетингу (наприклад, mailchimp або sendy) для надсилання електронною поштою передплатникам, то будь-який трафік, що генерується в результаті кліків на ваших електронних листах, реєструється як трафік електронної пошти.

    найкращі способи збільшити органічний пошуковий трафік

    Найкращі способи збільшити органічний пошуковий трафік

    Найкращий спосіб збільшити органічний трафік та отримати більше відвідувань від пошукових систем – комплексне SEO.

    SEO означає доопрацювання самого сайту, а також його маси посилань, які дозволяють збільшити його видимість у пошуку.

    Існує понад 255 факторів ранжування Google, але найважливішими з них є:

    1. Публікація релевантного контенту

    Головне, що об'єднує користувачів, які вводять пошуковий запит, – намір отримати на нього точну, докладну та зрозумілу відповідь. Ваше завдання – задовольнити їхні наміри, надавши саме ту інформацію, яка їм потрібна.

    Для цього вам потрібно дослідити ключові слова та з'ясувати, на яку групу ключів має відповідати ваш контент. Після цього створювати контент таким чином, щоб він повністю висвітлював певну тему. Якщо ви публікуєте розмиті статті-міркування, присвячені кільком різним темам, вона має мало шансів отримати високі позиції.

    2. Увімкніть відповідні ключові слова / умови пошуку до заголовка вашої сторінки

    Заголовок сторінки є одним із найважливіших факторів SEO-оптимізації контенту. Заголовок використовується пошуковими системами, щоб отримати уявлення про тематику вмісту сторінки, і він також відображається в результатах пошуку.

    Хороший заголовок сторінки включає основний ключ, який розпізнають пошукові системи, описує тематику сторінки, а також викликає інтерес у користувачів і стимулює перейти їх з пошуку.

    Кейс із SEO-просування інтернет-магазину чохлів для телефонів

    3. Отримати посилання з інших сайтів

    Зворотні посилання з інших веб-сайтів (якщо немає атрибуту nofollow) підвищують довіру пошукової системи до вашого ресурсу. Вони розцінюються пошуковими алгоритмами як ознака того, що ви публікуєте цінну інформацію, яку посилаються інші сайти. Чим вищий рейтинг такого сайту у пошуку, тим більше позитивного впливу робить посилання. Тому зворотні посилання на якісні ресурси, пов'язані з вашою тематикою, також підвищують рейтинг інтернет-ресурсу в пошуку.

    4. Створюйте прості у використанні веб-сайти

    Юзабіліті сайту (зручність) – це прямий та опосередкований фактор SEO. Його оцінюють алгоритми пошукових систем, а також зручність впливає на поведінкові фактори, які в свою чергу позначаються на ранжируванні. Потрібно розробляти сайти, які швидко завантажуються, адаптовані під мобільні і не містять технічних помилок SEO. Якщо ігнорувати ці рекомендації, шанси підвищити органічний трафік на сайті будуть мінімальними.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту