Якщо ви вже цікавилися темою контекстної реклами та навіть налаштовували її самостійно, то, найімовірніше, стикалися з таким поняттям, як показник якості Google Ads. Не всі новачки приділяють цьому питанню належну увагу, і це серйозна помилка. Адже показник релевантності реклами безпосередньо впливає на їхній рейтинг в очах Google. Відповідно, чим вона краща, тим вище будуть позиції вашої реклами при нижчій ціні за покази.
Зараз ми більш детально розповімо, що це за показник, які параметри на нього впливають і як його поліпшити. А перед прочитанням рекомендуємо ознайомитися з попередніми публікаціями з теми:
Якщо ці статті ви вже прочитали, можете сміливо читати далі — додаткових питань у вас не виникне.
Що таке показник якості Google Ads?
Отже, показник якості в Google Ads (скорочено QS — Quality Score) — це рівень релевантності оголошень в контекстній рекламі, використовуваних ключових слів і цільової сторінки для аудиторії.
Оцінюється цей показник за 10-бальною шкалою. Чим вище бал, тим краще. Фактично саме ця оцінка впливає на те, чи буде Google показувати ваше оголошення у видачі за пошуковим запитом чи ні. Але й це ще не все. Висока оцінка дає ще кілька важливих переваг:
- Вартість за клік (CPC) буде нижчою.
- Позиція вашого оголошення буде вищою на тлі оголошень конкурентів.
- Кількість розширень в оголошеннях теж буде більше.
І, навпаки, низький бал може просто «викинути» вашу рекламу зі списку, CPC буде вище, а розширення в оголошеннях можуть виявитися недоступними. Тому QS — це дійсно важливо!
Навіщо потрібно прагнути підвищити Quality Score у Google Ads
Найголовніша причина, чому важливо, щоб показник якості Ads був більш-менш високим, — це те, що він безпосередньо впливає на результативність роботи на цій платформі, і покращуючи його, ви забезпечите собі більш високий рівень повернення інвестицій (ROI). Крім цієї причини, існують кілька інших, які зможуть переконати, чому варто поборотися за те, яким буде цей параметр.
Вплив на вартість кліку
Існує пряма кореляція між тим, як оцінює ваше оголошення система, і тим, скільки з вашого рахунку зніматиметься за кожен клік. Нагадаємо, що для розрахунку рейтингу оголошення ціну кліку множать на Quality Score. Тож якщо один із множників збільшиться (ми маємо на увазі показник якості), то, відповідно, інший зменшиться.
Цей принцип працює так, що якщо трафік буде спрямований на цільову сторінку низької якості з високим рівнем відмов, ціна за клік для такої рекламної кампанії зростатиме, і навпаки. Тож боротися за підвищення QS однозначно варто.
Зростання можливості поставити нижчу ставку
Безперечно, високий показник якості у Google Ads — це не єдиний фактор, який спрацює при призначенні ставок та виборі під час аукціону вашого оголошення. Однак якщо в рекламному кабінеті тримаються стабільно високі цифри QS для різних кампаній, то це може бути враховано при призначенні ставок.
Отже, ви зможете встановити більш точну максимальну ставку і надалі не витрачати багато часу та ресурсів на її коригування.
Підвищення позиції оголошення у результатах пошуку
Практика показує, що зі зростанням якості середній рейтинг рекламної публікації поступово покращується. Результати стають помітними, коли кампанія вже попрацює якийсь час. Це ще раз підтверджує наш висновок про те, що якісні оголошення набувають більш вигідних позицій, своєю чергою зростає клікабельність і збільшується конверсія.
Доступ до розширень
У Google Ads існує правило, що деякі додаткові розширення відкриваються, якщо Quality Score досягає високого рівня. Нагадаємо, розширення — це спеціальні елементи, які можуть виділити рекламні оголошення серед конкурентів у результатах пошуку.
Серед них найкориснішими є:
- інформація про місцезнаходження;
- контактні дані;
- рейтинг продавця;
- додаткові посилання на різні сторінки сайту.
Деякі з них автоматично додаються до рекламних оголошень, тоді як інші вимагають налаштування.
Щоб ці розширення коректно відображалися, необхідно досягти, щоб Quality Score був високим.
Який Quality Score буде ідеальним
Головна мета будь-якого рекламодавця — це підвищення показника якості. Однак досягти максимального рейтингу 10 балів досить складно.
Щоб дізнатися, чи є значення показника якості у вашій РК достатнім, можна використовувати наступний діапазон оцінок:
- від 1 до 3 — пошукові запити повністю не відповідають рекламній пропозиції та цільовій сторінці. Рекламодавцю слід внести зміни до налаштувань рекламної кампанії, включаючи перегляд семантичного ядра;
- від 4 до 6 — кампанія наводить певну кількість кліків, але їхня ціна досить висока. У такому разі потрібна подальша робота над поліпшенням релевантності рекламної публікації;
- 7 — це вже цілком прийнятне число, що вказує на те, що обліковий запис, в цілому, в порядку, але є можливість поліпшення для зниження вартості кліків;
- від 8 до 10 — такі результати є відмінними та свідчать про те, що налаштуванням рекламної кампанії займалися досвідчені фахівці, які знають свою справу.
Про те, як підвищити показник якості Ads, ми розповімо далі.
Які фактори впливають на показник якості ключових слів?
З термінологією й актуальністю питання розібралися. Тепер переходимо до більш складного — впливу окремих факторів на показник якості Google Ads. Основних факторів усього три:
1. Стан посадкової сторінки
Сторінка, на яку веде оголошення, повинна надавати користувачеві всю необхідну йому інформацію, підкреслювати вигоди замовлення послуги або купівлі товару. Адже фактично посадкова сторінка — це продовження оголошення.
2. Релевантність оголошення
Текст повинен не просто бути продавальним, але й максимально відповідати запиту користувача. Наприклад, якщо у вашому оголошенні вказано «ремонт iPhone», а на сайті здійснюється тільки продаж телефонів без послуги ремонту, це оголошення не буде релевантним.
3. Клікабельність
Клікабельність (або CTR) — це співвідношення числа переходів і кількості показів оголошення. Високий CTR збільшує й Quality Score. І, навпаки, якщо на оголошення практично не клікають, QS буде знижуватися.
Є ще кілька менш істотних факторів, що побічно впливають на Quality Score:
- історична клікабельність URL;
- ефективність реклами за вибраним геознаходженням;
- тип пристрою (QS для комп'ютерів і для смартфонів може відрізнятися).
Ці фактори не є критичними та сильно не впливають на показник якості для ключових слів. Але скидати їх з рахунків теж не варто.
Як дізнатися показники якості ключових слів?
Найпростіший і абсолютно безплатний спосіб дізнатися QS ваших оголошень — подивитися його безпосередньо у звітах Google Ads. Для цього вам потрібно увійти до рекламного акаунта й виконати декілька простих дій:
- Відкрийте Гугл Рекламу та перейдіть у вкладку «Ключові слова».
- Виберіть «Стовпці» та натисніть «Змінити стовпці».
- Тепер знайдіть «Показник якості» й додайте цей пункт для показу у стовпцях.
З цього моменту у ваших звітах буде також міститися показник якості для ключових слів. Налаштування достатньо виконати один раз, і система запам'ятає ваш вибір.
Як поліпшити показник якості Google-реклами?
Тут важливо зрозуміти, чи потрібно вам в принципі покращувати цей показник. Тому розгляньмо, що означають ці бали від 1 до 10:
- 1 бал — критична ситуація. Ви будете платити за покази оголошень невиправдано великі гроші, а Google в будь-який момент може забанити ваш сайт;
- 2-3 бали — все ще багато проблем з оголошеннями. Бан у такому випадку вже менш імовірний, але вартість контекстної реклами для вас залишиться вкрай високою;
- 4-6 балів — середній показник. Працювати з ним можна, але оголошення все ж потрібно покращувати;
- 7-8 балів — уже непоганий результат. Особливого завищення ставки за покази не буде, та й самих показів буде достатньо. В принципі, на цьому показнику в деяких випадках можна і зупинитися, якщо у вас немає часу або бажання оптимізувати рекламу;
- 9-10 балів — відмінний результат, що не вимагає жодних доопрацювань. Вартість показів для вас буде нижче, а самих показів буде більше.
Підвищення QS, як і зниження, може відбуватися не плавно, а «стрибками». Наприклад, з 7 балів швидко підскочити до 9-10 балів. Або, навпаки, моментально втратити кілька пунктів. Тому рекомендуємо постійно стежити за оцінками й у разі потреби вживати заходів для їхнього поліпшення.
Про те, як підвищити бал QS і що потрібно обов'язково враховувати, — далі!
CTR вашого оголошення
Контекстна реклама — це якраз той випадок, коли потрібно вміти донести всю необхідну інформацію максимально коротко та містко. Ви дуже обмежені щодо обсягу тексту. Стандартне оголошення — це 30 символів заголовка та 90 символів «тіла».
Звичайно, цього дуже мало. Але, якщо дотримуватися простих правил, ви вмістите в оголошення все необхідне:
- перерахуйте конкурентні переваги. Покажіть, чим ви краще тих, чиї оголошення користувач бачить поруч із вашим;
- повідомте про акції, Спецпропозиції, бонуси та інші переваги замовлення саме у вас (тільки якщо ці переваги реально актуальні);
- додайте заклик до дії. Фрази «Замовте», «Оформте замовлення» та подібні стимулюють користувача виконати цільову дію.
Також рекомендуємо як слід попрацювати з використовуваними запитами й у разі потреби переробити їх, провівши тестування результатів.
Показник якості оголошення
Під якістю оголошення зазвичай мається на увазі саме його релевантність, тобто відповідність пошуковому запиту. Наведений вище у статті приклад з купівлею/ремонтом iPhone досить грубий і очевидний. Але ж зниження релевантності може бути викликане й менш явними невідповідностями.
Наприклад, в оголошенні вказана Київська область, а компанія працює тільки по Києву. Або години роботи компанії змінилися, але в оголошенні забули їх виправити. Ну або останній товар зі складу вже куплений, а рекламна кампанія з його згадкою все ще триває.
Ми настійно рекомендуємо перевіряти, наскільки ваші оголошення релевантні користувальницьким пошуковим запитам, під які вони заточені. Якщо релевантність невисока, показник Quality Score буде знижуватися відповідно.
Показник якості цільової сторінки
Google не дає чітких вказівок, яким критеріям повинна відповідати цільова сторінка, щоб оцінка якості Адвордс підвищувалася. Тому ми можемо оперувати лише базовими рекомендаціями:
- використання безпечного протоколу https;
- якісна оптимізація сайту під мобільні пристрої;
- коректні метатеги;
- розмітка тегами <h1>, <h2>, <article>, <aside > та ін.;
- наявність розділів з інформацією про оплату, доставку, гарантії та умови повернення товару.
Ми рекомендуємо приділяти цьому питанню достатньо часу й уваги. Багато новачків у контекстній рекламі вважають, що зниження QS або CTR — це виключно «вина» самих оголошень. На практиці ж цільові сторінки можуть теж дуже сильно впливати на Quality Score Google Ads.
Висновки
Насправді ми перерахували лише малу частину факторів, які впливають на QS оголошень Google. Їх при детальному розгляді можна нарахувати понад сотню, і врахувати все, як ви розумієте, фізично неможливо.
Інформації, якою ми поділилися, цілком достатньо, щоб додати як мінімум кілька балів Quality Score вашим оголошенням. Але якщо після всіх дій результату немає або він нижче очікуваного, то є сенс звернутися до більш досвідчених фахівців, які займуться цим питанням комплексно та досягнуть бажаних показників. За консультацією й допомогою звертайтеся до Elit-Web — ми допоможемо!
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!