
Як скласти медіаплан рекламної кампанії
Медіаплан – це інструмент контролю рекламних каналів. Будується у вигляді…
Докладніше

Сегментація аудиторії за допомогою методики 5W Шеррінгтона
Ми вже неодноразово говорили про важливість вивчення й сегментації цільової…
Докладніше

Як скласти комерційну пропозицію у B2B
Комерційна пропозиція – це пропозиція про співпрацю з описом продукту та акцентом на…
Докладніше

Що таке метод BLUF і чим він корисний у комунікаціях
BLUF — абревіатура від Bottom Line Up Front, що означає «головне на початку». Фактично це…
Докладніше

Реклама у блогерів в Інстаграмі: скільки коштує та як її запустити
Цілком очевидно, що реклама у блогерів в Instagram — це ефективний інструмент просування…
Докладніше

Як подолати банерну сліпоту, коли скрізь стільки реклами?
Банерна сліпота — це явище, коли користувачі підсвідомо ігнорують та не помічають…
Докладніше