Поділіться
Зміст

    налаштування гугл шопінг

    Одним із найкращих інструментів для українських інтернет-магазинів став Google Shopping. Вигоду від його запровадження отримують і продавці, і покупці. Першим його використання дає релевантний трафік за низькою ціною, а другі одразу бачать товар, який шукають, просто ввівши його назву в пошуковий рядок. Як працює цей інструмент, як налаштувати Google Merchant Center та яких помилок варто уникати, читайте далі.

    Google Shopping — що це

    Це інструмент, аналогічний агрегатору цін, який надає вибірку речей з різних вебсайтів на запит потенційного покупця. Завдяки йому користувачі можуть легко знаходити потрібні товари та порівнювати їх вартість, не відвідуючи сайти рекламодавців. Вся необхідна інформація витягується Google Ads з фіда даних, на основі якого визначається, за якими пошуковими запитами демонструватимуться ваші продукти. Тому дуже важливо розуміти, як налаштувати Google Shopping та фід зокрема.

    Що являють собою товарні оголошення

    Їхня мета — надати потенційному покупцеві максимум інформації про продукт до здійснення будь-яких дій з його боку. Оголошення відображаються перед органічною видачею та звичайною контекстною рекламою, а також на партнерських сайтах рекламної мережі Google Display Network. Блок включає назву товару, його вартість та зображення. І виглядає так:

     гугл шопінг налаштування

    Плюси та мінуси інструменту

    Завдяки аналітичним інструментам рекламодавці можуть відстежувати реальні пошукові запити користувачів, за якими були показані товарні оголошення. Це допомагає краще зрозуміти інтереси цільової аудиторії та оптимізувати рекламні кампанії. І в цьому, безумовно, є перевага.

    Крім цього, плюсом є те, що товарні оголошення часто демонструють вищі показники ефективності порівняно з традиційними пошуковими та медійними кампаніями. Це пов’язано з тим, що вони з'являються користувачам, вже зацікавленим у купівлі певного товару.

    Але у Гугл Шопінг є й недоліки. Один із них, коли при одночасному запуску кампанії Performance Max для тієї ж категорії товарів, вона матиме значно вищий пріоритет у рекламних аукціонах Google.

    Крім цього, налаштування Гугл Шопінг вимагає якісної роботи з сайтом. Він повинен відповідати суворим вимогам Google. Це стосується структури, якості зображень, описів товарів та інших аспектів. Недотримання вимог може призвести до призупинення або блокування рекламних кампаній.

    Кому варто запускати торгові кампанії Google Шопінг

    Завдяки цьому формату реклами потенційний покупець одразу бачить вартість товару і не переходитиме за оголошенням, якщо ціна його не влаштовує. Це дозволяє компанії не витрачати бюджет на нецільові переходи, що особливо важливо для ритейлерів із висококонкурентних ніш, де ціна за клік висока.

    Крім цього, Гугл Шопінг підійде магазинам з широким асортиментом. Товарні оголошення наочно демонструють лінійку та багатство вибору. У результатах пошуку можуть відображатися одразу два-три оголошення магазину, збільшуючи ймовірність здійснення покупки.

    Також розібратися, як налаштувати Google Shopping, ми радимо власникам інтернет-магазинів з частими змінами цін на товари. Їхнє оновлення вручну в рекламних кампаніях займає багато часу. Торгові кампанії автоматично підтягують поточні дані з фіда.

    Як підготувати свій сайт до роботи з Google Shopping

    Налаштування реклами Гугл Шопінг починається з роботи із сайтом. Він повинен відповідати низці вимог, а саме:

    • наявність онлайн-оплати банківськими картками. Покупцям має бути надана можливість повністю сплатити замовлення на сайті;
    • чітка вказівка ​​інформації про умови доставки, її вартість та доступні методи оплати;
    • коректні мовні версії сайту. Мова, якою представлений контент, товари у фіді та обрана мова самого фіда повинні збігатися;
    • валюта сайту має відповідати державній валюті країни;
    • умови повернення товару та грошей мають бути докладно розписані та перебувати на видному місці. Якщо повернення деяких товарів неможливе, це також потрібно позначити;
    • всі товари, які можна додати до кошика, мають бути в наявності на складі на момент оформлення замовлення;
    • вся розміщена інформація про товари, ціни, умови доставки та повернення повинна суворо відповідати дійсності. Хибні або нездійсненні обіцянки не допускаються;
    • не можна налаштовувати товарні кампанії для просування контрабандних товарів, алкоголю, медикаментів, азартних ігор, тютюнових виробів та інших заборонених категорій;
    • на сайті має бути встановлений SSL-сертифікат для забезпечення безпечного з'єднання;
    • спливаючі вікна та банери не повинні перекривати важливу інформацію про товари.

    Більш детальні рекомендації щодо підготовки сайту перед тим, як запустити торгові кампанії, можна вивчити в офіційних посібниках Google Merchant Center.

    Налаштовуємо рекламу в Google Shopping: покрокова інструкція

    Щоб розпочати роботу, необхідно створити обліковий запис Google, а також обліковий запис в Google Рекламі. Після цього виконуємо наступне.

    1. Створюємо обліковий запис у Google Merchant Center

    Для цього переходимо по за посиланням та заповнюємо реєстраційну форму. Всі дані, внесені до інтерфейсу Merchant Center при початковому налаштуванні, можна буде відредагувати надалі за потреби.

     google shopping налаштування

     налаштування google shopping

    Налаштування Google Shopping має здійснюватися з урахуванням наступних моментів:

    • У полі "Як називається ваш магазин?" необхідно вказувати не юридичне найменування компанії, а саме ту торгову назву, під якою ваш інтернет-магазин відомий споживачам. Дані цього поля будуть використовуватися в товарних оголошеннях.
    • Якщо ви продаєте товари з позначкою 18+, обов'язково поставте галочку навпроти пункту «На моєму сайті є товари для дорослих». Приховування такої інформації під час подальшої перевірки облікового запису співробітниками Google може призвести до повного його блокування.

    Далі вибираємо інструмент "Товарні оголошення".

     налаштувати google shopping

    2. Зв'язуємо обліковий запис Merchant Center з Google Рекламою

    Для цього відкриваємо меню у правому верхньому кутку та вибираємо «Зв'язок з іншими сервісами».

     як настроїти гугл шопінг

    У вікні, що відкрилося, клікаємо на кнопку «+». Тут потрібно заповнити поле «Ідентифікатор клієнта», після чого натиснути кнопку «Надіслати запит створення зв'язку».

     google merchant налаштування

     налаштування реклами гугл шопінг

    Акаунти будуть пов'язані автоматично, якщо при реєстрації була вказана одна електронна адреса. Якщо ж використовувалося кілька адрес, зв'язок потрібно підтвердити вручну в Google Рекламі.

    3. Створюємо фід даних

    Наступний етап, без якого не обходиться налаштування Google Shopping, — це створення товарного фіда. Він є структурованим файлом, що містить деталізовану інформацію про ваші товари. Основні відомості про продукт, такі як назва, опис та ціна, вказуються за допомогою спеціальних атрибутів: title, description та price відповідно.

    Товарний фід для кампаній Google Shopping може бути наданий в одному з таких форматів: TXT, XML, ZIP та інших. Вибір відповідного залежить від обсягу даних, технічних можливостей та переваг рекламодавця. Головна вимога — коректна структура фіда та наявність усієї необхідної інформації про товари відповідно до вимог Google.

    Якщо на вашому сайті часто змінюються ціни або додаються нові товари, налаштування реклами в Google Shopping включає створення додаткового фіда оновлення онлайн-асортименту. Його відмінна риса полягає в тому, що він містить лише п'ять ключових атрибутів:

    • ідентифікатор товару;
    • ціну;
    • наявність товару;
    • ціну зі знижкою;
    • термін дії знижки.

    Використання додаткового фіда оновлення — зручне рішення, коли інформація про ціни, знижки та наявність товарів часто змінюється і потрібно оновити лише деякі з них. Це дозволяє значно скоротити кількість замовлень, відхилених через невідповідність ціни товару у фіді та на сайті.

    4. Завантажуємо фід даних

    Для цього переходимо до розділу «Товари» та клацаємо на вкладку «Фіди». Далі заповнюємо всю необхідну інформацію: вказуємо мову вмісту у фіді, країну збуту, послуги, у яких просуватимуться товари.

     google shopping як налаштувати

    Якщо фід буде використовуватися тільки для торгових кампаній, не забудьте зняти галочку навпроти пункту «Display».

     як налаштувати google shopping

    Після цього потрібно вибрати, звідки завантажуватиметься інформація, та клацнути на «Продовжити».

     налаштування реклами у google shopping

    Далі вказуємо частоту завантаження, часовий пояс, URL файлу та знову натиснути «Продовжити».

     google покупки налаштування

    Після завантаження товарного фіда потрібен час для його обробки. Зазвичай цей процес займає від 5 до 15 хвилин, залежно від кількості товарів. Щоб переглянути інформацію про завантажений фід, просто натисніть на його назву. Не забудьте переконатись, що він пройшов модерацію. На цьому все готове для того, щоб створити торгову кампанію.

    Алгоритм створення шопінг-кампанії

    Налаштування Google покупки проходить у кілька етапів. Починаємо з натискання кнопки «Нова кампанія».

    як настроїти гугл покупки

    Потім вибираємо необхідні параметри: мета рекламної кампанії, її тип, джерело даних (товарний фід), географію показів та підтип кампанії.

     як налаштувати google merchant center

     гугл покупки налаштування

     гугл покупки як налаштувати

    налаштування гугл шопінг 1

    Після визначення базових налаштувань переходимо до призначення рекламного бюджету та ставок.

    гугл шопінг налаштування 1

    Для товарних кампаній однією з найпоширеніших та найефективніших стратегій призначення ставок є «Максимальна цінність конверсії». При її використанні необхідно задати цільове значення ROAS (рентабельність інвестицій у рекламу).

    google shopping налаштування 1

    Для нових кампаній рекомендується встановлювати порівняно високу цільову ROAS в діапазоні 100-200% на перші 2 тижні. Це дозволить зібрати початкову статистику та оцінити ефективність кампанії. У міру накопичення даних цільову ROAS можна поступово знижувати для максимізації рентабельності при збереженні прийнятного обсягу трафіку і конверсій.

    Важливі нюанси

    Ми зібрали для вас кілька корисних порад, які допоможуть налаштувати Google Shopping.

    Групуйте товари

    Для ефективного управління та оптимізації торгової кампанії Google Standard Shopping рекомендується використовувати структурований підхід. Без поділу на підгрупи важко визначити, які товари приносять прибуток, а які витрачають бюджет без віддачі.

    Щоб створити структуру в Google Рекламі, відкрийте налаштування торгової кампанії, виберіть створену кампанію та перейдіть до групи продуктів.

     налаштування google shopping 1

    Тут можна сегментувати товари за різними ознаками: типу продукту, категорії, бренду, додатковим міткам тощо.

     налаштувати google shopping 1

    Позначте потрібні критерії сегментації та прокрутіть список до кінця, щоб переконатися, що всі необхідні групи зазначені. Потім натисніть «OK», щоб застосувати зміни. Важливо прокрутити всі групи, інакше Google виконає сегментацію лише для перших 50 груп, а решта буде автоматично відключена від показів.

    Рекомендується сегментувати товари саме за категоріями, брендами, мітками та іншими стійкими ознаками, але не за назвами товарів. Річ у тім, що з додаванням нових товарів вони не потраплять у групи, засновані на назвах, і для їх включення до реклами знадобиться повторна сегментація.

    Використовуйте стовпці

    Оцінюючи ефективність торгових кампаній, ключовим показником є ​​ROAS (рентабельність інвестицій у рекламу). Для зручного аналізу рекомендується налаштувати відображення потрібних стовпців із метриками в інтерфейсі Google Реклама.

    Для цього натисніть на заголовок стовпця та виберіть "Свій варіант".

    як настроїти гугл шопінг

    Обов'язково увімкніть стовпець «Цінність конверсії/Вартість», оскільки співвідношення цінності конверсій до витрат є показником ROAS. Інші стовпці можна вибрати за бажанням під свої завдання, після чого збережіть створений набір стовпців.

    google merchant налаштування

    Аналіз та оптимізація торгових кампаній на основі ROAS повинні проводитись на регулярній основі. Якщо будь-які категорії чи групи товарів мають ROAS нижче середнього по кампанії, вони знижують загальну рентабельність.

    Слідкуйте, що «ламає» аналітику

    В середньому для українського e-commerce кількість реальних продажів перевищує дані про транзакції, що відстежуються в Google Analytics, на 20–50%. Найменше число транзакцій у GA4 може бути викликане наступним:

    • вимоги GDPR щодо захисту персональних даних користувачів;
    • користувачі iOS, які заборонили відстеження у додатках та браузерах;
    • використання плагінів блокування реклами;
    • замовлення, оформлені за телефоном або через інші канали та внесені менеджером вручну до адмінпанелі або CRM;
    • затримка відправки даних про події у GA4 на 3-4 дні.

    Щоб оцінити похибку, порівняйте всі продажі з сайту за останні 30 днів (або в інший період) в адмін-панелі або CRM з даними про транзакції в Google Analytics.

    Зважайте на виявлену похибку при розрахунку рентабельності кампаній.

    Наприклад, якщо середня маржа 30%, а похибка відстеження GA4 становить 25%, мінімально допустимий ROAS для беззбитковості буде: (100/30%)*(1-25%)=250%.

    Для продуктів із маржею 20% та похибкою відстеження 20% мінімальний поріг ROAS збільшиться до 400%.

    Використовуйте UTM-мітки

    Для відстеження джерел трафіку та атрибуції конверсій рекомендується використовувати UTM-мітки в URL-адресах. Додайте UTM-мітки до налаштувань вашої кампанії в Google Реклама наступним чином:

    1. Зайдіть у налаштування кампанії.
    2. Розгорніть розділ «Установки URL-адреси кампанії».
    3. У полі «Суфікс кінцевої URL-адреси» додайте потрібні параметри UTM.

    Застосування UTM-міток дозволить точніше відстежувати джерела замовлень не тільки в Google Analytics 4, але й в інших системах вебаналітики, таких як Microsoft Clarity та інших, а також у CRM-системі за потреби.

    Впровадьте кілька кампаній

    Для швидкого запуску кількох кампаній різних категорій товарів можна скористатися наступним підходом. Спочатку створіть одну велику торгову кампанію Google Shopping «з нуля» у стандартному режимі, включивши до неї всі ваші товарні групи.

    Потім скопіюйте цю базову кампанію необхідну кількість разів, створивши тим самим дублікати. Далі для кожної нової скопійованої кампанії відключіть зайві групи товарів згідно з її логікою та призначенням. Потім залишиться лише виконати потрібні налаштування для кожної кампанії.

    Вимикайте товари

    Рекомендується відключати товари або категорії товарів, які на цей час не потрібно рекламувати безпосередньо в адмінпанелі магазину на платформі Хорошоп. Це дозволить уникнути проблем із відповідністю політиці Google та потенційних санкцій, таких як блокування облікового запису або відключення товарів.

    Для цього необхідно:

    • Зняти галочку з відповідних товарів у розділі Google Merchant Center.
    • Перейти в розділ Маркетинг → Маркетплейси → Google Feed for Merchant Center → Налаштувати категорії та видалити потрібні категорії з фіда.

    Якщо ви повністю відключили певні категорії товарів, рекомендується також вимкнути автоматичне вивантаження товарного фіда в Google для цих категорій.

    Працюйте з пошуковими запитами

    У торгових кампаніях Google Shopping стандартного типу ви можете бачити пошукові запити користувачів, які викликали показ ваших об'яв. Не всі з них можуть бути релевантними до ваших товарів, тому одне із завдань оптимізації — регулярний аналіз пошукових термінів та додавання нерелевантних запитів до списку мінус-слів.

    Рекомендується створити загальний список мінус-слів та призначити його на всі активні пошукові та торгові кампанії. Завдяки цьому при додаванні нового мінус-слова до загального списку воно автоматично почне діяти у всіх кампаніях, за винятком показів на відповідні нерелевантні запити.

    Замість висновку

    Для інтернет-магазинів товарні оголошення Google Реклама працюють значно ефективніше, ніж стандартні пошукові кампанії. Причина в тому, що користувачі бачать не лише текстове оголошення, а й візуальне подання товару з фото та вказівкою ціни. Таким чином, на сайт приходять зацікавлені користувачі, націлені на покупку конкретного продукту.

    Для отримання максимальної користі з товарних кампаній потрібно точно розуміти, як налаштувати Гугл Шопінг. Адже ціна помилки тут складається не лише із витраченого бюджету. Некоректні налаштування можуть істотно знизити рентабельність та ефективність рекламних кампаній. Якщо ви не впевнені, що налаштування Google Merchant вам під силу, ви можете звернутися за допомогою до фахівців компанії Elit-Web.

    FAQ

    налаштування реклами гугл шопінг 1

    Як працює Google Шопінг?

    При пошуку товарів користувачі бачать картки з фото, назвою, ціною та брендом продукту, а при переході опиняються на відповідній сторінці інтернет-магазину. Для участі в Google Шопінг продавці повинні створити торгову кампанію в Google Реклама та надати структурований товарний фід з інформацією про свої продукти. Google аналізує та індексує ці дані, а потім показує релевантні товари у вигляді об'яв під час пошуку користувачами.

    Скільки коштує Google Шопінг?

    Інструмент працює за моделлю оплати за клік (PPC). Це означає, що продавець платить лише за переходи зацікавлених користувачів на свій сайт. Вартість кожного кліка визначається на аукціонній основі з урахуванням ставок конкурентів та релевантності оголошення запиту. Точна вартість кліків варіюється залежно від товарної категорії, географії, сезону та конкуренції. В середньому ціна кліка в Google Шопінг може становити від кількох центів до кількох доларів. Продавці самостійно встановлюють денні бюджети та стратегії управління ставками.

    Як продавати товари через Google?

    Для цього необхідно виконати такі основні кроки:

    • Створити обліковий запис Google Merchant Center та налаштувати вивантаження товарного фіда з інформацією про ваш асортимент.
    • Зареєструвати обліковий запис у Google Рекламі та створити торгову кампанію в режимі Google Шопінг.
    • Завантажити товарний фід у кампанію та задати рекламний бюджет, ставки, таргетинги.
    • Оптимізувати кампанію, використовуючи дані про пошукові запити, розширені описи товарів та додаткові параметри оголошень.

    Для отримання бажаного результату важливо не тільки знати, як налаштувати Google Покупки, але й регулярно аналізувати ефективність кампаній, коригувати ставки та бюджети.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.