Медійна реклама: що це таке, види, переваги та недоліки
Сучасне бізнес-середовище змінюється з неймовірною швидкістю. Більшість компаній уже…
Докладніше
Behavioral Targeting: що таке поведінковий таргетинг і чим він може бути корисним
Інтернет-маркетинг лише з першого погляду може бути досить простим, а маркетингові…
Докладніше
Що таке локальні кампанії Google Ads і як їх налаштувати
Використовувати можливості Google Ads сьогодні можуть не тільки ті компанії, які…
Докладніше
Що таке ремаркетинг і як його налаштувати
Ремаркетинг – чудовий інструмент для нагадування потенційним клієнтам про товари чи…
Докладніше
Як дізнатися попит на товар в інтернеті
Запуск власного бізнесу – це певні ризики. Адже неможливо передбачити, наскільки…
Докладніше
Кейс контекстної реклами інтернет-магазину Manov.com.ua
Наш досвід запуску PPC-реклами показує, що конверсія інтернет-магазинів у наш складний…
Докладніше