0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування молодого інтернет-магазину Bedroom

Поділіться
Зміст

    Розвиток бізнесу в онлайні багато в чому залежить від чіткої стратегії та професійного підходу. За 8 місяців роботи над проектом розкрутки нового сайту Bedroom наша команда змогла збільшити трафік з 0 до 1 200 та вдвічі показники конверсії, наростити масу посилань.

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : Bedroom

    Цілі клієнта : збільшення цільового трафіку, приріст лідів, індивідуальний брендинг

    Реєстрація домену : 20.11.2020

    Послуга : SEO-просування інтернет-магазину

    Тематика : продаж текстильних виробів

    Особливість ніші : роздрібна торгівля з великою та активною конкуренцією

    Регіон просування : Україна

    Результати : збільшення трафіку з 0 до 1 200 за півроку, а доходу – до $1 300

    Понад 15 років в Україні працює мережа мультибрендових магазинів Bedroom. Про неї знають у Дніпрі, Кривому Розі та у Києві. Сюди покупець приходить за постільними речами, подушками, ковдрами, пледами, покривалами. В асортименті є великий вибір рушників, халатів, аксесуарів для ванної кімнати та інших товарів для дому. У магазинах торгової мережі продукція від відомих брендів Irya, Barine, Penelope, Buldans, Othello, Karaca Home та Beverly Hills Polo Club доступна споживачам за оптимальними цінами.

    Окрім торгівлі у різних містах, власники бізнесу завжди активно займалися оптовим продажем. 2020 року було поставлено нову мету — розвиток в інтернеті. До цього підштовхнули зовнішні умови загальнонаціонального локдауну та економічні прогнози щодо розвитку брендів на регіональних ринках.

    З метою запустити інтернет-магазин домашнього текстилю, власники компанії Bedroom прийшли до нас.

    Загальна інформація щодо проекту

    Завдання клієнта, поставлені перед нами

    До 2020 року бренд Bedroom не був представлений у Світовій мережі. Тому від нас вимагалося таке:

    • запустити новий інтернет-магазин текстилю для дому;
    • дійти стабільного припливу трафіку з органічного пошуку;
    • наростити продажі та вийти на оптимальні показники конверсії ресурсу.

    Додатковою метою було підвищення впізнаваності бренду компанії, що є дуже важливим для розвитку бізнесу. Існуюча тенденція щодо збільшення кількості продажів в онлайн-магазинах та цілі, поставлені клієнтом, вимагали від нас швидкості та чіткої стратегії.

    Наша стратегія

    Над проектом працювала команда з різнопрофільних експертів. Кожен із них займався своїм напрямком. Конструктивна взаємодія фахівців із різних сфер давала можливість врахувати безліч факторів та вивести інтернет-магазин клієнта на бажані позиції. Роботи були проведені за такими напрямами:

    Технічний аудит та первинна оптимізація сайту . Ефективне SEO неможливе без цього етапу. По-перше, потрібно дізнатися поточний стан ресурсу, чи є технічні помилки, по-друге, чи готовий він до просування. Чітке функціонування інтернет-магазину, коректна індексація окремих сторінок у пошуку можливі лише у тому випадку, коли добре налаштована робота платформи. Крім того, необхідно було оцінити перелінкування, чи оптимізовані метатеги, чи якісний контент. Все це могло вплинути на ранжування сайту в пошукових системах.

    Складання семантичного ядра, створення нових посадкових сторінок та додавання ними контенту . Як відомо, це основний пункт просування сайту. Семантичне ядро мало відповідати таким критеріям:

    • охопити тематику сайту;
    • врахувати інтереси та ключові запити цільової аудиторії;
    • реалізувати цілі проекту.

    У перспективі планувалося рівномірно розподілити ключі за тематичними напрямками, додати нові посадкові сторінки, сформувати ТЗ для копірайтерів на створення корисного та унікального контенту.

    Аудит посилальної маси та розробка стратегії її нарощування . Це дуже важливо при розкручуванні сайту. Ми розробили стратегію та сформували якісний посилальний профіль сайту. Зовнішня оптимізація цінується пошуковими системами, тому розвитком цього напряму знехтувати не можна було. Щоб досягти високих результатів, потрібно таке:

    • підібрати авторитетні майданчики-донори;
    • використовувати різні види посилань;
    • зі збільшенням посилальної маси забезпечити плавну динаміку.

    Все це мало сприяти підвищенню показників ранжування ресурсу нашого клієнта.

    Наша стратегія

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Серед головних проблем, з якими зіткнулися наші фахівці, були технічні недоробки:

    • помилки в налаштуванні багатьох важливих просування атрибутів;
    • велика кількість битих сторінок;
    • низька швидкість завантаження ресурсу на ПК та на мобільних пристроях;
    • проблеми під час оформлення замовлення на сайті.

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Проблеми при оформленні замовлення на сайті

    Крім того, потрібно розширити структуру онлайн-магазину, додати посадкові сторінки та виконати зовнішню оптимізацію.

    Наші рішення

    Етап 1. Виправлення технічних недоробок

    У нашій компанії перевірка технічного стану ресурсу на початку проекту завжди проводиться комплексно за допомогою спеціально підготовленого чек-листа. Після виявлення проблем було виконано такі роботи:

    • налаштовані атрибути canonical на всіх сторінках сайту;
    • усунуті биті посилання;
    • виправлено виявлені помилки у формах (вхід через «Гугл» або «Фейсбук», при покупці, при надсиланні заявки зі сторінки контактів).

    Крім того, була додана автогенерована карта сайту у форматі xml, що підвищувало видимість у пошукових системах.

    Етап 2. Розробка семантичного ядра та розширення структури

    Наші фахівці виконали кропітку роботу зі збирання ключових запитів у тематиці ніші. Пропонуємо до вашої уваги приклад вибраних ключів по одній зі сторінок сайту.

    Розробка семантичного ядра

    Далі було запропоновано розширити структуру сайту за рахунок використання сторінки фільтрів з урахуванням категорій товарів. Наприклад, крім виробника, кольору та матеріалу виготовлення, ми порекомендували сортувати продукцію за такими критеріями:

    • постільна білизна - за типом застібки;
    • подушки - за матеріалом наповнювача;
    • ковдри - за розмірами та по сезонності;
    • матраци - за висотою, рівнем жорсткості і т.д.

    Розширення структури сайту

    Після цього були ретельно опрацьовані метадані, додані посадкові сторінки, підготовлений для них якісний контент.

    Етап 3. Нарощування маси посилань

    На цьому етапі було ретельно підібрано домени-донори, закуплено посилання на них. Наша команда намагалася, щоб тематика донорського ресурсу була якомога ближчою до клієнтської. Ми дуже уважно стежили за контентом, який розміщували на сторонніх сайтах. У процесі роботи проводився регулярний моніторинг маси посилань з метою контролю попадання під фільтри пошукових систем. Для цього найчастіше використовувався інструмент Google Search Console. Закуповувалися статейні біржові посилання та крауд-посилання.

    Коментар нашого експерта

    Унікальність цього проекту полягає в тому, що в тематиці ніші з продажу домашнього текстилю багато активних конкурентів, а наш клієнт виходив на онлайн-ринок практично з нульовими показниками, тобто з нерозкрученим сайтом. Злагоджена робота нашої команди разом із менеджерами з боку клієнта дозволила нам не лише вийти на розрахункові показники, а й за окремими напрямками перевершити їх.

    Коломоєць Марина , Project Manager Department

    Результати проекту

    Серед наших головних досягнень — зростання органічного трафіку.

    Дані до початку просування практично відразу після запуску (грудень 2020 р.):

    Результати проекту

    Після проведених робіт із SEO-оптимізації (серпень 2021 р.):

    Після проведених робіт із SEO-оптимізації

    Кількість відвідувачів зросла з 33 на місяць до 739. Кількість нових користувачів збільшилася з 30 до 573. У 2 рази підвищився коефіцієнт конверсії – з 15,62 до 32,58%.

    Багато ключових фраз піднялися в топі пошукової видачі. Сьогодні вони займають такі позиції:

    • домашній текстиль 16 (+85);
    • гарні пледи 18 (+83);
    • постільна білизна irya 29 (+72);
    • ковдру дитячу 21 (+65);
    • купити дитячі рушники 32 (+69).

    У дужках зазначено, на скільки пунктів відбулося піднесення.

    Загальна динаміка кількості ключових фраз у видачі:

    Загальна динаміка кількості ключових фраз у видачі

    Закупівля посилань на доменах-донорах відбувалася поступово, що видно на першому графіку. За час роботи над проектом зросла кількість сторінок, що посилаються, що в перспективі дасть хороший результат щодо зростання кількості переходів на сайт нашого клієнта.

    Зросла кількість сторінок, що посилаються

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    Робота над проектом просування онлайн-магазину текстилю для дому Bedroom одразу після запуску дозволила нам усунути усі критичні помилки. Ми розширили структуру та в межах виділеного бюджету забезпечили високі показники конверсії ресурсу. Для нас це досвід роботи у висококонкурентній ніші, а для клієнта – збільшення кількості покупців та підвищення впізнаваності бренду не лише на локальному рівні, а й по всій Україні.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?