Робота у висококонкурентній ніші вимагає від SEO-фахівця особливої уважності, обліку безлічі деталей та чіткої стратегії. Сьогодні йтиметься про те, як вдалося підвищити позиції сайту нашого клієнта в органічній видачі та підняти пошуковий трафік на 52% за півроку роботи.
Загальна інформація щодо проекту:
Назва компанії : інтернет-магазин «Євродиван» |
Мета клієнта : вийти в топ за окремими позиціями, збільшити цільовий трафік |
Реєстрація домену : 2010 |
Послуга : SEO-просування інтернет-магазину |
Тематика компанії : елітні меблі для дому та офісу |
Особливості ніші : висока конкуренція |
Регіон просування : Україна |
Результат роботи : зростання видимості сайту в органічному пошуку за цільовими запитами та пошукового трафіку з початку робіт +52% |
З якими проблемами прийшов клієнт
Власники інтернет-магазину звернулися із завданням SEO-просування, оскільки зіткнулися з високою конкуренцією у тематичній ніші щодо реалізації меблів. Ключові запити були у топ-3 Google лише у 3% випадків. Досить низька порівняно з конкурентами була кількість відвідувань на сайті.
Основні стратегічні напрями роботи
Перше, що було вирішено зробити, — це оцінити позиції нашого клієнта порівняно з конкурентами, з'ясувати, які сайти є найближчими суперниками та за рахунок чого їм удалося обійти нашого замовника.
Порівняно низькі показники органічного трафіку були пов'язані з технічними проблемами ресурсу. Тож було ухвалено рішення провести повний аудит його стану. У процесі роботи необхідно звернути увагу на адаптацію мобільної версії сайту та його юзабіліті.
Ще один важливий напрямок — аналіз профілю профілю. Його вдосконалення допомогло б у перспективі просування ресурсу, оскільки кількість доменів, що посилаються, — один із факторів ранжирування в пошуку, і якщо в планах — наздогнати конкурентів за позиціями та трафіку, то потрібно на цей показник звернути особливу увагу. Якісний аудит маси посилань міг стати основою для розробки стратегії з її нарощування.
Вивести ресурс клієнта у топ неможливо без проведення його внутрішньої оптимізації. Було заплановано складання семантичного ядра. Наступними стратегічними завданнями стали оновлення контенту та опрацювання нових категорій. З урахуванням результатів аналізу конкурентів стало зрозуміло, що потрібно оптимізувати сторінки фільтрів під середньо- та низькоконкурентні запити.
Які слабкі місця сайту клієнта були виявлені
У процесі аналізу стану меблевого інтернет-магазину було виявлено проблеми щодо технічної частини, зокрема:
- низька швидкість завантаження сторінок, у тому числі і для ПК, і для мобільних пристроїв;
- кілька фатальних помилок верстки;
- недоробки з метатегами;
- низькі показники CTR;
- внутрішні помилки ресурсу, наприклад, при скануванні пошуковим роботом Google на частині сторінок з'являється відповідь сервера 500.
Фахівці звернули увагу на слабкий, порівняно з прямими конкурентами, посилальний профіль сайту. Наприклад, за категорією «кутові дивани» на ресурсі проставлені посилання з 11 доменів, а у найближчих конкурентів цей показник був на рівні 20—35. Різниця очевидна. Медіанне значення кількості конкурентів доменів-донорів, що посилаються на сайти, було близько 411 — саме до цієї цифри і потрібно прагнути.
Наш клієнт вигідно відрізнявся від своїх конкурентів тим, що він працював у преміум-сегменті, тоді як інші меблеві інтернет-магазини орієнтовані на продаж у середньому ціновому сегменті. Але ця конкурентна відмінність не була опрацьована в ключах та на посадкових сторінках. Було виявлено дублі у назвах.
Наше рішення
Щоб досягти поставленої мети з SEO-просування сайту клієнта, наша команда зробила наступні дії:
Крок 1. Впровадження доробок з технічної частини
Насамперед було поставлено завдання усунути технічні недоліки, що впливають на швидкість завантаження ресурсу в десктопній та мобільній версіях, фатальні помилки верстки.
У середині реалізації проекту на сайт було перенесено частину доопрацювань, але виникли проблеми з прописаними вручну метатегами, з індексацією сторінок фільтрів. Усі вузькі місця вдалося оперативно усунути.
Крок 2. Аналіз конкурентів, покращення юзабіліті та доопрацювання за комерційними факторами ранжування
Попередній аналіз конкурентних ресурсів та УТП нашого клієнта показали, що є резерви в тому, щоб виділитися на їх тлі і щільно зайняти нішу товарів у ціновому сегменті вище за середній. Тим більше, що найближчі конкуренти, які позиціонують себе як магазини елітних меблів, мали малу кількість переходів із пошуку.
Таким чином, спочатку було прийнято рішення не опрацьовувати запити, пов'язані з «дешевими» та «недорогими» меблями, а більше звернути увагу на опрацювання низькочастотних висококонкурентних ключів. До того ж у метатегах були вказівки на преміум-якість.
Для покращення взаємодії відвідувачів з інтернет-магазином було зроблено кроки щодо покращення юзабіліті, що могло в перспективі збільшити глибину перегляду. Для цього було дано такі завдання:
- до шапки сайту додати номери телефонів різних операторів, а також інші засоби зв'язку (Skype, Viber). Ці дані повинні відображатися у спливаючому вікні та адаптивній версії при натисканні на значок телефону;
- у футері сайту вивести посилання на основні категорії, додаткові номери телефонів, адресу шоуруму, час роботи;
- у попередньому перегляді товарів на сторінках категорій додати кольорові примітки-статуси продукції (акція, хіт продажу та ін.);
- в описах товарів додати блок з короткою інформацією про доставку та варіанти оплати.
Подібна комерційна інформація на сайті дає можливість потенційному клієнту швидко знайти контактну інформацію, що стимулює до здійснення покупки.
Наші фахівці провели роботи з комерційних факторів ранжування і порекомендували додати:
- у профіль Google Бізнес пріоритетні товари для їх відображення на сторінці пошуку;
- якісні фото до всіх описів товарів;
- реквізити компанії на сторінки «Контакти» та «Оплата»;
- окрему сторінку із сертифікатами, ліцензіями та нагородами компанії.
Вся ця робота з поліпшення ресурсу мала суттєво вплинути на його ранжування.
Крок 3. Внутрішня і зовнішня оптимізація сторінок категорій і фільтрів, що просуваються.
Оскільки в цьому напрямку інтернет-магазин мав багато недоліків, було проведено такі роботи:
- створено сторінки фільтрів за окремими категоріями товарів;
- відібрано теми та підготовлено ТЗ на інформаційні статті у тематиці інтернет магазину;
- опрацьовано локальну видачу;
- узгоджено бюджет на написання прес-релізів та їх розміщення на доменах-донорах.
У перспективі заплановано закупити прес-релізи та проставити безанкорні посилання на тематичних майданчиках та форумах. В рамках покращення профілю посилання можна налаштувати додаткову перелінковку зі сторінок товарів на сторінки категорій та фільтрів.
Коментар нашого експерта
Через півроку від початку робіт над сайтом ми отримали зростання цільового органічного трафіку з пошуку. Незважаючи на високу конкуренцію у ніші, робота над зовнішньою та внутрішньою оптимізацією ресурсу дала результат.
Артур Каспаров , SEO фахівець
Результати роботи над проектом
За півроку співпраці з клієнтом пошуковий трафік на його сайті зріс на 52%.
Підвищилася клікабельність.
Майже наполовину зросла видимість ресурсу в органічному пошуку (за даними Serpstat). Про це свідчать результати діаграми.
Вдалося наростити посилальну масу. Динаміка зростання цього показника представлена графіку.
Коментар клієнта
Висновки та подальші плани
Робота над цим проектом вкотре показала, що конкуренція у багатьох областях дуже зростає. Тож для виведення своєї компанії в топ необхідно прислухатися до порад спеціалістів. Вони спланують чітку стратегію з урахуванням тематичної ніші клієнта та запровадять її.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!