0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування Jabko: Як подвоїти відвідуваність інтернет-магазину техніки

Поділіться
Зміст

    Вийти на перші позиції в топі видачі, підвищити відвідуваність сайту, збільшити продажі - такі цілі поставили перед собою власники інтернет-магазину Jabko, коли звернулися із заявкою на послугу комплексного просування сайту. За 6 місяців співпраці нам вдалося досягти збільшення кількості відвідувачів на 92%, що призвело до зростання продажів та покращення рейтингу в пошукових системах.

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : Ябко

    Реєстрація домену : 2017

    Тематика компанії : мережа магазинів оригінальної техніки Apple

    Послуга : комплексне просування сайту

    Особливості ніші : наявність конкурентів як серед компаній, що спеціалізуються на продажах техніки Apple в Україні, так і універсальних продавців

    Мета клієнта : збільшити відвідуваність інтернет-магазину техніки Apple вдвічі, підвищити конверсію ресурсу

    Регіон просування : Україна

    Результат роботи : + 91,6% (у перший місяць робіт) - 36449 сеансів на місяць, через 6 місяців роботи - 69840 сеансів)

    Вивчення проблеми, з якою звернувся клієнт

    У червні 2019 року нам надійшла заявка на послугу комплексного просування сайту jabko.ua. На той момент це вже був досить відвідуваний ресурс, який мав близько 30 000 візитів щомісяця, що, своєю чергою, потребувало граничної акуратності в діях (не можна було допустити, щоб трафік знизився навіть на короткий період). З іншого боку, поточні показники не влаштовували власників інтернет-магазину, які ставили собі амбітні цілі — вийти в топ з продажу оригінальної техніки Apple.

    Вивчення проблеми, з якою звернувся клієнт

    Ключові стратегічні напрями

    В Україні добре розвинений ринок онлайн-продажів побутової техніки, тому впоратися з поставленим завданням було досить складно. Потрібно розпочати конкурентну боротьбу з istore.ua, apple.com, які спеціалізувалися на продажах оригінальної техніки Apple в Україні. Серйозним завданням було протистояння розвиненим інтернет-магазинам типу Citrus, Allo, де можна було придбати будь-яку електроніку та гаджети різних виробників.

    Щоб якісно виконати запит інтернет-магазину Jabko, наші фахівці зайнялися серйозним аналізом веб-сайтів-конкурентів. У ході дослідження тематичної ніші на чільне місце були поставлені питання, пов'язані:

    • з відвідуваністю ресурсів;
    • кількістю індексованих сторінок;
    • семантичним ядром сайтів конкурентів;
    • змістом окремих сторінок;
    • технічними параметрами - використанням метаданих, швидкістю завантаження і т.д.

    Ключові стратегічні напрями

    Отримайте індивідуальну стратегію просування сайту у ніші

    Персональний план просування сайту з урахуванням особливостей та специфіки ніші, а також прогноз зростання пошукового трафіку.

    image

    В результаті було вирішено насамперед зайнятися такими напрямками:

    1. Провести глибокий технічний аудит ресурсу . На сайтах, за допомогою яких здійснюються продажі, технічна частина має бути ідеально налаштована. Користувач не буде довго чекати, поки завантажаться сторінки, або не повернеться на ресурс, якщо не працюватиме те чи інше посилання. Велике значення має і те, як відображається опис сторінок у пошукових системах. Ці та інші питання стали предметом розгляду нашої команді.
    2. Проаналізувати семантичне ядро сайту щодо відповідності високо- і низькочастотним ключовим запитам . Націлити роботу тільки на просування за високочастотними запитами в ситуації з інтернет-магазином нашого клієнта було свідомо програшним рішенням, оскільки довелося б конкурувати з так званими бізнес-ваговиками. Попрацювати слід було б над розширенням семантичного ядра, що дало б приплив нових відвідувачів і просування пошукових системах.
    3. Виконати аудит посилальної маси та розробити стратегію її нарощування . Для виходу в топ у пошуковій системі потрібно оцінити, яка частка переходів на сайт з інших джерел. Це важливий сигнал для пошукових систем, який говорить про потрібність контенту.

    Крім цього, було звернено увагу на те, що в інтернет-магазині необхідно регулярно додавати нові сторінки, налаштувати все так, щоб користувачеві було зручно робити покупки.

    В інтернет-магазині необхідно регулярно додавати нові сторінки

    Виявлені проблеми сайту клієнта

    Детальний технічний аудит сайту показав, що на ньому було багато різних недоробок. На наш погляд, найбільш критичними виявилися:

    1) «Біті» посилання . На час аналізу їх нарахували близько 17 штук. Як відомо, для пошукових роботів це показник низької якості ресурсу. До того ж, їх велика кількість призводить до погіршення поведінкових факторів.

    биті посилання на сайті jabko.ua

    2) Низька швидкість завантаження сторінок . Ми перевірили, наскільки швидко відкриваються сторінки на мобільних пристроях та на ПК. Результати виявились невтішними, особливо в порівнянні з конкурентами.

    Низька швидкість завантаження сторінок сайту jabko.ua

    3) Проблеми з мікророзміткою на сайті . Мабуть, з моменту створення інтернет-магазину даному напрямку не приділялося належної уваги, а це досить серйозний показник, що впливає на ранжування пошукових систем і переходи користувачів.

    Проблеми із мікророзміткою на сайті jabko.ua

    З точки зору якості та кількості маси посилань сайт сильно програвав своїм конкурентам. У роботі було використано дані сервісу Ahrefs. Порівняння з двома найближчими суперниками показано нижче.

    Посилальна маса ahrefs

    З приводу семантики jabko.ua можна було зробити висновок про те, що загальна видимість за кількістю запитів на сайті була гарною, але більша їх частина відображалася лише на другій (і більше) сторінці видачі. У сучасних висококонкурентних умовах це свідчило про значне недороблення у цьому напрямі. Йшлося про низькі позиції по сукупному семантичному ядру в діапазоні 20-100 пошукової видачі.

    Семантика на момент початку роботи сайту jabko.ua

    Наше рішення

    Більшість виявлених недоліків у процесі роботи було виправлено. Отримана інформація стала точкою зростання поліпшення позицій клієнтського ресурсу.

    Крок 1. Виправлення технічних проблем

    Головний напрямок, за який взялися наші технічні фахівці, - це збільшення швидкості завантаження сайту та усунення «битих» посилань. Було вирішено попрацювати над мобільною адаптацією, тому що понад 50% користувачів сьогодні користуються різними гаджетами, а висока швидкість завантаження сторінок створює позитивне враження про ресурс загалом.

    «Биті» посилання на сайті з'явилися, швидше за все, через те, що в розділі продажів техніки Apple якісь моделі були продані, а сторінку некоректно відключено. Деякі з них у процесі технічної оптимізації видалені вручну, а з метою уникнення подібних проблем у майбутньому налаштований автоматичний редирект зі сторінки проданого товару на сторінку з категорією.

    Крім того, було розпочато роботу щодо внесення змін до метатег, але вона проводилася в комплексі з текстовою оптимізацією.

    Виправлення технічних проблем

    Крок 2. Внутрішня оптимізація та корекція текстового контенту

    Ми проаналізували всі запити, які знаходились у діапазоні позицій 20–50 у видачі, складено список тих, які найлегше «дотиснути». Навколо цього і виконувались усі дії щодо оновлення текстів, нарощування посилальної маси, виправлення метатегів тощо.

    Всі роботи проводилися дуже акуратно, щоб не нашкодити запитам, які мають високу позицію.

    До того ж важливо було не лише покращити позиції та наростити відвідуваність, а й «затримати» користувача на сайті, підвищити показник конверсії, що планувалося клієнтом у довгостроковій перспективі.

    Внутрішня оптимізація та корекція текстового контенту

    Крок 3. Нарощування маси посилань

    Ухвалено рішення не особливо форсувати цей напрямок, але приділити увагу якості. Складено список ресурсів, на яких планувалося розмістити посилання, визначено сторінки, які вимагали просування насамперед. Враховуючи відставання від конкурентів за масою посилань, було рекомендовано створювати контент різного змісту для розміщення на зовнішніх ресурсах — відгуки на тематичних майданчиках, інформаційні повідомлення, прес-релізи та ін.

    Коментар експерта

    Унікальність проекту полягала у проведенні «точкової» та акуратної оптимізації роботи ресурсу, оскільки було важливо не втратити наявні позиції на деякі запити. Дуже велике значення мав аналіз конкурентів тематичної ніші, що дозволило діяти цілеспрямовано.

    Для кращої представленості техніки, що продається, і підвищення клікабельності ми протестували і вибрали оптимальний варіант Description, налаштували інші метатеги.

    Результати проекту

    Скрупульозна робота із семантикою, а також вибір найбільш потенційно «швидких» запитів дозволили вже за місяць помітити зростання пошукового трафіку на 10 000 візитів (+30%).

    А за 7 місяців ми отримали на 33 000 візитів більше, ніж у перший місяць.

    Дані на веб-сайті jabko.ua

    Висновки щодо проекту

    Підсумки нашої співпраці з клієнтом – дворазовий приріст трафіку на сайт за 7 місяців. Для нас це стало цікавим та корисним досвідом роботи з ресурсами, що мають непогані стартові позиції, з якими треба працювати точково. Критичні проблеми були спільно подолані, і клієнт отримав можливість займатися подальшим поступом самостійно.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?