0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс SEO-просування для мережі медичних центрів

Поділіться
Зміст

    Просування сайту мережі медичних центрів було результативним. Кількість відвідувачів із органічного пошуку зросла у 3,7 раза.

     

    • Тематика: мережа медичних центрів
    • Регіон: Київ, Україна
    • Статус: активний
    • Тривалість робіт: 1,5 року

    Компанія та мета проєкту

    Наш клієнт — це мережа медичних центрів, які працюють у різних районах Києва. У багатопрофільних центрах вищої акредитації пропонують послуги для дорослих і дітей. У клініках ведуть прийом лікарі практично всіх спеціалізацій, працює лабораторія, є стаціонарне відділення з оснащеними операційними блоками та комфортними палатами для пацієнтів.

    У мережі медичних центрів забезпечується професійний підхід до кожного пацієнта. У складних випадках лікарі організують консиліуми для точної постановки діагнозу та розробки індивідуального плану лікування.

     

    Одним із нових напрямків, який почали розвивати у мережі медклінік, стала репродуктивна медицина. У клініці репродукції пропонують сучасні методи лікування та медичну допомогу на шляху до бажаного батьківства.

    Серед особливостей медичних центрів: уважний підхід до кожного клієнта, високий професіоналізм лікарів і впровадження концепції «Весь комплекс послуг за один візит». Це дозволяє пацієнтам пройти обстеження та повний комплекс діагностики на базі центру у мінімально можливі терміни, не знижуючи якості.

    Мета клієнта: залучити пацієнтів на сайт мережі медичних центрів і домогтися збільшення органічного трафіку.

    Наша стратегія

    На старті проєкту SEO-просування сайту мережі медичних центрів було визначено, що основний показник, на який необхідно звернути увагу, — це зростання органічного трафіку. Для нашого клієнта було важливо підвищити видимість сайту у пошуку та зробити його повноцінним каналом залучення потенційних пацієнтів. До звернення до нас переважно використовувалися PPC-реклама, SMM-просування, email-маркетинг та офлайн-реклама. Також у мережі медичних центрів підключена власна телефонія та наскрізна аналітика. Додатковим завданням стало розкручування онлайн-ресурсу за напрямом репродуктології, яке було нещодавно запущено.

    Для досягнення результату наші фахівці вирішили зосередитись на роботі за такими напрямками:

    • внутрішня оптимізація;
    • підбір релевантних ключів і створення контенту;
    • доопрацювання комерційних факторів;
    • зовнішнє просування.

     

    Хід робіт

    Аудит сайту та контроль технічного стану

    Для оцінки загального стану вебресурсу наші фахівці здійснили технічний аналіз за допомогою сервісу Screaming Frog. Насамперед перевірили індексацію, а також переконалися, що файли JS, CSS та інші об'єкти доступні для сканування пошуковими роботами. Простежили, чи на сайті є шкідливі зовнішні посилання, адреси з Http, внутрішні посилання з редиректом 3хх, з відповідями 4хх та інші технічні помилки. Потім підготували завдання програмістам для виправлення недоліків.

    Аудит технічного стану сайту проводився щомісяця, що дозволило швидко знаходити проблеми й усувати їх. Найчастіше доводилося налаштовувати редирект 301, знаходити та видаляти биті посилання всередині сайту, контролювати стан посилального профілю та видаляти неякісні зовнішні посилання.

    Контентна оптимізація

    Запорукою успішного просування та збільшення видимості вебресурсу у пошуку була робота зі збору семантики, розподілу ключових запитів на сторінках і підготовки оптимізованого контенту. Наші фахівці поставили собі завдання доопрацювати існуючий контент і розвивати блог. Вони стежили за тим, щоб тексти на сторінках із ключовими послугами мережі медцентрів були актуальними. Фахівці додали блоки часто задаваних питань, інформацію про сучасні методи лікування, переваги послуг та інші деталі.

    Для залучення трафіку на сайт добре спрацювала ідея розвивати блог. Спеціалісти публікували статті, де розкривалися питання, які могли хвилювати відвідувачів сайту. Також у розділі «Новини» розміщували статті про те, як підвищують свою кваліфікацію спеціалісти медичних центрів і які методики лікування вони використовують. Це дало змогу залучити більше користувачів через пошук за інформаційними запитами.

    Опрацювання комерційних факторів і показників E-A-T

    Для розкручування сайту медичної тематики було особливо важливо переконатися, що вебресурс відповідає параметрам E-AT. Для цього наші фахівці стежили за тим, щоб у профілях лікарів була вказана актуальна інформація про їх досвід, кваліфікацію, нагороди та сертифікацію. Також своєчасно додавали нові ліцензії, коли відкривалися нові напрямки медичних послуг.

    Ми рекомендували додати прайси або приблизні діапазони цін на сторінки послуг, де раніше не було інформації про вартість, щоб підвищити конверсію та довіру користувачів. Це дозволяло збільшити результативність вебресурсу.

    Зовнішня оптимізація сайту мережі медичних центрів

    Для підвищення авторитетності вебресурсу медичної тематики необхідно стежити за якістю посилання, а також за плавним і поступовим зростанням посилальної маси. Ми розробили чіткий план робіт у цьому напрямку, до якого включили підготовку списку відповідних майданчиків-донорів, створення текстів для публікацій і роботи з крауд-маркетингу.

    Ми намагалися розміщувати посилання на спеціалізованих медичних порталах, приділяли велику увагу моніторингу посилального профілю, щоб своєчасно виключати появу токсичних посилань. Для досягнення природності посилального профілю була організована робота з розміщення безанкорних посилань на тематичних форумах і майданчиках.

    Коментар фахівця

    Одним із найзначніших наших досягнень ми вважаємо зростання органічного трафіку на сайт. Багато в чому це вдалося за рахунок розвитку інформаційного блогу. У медичній тематиці важливо запропонувати користувачам розгорнуту інформацію про новинки в медицині, а також про те, які технології стали застосовувати фахівці клінік та як можна вирішити проблеми зі здоров'ям. Ми приділили увагу добірці актуальних тем. Для цього проаналізували пошукові запити та вибрали з них найактуальніші. Такий підхід показав, що блог може стати потужним інструментом для залучення органічного трафіку та підвищення видимості сайту у пошукових системах.

    Ерік Клюєв, Head of SEO

    Результати

    Наша команда працювала над проєктом досить довго, і ми відзначали стабільне зростання відвідуваності вебресурсу. З травня 2023 року органічний трафік зріс у 3,7 раза. У листопаді 2024 року 86,5% відвідувачів сайту надходили з органічного пошуку.

     

    Приріст відвідуваності

    Завдяки впровадженню успішної стратегії SEO-просування кількість відвідувачів, які переглядали сторінки сайту мережі медичних центрів, зросла у 3,7 раза. Зростала конверсія вебресурсу, наприклад кількість подій form send по переходам із органіки збільшилася в 3,5 раза з жовтня 2023 року.

    Видимість у пошуку

    У топ-3 Google перебувало 9% ключових запитів, у топ-10 — 26%, а у топ-30 — 53%.

    Стан посилального профілю

    Посилальна маса сайту поступово збільшувалася, що сприяло поліпшенню посилального профілю в цілому.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.