За 4 місяці роботи над проєктом просування нового сайту мережі ресторанів Pesto Family нашій команді вдалося збільшити органічний трафік із пошуку в 1,4 раза, до топ-3 вийшли більше ніж половина ключових запитів.
Загальна інформація щодо проєкту:
Назва компанії: Pesto Family |
Мета клієнта: збільшення цільового трафіку на сайт |
---|---|
Тематика: мережа ресторанів із доставкою їжі |
Послуга: SEO-просування |
Регіон просування: Київ і Київська область |
Результат роботи: збільшення відвідуваності в 1,4 раза, поліпшення позицій 32,54% запитів |
Мережа ресторанів Pesto Family спеціалізується на оригінальних рецептах італійської кухні. Відвідувачі цих закладів зустрінуть у меню відомі закуски родом із сонячної Італії, смачні салати, гарячі страви. В основі концепції мережі ресторанів — пропозиція відвідати затишний заклад разом із дітьми. Поки дорослі будуть насолоджуватися смачною їжею та приємною компанією, дитина зможе пограти у спеціальній кімнаті під наглядом досвідченого аніматора.
Під брендом Pesto Family об'єдналися декілька різних, але дуже цікавих проєктів: Pesto Cafe, Vapiano, Mister Twister, Bamboo. У кожному з них готові запропонувати унікальне меню. Наприклад, у Bamboo Asian Food можна спробувати апетитні суші й роли, ситну локшину та справжній пікантний азійський суп.
Особливістю всіх ресторанів мережі Pesto Family є можливість замовити смачну їжу до будь-якого місця в Києві. Буквально за годину клієнт уже зможе насолодитися унікальними ароматними стравами. Доступна також опція замовлення на певний час, тому питання організації заходу або приймання гостей з ресторанами Pesto Family розв’язується дуже просто.
До звернення до нашої компанії декілька сайтів ресторанів функціонували окремо, потім було прийняте рішення об'єднати їх під єдиним брендом і домогтися рентабельності цього інтернет-проєкту. Таку мету Pesto Family поставила перед нами.
Цілі та стратегічні завдання клієнта
Нашій команді належало зайнятися SEO-просуванням вебресурсу практично відразу після розроблення, з нуля. Тепер проєкт https://pesto-family.com/ став основним сайтом мережі ресторанів.
Основна мета клієнта — збільшити конверсію нового ресурсу. Також було необхідно:
- збільшити якісний трафік на сайт;
- інформувати клієнтів про напрямки діяльності компанії;
- оптимізувати роботу ресурсу під алгоритми пошукових систем.
Це нам належало реалізувати в процесі роботи над проєктом.
Наша стратегія
Комплексний аудит тематичної ніші
Для формування SEO-стратегії дуже важливо вивчити тематичну нішу й особливості роботи конкурентів. Паралельно потрібно виконати детальний аудит сайту клієнта. Порівняння отриманих даних допоможе сформувати чітку дорожню карту того, як перевершити конкурентів і вийти на перші позиції у видачі.
Комплексний аудит базується на вивченні ефективності певних ключових слів, важливих для тематичної ніші, порівнянні параметрів юзабіліті, аналізі посилального профілю. Також потрібно звернути увагу на посадкові сторінки, часті питання та блоги.
Особливо актуальний цей етап для нашого проєкту, тому що нам належало працювати з новою версією вебресурсу й необхідно було переконатися, що він буде конкурентоспроможний і проіндексований.
Технічна оптимізація вебресурсу
Простого створення високоякісного релевантного контенту недостатньо для підвищення видимості сайту. Технічне SEO — це спосіб гарантувати, що він отримає з боку пошукових алгоритмів ту увагу, на яку заслуговує. Фактично технічна оптимізація — це база СЕО-стратегії.
Якщо сайт не є технічно досконалим, пошукові системи взагалі не зможуть отримати доступ до сторінок, що зводить нанівець усі шанси на ранжування. Найважливішими факторами вважаються структура вебресурсу, швидкість завантаження, оптимізація для мобільних пристроїв. Робота в цих напрямках дає можливість поліпшити позиції сайту в пошуку.
Поліпшення usability сайту
Важливість параметрів юзабіліті не можна ігнорувати у стратегії SEO-просування. По суті, вони показують, наскільки легко користуватися ресурсом, і їхнє впровадження допомагає зробити онлайн-проєкт простішим і зручнішим. Дослідження параметрів usability охоплює практично все, з чим користувач стикається на сайті:
- систему навігації;
- оформлення карток товару;
- розташування кнопок замовлення та багато іншого.
Щоб зробити ресурс зручним і підвищити конверсію, важливо переконатися, що цільовій аудиторії зрозуміло, як зробити замовлення, як оплатити послугу, де поставити запитання. Щоб дотримуватися принципів юзабіліті, важливо налаштуватися на свою ЦА й вивчити моделі її поведінки.
Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта
В процесі первинного аудиту наші фахівці виявили такі недопрацювання проєкту:
- менша кількість переходів з органічного пошуку, ніж із контекстної реклами;
- частина запитів за межами топ-10 (за даними https://serpstat.com);
- низька швидкість завантаження для мобільних пристроїв;
- відсутність якісної мікророзмітки, що негативно впливало на клікабельність сніпета, CTR;
- наявність дублів сторінок;
- неякісні метатеги Title і Description;
- проблеми із завантаженням окремих елементів сторінки;
- недопрацювання в комерційних факторах;
- слабкий поточний посилальний профіль сайту.
В процесі нашої роботи ми планували усунути ці й інші недоліки, які заважали просуванню.
Наше рішення
Крок 1. Виконали технічну оптимізацію проєкту
На першому етапі роботи з новим сайтом дуже важливо усунути технічні недопрацювання. З цією метою наші фахівці виконали такі дії:
- на програмному рівні й за допомогою техпідтримки хостингу підвищили швидкість завантаження сайту на мобільних пристроях;
- впровадили базові види мікророзмітки структурованих даних: логотип, місцева компанія й інші;
- усунули дублі сторінок і випадково згенеровані УРЛ-адреси;
- реалізували автогенерований налаштовуваний шаблон метатегів;
- виправили помилки з пагінацією на сайті.
Вчасно виконані технічні роботи дозволяють оптимізувати проєкт під вимоги пошукових систем.
Крок 2. Опрацювали комерційні фактори та поліпшили usability проєкту
Цей напрямок безпосередньо міг вплинути на збільшення конверсії. Для досягнення поставленої мети були виконані такі роботи:
- додані телефони до шапки сайту й налаштована функція переходу в застосунки Telegram, Viber, Skype тощо, що спрощувало можливість швидкого замовлення;
- додана форма швидкого бронювання столика;
- допрацьовані картки товарів.
Ці доповнення допомагали утримати користувача на сайті. Крім цього, наші фахівці пропрацювали метатеги для сторінок, що просувалися, і наповнили ресурс корисним оптимізованим контентом.
Крок 3. Реалізували стратегію зовнішньої оптимізації сайту
Нашим завданням у цьому напрямку було плавно наростити посилальну масу за допомогою анкорних посилань за пріоритетними ключовими словами та безанкорних посилань за пріоритетними сторінками.
Зокрема, були виконані такі роботи:
- підібрані майданчики-донори (під час підбору враховувалися регіональність, відвідуваність, траст ресурсу, тематичність сторінки, можливість залишити активне посилання);
- складений анкор-лист для розміщення посилань;
- написані унікальні текстові повідомлення з посиланням на сайт, що просувався.
Це дало нам можливість досягти позитивної динаміки посилального профілю.
Коментар нашого експерта
Наш клієнт зазначав, що йому вдалося домогтися певних успіхів у відвідуваності сайту, але досить важко було привести користувачів до цільових дій. Ми розробили таку стратегію, щоб підвищити видимість вебресурсу в пошуку, на Гугл Картах. Також постаралися приділити увагу опрацюванню поведінкових факторів і поліпшенню юзабіліті.
Усе це давало можливість утримати потенційних клієнтів на сайті та спростити їм процес замовлення страв або бронювання столика.
Ерік Клюєв, Head of SEO
Результати проєкту
Виконані роботи дозволили істотно поліпшити видимість інтернет-ресурсу в пошуковій видачі та вивести в топ велику кількість запитів.
Кількість запитів у топі |
На старті проєкту |
За 4 місяці роботи |
---|---|---|
Топ-3 |
27% |
53% |
Топ-10 |
38% |
68% |
Топ-30 |
64% |
83% |
Наприклад, тільки за один місяць роботи покращилися позиції у 32,54% запитів.
За 4 місяці просування загальний трафік виріс в 1,2 раза. А кількість переходів із пошуку збільшилася в 1,4 раза.
Висновки та подальші плани щодо проєкту
Робота з новим проєктом у ніші ресторанів і доставки їжі підкреслила потребу діяти в різних напрямках — технічної оптимізації, опрацювання семантики, поліпшення юзабіліті, посилального профілю. Наразі у зв'язку з військовими діями у країні проєкт закритий.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!